Je kent ze wel. Van die (kalende) oude lullen die heel krampachtig naar feesten gaan, zogenaamd omdat 'ze de muziek zou tof vinden en iedereen zo aardig is'. Allemaal kolder. Die mannen komen maar voor 1 reden en dat is om 1 van de jonge dames in bed te krijgen. In princiepe is dat te begrijpen want wie wil er als uitgebluste 40+ er nu geen jong grietje aan den Schwanz jagen maar kom daar dan gewoon open en bloot voor uit.
Ik vind het zoooo zielig als je van die ouwe lullen ziet die gewoon niet doorhebben dat ze voor lul lopen. Nog erger wordt het als ze ook internet ontdekt hebben en dan overal fotos in breezah-style uploaden van hun 'vriendinnetjes die zo aardig zijn' (Vertaald: lekker jong wijfje met mij op de foto hier die ik wel eens in d'r bek zou willen spuiten).
Bah (N)
Ik vind het zoooo zielig als je van die ouwe lullen ziet die gewoon niet doorhebben dat ze voor lul lopen. Nog erger wordt het als ze ook internet ontdekt hebben en dan overal fotos in breezah-style uploaden van hun 'vriendinnetjes die zo aardig zijn' (Vertaald: lekker jong wijfje met mij op de foto hier die ik wel eens in d'r bek zou willen spuiten).
Bah (N)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)