Partyflock

Forumonderwerp · 819311
Was vandaag bij de free record shop en daar zeiden ze dat I love techno uitverkocht was :S!! Gelukkig hebben we nog kaartjes kunnen fixen bij de primera... dus snap er ook niks van

Uitspraak van Long ed op donderdag 20 oktober 2005 om 16:53:
het is toch vrij makkelijk te vinden

Je kan ze nog steeds online reseveren hoor !!!!
dus waarom al dat moeite !!
Uitspraak van Tish op donderdag 20 oktober 2005 om 17:29:
begrijpens lezen is ook een vak apart he

oow sorry heej, ben niet helemaal wakker vandaag blijkbaar :bloos:
dat verhaaltje dat je het ECHT een keer meegemaakt had dacht ik dat het ging over de route naar westergasfabriek niet over het opzoeken of de kaartjes nog beschikbaar waren :frusty: weer een probleem uit de wereld joh (Y)
Ik hoop dat ze VEEL kaartjes achterhouden, wordt 't tenminste niet zo overdreven druk als de afgelopen twee jaar :no:

Uitspraak van Bruce BA Kwee op donderdag 20 oktober 2005 om 18:43:
Ik hoop dat ze VEEL kaartjes achterhouden

jah beter welllllllllll

Uitspraak van :respect: DonPimP :respect: op donderdag 20 oktober 2005 om 19:49:
heb net nog kaarten besteld

zie je nou mensen trippen voor niks \!!!!
Ja joh Zulke topics verschijnen bijna altijd voor een groot feest ;) Kan ze niet meer serieus nemen.

Gewoon goed de locatie doorgeven aan die FRshop medewerkers. Voorkomt een hoop gedoe :yes:

Jup

Helaas ben ik verhindert op deze datum, ik heb 2 kaarten te koop: 2 voor 70 Euro

Stuur maar een pf bericht

Bedankt!
shit kheb ze vanmiddag gekocht...voor 40,25 per stuk :s
wordt weer een mooie Nederlandse delegatie daar in de Flanders Expo...
hopelijk hebben ze iets aan de aan- en afvoer van de zalen gedaan, was vorig jaar behoorlijk but.
keb mijn kaartje ook al...all1 nu de busreis nog :S
nog mensen met de auto vanuit NMGN??

er past een tennisbal in me mond, dus ik kan op de trekhaak :P
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Uitspraak van COÑO op vrijdag 21 oktober 2005 om 18:22:
shit kheb ze vanmiddag gekocht...voor 40,25 per stuk

Ja ik ook! Dacht dat ze 35 euro waren?
Of komt er nu zoveel Fee bij?? :S
die fee is belachelijk hoog ja, maar ja wat doe je eraan :s ik dek er gewoon niet aan, want t is t allemaal wel waard.
Uitspraak van COÑO op vrijdag 21 oktober 2005 om 18:22:
shit kheb ze vanmiddag gekocht...voor 40,25 per stuk

40,75 euro zelfs O:)

Kaartje kost 36 euro en 1,50 FEE rekent ILT voor kosten in NL. Dus de rest rekent FRS. Betekent een FEE van 2,75. Valt nog best mee voor een FRS O:)
Het is gewoon teveel!!

Maar goed zoals al Cono al zei, het is het wel waard!
Althans de vorige keren dat ik er geweest ben was het super!!
Uitspraak van Pipo op zaterdag 22 oktober 2005 om 14:56:
Het is gewoon teveel!!

Jah tegenwoordig is alles te duur :( Heb er inmiddels al mee leren leven :P

Uitspraak van Pipo op zaterdag 22 oktober 2005 om 14:56:
Maar goed zoals al Cono al zei, het is het wel waard!

Precies :yes: Daar doen we het allemaal voor :D
Het kaartje valt tenminste nog mee als je kijkt naar feesten in Nederland die proberen ook zo een line-up neer te zetten. Dat die fee dan iets teveel is, is jammer maar niet boeiend. Geld gaat toch ooit wel op. ;)
Uitspraak van Marcello op zaterdag 22 oktober 2005 om 16:02:
Het kaartje valt tenminste nog mee als je kijkt naar feesten in Nederland die proberen ook zo een line-up neer te zetten.

Zo mooi wil geeneens weten hoe duur een feest hier in NL dan zou moeten zijn zeg :X
je krijgt normaal ook altijd een mail van i love techno dat er nog 5000 kaarten te koop zijn nog niet eens gehad

ik hoop en denk dat het niet eens uitverkocht wordt

vorig jaar was zwaar kut die drukte als ik er aan terug denk wordt ik nog niet goed
Uitspraak van Marcello op dinsdag 25 oktober 2005 om 12:21:
Kan je zonder al teveel gedoe overal naar binnen

jaa daarom juist 2003 was de beste editie ooit nergens wachten van geen hele avond en lekker veel ruimte als het dit jaar weer zo druk is hebkt wel gezien daar
Iemand nog interesse in een busreis? Deze vertrekt vanuit Baarle-Nassau...

ik denk morgen maar ff me kaartje halen :D

fucking duur fucking duur fucking duur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 02:31:
fucking duur fucking duur fucking duur

Valt wel mee hoor... €40 en je hebt je kaartje incl. voorverkoopkosten. ;)
Fuck die fee :[

Kaartje is in de Pocket :D

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Kaartjes ook binnen! Mochten er nog mensen met onze bussen mee, wacht niet te lang. Heb vanuit de meeste plaatsen nog maar beperkt plek. :)
Je leest hier meer berichten over bussen die nog plekken hebben dan berichten over het uitverkocht zijn van ILT. :p

hahaha idd,denk dat het pas de laatste dagen uitverkocht zal raken!

Gaan er nog mensen ook met de auto vanuit omg Nijmegen?

Nee joh, iedereen gaat met de bus natuurlijk :P
hoop echt dat t zwaar niet uitverkocht gaat raken dit jaar (y)

Nou idd, dat zou 't feest wel ten goede komen. :)
Ik heb nog 2 kaartjes over, want krijg opeens nog 2 kaartjes in me hand gedouwt.

Verkoop ze voor 30 per stuk.

Ik woon in Amsterdam, om het maar effe te weten.
Uitspraak van COÑO op donderdag 3 november 2005 om 17:54:
hoop echt dat t zwaar niet uitverkocht gaat raken dit jaar

Kan je tenminste jezelf een beetje normaal manoevreren tussen de mensen door. ;)
Heeft iemand enig idee hoeveel mensen er in die hallen kunnen ?

geloof 5000 per hal toch?
5000 per hal?! Hoeveel hallen, ben er nooit geweest 8)

ja geloof ook iets van 5000 per zaal.
vond het iig relaxte zalen

Totaal kunnen er 35.000 mensen komen dus iets van 5 a 6.000 per zaal denk ik .Dus dat word dringen geblazen als er een goeie dj ergens draaid!!
daarom hebben ze dit jaar die switch video room om de drukke optredens minder te belasten....ach we zien t wel vooralsnog is t nog niet uitverkocht en zou graag willen weten hoeveel kaarten er tot nu toe verkocht zijn.
Uitspraak van Invited op maandag 17 oktober 2005 om 20:36:
I love techno uitverkocht

als je ABSOLUUT nog kaartjes moet hebbe, er zijn er nog verkrijgbaar bij Toff Music in Turnhout 🇧🇪
je kan overal nog kaarten kopen :yes:
mooi is dat altijd he dat mensen 2 maanden voordat het feest is altijd al zo topic moeten openen met "kaartjes uitverkocht!!!"
Ok ik heb een kaartje over...als je iemand weet die n kaartje wil hebben dan kun je me PB'en...Ik verkoop m voor de normale prijs...t liefst regio Zaltbommel/Den Bosch/Oss/Nijmegen.
waarom zou iemand bij jou een kaartje voor de normale prijs halen... als ze nog niet uitverkocht zijn... als je nou minder vraag is de kans groter dat ze em bij jou halen anders lopen ze wel naar de free record shop of weet ik veel waar
dan verpats ik m wel aan de deur....mij best ik raak m toch wel kwijt voor de normale prijs...waarom zou ik er meteen onder gaan??? Kheb t er zelf toch ook voor betaald :/