Partyflock

Forumonderwerp · 818839
Waarschuw beheerder
Ik zat es ff te zoeken op "vergeten artiesten" en ik vond 1 topic waar al een hele tijd niet op was gereageerd, dus ik dacht "laat ik es een nieuwe aanmaken"

Nu is het de bedoeling dat hier in dit topic het gevoel wordt opgewekt van "aaaaah, die goeie ouwe tijd..."

Wanneer er vragen zijn over bepaalde tracks/artiesten dan kan dat hier. Ik zeg niet dat ik overal een antwoord op heb, maar met zn allen komen we er vast wel uit.(zie PF's most wanted hardcoretrack)

Zelf wil ik graag weten wie Low Q was. Ik heb er 1 track van op Earthquake III genaamd "I don't want your love"
Verder is ie voor zover ik weet niet op plaat uitgebracht..
Anders ben ik er bij deze naar op zoek:P

Verder wil ik Partyflock nog ff herinneren aan een aantal artiesten zoals Dj Sim, Psylocke, T-wisted, Dano, Mutoïd(ook sim en ->), Guitar Rob(later Virus), Holographic(critical mass) en nou moet ik ophouden anders is alles al genoemd :P

Eendagsvliegen die je verder nooit weer hebt gehoord, of gewoon een track van een bekende artiest die nooit een hit is geworden, alles is welkom :)

Gaat uw gang :)

En voor de mensen die het leuk vinden om te muggeziften of ouwehoeren; je doet je best maar, zolang het topic er maar niet al te veel door wordt vervuild

(aantal keer geëdit)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 15 april 2007 om 13:53:
Mja, slap wil ik het niet noemen.. Hoogstaand ook niet..

Voor mij wel, maar ieder z`n eigen smaak :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 10 april 2007 om 17:28:
die hebben ook al wel wat samples gejat ja maar buitenom dat ook heel veel vette tracks gemaakt

heel veel stukken gejat van PCP
Waarschuw beheerder
DJ PEP PERRY:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 15:22:
Voor mij wel, maar ieder z`n eigen smaak

zit zeker wel leuk spul tussen ja, maar vaak maar 1 track op een plaat, vanwege al die verschillende versies..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 15 april 2007 om 17:15:
maar vaak maar 1 track op een plaat

vroeger was het niet anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 15 april 2007 om 22:54:
tegenwoordig ook niet

tegenwoordig meer dan vroeger
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op maandag 9 april 2007 om 19:52:
D-Leria van Buzz Fuzz is zeer goed "gejat". Vind ik zijn vetste track

En morgen in mijn bezit!

Joehoe!!!! Eindelijk en hij heeft me maar 12,50 gekost!
Gekocht van een maatje van me! Thanx Frens!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op maandag 16 april 2007 om 21:06:
Joehoe!!!! Eindelijk en hij heeft me maar 12,50 gekost!

welke plaat?

Waarschuw beheerder
Gabber piet is tegenwoordig voetbalverslaggever :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 15 april 2007 om 13:53:
ik zag ergens een plaatje van een picturedisc met een plaatje van pengo 4 keer kloksgewijs.

Dat is de Pengo slipmat.

Buzz Fuzz - D-leria is inderdaad zijn vetste track, hij heeft daarna nooit meer wat fantsoenlijks uit kunnen brengen...

Waarschuw beheerder
Critical Mass- Burning love :respect: had mijn broer cd's van... das al lang geleden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:21:
Daar was ik 23 (dacht ik). Inmiddels ben ik 26.

zelfs jij kent die tracks niet? :|
damn ik zal ze wel nooit weer horen dan ...:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 14:50:
Critical Mass- Burning love

Die versie op happy hardcore 3 vind ik echt vet.
Das het origineel toch?

"I want your loooooovee"
Uitspraak van actief op dinsdag 17 april 2007 om 13:28:
Dat is de Pengo slipmat.

daar was ik al achter ja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 21:17:
welke plaat?

Thunderdome 4 ep!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op donderdag 19 april 2007 om 17:41:
Thunderdome 4 ep!!

ok, hij staat ook op de hall of fame
Waarschuw beheerder
Dark Syndicate - The Unknown :cheer:

Hoor je ook nooit :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op maandag 9 april 2007 om 23:47:
http://www.youtube.com/watch?v=7E9tCvYvgjA
Eergister zag ik dit filmpje. Weet iemand de titel van de track die op 1'13 begint? De melodie is later gebruikt in Cyclopede - Your Family (K.N.O.R.) en ook sneller.

Digital Boy - 1-2-3 acid!

Echt een hele toffe plaat. Heb hem zelf ook al jaren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 13:10:
Go Get Busy is ook een deels gejat

In die ravemix zit zo'n geweldig geluidje als je richting de break gaat wat uit een prodigyplaat is gejat. Desalnietemin een supertrack in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 22 april 2007 om 18:32:
Dark Syndicate - The Unknown

Hoor je ook nooit

Predator of Nosferatu zeker nooit horen draaien :P..

Das 1 vd platen waarbij ik steeds ga denken, je hebt nog 50 andere tracks gemaakt ''waarom die niet een keer draaien :(''
Waarschuw beheerder
Ik hoor ze niet vaak nee.. Kan me niet herinneren dat ik die track ooit op een feest gehoord heb.
Misschien komt dat ook wel omdat ik niet veel meer naar feesten ga ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 00:03:
Digital Boy - 1-2-3 acid!

Thanks again. :D

Is er ook iets wat je niet weet? ;)

Uitspraak van Garibaldi op maandag 23 april 2007 om 17:45:
Predator of Nosferatu zeker nooit horen draaien :p ..

Das 1 vd platen waarbij ik steeds ga denken, je hebt nog 50 andere tracks gemaakt ''waarom die niet een keer draaien :(''

Dat is waar. Hoewel tijdens de laatste Pandemonium draaiden zij Trickster - Express My Soul. :D Nu hoef ik niet meer naar feesten. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op zondag 22 april 2007 om 18:32:
Dark Syndicate - The Unknown

Uitspraak van megalomania op maandag 23 april 2007 om 19:40:
Ik hoor ze niet vaak nee.. Kan me niet herinneren dat ik die track ooit op een feest gehoord heb.
Misschien komt dat ook wel omdat ik niet veel meer naar feesten ga

Volgens mij nog door Sequence & Ominous op laatste Pandemonium gedraaid, als ik het goed herinner :). Vette track, knalt maar door en door :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op maandag 23 april 2007 om 19:55:
draaiden zij Trickster - Express My Soul.

Deed predator ook @ DO maart vorig jaar :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op maandag 23 april 2007 om 19:55:
Thanks again. :D

Is er ook iets wat je niet weet? ;)

Ik ken genoeg niet. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op maandag 23 april 2007 om 20:21:
Volgens mij nog door Sequence & Ominous op laatste Pandemonium gedraaid, als ik het goed herinner

hmm, niet meegekregen dan..

Waarschuw beheerder
Predator(Soul Assassin) - Out of Control
..wil ik wel eens op een feest horen... draai hem zelf wel bijna altijd, maar iemand anders mag hem ook wel eens draaien.

Er zijn genoeg Ruffneck tracks die ik nog nooit op een feest heb gehoord... Heb bijvoorbeeld nog nooit een track van Keng op een feest gehoord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 09:49:
Predator(Soul Assassin) - Out of Control

:respect: Final confrontation trouwens ook (y) Lekker plaatje dat B)
Keng

Induce trance :yes:

draai hem zelf wel bijna altijd, maar iemand anders mag hem ook wel eens draaien.

Herkenbaarheid :D Toen ik nog regelmatig draaide tenminste...:(

Waarschuw beheerder
:D

Ik draai ook niet zovaak... komt omdat ik niet slijm bij organisaties.. dat gebeurt hier zoveel. Dikke vriendjespolitiek hier, en bijna alle kleine feesten lijken op elkaar qua line-up en muziek.

Daarom ben ikzelf nu maar bezig met organiseren, ben bezig met verschillende locaties in het noorden... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op maandag 23 april 2007 om 17:45:
Predator of Nosferatu zeker nooit horen draaien

mind of a lunatic hoor je nog weleens
Waarschuw beheerder
Induce trance heb ik chosen few weleens horen draaien, final confrontation hoor ik ook standaard bij predator, out of control heb ik lyrix een paar x horen draaien :)..
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 10:54:
... komt omdat ik niet slijm bij organisaties

Vriendjespolitiek is het ook wel grotendeels maar de beste manier om op feesten te kunnen draaien is toch gewoon produceren en uitbrengen :)..
Maargoed zelf organiseren werkt ook ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op dinsdag 24 april 2007 om 12:53:
produceren en uitbrengen

work in progrezzzzz ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 10:54:
Ik draai ook niet zovaak... komt omdat ik niet slijm bij organisaties.. dat gebeurt hier zoveel. Dikke vriendjespolitiek hier, en bijna alle kleine feesten lijken op elkaar qua line-up en muziek.

Daarom ben ikzelf nu maar bezig met organiseren, ben bezig met verschillende locaties in het noorden...

Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 13:21:
work in progrezzzzz

Dude, het lijkt wel of ik in een spiegel kijk :|

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 24 april 2007 om 13:03:
Niiiiiiiice topic!

dank B)

Waarschuw beheerder
Dus ben niet de eenigste in dit topic die ouwe style produceert? :)
Waarschuw beheerder
nope, naja ouwe stijl in een nieuw jasje :)
En die niet van slijmen houdt en niet veel meer draait en ik heb ook in t verleden feestjes gegeven totdat die toko dichtging :D

Plus dat het hier ook altijd hetzelfde is.. Als je geen feesten meer geeft, niet slijmt en een afwijkende stijl van draaien hebt.. (om nog maar niet over het supergezellige publiek te spreken :/) basta.
Tsja, dan kan het me ook eigenlijk wel een beetje gestolen worden. Daarom timmer ik ook aan de weg (al best lang).

Waarschuw beheerder
Cool...
Ja ik timmer ook al even aan de weg... en afwijkend draaien dat ken ik.
Veel jongens draaien wat het publiek van hun vraagt, ik vind dat je dan als DJ ook wel kunt stoppen... daarvoor hebben ze drive-inn shows die verzoekjes aannemen. Ik draai gewoon wat ik wil draaien, dan word ik maar minder geboekt of dansen er maar wat minder mensen in de zaal, ik sta tenminste 100% achter mijn ding en ben geen kopie van de rest.

Als je in juni nog naar een leuk feestje in de 'buurt' wilt, https://partyflock.nl/party/88150 ;)
Waarschuw beheerder
gisteren koffertje aan het inpakken
Bass Generator - the event
shoop - dance overdose (marc smith remix)
Rabbit city - future viper - paranoid beauty
Ruffbeats - chicago hardcore force - listen
edge 11 - varispeed

leuk spul om weer eens te draaien en horen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 17:56:
Ja ik timmer ook al even aan de weg... en afwijkend draaien dat ken ik.

dat is juist beter tegenwoordig draait elke dj moc-bottoms up of fuck the titties echt zeer vernieuwend en snap niet dat die dj's zoveel die plaat moeten draaien net alsof ik dat nummer nog nooit gehoren heb maarja dat heet commercie(n)

Waarschuw beheerder
Ja, en veel zijn bang dat het publiek hun dan niet vet vind of de zaal stil gaat staan.. daarom hoor je zoveel hitjes.

En dat is ook een redenen dat ik als bezoeker de feesten minder ben gaan vinden.
Waarschuw beheerder
Precies.. Cyndium feesten, Nature One en Dominator (omdat dat nu in groningen is :P) Dat zijn op dit moment de enige feesten die ik nog echt vet vind. Als ik weer wat beter zit qua geld ga ik ook maar es andere feesten proberen denk ik. Maar dan meer van andere stijlen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 18:04:
Ja, en veel zijn bang dat het publiek hun dan niet vet vind of de zaal stil gaat staan.. daarom hoor je zoveel hitjes.

tja dan richt je ook op verkeerd publiek (de meelopers) die kennen alleen de hits die ook op kazzaa te downloaden zijn en als ze nou naar een feest gaan waar elke dj onbekende (goede) platen draait gaan hun van zelf wel los of laten zien dat ze echt meelopers zijn,maarja in het dj wereldje draait het toch alleen maar om respect enzo als je het publiek los krijgt met hitjes dan wordt je meer geboekt daarom draaien ze het allemaal als nou gelijk iedereen zijn eigen ding deed was hardcore gewoon iets totaal anders(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 18:04:
daarom hoor je zoveel hitjes.

Maar zelfs onder de Pandemoniumliefhebbers denken Predator, Leviathan en Nosferatu precies hetzelfde lijkt wel..

Ook iedere keer dezelfde setjes met hun eigen hitjes...

Kijk dat het toevallig de early hardcore is die wij vet vinden prima :D, maar in principe doen zij precies hetzelfde ;)

Waarschuw beheerder
Klopt... dat vind ik ook jammer... maar aan de eene kant hoor je die tracks echt nergens anders en dat maakt het voor mij wel weer speciaal. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van megalomania op zaterdag 24 maart 2007 om 19:31:
maar die track van Uranium is dus weer zo'n track die alleen maar op 1 CD staat. Het worden er steeds meer :)

En op de voor mij onbekende cd Cyberdrome - Alien City Part 1 http://www.discogs.com/release/70125 staan er een aantal waaronder deze twee: Cyanide - Dark Knight en Haardcore - Burncycle.
Waarschuw beheerder
oi..
kunnen jullie wat meer vertellen over 3SA
oftewel 3 steps ahead..zijn liedjes zijn echt briljant jammer dat hij inmiddels dood is.
nou alvast bedankt;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op donderdag 26 april 2007 om 22:29:
En op de voor mij onbekende cd Cyberdrome - Alien City Part 1 http://www.discogs.com/release/70125 staan er een aantal waaronder deze twee: Cyanide - Dark Knight en Haardcore - Burncycle.

Super-CD. Een van de cd's die ik nog met enige regelmaat draai.
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/artist/3+Steps+Ahead
Daar kun je al zn producties vinden, maar niet downloaden ;)

Waarschuw beheerder
Er klopt alleen een paar dingetjes niet aan deze tekst:

Peter Paul Pigmans (aka 3 Steps Ahead), one of the biggest and well known names in the hardcore scene. He started together with Rob Fabrie (aka DJ Waxweazle) and formed 3 Steps Ahead. Later he also produced records under The Illegal Alien and The Ender. The latter was named after his son Ender Pigmans. Peter Paul died on the 27th of august 2003, after fighting against cancer for 4 Years. In July 2003 there was a benefit party for Peter Paul but it was allready too late.

Hij heeft zijn zoon Ender genoemd aan de hand van zijn producersnaam. The Ender bestaat sinds 1994, terwijl zijn zoon in 1998 ofzo geboren is (maar daarvoor moet ik eventjes 1 van de thundermagazines open slaan, want daar staat het wel in dacht ik).

Daarnaast produceerde hij eerst alleen voor rave records/hardstuff onder de naam Silverbell's en Illegal Alien en daarna produceerde hij met Rob Fabrie onder de naam 3 Steps Ahead voor ID & T.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RuffEd op donderdag 26 april 2007 om 22:29:
Cyanide - Dark Knight

Die track heb ik hier wel liggen... stuur maar een PB als je hem wilt. ;)

Op de Hellraiser(1 tot 4) cds staan een aantal niet-uitgebrachte Cenobite tracks. Ik zit niet thuis dus kan niet even kijken.
Op Hellraiser 4 staan geloof ik twee tracks van DJ Oblivion welke oorspronkelijk uit zou komen ipv de plaat Nitre - FTWA.
Er is wel op whitelabel van deze onuitgebrachte release(heb hem ook liggen), maar erg moeilijk te vinden.