Partyflock

Forumonderwerp · 819258
2 volgers · 17552x bekeken
Waarschuw beheerder
dat je de afstandbedienig van je tv niet kan vinden en um dan uit de koelkast haalt
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je nog een uurtje moet!!

Heb je dat ook wel eens dat je t liefst gaat slapen als je thuis komt :gaap:

Heb je dat ook wel eens dat je dorst hebt :D

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je nog 1,5 uur moet

Heb je dat ook wel eens dat je moeder eindelijk beweerd na 1 maand voor mij te koken (geloof er niets van)

Heb je dat ook wel eens dat je straks eerst naar de supermarkt ga om chocola te halen

Heb je dat ook wel eens dat je nu al trek daarin hebt

Heb je dat ook wel eens dat je nu naar huis wilt

Heb je dat ook wel eens dat je hoofdpijn hebt

Heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat je vanavond weer lekker alleen thuis bent zonder gezeik

Heb je dat ook wel eens dat je vrijdag waarschijnlijk zelfs om 2 uur al naar huis mag :D

Heb je dat ook wel eens dat je daar nu al naar uitkijkt

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat er n bank aan je beloofd wordt en dat dat dan weer niet doorgaat op het laatste moment omdat ie m al bij het oudvuil heb gezet :S

Heb je dat ook weleens dat het Nova College in Haarlem nog nooit van n telefoon heb gehoord :@

Heb je dat ook weleens dat je daardoor wel lekker met je kanjer uit eten kan (L)

Heb je dat ook weleens dat je zin heb in morgen :D Maar dat het pas vanaf half 8 is (ipv half 7) dus dat k zeker weten later ben bij je, Cin

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je je zwaar kut voelt

Heb je dat ook weleens dat je zin hebt om te janken

Heb je dat ook weleens dat je undercover lover hebt gezien en dat dan wel weer leuk vond

Heb je dat ook weleens dat je het idee hebt dat je echt niet snapt waarom ik last heb van stemmingswisselingen

Heb je dat ook weleens dat je maar gewoon in bed gaat liggen

Heb je dat ook weleens dat je nergens zin meer in hebt

Heb je dat ook weleens dat je een gedicht maakt en dat je dan op de helft bent en dat je dan ff de tekstgrootte aanpast en dat je dan niet meer verder kan schrijven...

Heb je dat ook weleens dat je dan maar stikt in je gedicht :@

Heb je dat ook weleens dat je nu zwaait :bye:

Heb je dat ook weleens dat je nu iedereen slaap lekker wenst
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je een avond tv hebt gekeken en d8 he alles is in het nederlands:vaag:

heb je dat ook wel eens dat je zin hebt in het weekend ( ook :vaag: als je bedenkt dat ik op vakantie ben)

heb je dat ook wel eens dat je niet alles snapt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je aan morgen denkt

heb je dat ook wel eens dat je nog steeds baalt van het weer regen regen en nog een regen

heb je dat ook wel eens dat je vandaag niets boeiends te melden hebt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 22 november 2006 om 17:38:
Heb je dat ook weleens dat er n bank aan je beloofd wordt en dat dat dan weer niet doorgaat op het laatste moment omdat ie m al bij het oudvuil heb gezet

Bijdehand! :s
Uitspraak van actief op woensdag 22 november 2006 om 17:38:
Heb je dat ook weleens dat je zin heb in morgen Maar dat het pas vanaf half 8 is (ipv half 7) dus dat k zeker weten later ben bij je, Cin

Heb je dat ook wel eens dat je dat jammer vind, maar dat je gewoon afwacht hoe laat je klaar bent en als t erg laat word dat wij vast op de fiets naar de eersteling gaan...

Heb je dat ook wel eens dat je t liefst wel voor 10en weer thuis bent omdat je helemaal gesloopt bent :gaap:

Heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat t zaterdag allemaal wel los gaat lopen ivm slapen enzo ;)

Heb je dat ook wel eens dat je een nieuw bed gaat kopen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 23 november 2006 om 10:36:
Bijdehand!

Tja zeker :/ Nu issie boos op me omdat ik zei dat ik het n kk streek vond :S BOEIEND :lol:
Heb je dat ook wel eens dat je dat jammer vind, maar dat je gewoon afwacht hoe laat je klaar bent en als t erg laat word dat wij vast op de fiets naar de eersteling gaan...

Heb je dat ook weleens dat dat ook goed is... maar dat we daarna nog wel ff wat gaan doen toch? :D Mis je mop :kusje:
Heb je dat ook wel eens dat je t liefst wel voor 10en weer thuis bent omdat je helemaal gesloopt bent

O.. las ff niet verder.. Heb je dat ook weleens dat je dat jammer vind en dat je het eignelijk n beetje onlogisch vind want je heb toch al bijna weekend en kan dan uitslapen toch??

Heb je dat ookweleens dat je alweer een examen had net en niet geleerd had en weer een 7 heb gehaald :cheer:
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je zin in het weekend hebt

heb je dat ook wel eens dat je zondag ff naar huis gaat om je te douchen en netjes aan te kleden:P

heb je dat ook wel eens dat je gaat kijken of je niet ergens nog kaartjes voor ken kopen via het i-net

heb je dat ook wel eens dat je zondag ff naar utrecht gaat

heb je dat ook wel eens dat je dan gelijk je zus in utrecht ff bezoekt

heb je dat ook wel eens dat je net een liter ijs heb gegeten

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je wil weten of jan de uitslag van het gezwel mystery al heb?
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat het heel simpel was en dat er iets in me wang zat:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 23 november 2006 om 13:14:
Tja zeker Nu issie boos op me omdat ik zei dat ik het n kk streek vond BOEIEND

:lol: damn.. wat zijn die jochies van tegenwoordig toch snel op hun pikkie getrapt 8)
Heb je dat ook weleens dat dat ook goed is... maar dat we daarna nog wel ff wat gaan doen toch? Mis je mop

Heb je dat ook wel eens dat je dat wel leuk vind :D:D :smoke: .. Mis jou ook kanjer, niet zo'n beetje ook :kusje:
O.. las ff niet verder.. Heb je dat ook weleens dat je dat jammer vind en dat je het eignelijk n beetje onlogisch vind want je heb toch al bijna weekend en kan dan uitslapen toch??

Heb je dat ook wel eens dat je daar gelijk in hebt en dus dat ene avondje vanavond ook wel schijt gaat hebben 8) :D

Heb je dat ook wel eens dat je alleen niet zo'n zin hebt om vet lang in de kroeg te blijven :$ :p
een 7 heb gehaald

Ben trots op je :D :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je pa nu weg is :cheer:
heb je dat ook wel eens dat ie alleen jammer genoeg nog wel terug komt :p

Heb je dat ook wel eens dat je bijna weekend hebt en er heel veel zin in hebt :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je net moest niezen en nu een piepje in je oor hebt :vaag:
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je zin hebt om te citeren:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 23 november 2006 om 13:45:
Heb je dat ook wel eens dat je alleen niet zo'n zin hebt om vet lang in de kroeg te blijven

Heb je dat ook weleens dat het gewoon hoi zeggen wordt ff colaatje achterover gooien HOPHEEEEEJ en weer weg.. Laterzz :bye: hihi 8)

Heb je dat ook weleens dat ik wel begrijp dat je niet lang wil blijven ook vanwege paps.. en ik vind de eersteling ook niet zo heel leuk doordeweeks :nee:

Heb je dat ook weleens dat je moet lachen om het piepje in je oor :roflol:

Heb je dat ook weleens dat je een nieuwe forumfoto heb aangeschaft en weer moet terug denken aan die avond ;) :lol:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat we t helemaal perfect geplant hebben voor vanavond :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat t best wel gezellig zal worden :D :jaja:

heb je dat ook wel eens dat t piepje nu gelukkig weg is 8)

Heb je dat ook wel eens dat dat echt lachuh was :lol:

Heb je dat ook wel eens dat wij meer plezier hadden als de jarige zelf :p
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je aan cin vraag wanr je langs mag komen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 23 november 2006 om 13:22:
eb je dat ook wel eens dat je zondag ff naar huis gaat om je te douchen en netjes aan te kleden

heb je dat ook wel eens dat je afvraagd waarom al die moeite?

heb je dat ook wel eens dat je zondag ff naar utrecht gaat

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wat je in utrecht gaat doen O:)

heb je dat ook wel eens dat je dan gelijk je zus in utrecht ff bezoekt

heb je dat ook wel eens: joh wat leuk!zie je die ook nog eens

heb je dat ook wel eens dat je nu spontaan moe bent
heb je dat ook wel eens dat je weer zin hebt om te janken..om gek van te worden
heb je dat ook wel eens dat je voortaan om 5 uur naar huis mag
heb je dat ook wel eens dat je morgen om 2 uur al weekend heb :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 23 november 2006 om 14:02:
heb je dat ook wel eens dat je aan cin vraag wanr je langs mag komen ?

heb je dat ook wel eens dat je dat zelf moet weten :D

Heb je dat ook wel eens dat je zaterdag noest gaat zuipen in the challange met je dinnetje en gaat proberen de ventjes ook de dansvloer op te krijgen :cheer: :D

Heb je dat ook wel eens dat je nog ruim een uurtje moet voordat je klaar bent :/

Heb je dat ook wel eens dat je zo eerst is ff een lekker warme douche gaat nemen omdat je t echt koud hebt!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 15:46:
heb je dat ook wel eens dat je weer zin hebt om te janken..om gek van te worden

Heb je dat ook wel eens dat je hoop dat Charly er snel eens boven op komt, of iig iemand heeft om er over te praten want dit blijft aan de gang zo :( :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 23 november 2006 om 15:55:
Heb je dat ook wel eens dat je hoop dat Charly er snel eens boven op komt, of iig iemand heeft om er over te praten want dit blijft aan de gang zo

heb je dat ook wel eens dat t al een hele lange tijd zo is maar dat t met buien komt

heb je dat ook wel eens dat je toch geen vrienden meer hebt

heb je dat ook wel eens dat je gewend bent dat t niemand boeit
heb je dat ook wel eens dat je gewend bent alles altijd alleen op te lossen
heb je dat ook wel eens dat je straks thuis lekker een warme douche gaat nemen en gewoon hoop dat er niemand thuis is zolang je lekker je eigen dingen kan doen
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat niet echt goed klinkt en dat ik denk dat daar echt verandering in moet komen want je zit je zelf op deze manier de grond in te trappen!!

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je niet de enige bent die dat zegt
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat er dan geen lampje bij je gaat branden??? :/ en er wat aan gaat doen!

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens ja maar dat lampje valt ook iedere keer weer uit omdat ik niet meer weet wat ik eraan moet doen...dus ik laat t maar gewoon zo en zie wel wat er gebeurt ontdanks dat t misschien niet de goede oplossing is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 15:46:
heb je dat ook wel eens dat je afvraagd waarom al die moeite?

heb je dat ook wel eens dat je denkt ken mezlef toch nie stinkend voorstellen aan iemandO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 16:05:
heb je dat ook wel eens dat je gewend bent dat t niemand boeit
heb je dat ook wel eens dat je gewend bent alles altijd alleen op te lossen
heb je dat ook wel eens dat je straks thuis lekker een warme douche gaat nemen en gewoon hoop dat er niemand thuis is zolang je lekker je eigen dingen kan doen

heb je dat ook wel eens dat je dat aardig kut voor je vind en je een :knuffel: geeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 23 november 2006 om 21:14:
heb je dat ook wel eens dat je denkt ken mezlef toch nie stinkend voorstellen aan iemand

heb je dat ook wel eens dat je benieuwd bent aan wie jij je voor moet stellen O:)

Uitspraak van BIEK ! op donderdag 23 november 2006 om 21:16:
je dat ook wel eens dat je dat aardig kut voor je vind en je een geeft

heb je dat ook wel eens dat je dank je zegt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:20:
heb je dat ook wel eens dat je benieuwd bent aan wie jij je voor moet stellen

heb je dat ook wel eens dat je dat zelf eigelijk ook wel wil weten en je daarom aan diegene voorsteldO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 23 november 2006 om 21:23:
heb je dat ook wel eens dat je dat zelf eigelijk ook wel wil weten en je daarom aan diegene voorsteld

heb je dat ook wel eens: een blind date biek???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:29:
heb je dat ook wel eens: een blind date biek???

nee daar doek nie aan blind rondlopen is niet handig loop je overal tegen aan AUW

nee hou me ogen wel open

heb je dat ook wel eens dat je haar alleen nog niet kent en dat je ieder1 in je vriendelijst eigelijk echt wil kennen omdat vrienden hebben fijn is

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens: oh alleen vrienden worden dan is het geen date
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:35:
heb je dat ook wel eens: oh alleen vrienden worden dan is het geen date

heb je dat ook wel eens dat als ut een date zou zijn je niet overdag in utrecht afspreekt maar dan afspreekt in scheveningen en lekker gaat eten daarna naar een feest gaat hakkuh:P

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op donderdag 23 november 2006 om 21:38:
heb je dat ook wel eens dat als ut een date zou zijn je niet overdag in utrecht afspreekt maar dan afspreekt in scheveningen en lekker gaat eten daarna naar een feest gaat hakkuh

heb je dat ook wel eens dat je dan maar niet naar utrecht komt en het verzet naar een andere keer!
Waarschuw beheerder
heb je dta ook wel eens dat je denkt ja maar je ken dan beter 2 x doen :P

heb je dat ook wel eens dat je afvraagt of je iets mist?

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens 2 ontmoetingen?

heb je dat ook wel eens dat je alleen zeker naar scheveningen gaat en daarna feestje als t echt klikt?

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wat biek dan mist?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:44:
heb je dat ook wel eens dat je alleen zeker naar scheveningen gaat en daarna feestje als t echt klikt?

heb je dat ook wel eens dat je dat verstandig vind

heb je dat ook wel eens 2 ontmoetingen?

ja soms:P

heb er zelf 3 zondag

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wat biek dan mist?

heb je dat ook wel eens dat je dat wel wil zeggen:P

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens van okee dan

heb je dat ook wel eens: 3 ontmoetingen??

heb je dat ook wel eens: vertel het eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:54:
heb je dat ook wel eens: 3 ontmoetingen??

ja met een text vriendin en 2 vriendinnen van haar

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:54:
heb je dat ook wel eens: vertel het eens!

heb je dat ook wel eens dat je het heel zachtjes in je oor zal fluisteren:P

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens 3 vrouwen voor biek: mag je de leukste zeker uitkiezen?

heb je dat ook wel eens: fluister het dan maar in mn oor, vertel ik ben een en al oor voor je!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je t idee krijgt dat charly en jan af gaan spreken?? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 24 november 2006 om 09:23:
Heb je dat ook wel eens dat je t idee krijgt dat charly en jan af gaan spreken??

heb jij dat ook wel eens dat je het idee krijgt dat het een beetje waar is, maar dat de afspraak nog niet helemaal gemaakt is alleen dat jan naar utrecht zou komen als ik toevallig ook in utrecht zou zijn...alleen is utrecht groot ;)
Waarschuw beheerder
okeee op die manier! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 23:54:
heb je dat ook wel eens 3 vrouwen voor biek: mag je de leukste zeker uitkiezen?

heb je dat ook wel eens dat er al 2 bezet zijn dus van kiezen komt niet zoveel:P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 23:54:
heb je dat ook wel eens: fluister het dan maar in mn oor, vertel ik ben een en al oor voor je!

heb je dat ook wel eens dat je nu ff krom ligt van het lachen:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 09:31:
heb jij dat ook wel eens dat je het idee krijgt dat het een beetje waar is, maar dat de afspraak nog niet helemaal gemaakt is alleen dat jan naar utrecht zou komen als ik toevallig ook in utrecht zou zijn...alleen is utrecht groot

heb je dat ook wel eens dat je dat vandaag nog wel wilde bespreken:P
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je zo ff een zonnebankie gaat nemen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 24 november 2006 om 14:37:
heb je dat ook wel eens dat er al 2 bezet zijn dus van kiezen komt niet zoveel

heb je dat ook wel eens dat het niet uitmaakt, kun je alsnog de leukste kiezen, ik zeg toch niet dat je daar dan iets mee moet doen!

Uitspraak van BIEK ! op vrijdag 24 november 2006 om 14:37:
heb je dat ook wel eens dat je nu ff krom ligt van het lachen

heb je dat ook wel eens dat je het nu wel moet vertellen, ik wil ook in een deuk liggen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 14:44:
heb je dat ook wel eens dat het niet uitmaakt, kun je alsnog de leukste kiezen, ik zeg toch niet dat je daar dan iets mee moet doen!

maar ik kies de leukste en daar praat ik via het i-net al mee

heb je dat ook wel eens dat je namelijk niet naar het uiterlijk kijkt

heb je dat ook wel eens dat je in dit geval hgeluk hebt omdat het uiterlijk ook nog vet lekker is:$

heb je dat ook wel eens als dat jij een en al oor bent ik ff moet lachen en moet $ als ik het in je oor fluister:P

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wie biek dan kiest, aangezien je ze geen van alle 3 hebt gezien

heb je dat ook wel eens dat je toch niet weet hoe een persoon er in het echt uitziet

heb je dat ook wel eens dat je dan maar niets meer zegt over dat geoor fluister!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat gesprek van hierboven geloof ik nog heel lang kan duren :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 14:51:
heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd wie biek dan kiest, aangezien je ze geen van alle 3 hebt gezien

heb je dat ook wel eens dat je toch niet weet hoe een persoon er in het echt uitziet

heb je dat ook wel eens dat je het niet uitmaakt hoe die anderen eruit zien

heb je dat ook wel eens dat je de persoon achter een gezicht of een bepaald uiterlijk intressant vind en nie het uiterlijk

heb je dat ook wel eens dat cin gelijk kan hebben

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je dan maar gewoon wat anders gaat doen :P

heb je dat ook wel eens dat je anders heb idee hebt dat je hier vannacht nog zit te discusseren!