Partyflock

Forumonderwerp · 819060

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee of dit topic al dubbel is.. maar ik ben benieuwd wat jullie nou echt de meeste GRUWELIJKSTE scenes uit films ooit vinden.. en dan echt zo gruwelijk dat je met je hand voor je ogen de andere kant op ging kijken... of dat je het er helemaal koud van krijgt!

Zelf vond ik de kettingzaag scene uit Scarface en de stoeprand scene uit American History X toch wel scenes waarbij je hoopt dat het jou nooit overkomt!!!:D

De eerste keer dat ik die scenes zag keek ik toch ff snel de andere kant op brrrrr........ :s:s:s

Al zie je bij die scene uit Scarface natuurlijk niks, maar het geluid en het bloed en het idee dat zijn ledematen er worden afgezaagd, maakt het toch best wel creepy..

Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Toen Brilsmurf zijn bril kwijt was

Waarschuw beheerder
donateur
Openings scene van Shaving Ryans Privates (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
in 28 days later (wat een kutfilm trouwens..:s) worden bij iemand zn ogen er uitgedrukt..:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:14:
Openings scene van Shaving Ryans Privates

:D
Waarschuw beheerder
dat janine verbrand wordt door een doorgedraaide non :D
Waarschuw beheerder
pfff van alles......

toen Bambi zn moeder dood ging :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:14:
Openings scene van Shaving Ryans Privates

Haha de lama's gekeken zeker :P
Waarschuw beheerder
toen sneeuw:lijn: de appel op at :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gladiator

Eerste slaven gevecht :d

Waarschuw beheerder
donateur
Hellraiser III
die scene in die discotheek met al die kettingen en zo
(of was t deel II?)
Waarschuw beheerder
ik blijf de sene uit pulp fiction zo mooi vinden waar ze die 3 gasten gaan uithoren die net zitten te eten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 16 oktober 2005 om 20:13:
Toen Brilsmurf zijn bril kwijt was

:nocheer: :gaap:

Schrikmoment (LOTR): bilbo's gezicht verandert als hij de ring weer probeert te pakken... Toen ik dat de eerste keer zag schrok ik me dood!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat eerst de moeder van Scruffy doodgeschoten werd en daarna dat de oude zwerver die Scruffy later ging verzorgen doodging

:-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:31:
die scene in die discotheek met al die kettingen en zo

Weheh en dat wijf met die cd's in haar hoofd:Vaag:

Zelf vond ik de verkrachtingsscene van Irreversible,misselijkmakend:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op zondag 16 oktober 2005 om 20:55:
Zelf vond ik de verkrachtingsscene van Irreversible,misselijkmakend

Ja ik ook :(

Ben gelukkig niet de enige :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Scene uit der Untergang, waar die moeder haar kinderen een dodelijk pilletje geeft..

Krijg daar toch wel een aardige brok van in me keel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 16 oktober 2005 om 20:59:
Krijg daar toch wel een aardige brok van in me keel..

Kreeg ik ook bij titanic toen die kinderen en die oude mensen op bed lagen wachtend op hun verdrinking :|:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
ichi the killer had wel een paar leuke scenes waaronder het afsnijden van de tepels van een vrouw :D.
En de hoofdrolspeler ichi die klaarkomt als hij mensen vermoord.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verkrachtingsscene uit Ichi The Killer is ook heftig !!!

Waarschuw beheerder
'May'

Meisje steekt haar eigen oog uit met een schaar om datzelfde oog te bevestigen aan haar pop van ledematen.

Blegh...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond t ranzig bij Ichi,toen ze n stalen pen in die gast z'n urinebuis gingen douwen.

Waarschuw beheerder
[img width=444 height=635 cacheid=000a7a10001e50409c6d15841a01059002]http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/IchitheKillercover.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel simpel, Passion of the Christ!

De 2,5 uur durende martelscene waar Jezus Christus wordt afgetuigd en vastgenageld :S :(

PS: toch wel de slechtste/ niets zeggende/ onnodige film die ik tot op heden heb gezien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:09:
stoeprand scene uit American History X

:yes: Alleen dat geluid erbij al...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn 2 scenes uit Irriversable

Heel ziek :\

Waarschuw beheerder
Alle scenes in Salo. Echt te ziek en sadistisch voor woorden. Spijt dat ik die film gezien heb

en de verkrachting scene in Irreversible is ook echt te ziek

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 17:05:

Daar had een klasgenoot t ook laatst over.. die vond t zo ziek dat ze er zelfs niet over wilde praten, toen ik vroeg wat er dan precies gebeurde...:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 17:33:
Uitspraak van NightStalkerr op maandag 17 oktober 2005 om 17:05:

Daar had een klasgenoot t ook laatst over.. die vond t zo ziek dat ze er zelfs niet over wilde praten, toen ik vroeg wat er dan precies gebeurde...laatste aanpassing 17 oktober 2005 17:35

Je hebt ook een scene in die film waar iemands hoofd kapot wordt gebeukt met een branblusser, het is wel nep maar het ziet er zo smerig uit :D.

Waarschuw beheerder
in a requim for a dream werd ik helemaal naar in die scene waar alles bij iedereen fout gaat, die tuup zn arm word afgezaagd, dat meisje word hendig vernederd op z'n feest met vieze zakenventjes, die vrouw krijgt die shocks en die ene jongen moet kotsen. toen die film was afgelopen zat dat me echt niet lekker:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 22:04:
in a requim for a dream werd ik helemaal naar in die scene waar alles bij iedereen fout gaat, die tuup zn arm word afgezaagd, dat meisje word hendig vernederd op z'n feest met vieze zakenventjes, die vrouw krijgt die shocks en die ene jongen moet kotsen. toen die film was afgelopen zat dat me echt niet lekker

Das ook de bedoeling van de film. Drugs is slecht en dat willen ze op die manier duidelijk maken. Beetje extreem maar zo te zien werkt het wel bij sommige mensen

Waarschuw beheerder
dat is zeker wel de phashon of christ als hij geslagen wordt met stoken en mesjes aan zwepen!!!

Artiest Sane
Waarschuw beheerder
In Saving Private Ryan... Dat een Duitser langzaam een mes in het hart van een Amerikaan duwt... best freaky
Waarschuw beheerder
American History X idd...

Bij Braveheart op het eind waar Mc William-nogwat aan het rad word gehangen en er steeds meer spanning op komt te staan.
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 21:44:
'May'

Meisje steekt haar eigen oog uit met een schaar om datzelfde oog te bevestigen aan haar pop van ledematen.

Blegh...

dit soort scenes moet ik ook nooit hebben...

de classic scene is toch wel dat een persoon alleen loopt in een donkere gure buurt. met op de achtergrond dat griezelige muziekje en dattie persoon dan schrikt (door bijv een langlopend dier).. draaitie zich om dan wordtie plots vermoord door een neerkomend mes.

vonnet in 1 van de scream series ookal zo erg...

zo'n auto vlucht een steegje in met 2 wijven maar rempedaal blijft hangen.auto crast tegen een muur.. 1 van die wijven zo een gigantische paal door der hoofd al hersenen eruit enz

echt zieke scene is dat... weet niet meer pcies welk deel dat was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
in Urban Legend die hond die explodeerd in de magnetron en dan rent die gast naar de plee en dan krijgt ie zon slang met trechter en allemaal schoonmaakmiddelen naar binnen gegoten. Echt misselijkmakend vond ik dat.
Waarschuw beheerder
verkrachtingsscene uit irreversible is gewoon niet leuk meer om naar te kijken, en die scene met die brandblusser is ook echt erg

Waarschuw beheerder
Pulp Fiction, de scene dat Mia Wallace denkt coke te snuiven maar het blijkt heroine te zijn. HEFTIG!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Scene uit Reservoir Dogs waar (ik geloof) Mr. Brown die politieagent gaat martelen door eerst z'n oor af te snijden en vervolgens benzine er overheen gooit
Waarschuw beheerder
Die scene in de Excorsist dat dat meisje ondersteboven de trap af komt.
Waarschuw beheerder
chi the killer had wel een paar leuke scenes waaronder het afsnijden van de tepels van een vrouw

Toen had ik echt van AAUWW.

Passion of christ zoals van Peppingen ook al zei, ik had echt zo van nou mag het wel eens ophouden.

G-force007 dat hete een spiderwalk of een spidercralw.

De californian Curfkick uit American History X was ook weg behoorlijk heftig. 1e keer ik het zag was het van WTF. Enge is dat dit in het echt ook een paar keer is gebeurd.

Waarschuw beheerder
ik weet niet of iemand hier a history of violence heeft gezien. Maar daar komen ook een aantal scenes in voor waar ik bij denk auw>

Aanrader in ieder geval die film
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 22:04:
in a requim for a dream werd ik helemaal naar in die scene waar alles bij iedereen fout gaat, die tuup zn arm word afgezaagd, dat meisje word hendig vernederd op z'n feest met vieze zakenventjes, die vrouw krijgt die shocks en die ene jongen moet kotsen. toen die film was afgelopen zat dat me echt niet lekker :s

Ik heb na die scenes bijna zitten huilen als een klein kind, die muziek erbij wil ook wel helpen :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Saw 1.. Dat die ze been afzaagt. Best aparte scene!!!

En de scene op het laatst dat de dader gewoon al die tijd int midden heeft gelegen

Waarschuw beheerder
iressisteble o.i.d,

dat er ineen homotent iemand met een brandblusser zn kop wordt ingeramd.

Waarschuw beheerder
Texas Chainssaw Massacre. Die gast die aan die haak word opgehangen terwijl ie nog leeft :dood:
Waarschuw beheerder
Die zwerver die een levende kikker opat in bumb fight 2 voor een gitaar

Waarschuw beheerder
die scene in "leaving las vegas"

dat dat hoertje verkracht wordt door dat football team...

en die scene in "amistad" dat die slaven met kettingen overboord worden gegooid omdat ze niet genoeg eten aan boord hebben

brrrr.......
Waarschuw beheerder
Zoals hierboven ergens al gezegd is: De hele film Salo van Paulo Passolini.. Ik hou wel van een beetje shokkeren, maar vergeleken met deze film zijn Irreversible, Baise moi, Visitor Q, Ken Park enz. helemaal niets!

Wat en zieke film is dat zeg.. Ik heb bijna spijt dat ik hem heb gezien :P Een aaneenschakeling van zieke lichamelijke, geestelijke en vooral seksuele mishandeling van 30 tieners die gevangen worden gehouden door Italiaanse (erg geestenszieke) Nazi-fascisten in de 2e wereldoorlog in Noord-Italië. Als je van de beschrijving al de rillingen krijgt ga hem dan zeker niet kijken want hij is nog erger dan dat ik hem zo beschrijf!
laatste aanpassing