Heb je dat ook weleens dat er n bank aan je beloofd wordt en dat dat dan weer niet doorgaat op het laatste moment omdat ie m al bij het oudvuil heb gezet
Heb je dat ook weleens dat je zin heb in morgen Maar dat het pas vanaf half 8 is (ipv half 7) dus dat k zeker weten later ben bij je, Cin
Bijdehand!
Heb je dat ook wel eens dat je dat jammer vind, maar dat je gewoon afwacht hoe laat je klaar bent en als t erg laat word dat wij vast op de fiets naar de eersteling gaan...
Heb je dat ook wel eens dat je t liefst wel voor 10en weer thuis bent omdat je helemaal gesloopt bent
Tja zeker Nu issie boos op me omdat ik zei dat ik het n kk streek vond BOEIEND
Heb je dat ook weleens dat dat ook goed is... maar dat we daarna nog wel ff wat gaan doen toch? Mis je mop
O.. las ff niet verder.. Heb je dat ook weleens dat je dat jammer vind en dat je het eignelijk n beetje onlogisch vind want je heb toch al bijna weekend en kan dan uitslapen toch??
een 7 heb gehaald
Heb je dat ook wel eens dat je alleen niet zo'n zin hebt om vet lang in de kroeg te blijven
eb je dat ook wel eens dat je zondag ff naar huis gaat om je te douchen en netjes aan te kleden
heb je dat ook wel eens dat je zondag ff naar utrecht gaat
heb je dat ook wel eens dat je dan gelijk je zus in utrecht ff bezoekt
heb je dat ook wel eens dat je aan cin vraag wanr je langs mag komen ?
heb je dat ook wel eens dat je weer zin hebt om te janken..om gek van te worden
Heb je dat ook wel eens dat je hoop dat Charly er snel eens boven op komt, of iig iemand heeft om er over te praten want dit blijft aan de gang zo
heb je dat ook wel eens dat je gewend bent dat t niemand boeit
heb je dat ook wel eens dat je gewend bent alles altijd alleen op te lossen
heb je dat ook wel eens dat je straks thuis lekker een warme douche gaat nemen en gewoon hoop dat er niemand thuis is zolang je lekker je eigen dingen kan doen
heb je dat ook wel eens dat je denkt ken mezlef toch nie stinkend voorstellen aan iemand
je dat ook wel eens dat je dat aardig kut voor je vind en je een geeft
heb je dat ook wel eens: een blind date biek???
heb je dat ook wel eens: oh alleen vrienden worden dan is het geen date
heb je dat ook wel eens dat als ut een date zou zijn je niet overdag in utrecht afspreekt maar dan afspreekt in scheveningen en lekker gaat eten daarna naar een feest gaat hakkuh
heb je dat ook wel eens dat je alleen zeker naar scheveningen gaat en daarna feestje als t echt klikt?
heb je dat ook wel eens 2 ontmoetingen?
heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wat biek dan mist?
heb je dat ook wel eens: 3 ontmoetingen??
heb je dat ook wel eens: vertel het eens!
Heb je dat ook wel eens dat je t idee krijgt dat charly en jan af gaan spreken??
heb je dat ook wel eens 3 vrouwen voor biek: mag je de leukste zeker uitkiezen?
heb je dat ook wel eens: fluister het dan maar in mn oor, vertel ik ben een en al oor voor je!
heb jij dat ook wel eens dat je het idee krijgt dat het een beetje waar is, maar dat de afspraak nog niet helemaal gemaakt is alleen dat jan naar utrecht zou komen als ik toevallig ook in utrecht zou zijn...alleen is utrecht groot
heb je dat ook wel eens dat er al 2 bezet zijn dus van kiezen komt niet zoveel
heb je dat ook wel eens dat je nu ff krom ligt van het lachen
heb je dat ook wel eens dat het niet uitmaakt, kun je alsnog de leukste kiezen, ik zeg toch niet dat je daar dan iets mee moet doen!
heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wie biek dan kiest, aangezien je ze geen van alle 3 hebt gezien
heb je dat ook wel eens dat je toch niet weet hoe een persoon er in het echt uitziet