2 volgers
heb je dat ook wel eens dat je anders heb idee hebt dat je hier vannacht nog zit te discusseren!
heb je dat ook wel eens dat je niet zit te discusseren omdat je daar geen zin in hebt
heb je dat ook wel eens dat je dan uiteindelijk gewoon gelijk van me krijgt
heb je dat ook wel eens dat ik geen ruzie maker ben maar dan gewoon zeg ja je heb gelkijk
heb je dat ook wel eens dat je dat heel erg vervelend voor charly vind
heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat het snel over is
heb je dat ook wel eens dat je verheugd op vanavond
heb je dat ook wel eens dat je het jammer vind dat sommigen afstand houden
heb je dat ook wel eens dat je vanaaf een hoop vrienden weer ziet
heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat het snel over is
heb je dat ook wel eens dat je verheugd op vanavond
heb je dat ook wel eens dat je het jammer vind dat sommigen afstand houden
heb je dat ook wel eens dat je vanaaf een hoop vrienden weer ziet
heb je dat ook wel eens dat je biek bedankt 
heb je dat ook wel eens dat je ff naar de stad bent geweest en een nieuwe dvd speler hebt gekocht
heb je dat ook wel eens dat je weer verder moet met je crea-bea-sinterklaas-project
heb je dat ook wel eens dat je op de helft ben en nog maar 1 weekend hebt hierna
heb je dat ook wel eens dat je dan ff wat gaat drinken
heb je dat ook wel eens dat biek blij moet zijn dat hij een hoop vrienden weer ziet
heb je dat ook wel eens dat je zelf alleen kennissen hebt
heb je dat ook wel eens dat je er vanavond weer een hoop ziet, inclusief degene die je een beetje niet heel erg mag
heb je dat ook wel eens dat je ff naar de stad bent geweest en een nieuwe dvd speler hebt gekocht
heb je dat ook wel eens dat je weer verder moet met je crea-bea-sinterklaas-project
heb je dat ook wel eens dat je op de helft ben en nog maar 1 weekend hebt hierna
heb je dat ook wel eens dat je dan ff wat gaat drinken
heb je dat ook wel eens dat biek blij moet zijn dat hij een hoop vrienden weer ziet
heb je dat ook wel eens dat je zelf alleen kennissen hebt
heb je dat ook wel eens dat je er vanavond weer een hoop ziet, inclusief degene die je een beetje niet heel erg mag
heb je dat ook wel eens dat je dat niet moet doen biek, jezelf lullig voelen omdat een ander zich lullig voelt, tenslotte kun jij de niets aan doen
heb je dat ook wel eens dat je gister naar utrecht bent geweest en de lama's kon zien
heb je dat ook wel eens dat je jezelf wel voor lul heb gezet
heb je dat ook wel eens dat de lama's in het echt tegenvielen
heb je dat ook wel eens dat ik zo dichtbij zat dat ik het zweet bijna kon opvangen
heb je dat ook wel eens dat ze op tv toch iets leuker zijn
heb je dat ook wel eens dat je binnenkort met iemand maar eens gaat shoppen in utrecht (daar ben ik nog wel een week zoet geloof ik haha damn wat groot)
heb je dat ook wel eens dat je gister naar utrecht bent geweest en de lama's kon zien
heb je dat ook wel eens dat je jezelf wel voor lul heb gezet
heb je dat ook wel eens dat de lama's in het echt tegenvielen
heb je dat ook wel eens dat ik zo dichtbij zat dat ik het zweet bijna kon opvangen
heb je dat ook wel eens dat ze op tv toch iets leuker zijn
heb je dat ook wel eens dat je binnenkort met iemand maar eens gaat shoppen in utrecht (daar ben ik nog wel een week zoet geloof ik haha damn wat groot)
Heb je dat ook wel eens dat je een leuk weekend hebt gehad met je schatjes

Heb je dat ook wel eens dat je vanmiddag weer een rijles hebt
Heb je dat ook wel eens dat je zin hebt in morgen en hoopt dat je dinnetje dan ook echt vrij is!!
Heb je dat ook wel eens dat je een mooi bed hebt uitgezocht
Heb je dat ook wel eens dat je vanavond vroeg naar bed wilt
Heb je dat ook wel eens dat je nu alweer zin hebt in je volgende weekend
Heb je dat ook wel eens dat je je mp-3 speler nodig hebt en m dan nergens kan vinden
Heb je dat ook wel eens dat je vanmiddag weer een rijles hebt
Heb je dat ook wel eens dat je zin hebt in morgen en hoopt dat je dinnetje dan ook echt vrij is!!
Heb je dat ook wel eens dat je een mooi bed hebt uitgezocht
Heb je dat ook wel eens dat je vanavond vroeg naar bed wilt
Heb je dat ook wel eens dat je nu alweer zin hebt in je volgende weekend
Heb je dat ook wel eens dat je je mp-3 speler nodig hebt en m dan nergens kan vinden
Heb je dat ook wel eens dat je zin hebt in vanmiddag 
Heb je dat ook wel eens dat je ook zin hebt in zaterdag
Heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat je ventje vanmiddag je mp-3 speler vind..
Heb je dat ook wel eens dat je anders vet lang in de trein moet zitten zonder muziek
Heb je dat ook wel eens dat je pa vanmiddag weg moet dus hoopt dat je daggie lekker snel gaat!!
Heb je dat ook wel eens dat je weer verrot moeilijk je bed uit te krijgen was
Heb je dat ook wel eens dat je ook zin hebt in zaterdag
Heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat je ventje vanmiddag je mp-3 speler vind..
Heb je dat ook wel eens dat je anders vet lang in de trein moet zitten zonder muziek
Heb je dat ook wel eens dat je pa vanmiddag weg moet dus hoopt dat je daggie lekker snel gaat!!
Heb je dat ook wel eens dat je weer verrot moeilijk je bed uit te krijgen was
heb je dat ook wel eens dat je moe bent 
heb je dat ook wel eens dat je vanaf vrijdag fulltime moet gaan werken van half 9 tot 5
heb je dat ook wel eens dat je deze week eigenlijk veel te weinig aan je studie hebt gedaan
heb je dat ook wel eens dat je deze week 's avonds lekker creatief kan doen aan je sinterklaasproject
heb je dat ook wel eens dat je vanaf vrijdag fulltime moet gaan werken van half 9 tot 5
heb je dat ook wel eens dat je deze week eigenlijk veel te weinig aan je studie hebt gedaan
heb je dat ook wel eens dat je deze week 's avonds lekker creatief kan doen aan je sinterklaasproject
Heb je dat ook wel eens dat je ook full time werk van half 9 tot 5.. of zoals vandaag van half 8 tot 4 
heb je dat ook wel dat je soms wel een uurtje pikt van de baas
Heb je dat ook wel eens dat je ff een peukie gaat roken
Heb je dat ook wel eens dat je pa niet de middag maar de ochtend weg moet vandaag en dat dus best jammer is
heb je dat ook wel dat je soms wel een uurtje pikt van de baas
Heb je dat ook wel eens dat je ff een peukie gaat roken
Heb je dat ook wel eens dat je pa niet de middag maar de ochtend weg moet vandaag en dat dus best jammer is
heb je dat ook wel eens dat je bent begonnen met werken van 12 tot 18
heb je dat ook wel eens dat dat een erg groot verschil is met half 9 tot 5
heb je dat ook wel eens dat je niets kan pikken van de baas omdat iedereen tot 5 werkt
heb je dat ook wel eens dat als je een uurtje eerder begint dat dat gewoon jou tijd is!
heb je dat ook wel eens dat dat een erg groot verschil is met half 9 tot 5
heb je dat ook wel eens dat je niets kan pikken van de baas omdat iedereen tot 5 werkt
heb je dat ook wel eens dat als je een uurtje eerder begint dat dat gewoon jou tijd is!
donateur
Heb je dat ook wel is dat je bent begonnen met werken van kwart voor 9 omdat je alles tegen zat onderweg 
Heb je dat ook wel is dat je nog geen idee hebt hoelaat je vrij bent vandaag!!
heb je dat ook wel is dat je je werk zo graag af wilt hebben dus dat het vandaag wel een latertje kan worden
Heb je dat ook wel is dat je morgen naar Holiday on Ice gaat!!!
Heb je dat ook wel is dat je nu snel aan het werk gaat, anders wordt het wel 18.00 uur vandaag
Heb je dat ook wel is dat je nog geen idee hebt hoelaat je vrij bent vandaag!!
heb je dat ook wel is dat je je werk zo graag af wilt hebben dus dat het vandaag wel een latertje kan worden
Heb je dat ook wel is dat je morgen naar Holiday on Ice gaat!!!
Heb je dat ook wel is dat je nu snel aan het werk gaat, anders wordt het wel 18.00 uur vandaag