Partyflock

Forumonderwerp · 817022
Betreft: evenement: Qlubtempo 2001, zaterdag 8 oktober 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Hier live vanuit de Heineken Music Hall!

Echt super hier! :D Leuke mensen, muziek van vroegah! (L) Dus helemaal top! :D

Er zullen zo vast wel meer mensen vanuit de HMH reageren, dus brand los! En voor de thuiskomers laat horen hoe jullie het hebben gehad! :D

En have fun! :D

Als jullie iemand met een groene shirt helemaal lam aantreft dan ben IK het niet! 8)

:bier:

Waarschuw beheerder
het was in 1woord: GEIL :kwijl:

top sfeertje! zekerrr muziek van vroegah (L) en mooie mensen :D
Waarschuw beheerder
2 Mani:

TB maakt het mij zich toch wel iets te makkelijk. En nee dit is niet gefotoshopped of wat dan ook, en nee is idd ook niet van afgelopen zaterdag, het gaat om het idee. Kan er weinig waardering voor hebben eerlijk gezegd. Mixen doe je op gevoel, het is geen exacte wetenschap.

[img width=600 height=450 cacheid=00121936001644e406282a5e1a0102dd8c]http://www.technoboy.nl/media/gallery/DSCN0087_1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K mag toch aannemen dat je als dj nog beetje eigenwaarde hebt. Als je alles op zelfde bpm op cd fikt kun je net zo goed een cd branden die je op de pc gemixed hebt en die opzetten
hehe wou net zggen maar als je daar als dj zijnde lol aan beleefd moet je het vooral doen ( wat niet voor te stellen is ) alleen vermeld het vantevoren bij de line up dat je aan zoiets begint :jaja: want je bent dan mixtechnisch natuurlijk niet complimentwaardig :P...

Van technoboy kan ik het enigzins begrijpen zn platenkoffer incl cds en rommel was poos terug tog gejat meen ik? Daar maak je voor die keer dan een uitzondering voor want normaal draait ie wel met vinyl.. Niet dat ik versteld sta om zijn mixkunsten maar veel ouwe plaatjes van hem zijn gewoon :kwijl:... Vond het trouwens jammer dat ( jaja 2002 ) the creation met de kippevelbreak niet draaide of een onbekende maar niet minder vet Postman - No wanna :jaja:
Waarschuw beheerder
owja die foto zag ik laatst ook mischien staat die gozer stijf van de zenuwen ofzo :P

Waarschuw beheerder
topfeest!!!!!!! goeie muziek, goeie sfeer, lekker druk maar niet te druk (y)
Waarschuw beheerder
was zeker een leuk feesie!!
heb me daar goed vermaakt!!!
Waarschuw beheerder
Technoboy heeft wel smaak ;p
Seizure (l)

Waarschuw beheerder
Wat maakt het nou uit of een dj met cd of vinyl draait?
Gaat om wat voor geluid eruit komt?

Ik heb juist wel waardering dat de laatste tijd dj's met cd's draaien... is iets gemakkelijker, en hebben ze dus meer tijd voor andere dingen, zoals effects en andere mixtechnieken, weer eens wat anders :)
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 11 oktober 2005 om 09:32:
TB maakt het mij zich toch wel iets te makkelijk. En nee dit is niet gefotoshopped of wat dan ook, en nee is idd ook niet van afgelopen zaterdag, het gaat om het idee. Kan er weinig waardering voor hebben eerlijk gezegd. Mixen doe je op gevoel, het is geen exacte wetenschap.

Ken dat plaatje ja :). Maar niet bij elke cd in z'n map zit zo'n blaadje, I know want heb er wel es vaker in zitten bladeren O:). En zoals je ook ziet zijn die tracks waar het hier om gaat niet van zichzelf, als ik promo van cd draai en ik draai met iemand samen moet ik hem ook zeggen wanneer hij ongeveer de volgende plaat erin moet gooien. Dus enigzins begrijpbaar dat ie dat doet, voor z'n eigen tracks niet nodig uiteraard want die ken die wel dromen lijkt mij :).

Uitspraak van Garibaldi op dinsdag 11 oktober 2005 om 09:37:
owja die foto zag ik laatst ook mischien staat die gozer stijf van de zenuwen ofzo

Hoe gek het ook klinkt, maar idd. Hij's nog vaak zenuwachtig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:00:
Ik heb juist wel waardering dat de laatste tijd dj's met cd's draaien... is iets gemakkelijker, en hebben ze dus meer tijd voor andere dingen, zoals effects en andere mixtechnieken, weer eens wat anders

Hoor ander maar vrij weinig djs spelen met loopjes en effecten. Ja altijd diezelfde simpele effectjes zoals fly over ofzo, maar dat geluidje komt me al zo de strot uit. Met de cdj-800 en 1000 kan je zoveel andere vette dingen. Ik hoop dat mijn cdj-800 snel terug komt van reparatie want (L) wat een apparaatje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In de technoscene doen ze het vaker met effectjes, maar dan meer ook met kaospad en dat soort dingen... hardstytle/core idd meestal die fly over, hoe simpel... moet eens verandering in komen :-s!

Cd speler gekocht? Kan je eindelijk musica che domina op een fatsoenlijk tempo afspelen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:03:
Hoe gek het ook klinkt, maar idd. Hij's nog vaak zenuwachtig.

Vind ik eigenlijk ook wel een goede eigenschap voor een dj, geeft toch wel aan dat ie het niet helemaal op de autoatische piloot doet. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:03:
En zoals je ook ziet zijn die tracks waar het hier om gaat niet van zichzelf, als ik promo van cd draai en ik draai met iemand samen moet ik hem ook zeggen wanneer hij ongeveer de volgende plaat erin moet gooien. Dus enigzins begrijpbaar dat ie dat doet

Dus bij een promo moet iemand verteld worden wanneer die hem in- en uitmixt, maar bij de definitieve versie spreekt het op eens wel voor zich? Wat een ongelovelijk krom gelul zeg! Een beetje DJ voelt aan wanneer een plaat in- of uitgemixed moet worden en dat is helemaal niet afhankelijk van het feit of de plaat wel of geen promo is. En ga nou AUB niet beweren dat het wel zo is.

Kijk ik vind het leuk voor je dat je TB zijn producties nog steeds vet vind en dat zijn tracklists + hoge pitch je nog steeds aanspreken, maar wees wel gewoon reeël over zijn dj capaciteiten. Die zijn gewoon benedenmaats. En voor dat je er over begint hij is idd zeker niet de enige, maar dat mag geen excuus zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja dus de internationale top moet vantevoren kijken hoe ze een plaat in moeten mixen?

Das hetzelfde wanneer schumacher een boekje in de auto heeft wanneer die over moet schakelen:S

Ik vind cds draaien niet kunnen sorry, alleen wanneer het promos zijn. en nee de kwaliteit van cds is niet beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:38:
tja dus de internationale top moet vantevoren kijken hoe ze een plaat in moeten mixen?

Idd, je reinste onzin!

Waarschuw beheerder
Dan moet technoboy ook maar nooit gaan battlen idd
Waarschuw beheerder
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap......
Waarschuw beheerder
Ik ben hardstikke reeel over zijn dj capaciteiten. Je hoort mij ook nooit zeggen dat hij geweldig mixt en als hij fouten maakt zal ik dat ook gewoon zeggen, dus mij beschuldigen van sympathien t.o.v. TB terwijl ik andere dj's erop afkraak vind ik niet helemaal reeel.

Maar ik zeg dat ik het enigzins kan begrijpen omdat ik andere jongens ook ken die dat beetje bijsturing nodig hebben bij een onbekende plaat. Bij een vinyl (ofwel die definitieve versie) kan je hem "lezen" wanneer er gemixt moet worden, dat gaat bij een cd speler al een stuk minder. Dat is mijn punt... daar hoef je het niet mee eens te zijn en dat ben je ook niet daarvoor hoef ik niet op je antwoord je wachten :P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:43:
Maar ik zeg dat ik het enigzins kan begrijpen omdat ik andere jongens ook ken die dat beetje bijsturing nodig hebben bij een onbekende plaat

Les nummer 1 in de dj wereld ken je platen.

Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:43:
Bij een vinyl (ofwel die definitieve versie) kan je hem "lezen" wanneer er gemixt moet worden, dat gaat bij een cd speler al een stuk minder. Dat is mijn punt...

Kun je dit ook onderbouwen?
Waarin zit hem het verschil dan?

En overigens hij kiest er voor om met cd's te mixen, dan moet hij er ook mee om kunnen gaan, anders gaat hij maar weer over op vinyl. Dat ging hem toch ook redelijk af zonder die tijden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjezus wat een geblaat hier
stay "on topic"...en vertel of je het feest leuk vind!!

en niet dat domme technische gelul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:47:
Les nummer 1 in de dj wereld ken je platen.

True..

Uitspraak van Edutainment op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:47:
Kun je dit ook onderbouwen?
Waarin zit hem het verschil dan?

:O het verschil? Ik neem toch aan dat jij aan de groeven kan zien wanneer er een break komt in een plaat :O. Als jij dat aan een cd speler kan zien vind ik je een hele piet hoor :P.

Hahahahaha Ed, we kunnen hier wel 1000000 pagina's over doorlullen :yes:. Komt toch nooit een eind aan ;).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een top feessie..!!! Vooral Luna & Technoboy :respect:
Waarschuw beheerder
Watttt een feesie! :jaja:

Maar tipte zeker niet aan de ouwe QT's!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:48:
het verschil? Ik neem toch aan dat jij aan de groeven kan zien wanneer er een break komt in een plaat . Als jij dat aan een cd speler kan zien vind ik je een hele piet hoor .

maar een beetje dj weet wanneer de break komt die leest geen platen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:48:
Ik neem toch aan dat jij aan de groeven kan zien wanneer er een break komt in een plaat

Als je je platen kent, dan hoef je niet te kijken.
Dus nog altijd geen verschil.

Uitspraak van Bananeman op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:48:
Sjezus wat een geblaat hier
stay "on topic"...en vertel of je het feest leuk vind!!

en niet dat domme technische gelul

Fijn dat je zelf wel wat te melden hebt over het feest.
Heb je nog niet meer zien vermelden dan:
'was weer geinig idd
hebben weer mooi bekken staan trekken met mekaar'
Daar hebben we wat aan idd. Nou weet ik echt hoe het feest was. Super verslag! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:52:
Daar hebben we wat aan idd. Nou weet ik echt hoe het feest was. Super verslag! laatste aanpassing 11 oktober 2005 11:53

Pecies:D
Waarschuw beheerder
Precies hou gewoon lekker je mondje dicht! :D
Meneer pot verwijt de ketel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mani op maandag 10 oktober 2005 om 20:05:
Vergeten dat meneer z'n platen gejat zijn tijdje terug.

en ze hebben geen reserve vinyls meer liggen bij saifam? ;)
Waarschuw beheerder
Nope... vind het ook heel raar, heb dikwijls gevraagd om paar wanted vinyltjes van mezelf. Ik snap t ook niet, want ik heb in het archief van Edinet gestaan en daar ging ik toch met was gewilde plaatjes naar huis hoor :yes:. Zelfs Assasins van mondello lag er nog 10 keer ofzo. Maar waren de allerlaatste 10 dus die mocht ik niet hebben :cry:
Waarschuw beheerder
blijkbaar niet want normaal draait hij wel met vinyl tog? Ik bedoel zn nieuwe platen draait ie wel met vinyl ( meer exemplaren ) zn oude platen nja je gaat ervanuit dat hij zelf toch zn platen dubbel heeft liggen mja ach k vond zn setje goed te doen had alleen nog wat oudere vette platen van em willen horen :)

Uitspraak van Edutainment op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:52:
Als je je platen kent, dan hoef je niet te kijken.

Vind ik ook en vooral bij tracks van technoboy moet het niet moeilijk zijn om ze in en uit te mixen en idd hij heeft het ver geschopt dankzij zijn producercapaciteiten en daar heb ik nog steeds respect voor :jaja: maar k geloof deze discussie nu wel et lijkt me duidelijk allemaal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:21:
je gaat ervanuit dat hij zelf toch zn platen dubbel heeft

k heb me eigen plaatje ook wel dubbel, maar 1 ervan hang aan de muur in een lijst, en die komt er nie vanaf. Maar dat is bij de eerste platen nog speciaal, kan me voorstellen als je er onderhand al 100en ofzo achter je naam hebt staan dat je niet alles meer dubbel hoeft te hebben ofzo.

Manuel heeft wel nog altijd ELKE release in een lijst aan de muur hangen. Erg indrukwekkend als je in z'n studio staat :yes:.

Ik kan me er niets bij voorstellen maar er zijn gewoon mensen die niks met vinyl hebben... tja... niemand is perfect he :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:28:
Manuel heeft wel nog altijd ELKE release in een lijst aan de muur hangen. Erg indrukwekkend als je in z'n studio staat

Weet je ook waar je Nord Jet kunt stelen! ;)
Waarschuw beheerder
Help me ff... is die op gothic limited? daar zijn we mee bezig om die plaatjes te achterhalen, hoop dat het lukt :D
Waarschuw beheerder
Ja op Gothic Limited idd. Ik heb hem 3 keer gehad, had hem toendertijd nog meer moeten kopen, was goude handel geweest. De site waar ik ze vandaan heb daar is hij nu ook al een tijd out of stock.

Ik vind het label overigens lang niet zo denderend als dat iedereen het vindt. Nord Jet is dan mss wel één de vetste Italiaanse prodcutie ooit, maar verder is het niet veel. Alleen Blue Eyes & F.A.M.I. zijn interessant, rest heb ik allemaal weer verkocht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nordjet is echt master ja vin het sowieso veruit zn vetste track :jaja:..

Hij zou em draaien maar paste 8teraf niet in zn setje zei ie :( volgende keer btr :)

Ook zou hij een track op cd zetten die ik persoonlijk zon beetje het allervetst vind van alle hardstyle maar die is voor weinig mensen bekend..

Sonny aka - Piranha :D :D :respect: zo duister hard vette italiaanse geluidjes en een heerlijk snoeiende volle bass jaaaaa :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op dinsdag 11 oktober 2005 om 13:50:
Nordjet is echt master ja vin het sowieso veruit zn vetste track

Vergeten wij ultrabass niet tristan :[

Vind ik zn beste track dan :D
Waarschuw beheerder
Sonny aka - Piranha zo duister hard vette italiaanse geluidjes en een heerlijk snoeiende volle bass jaaaaa

:O dies toch nie van hem? :O :O :O

wel een supervette track idd.. "ANDIAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DENG DENG DENG" :yes:

Waarschuw beheerder
ik had die avond op meer gehoopt op die platen;)

Noa van Mondello in de HMH bijvoorbeeld(L)
Waarschuw beheerder
Sonny aka - Piranha

Das is serieus waar de enige HS-plaat na begin 2003, die ik vet vind.
Waarschuw beheerder
Daar verbaas ik me redelijk over :)...
Waarschuw beheerder
Ja hij is idd best kaal, maar de samenwerking tussen de kick en de bass is perfect.
Wat een agressie in dat nummer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand sample? ken die plaat niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 15:01:
iemand sample? ken die plaat niet

wil em ook wel ff horen idd...

Waarschuw beheerder
Dj Furax - Power ook heel erg kaal, maar die plaat zaagt als een motherfucker 8)

Waarschuw beheerder
Wat een gezeur en gezeik hierboven over welk plaatje wel of niet goed gemixt is of die gast nou wel of nie kan draaien enz enz..hou toch je bek..heb je je vermaakt of nie? denk t wel toch? en denk dat die gasten heus wel weten wat ze doen,anders had jij er wel gestaan i.p.v meneer technoboy :P...is er een keer een "early" hardstyle feest waar iedereen om loopt te zeiken is het weer niet goed...

ik heb me iig prima vermaakt,echt n super feest..heerlijke knallende platen,geweldig geluid,prachtige sfeer..kortom..ik kan nie w88 tot de volgende QT! ;)
Waarschuw beheerder
Das is serieus waar de enige HS-plaat na begin 2003,
Toen kwam ie uit op cd maar is gemaakt eind 2001 dus had wel gedraaid mogen worden en idd de agressie in die track is heerlijk maar vooral na 2 min die kleine pauze die roetsch waar daarna in 1 keer die kick en geluidjes erinvliegen echt te vet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:38:
Das hetzelfde wanneer schumacher een boekje in de auto heeft wanneer die over moet schakelen

Schumacher heeft een lampje op zn stuur welke aangaat als hij moet schakelen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 15:41:
en denk dat die gasten heus wel weten wat ze doen,anders had jij er wel gestaan i.p.v meneer technoboy

Mensen (zoals als jij) moeten eens leren onderscheid te maken tussen enerzijds produceren en anderszijds dj'ing. Meneer Giusberti staat daar niet omdat hij uitzonderlijk kan mixen, maar omdat hij als producer naam en faam heeft gemaakt.

Uitspraak van Garibaldi op dinsdag 11 oktober 2005 om 15:46:
Toen kwam ie uit op cd maar is gemaakt eind 2001 dus had wel gedraaid mogen worden en idd de agressie in die track is heerlijk maar vooral na 2 min die kleine pauze die roetsch waar daarna in 1 keer die kick en geluidjes erinvliegen echt te vet

Aah oké, dat wist ik niet. Maar verklaard gelijk waarom die zo vet is. :p
Is er nog kans dat die ooit op vinyl komt? En van wie is Sonny aka eigenlijk een project dan?
laatste aanpassing