Partyflock

Forumonderwerp · 818915
1451x bekeken
Betreft: evenement: Supersized, zaterdag 15 oktober 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
Ik wil ff niet vervelend doen maar wat is dat Outland gruwelijk gezellig :bounce:
Waarschuw beheerder
Volgens mij moet ik maar weer heel snel eens een weekendje naar Bigjoy en Bronco!!!!
Groetjes,

C.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miguel.. op zondag 16 oktober 2005 om 17:06:
dus we hebben een minstry zonder hitte?? dat zou wel superchill zijn :D

Ja dat zou idd beter zijn :yes:

Waarschuw beheerder
outland was *censuur* vettt!!! :d

Graag op taalgebruik letten
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Echt een super mooie tent geworden! Had het zwaar naar me zin zaterdag! Zeker voor de herhaling vatbaar..

Waarschuw beheerder
kheb t cker naar me zin gehad.. en ga ckers nog vaker terug!
tis een mooie tent geworden, en de muziek was ook cker toppie! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wegens geldgebrek niet bij de opening kunnen zijn en het zal ook nog wel een aantal weken duren voordat ik ga kijken maar aan de reacties te zien is het weer een supertent! Binnenkort toch maar eens een kijkje gaan nemen...

Hoe zit het tegenwoordig met het deurbeleid? In de oude ministry werd er nog wel eens naar kleding en voornamelijk sportschoenen/sneakers gekeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op woensdag 19 oktober 2005 om 19:05:
Hoe zit het tegenwoordig met het deurbeleid? In de oude ministry werd er nog wel eens naar kleding en voornamelijk sportschoenen/sneakers gekeken.

Ik had er vooraf al rekening mee gehouden, maar me maatje niet!
Hij had gewoon zn normale sportschoenen aan en dat mocht in principe niet omdat ze smerig waren. Het was dat t de eerste avond was waardoor ze t nog wel accepteerden.

In principe mag t wel, alleen op voorwaarde dat ze schoon waren..
Dus dwz niet op je afgetrapte maxies of pumaatjes binnenkomen en dan is alles goed:)!
Waarschuw beheerder
ziet het er nog een beetje hetzelfde uit als de oude ministry?

Waarschuw beheerder
Gisteren was het boven en in de koepel bagger muziek... maar in de kelder werd er flink gestampt... was dan ook best gezellig in de kelder.

Waarschuw beheerder
donateur
kelder is ook the place to be ;)

koepel is tegenwoordig een soort lounge geworden of zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op donderdag 20 oktober 2005 om 00:06:
In principe mag t wel, alleen op voorwaarde dat ze schoon waren..
Dus dwz niet op je afgetrapte maxies of pumaatjes binnenkomen en dan is alles goed

Wat raar ben nog nooit ergens geweigerd met maxies of puma. En dan gaat een tent waarvan de doelgroep o.a. uit hardcore liefhebbers bestaat dat wel doen als ze een beetje smerig zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op zondag 30 oktober 2005 om 17:31:
Wat raar ben nog nooit ergens geweigerd met maxies of puma. En dan gaat een tent waarvan de doelgroep o.a. uit hardcore liefhebbers bestaat dat wel doen als ze een beetje smerig zijn?

naja, ik heb t niet verzonnen... maar zou er maar rekening mee houden denk ik:)