Partyflock

Forumonderwerp · 818678
Waarschuw beheerder
ik vind het hele irritante kleine hondjes... maar sommige hebben toch wel hele aparte fratsen wat dan wel weer lachen is....

;)
Waarschuw beheerder
die van jou ziet er ook wel knuffelig uit zeg als ie groot is heb je een heeeeellle grote knuffelbeer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kimky op woensdag 2 november 2005 om 09:05:
als ie groot is heb je een heeeeellle grote knuffelbeer

Ik kan haast niet wachten :lief:
Ook omdat ik niet helemaal precies weet hoe groot hij gaat worden
Is nog een verassing :d
Waarschuw beheerder
een kennis van mij had er ook een toen ie klein was aaahh super lief en nu ziet ie er ook nog steeds super uit alleen een paar maatjes groter dan. ik vind cujo altijd wel een leuke naam voor dat soort ras;) geintje nee zijn leuke honden

Waarschuw beheerder
whehehe cujo 8)

Inderdaad dat is wel leuk
Maar dit is een vrouwtje,maar voor een reu is dat wel grappig :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kimky op woensdag 2 november 2005 om 00:52:
ik heb een kleine ruige en zijn gedrag lijkt het van een grote hond althans dat denkt ie.

(Y) hahaha
Waarschuw beheerder
soms is het minder hoor hij vind andere mannetjes niet leuk maar hij is vroeger "mishandeld" door de andere 2 honden waar hij toen nog was en dat waren dus mannetjes hij valt andere reutjes echt aan tot vechtens toe maar bij de vrouwtjes wordt ie helemaal happy een echte player is ie dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 23:44:
en jock is echt zo'n patsertje die grote honden wil aanvallen (maar hij is al 14 dus dat wil niet meer zo). aan de andere kant heeft ie ook het halve kippenhok uitgeroeid destijds en jock en jen hebben erg de neiging om achter auto's en fietsers aan te rennen als we ze uitlaten. ach, het zijn gewoon grote knuffels, maar wel wat zenuwachtig, hehe

Kijk en dit zijn nu allemaal precies de redenen dat ik ze dus niet leuk vind!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het juist wel leuk dat ze karakter hebben.

Waarschuw beheerder
Die jack russels die ik ken vragen ook wel aandacht,en gaan ook wel op schoot zitten enzo.
Maar toch vind ik ze niet lekker knuffelig,ik vind het nogal stijve beesten
Met een TE eigen willetje
Ze zijn wel grappig soms
Maar tis gewoon niet mijn soort hond.
Ik hou meer van de grote lobbes honden

ja idd ze hebben een eigenwil,maar mijn wil is wet.
ze blijven je testen tot het einde.hihi das het leuke aan het karakter,stijf zijn die van mij ook niet en ze knuffelen
heerlijk...ja doe mij maar de russel terrors.zon grote lobbes neemt alleen heel veel ruimte inbeslag ik heb 2 mini jackies waar altijd wat mee te beleven is anders zorgen ze daar wel voor.wolfies in schaapskleding dat zijn t !!
Waarschuw beheerder
er zit gewoon veel pit in die beestjes
die van ons heeft 1 cavia en 2 konijnen ff snel de dood ingeholpen. zit gewoon jacht gevoel in kan je niets tegen doen aart van het beestje.