Partyflock

Forumonderwerp · 819060

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee of dit topic al dubbel is.. maar ik ben benieuwd wat jullie nou echt de meeste GRUWELIJKSTE scenes uit films ooit vinden.. en dan echt zo gruwelijk dat je met je hand voor je ogen de andere kant op ging kijken... of dat je het er helemaal koud van krijgt!

Zelf vond ik de kettingzaag scene uit Scarface en de stoeprand scene uit American History X toch wel scenes waarbij je hoopt dat het jou nooit overkomt!!!:D

De eerste keer dat ik die scenes zag keek ik toch ff snel de andere kant op brrrrr........ :s:s:s

Al zie je bij die scene uit Scarface natuurlijk niks, maar het geluid en het bloed en het idee dat zijn ledematen er worden afgezaagd, maakt het toch best wel creepy..

Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Zoals hierboven ergens al gezegd is: De hele film Salo van Paulo Passolini.. Ik hou wel van een beetje shokkeren, maar vergeleken met deze film zijn Irreversible, Baise moi, Visitor Q, Ken Park enz. helemaal niets!

Wat en zieke film is dat zeg.. Ik heb bijna spijt dat ik hem heb gezien :P Een aaneenschakeling van zieke lichamelijke, geestelijke en vooral seksuele mishandeling van 30 tieners die gevangen worden gehouden door Italiaanse (erg geestenszieke) Nazi-fascisten in de 2e wereldoorlog in Noord-Italië. Als je van de beschrijving al de rillingen krijgt ga hem dan zeker niet kijken want hij is nog erger dan dat ik hem zo beschrijf!
laatste aanpassing