1693x bekeken
meest vreselijke creatie onder de honden!!!
Neem dan geen hond!
uuh ik heb er ook geen een, maar de buren wel
op zich wel oke.. zolang ze hun smoel om 8 uur s'morgens maar houden!
pokke wijf dan! gna gna
Ik vind het rot honden want ze hangen iedere dag bij me bully in zijn bek als we gaan buiten spelen
Precies, me staffie wordt helemaal gek van dat gekef elke keer. En ik wordt er zelf ook bloedzenuwachtig van. Trouwens, ze krijgen bij mij niet de kans om in haar nek te hangen hoor!
laatste aanpassing
ik vind het hele irritante kleine hondjes...
Geloof me.. 9 van de 10 honden worden irritant gemaakt!
ze blaffen altijd de hele dag door
Ik heb in totaal 5 Jacks gehad, en dr is er nog nooit eentje geweest die de hele dag het huis bij elkaar blafte.. Ligt ook een beetje aan de opvoeding denk ik.
laatste aanpassing
daar gebruik je zo'n beest zeker ook voor of niet?
Uitspraak van Maula op zaterdag 15 oktober 2005 om 00:05:
ik vind het hele irritante kleine hondjes...
Geloof me.. 9 van de 10 honden worden irritant gemaakt!
ik ken 1 jack russel en die vind ik wel een klein beetje leuk
dat is ook echt de enige waarvan ik zoiets heb nou die mag wel een dagje komen bij mij...
die luisterd heel goed en is niet irritant die is errug goed getraind....
maar ja dat iser maar 1 op de zeker 20 die ik ken...
dus over het algemeen genomen blijven ze in mijn ogen toch echt irritante adhd hondjes
Over het algemeen vind ik ze onvoorstelbaar irritant!!!
Zeker als je zelf grote honden hebt....ze denken echt dat ze net zo groot zijn en dus makkelijk de strijd aankunnen.
Mijn honden zijn al meerdere keren aangevallen en echt gebeten door die klote beestjes.
Maar er zijn er een paar bij die errug grappig zijn en redelijk goed luisteren en niet zo opgefokt zijn.
Maar ik zou ze zelf noooooooooit nemen!!
Zeker als je zelf grote honden hebt....ze denken echt dat ze net zo groot zijn en dus makkelijk de strijd aankunnen.
Mijn honden zijn al meerdere keren aangevallen en echt gebeten door die klote beestjes.
Maar er zijn er een paar bij die errug grappig zijn en redelijk goed luisteren en niet zo opgefokt zijn.
Maar ik zou ze zelf noooooooooit nemen!!
Ik vind het wel leuke hondjes, zolang ze maar goed afgericht zijn!!
precies!
een hond die de hele dag door blaft, is gewoon niet goed opgevoed! veel alleen gezeten denk ik...?!
wij hebben er ook 1, en die is echt
grappige eigenwijze hondjes zijn het wel, en hebben veel aandacht nodig maar als je ze dat geeft...
ik heb zelf ook een jack russel hij is lief en doet geen rare dingen ofzow hij graaft niet en gaat ook niet achter muizen ofzow aan wat de meeste jack russels wel doen in die van mij zit geen stukje kwaadheid in alleen hij is wel wat te dik voor zijn leeftijd hij is nu twee en een half jaar en weegt bijna 8 kilo voor een gesterrilseerd wijffie jack russel 4 life
geen fratsen .......dat scheelt
hahahahahahahahaha
Cavia op hoge poten
hahahahahahha
me moeder heeft een jack terorist opzicht een lief hondje maar soms kan ik hem achter het behang plakken ik pas er nu op maar me katten zijn er niet echt blij mee maar gelukkig gaat ie dinsdag weer naar me moeder

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)

![..][\/][iekos..](/images/user/150466_385207.jpg)