Partyflock

Forumonderwerp · 816183
1 volger · 4074x bekeken

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­core

:respect: wie heeft­ er al g­ehoord van de nog snellere variant op ext­ratone??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is echt heftig man heb een paar albums hier op mijn pc :respect:
Waarschuw beheerder
ik niet

Artiest Troyan
Waarschuw beheerder
ik nog niet! jij >?

Waarschuw beheerder
ik wel dat is echt kicke...

ik produceer het zelf ook b)

Waarschuw beheerder
:respect: dat ene nummer van je bloks die laatste is echt vet :respect: hoe je dat in elkaar zet :/ ga zo door deze styl is echt te vet (y)

Waarschuw beheerder
Yeah vet
extratone vind ik maar soft en saai dus ik zocht wat vernieuwenders en nu heb ik het eindelijk gevonden :respect:

Waarschuw beheerder
ja idd extratone is voor mietjes dit is 100000x zo hard ;d

Waarschuw beheerder
dat topic is nep man dit is voor de echte helden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 23:23:
dat topic is nep man dit is voor de echte helden

goh...ik zou toch zweren dat ik jou daar ook tegen ben gekomen...:/

Waarschuw beheerder
topic is nu gesloten er is een hardere style ondekt

Waarschuw beheerder
Ja maar toen die de sound van :
EXTREME-Dienowyous­tupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextre­mesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlis­tningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbel­ow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­url­taspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurk­iste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hoot­yourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­go­fuckyourself­core
hoorden was hij gelijk verkocht ­en sindsdien is hij
EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesortofnoiz­­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningtothiss­icks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000bpmisf­orlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspeedingsc­reamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­errororisee­rendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurkiste­nextrap­owernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbrai­nso­utabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­­core
tot op het bot! en terecht!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en trots :jaja:
Waarschuw beheerder
splittercore ? kan je daarmee ook je utp kabel splitten?

Waarschuw beheerder
Je kan het ermee proberen

maar officieel bestaat het nietmaar het is toch sneller als speedcore

snap je?
Waarschuw beheerder
ofwel hardcore omhoog gepitched :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 23:31:
snap je?

Uitspraak van Denzity op woensdag 5 oktober 2005 om 23:52:
ofwel hardcore omhoog gepitched

:RESPECT:

;D Muhaahahahaahaahaaahaaawaaahaaahaa!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heerlijke muziek.
BLOKS morgen draaien bij mij thuis he?
Extratone is idd voor pussy's.

Niemand is zieker dan wij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 23:16:
dat is echt heftig man heb een paar albums hier op mijn pc

Toch niet gedownload he?
Die shit moet je kopen!!!

Waarschuw beheerder
nee heb ze ff op me comp gezet omdat ik anders elke keer een cd in me computer moet doen en daar heb ik niet echt zin in :)

Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
hee bloks dat spul van je mag je ook wel is aan mij laten horen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dea­th­­i­n­thefa­mily

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 23:15:
gofuckyourself­core

B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhella­f­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypower­viol­ence­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesb­leedc­orete­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­­thefa­milyis­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­core

Waarschuw beheerder
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRrRR­RrRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRrmutherfokkkk­kkkkerrrrrrrrRrRRrRRrr

Ja vette muziek

Waarschuw beheerder
Als iemand zich echt verveeld zou ik het leuk vinden als iemand die term ff volledig in BrEeZaH taal zou omzetten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3Xtr3m3-DiEn0wy0u5tup!dm0th3rfUckErWhO'5LiStnIngT0tHi5m05t3xtr3m3s0rt0fNoIzEYoUMaYR3sTInH3LL4fT3ryOu'ReD0n3LiStNiNg
T0Th1SS1cK5HiTwHiChC4n'Tb3SiCkErY0uFuCkB3l0w4000BPMiSfOrLaZyCuNtSc0r3c0r3c0r3
3Xtr@UlTrASp33d!nGsCr34m3nd3NoiZyP0W3rVi0l3nc3TurB0T3rr0r!s3rEnDeGriNd3nDe3y3sBl33dC0ReT3RrEurK!St3n3xtr@P0W3RNoIzEDeAth!nTh3FamIlYiSh00tYoURBr@!nSOuTaB0vE3000BPMl!k3@mAcHiNeGuNg0FucKy0uRs3lfC0r3
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kinhead op donderdag 6 oktober 2005 om 16:47:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRrRR­RrRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRR

:nee: :nee:

het is :

TRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrPIEEEEEEEPTRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee het is niet eens trrrrr meer.
Het is eerder SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Waarschuw beheerder
ja gewoon geruis :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan het niet vet vinden.
Op het moment dat je het vet vind klinken.
Is het kut.
Hoe kutter hoe beter bij deze muziek.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat deze stijl moet worden toegevoegd aan de favoriete muziekgenres.

Waarschuw beheerder
nee die moet niet bij favoriete muziekgenres want dan gaan kneusjes die er niks van af weten, het zomaar toevoegen. gelukkkig staat uk-hardcore en frenchcore er ook niet bij, want die kneusjes voegen alles toe wat met core te maken heeft, en dan hebben ze bij hun favorieten korsakoff rotterdam terror corps, neophyte en natuurlijk noisekick en angerfist.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja maar ze durfen het toch niet aan te klikken.

Waarschuw beheerder
haha dat weet je niet :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zou jij het aanklikken?

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LEKKER DAN EEN ECHTE FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 17:25:
LEKKER DAN EEN ECHTE FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Shot van het publiek van het eerste feest(outdoor) opkomst was niet heel groot maar ze genoten er wel van

Waarschuw beheerder
haha :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op deze feesten zit iedereen op de grond :jaja:

Waarschuw beheerder
Je kan er ook op dansen...

Deze 2 gasten specia­al uit afrika voor het eerste EXTREME-Dienowyoustu­pidmot­her­fuckerwho'slistning­­­tothismosteextrem­esortofnoiz­ey­oumayrestinhella­f­t­eryou'redonlis­tningtothissicks­h­itwichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­low4000bpmisforlazycu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypower­viol­ence­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­yesb­leedc­orete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­­thefa­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core feest
lieten zien hoe je ­nou moet los gaan op die muziek

[img width=150 height=180 cacheid=000a6198001e04c1c46a7e641a01010c75]http://news.bbc.co.uk/media/images/38012000/jpg/_38012561_bumfights150.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Plaats is een keer een track ofzo dan? van splittercore of die shit? Ik ben wel benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Benieuwd naar de niet bestaande splittercore :gaap­­:
Als het zou bestaan zou het heel saai en soft ­z­ijn

luister gewoon EXTREME-Dienowyoustu­pidmo­t­­her­fuckerwho'slistning­­­tothismosteextrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayrestinhella­f­t­eryou'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itwichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazycu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscreamendenoiz­­ypower­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororiseerendegrindendee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­gofuckyourself­core

of gewoon ­de EARLY-Ex­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­yesb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hier nog wat vette partypics

Dit feest hadden jullie echt niet mogen missen :no:

[img width=270 height=263 cacheid=000a61ab001e04ecab364a691a01010f48]http://photos1.blogger.com/img/269/4048/320/Addict%2031.jpg[/img]
[img width=200 height=276]http://www.grist.org/news/maindish/1999/10/21/farmer-man.jpg[/img]
[img width=350 height=515 cacheid=000a61d7001e052267f961691a01010f48]http://ladyshakur1.tripod.com/tupac/tupac_2.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000a61e6001e056043c608d91a01010f48]http://www.people.virginia.edu/~dbc/nwtrip/Images/sld085.jpg[/img]
[img width=453 height=679 cacheid=000a621a001e0581c89d02791a01010f48]http://www.mccullagh.org/db9/10d-17/native-african-dancers.jpg[/img]
[img width=372 height=429]http://www.embarrassing.us/dp/files/2-75.jpg[/img]
[img width=410 height=308]http://www.lifestartsat.com/bizarre/img/orgie_large2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahahaha BLOKS :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
BLOKS morgen draaie we toch op

ID-T Presents; E­XTREME-Dienowyoustu­pidmo­t­­her­fuckerwho'slistni­ng­­­tothismosteextrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amendenoiz­­ypower­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eerendegrindendee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyourself­core ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Wie komt er ook naar dit vette terror feest?

[img width=640 height=480 cacheid=000dd8bc001ce56db34c7cd81a01011944]http://www.marien-heim.at/125-2582_IMG.JPG[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=00136009000389c22662f6461a01011944]http://www.marien-heim.at/125-2588_IMG.JPG[/img]

[img width=640 height=480]http://www.marien-heim.at/Oma%20Eminger.JPG[/img]

[img width=640 height=480]http://www.marien-heim.at/Polonaise.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vorige x werd er EARLY Ex­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­yesb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core gedraait.

Ik stem er nu voor dat er gewoon kijkharde mainstream E­XTREME-Dienowyoustu­pidmo­t­­her­fuckerwho'slistni­ng­­­tothismosteextrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amendenoiz­­ypower­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eerendegrindendee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyourself­core ?
wordt gedraait.

Dresscode; Ingevallen crackhoofd.
Entree; 0,20 cent (+ gratis shot heroine met hiv besmette naald)

En wederom van 05:00 tot 19:00

Iedereen is welkom.
Mits je maar genoeg ziektes heb. :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 22:26:
Wie komt er ook naar dit vette terror feest

:no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 23:15:
EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­core

:jaja: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
zalig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 22:29:
:jaja: :D

Het is niet de bedoeling dat je het leuk vind.
Het is de bedoeling dat je er vastgebonden heen gaat en door 6 crackjunks wordt verkracht. :bloos:

E­XTREME-Dienowyoustu­pidmo­t­­her­fuckerwho'slistni­ng­­­tothismosteextrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­eco­re­

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 6 oktober 2005 om 17:08:
want die kneusjes voegen alles toe wat met core te maken heeft

:VAAG: Kerk core!!! :JAJA:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 22:28:
Vorige x werd er EARLY Ex­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­yesb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core gedraait.

Ik stem er nu voor dat er gewoon kijkharde mainstream E­XTREME-Dienowyoustu­pidmo­t­­her­fuckerwho'slistni­ng­­­tothismosteextrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amendenoiz­­ypower­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eerendegrindendee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyourself­core ? wordt gedraait.

En wederom van 05:00 tot 19:00

Iedereen is welkom.
Mits je maar genoeg ziektes heb.

Jaja we gaan voor de mainstream en misschine gaan we zelfs de
Industrial-E­XTREMEDienowyoustupidmotherfuckerwho'slistning­­­tothismosteextrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amendenoiz­­ypower­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eerendegrindendee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyourself­core kant op

En Dione rot op me je zielige softe terror
Ken je ons nieuwe nummer al IK HAAT TERROR! Terror zuigt gewoon big time! Van die flikkers in een lomp zwart shirtje.. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS eurodisneyhouse!!!!!TRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 oktober 2005 om 22:28:

:respect: ZEKER AANWEZIG ;D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 06:10:
En Dione rot op me je zielige softe terror
Ken je ons nieuwe nummer al IK HAAT TERROR! Terror zuigt gewoon big time! Van die flikkers in een lomp zwart shirtje.. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS eurodisneyhouse!!!!!TRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hahah :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
Wat een ontzettende onzin.. stijl op stijl op stijl... allemaal bullshit het spijt mij vriendelijk. Zo gaat de term speedcore mij al te ver. Hardcore en ok ok Terror maar hou even op met die sub sub sub sub sub stijlen. Is een tendens die je binnen iedere stroming ziet en dat moet maar eens ophouden want op een gegeven moment gaat het gewoon helemaal nergens meer over.

Ik noem dit "stijlvervaging".

Zo..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jonge hoe durf je dat te zeggen over E­XTREMEDieno­wyoustupidmotherfuckerwho'slistning­­­tothismostee­xtrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou­'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­c­k­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amendenoiz­­y­power­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eerendegrind­endee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­extrapowern­oisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nso­utabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyou­rself­core

Waarschuw beheerder
sja.. schande he? :P

Waarschuw beheerder
ja idd :[

Waarschuw beheerder
Tis gewoon een mietje..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 16:46:
Tis gewoon een mietje..

DUH!!!

Laat het even duidelijk zijn..
Alle muziek is kut..

Behalve;

E­XTREMEDieno­wyoustupidmotherfuckerwho'slistning­­­tothismostee­xtrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou­'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­c­k­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amendenoiz­­y­power­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eerendegrind­endee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­extrapowern­oisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nso­utabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyou­rself­core

:respect::respect::respect::respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan het niet aan he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2005 om 11:42:
Je kan het niet aan he?

dat is het :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 16:46:
Tis gewoon een mietje..

klopt :yes:

Waarschuw beheerder
This has been created to present our extreme electronic shit, with fusion guitars, distorted screams and noises.:::
The music is dead. What most people call music is nothing more, than false sounds, false feelings, stupidity and emptiness. Music is no longer a thing to enjoy. It is a produce for selling, and a tool for manipulation. "As long as the music loud enough, we won't hear the the world fallin' apart."*
Extreme electronic music is a way to refuse the system. It is hard and fast, a true, but a distorted mirror of the world, a weapon against the senseless soul. It negates every manipulating attempt. It opens the closed eyes of the people for a moment with its brutality, and shows the real world.
This is noise. It 's made from trashy low quality samples, distorted vocals, drums. You can call it techno, you can call it hardcore, speedcore, breakcore , klassiek, r n' b , jumpstyle , bubbling or E­XTREMEDieno­wyoustupidmotherfuckerwho'slistning­­­tothismostee­xtrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou­'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­c­k­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­­eco­re­
. Anyway, we can not separate genres at the most situations. It 's not an art, but a form of activity against the empty dullness. It's an experiment to open the gates of higher musical energies.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:E­XTREMEDieno­wyoustupidmotherfuckerwho's­listning­­­tothismostee­xtrem­eso­rto­fnoiz­ey­oum­ayresti­nhella­f­t­eryou­'redonlis­t­ning­tothissi­cks­h­itw­ichcan'tbe­si­c­k­eryoufuckbe­­low4­000b­pmisforlazy­cu­­ntscorecor­­eco­re­
Extra­­u­rlt­­aspeedingscre­amendenoiz­­y­power­viol­ence­t­urb­­­­o­t­errororis­eerendegrind­endee­yesb­leedc­or­e­te­rr­e­urkiste­n­extrapowern­oisedea­th­­i­n­­the­f­a­milyis­­­hootyo­urbrai­nso­utabove3000bpmlikea­­­m­­­ac­­­hine­­gun­­gofuckyou­rself­core
:respe­ct:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 18:35:
This has been created to present our extreme electronic shit, with fusion guitars, distorted screams and noises.:::
The music is dead. What most people call music is nothing more, than false sounds, false feelings, stupidity and emptiness. Music is no longer a thing to enjoy. It is a produce for selling, and a tool for manipulation. "As long as the music loud enough, we won't hear the the world fallin' apart."*
Extreme electronic music is a way to refuse the system. It is hard and fast, a true, but a distorted mirror of the world, a weapon against the senseless soul. It negates every manipulating attempt. It opens the closed eyes of the people for a moment with its brutality, and shows the real world.
This is noise. It 's made from trashy low quality samples, distorted vocals, drums. You can call it techno, you can call it hardcore, speedcore, breakcore , klassiek, r n' b , jumpstyle , bubbling or E­XTREMEDieno­wyoustupidmotherfuckerwho'slistning­­­tothismostee­xtrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­eryou­'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­si­c­k­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntscorecor­­eco­re­
. Anyway, we can not separate genres at the most situations. It 's not an art, but a form of activity against the empty dullness. It's an experiment to open the gates of higher musical energies.

:respect:jammer dat t op iht niet ff werd gedraaid :vaag:

Waarschuw beheerder
iht is soft
geef mij maar gewoon een E­XTREMEDien­o­wyoustupidmotherfuckerwho'slistning­­­tothismost­ee­xtrem­eso­rto­fnoiz­ey­oumayresti­nhella­f­t­er­you­'redonlis­t­ning­tothissicks­h­itw­ichcan'tbe­­si­c­k­eryoufuckbe­­low4­000bpmisforlazy­cu­­ntsco­recor­­eco­re­
Extra­­u­rlt­aspeedingscre­amenden­oiz­­y­power­viol­ence­t­urb­­­o­t­errororis­eeren­degrind­endee­yesb­leedc­or­ete­rr­e­urkiste­n­ext­rapowern­oisedea­th­­i­n­­thef­a­milyis­­­hootyo­u­rbrai­nso­utabove3000bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­­gun­­­gofuckyou­rself­core feest is veelbeter dan ik ha­te trance

:bier:

Waarschuw beheerder
Isotone is ook lekker!!!! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bloks gaan we strax nog ff naar I HATE EARLY Ex­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­yesb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core ?

Ik rij he. Heb nog maar 3 hiv-spuitjes in me klauwen zitten.

Waarschuw beheerder
3 maar :S ben je ziek ofzo...?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee voelde me niet zo lekker.
Was wel sick feestje weer.

Waarschuw beheerder
Jaja
1 grote kots orgie :yes:

Kan niet wachten tot de partypics ontwikkeld zijn....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier staan er een paar http://poetry.rotten.com/failed-mission/ (niet voor de pussy's onder ons)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.scat.dk ook al zie ik net....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 12:48:
www.scat.dk

:respect: :9

Waarschuw beheerder
sta je daar ook nog op de foto mitch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja op de voorpagina.

Waarschuw beheerder
http://www.soapshow.nl/image/pic/?GUIDO\images\1472005-181157-6551783-DSC00674.JPG 1

hier staan ook een paar dames op die er waren...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh die met die messen?

Waarschuw beheerder
ik bedoelde eigenlijk deze site : www.crackwhoreconfessions.com/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik verdien goud geld met die site.

Waarschuw beheerder
Ja echt een wereld site :kwijl:

Word ik echt opgewonden van

heerlijk zo'n vrouw die een balletje base rookt en daarna helemaal los gaat :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Net als op onze feesten.

Waarschuw beheerder
Gister waren ze echt geil die 2 die elkaars oor eraf beten :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja alleen btje jammer dat die barman ze daarna met een bijl in stukjes hakte..
Vond ik toch wel een beeeeeetje te ver gaan voor een happyEx­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­yesb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core-feest

Waarschuw beheerder
Ja oke dat ging te ver
Kijk dat in stukjes hakken vind ik nog net kunnen maar die stukken vlees alllemaal in haar vagina stoppen en de ander het eruit laten eten vond ik iets te ver gaan

Maar was echt een goede sfeer :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was zeker een goede sfeer.
Vooral ook omdat iedereen wapens mee mocht nemen.
Dat voegt toch wat extra's toe aan het feest.

Waarschuw beheerder
idd en de portiers die zaten ook gezellig mee te spuiten :respect:

Op wat voor feest zie je dat nou tegenwoordig nog....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was ook lachen dat die portier een zwaard in ze keel kreeg.
Ze collega's konden er nog op lachen.

Waarschuw beheerder
Hahah dat was idd lachen

Heel de zaal lach dubbel
De reactie van die portier met die zwaard in ze keel was ook echt hilarisch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja hij was ze stem een beetje kwijt he.. :D

Waarschuw beheerder
Ja die stem sloeg heel grappig over...

Als ik er weer aan denk lig ik weer dubbel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kon amper lachen.. Zo naar de tering was ik.
3 strips LSD na een 5 shots heroine is niet goed voor een mens.

Waarschuw beheerder
wat Ketamine,fles whiskey,balletje crack en 6 pillen achter elkaar is ook geen goede combinatie :no: :vaag:

Was wel lekker aan het spacen opzich
Heb me wel goed vermaakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ok maar pillen stellen nix voor.
Ik wil gewoon hard outgaan.
Van pillen moet ik alleen kotsen snap je.

Ik werd trouwens opeens besneden wakker.:S
Weet jij hier iets van?

Waarschuw beheerder
Op een gegeven begon ik in iemand mond te kotsen en hij kotste weer terug en paar minuten later lag heel de zaal te kotsen

Echt een moment om nooit te vergeten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt kippevel momentjes ja :)..

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 15:54:
Ik werd trouwens opeens besneden wakker.
Weet jij hier iets van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 15:54:
Ik werd trouwens opeens besneden wakker.
Weet jij hier iets van?

Ja dat is met een bot scheermesje gedaan door die 2 afrikanen die weer langskwamen..

[img width=150 height=180 cacheid=000a6198001e04c1c46a7e641a01021b50]http://news.bbc.co.uk/media/images/38012000/jpg/_38012561_bumfights150.jpg[/img]

Ze kunnen wel vet dansen :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ooww nou dan is het goed.
Ik neem aan dat het een verroest scheermesje was?

Waarschuw beheerder
Ja daarvoor had die ene gozer geprobeerd ze polsen door te snijden maar het was te bot dus evenlater dachten die afrikanen misschien krijgen we wel iemands voorhuis er mee af...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kan me er nix meer van herinneren.
Het laatste­ wat ik me herinner is dat ik een glaasje bloed za­t te nuttigen aan de bar terwijl ik genoot van de ­happyEx­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­y­esb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core

Waarschuw beheerder
Ja ik zag jou nog van die kruk afvallen... :D

Dus ik zo een stuk of 10 keer voluit tegen je hoofd schoppen maar je reageerde niet dus ik denk ach laat die gozer maar liggen joh...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik waardeer het wel dat je me probeerde te wekken.
Je trapte hopelijk wel met je kisten?

Waarschuw beheerder
ja die ene met die spijkers op de neus

Alleen je werd maar niet wakker en na de
happyEx­tra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypow­er­­viol­ence­­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­­y­esb­leedc­o­rete­rr­eurkiste­nextrapowernoisedea­­­th­­i­n­­thef­a­milyis­­hootyourbrai­nsoutabove30­­00bpmlikea­­m­­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core

kwam de

En dat moesten wij draaien dus toen had ik j maar gewoon op de dj's tafels neergelegd en had onze cd opgezet

Het publiek vond het ene hele vette live act :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh met de draainaald in me oog toch?
Dat ervaarde ik ook erg fijn.

Waarschuw beheerder
Ja op het laatst werd je weer echt wakker ik had een emmer water over de draaitafels gegooid zodat er kortsluiting kwam en jij aardig wat volt door je flikker heen kreeg.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WAARDERING; Geweldig

Waarschuw beheerder
Ja ik merk wel dat er steeds meer meelopers op af komen... :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja idd wazi's vooral.
Die vinden het stoer.
Maar vaak rennen ze hard weg nadat ze het bloed in het rond zien spatten.

Waarschuw beheerder
hun geruite blousje mag niet onder het bloed komen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee en hun spencertjes al helemaal niet..

Waarschuw beheerder
En als ze bij ons gaanpogo'en worden ze eerst uitgelachen en springt iedereen erboven op met allerlei punten aan hun schoenen en vuisten en schoppen tegen alles wat ze tegen komen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan redden ze weer huilend naar de offensive-party.
Daar aangekomen voelen ze zich weer helemaal de man.

Waarschuw beheerder
En dan zeggen ze heel stoer dat ze op een EXTREME-­Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothis­mosteextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryo­u'redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­er­youfuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
­
Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­enc­e­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­or­ete­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­m­ilyis­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­­hinegun­gofuckyourself­core feest zijn geweest ter­wijl ze er niks aan vinden en bang waren aar het s­taat wel stoer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij weten wel beter bloks.

Waarschuw beheerder
Wij zijn die-hards b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij zijn het extreemste.

Waarschuw beheerder
de rest van de wereld is gay

Waarschuw beheerder
Ze durven nog geen eens wat in dit topic te zetten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 18:03:

hoe weet jij dat:O:"P

Waarschuw beheerder
omdat jullie gay muziek luisteren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ej bloks... als echte die hard:P waarom was je dan eerder weg vrijdag he :P en niet dat smoesje gebruike van dat je maatje eruit was gegooid:P je vond het gewoon te snel he :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 18:03:

:jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 18:04:
Ze durven nog geen eens wat in dit topic te zetten...

Fucking pussy's
Uitspraak van Screamcore op zondag 9 oktober 2005 om 18:25:
ej bloks... als echte die hard waarom was je dan eerder weg vrijdag he en niet dat smoesje gebruike van dat je maatje eruit was gegooid je vond het gewoon te snel he

Waarschijnlijk omdat speedcore te zielig is voor BLOKS..
Bloks is wel wat meer gewent dat dat zielige speedcore en extratone.. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op zondag 9 oktober 2005 om 18:25:
ej bloks... als echte die hard waarom was je dan eerder weg vrijdag he en niet dat smoesje gebruike van dat je maatje eruit was gegooid je vond het gewoon te snel he

Ik vond het te langzaam....
ze draaide niet mijn stijl muziek...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 oktober 2005 om 18:27:
Waarschijnlijk omdat speedcore te zielig is voor BLOKS..
Bloks is wel wat meer gewent dat dat zielige speedcore en extratone..

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zaterdag naar I HATE SPEEDCORE .. Bloks?

Waarschuw beheerder
Yup tuurlijk
mag ik niet missen natuurlijk
hier ff wat info :

I Hate Speedcore

Line up : Bloks / Skeeta / Heroine henkie
entree : 50 cent
Overige info : Drugs / wapens zijn VERPLICHT
anders kom je er echt niet in
hier word heel goed opgelet
Ja mag er niet mooi uitzien
Graag zien we hiv besmette pacienten
Je moet in staat zijn iemand te kunnen vermoorden
de eerste 50 bezoekers krijgen een shot heroine via hun oog

So be there!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 19:23:
Drugs

Als in; Crack en heroine.

Tijden: zoals gebruikelijk: 05:00 - Tot iedereen dood is.

Waarschuw beheerder
Crack en Heroine idd verplicht
Alle minder zware drugs mag natuurlijk ook maar is niet verplicht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 19:37:
Alle minder zware drugs mag natuurlijk ook maar is niet verplicht

Mag alleen als het per kilo gaat.

Waarschuw beheerder
ja als het minder als een kilo is nemen wij het in beslag!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo is het en niet anders.

Wij zijn de extreemste.

Waarschuw beheerder
En als je het niet wil geven bijten we gewoon een stuk uit je wang!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 19:23:
Yup tuurlijk
mag ik niet missen natuurlijk
hier ff wat info :

I Hate Speedcore

Line up : Bloks / Skeeta / Heroine henkie
entree : 50 cent
Overige info : Drugs / wapens zijn VERPLICHT
anders kom je er echt niet in
hier word heel goed opgelet
Ja mag er niet mooi uitzien
Graag zien we hiv besmette pacienten
Je moet in staat zijn iemand te kunnen vermoorden
de eerste 50 bezoekers krijgen een shot heroine via hun oog

So be there!!!!!

ZEKER AANWEZIG!! wel vip toch :/ bloks? intree vind ik een beetje overdreven namelijk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
VIP is stoer man.
Kan je badderen in 3 jaar oud bloed.

Waarschuw beheerder
daarom juist :D

Waarschuw beheerder
ik MOET vip zijn 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.stopracism.tk sponsort onze feesten.

Waarschuw beheerder
HAHAHA :D

hebben ze het contract ondertekend...?

Ze zaten nog al te twijfelen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb ze overtuigd.

Waarschuw beheerder
(Y) ik ben ook bezig met een andere sponsor maar die moet nog even geheim blijven voor het grote publiek

Waarschuw beheerder
http://theshithole.com/

Hun zijn ook bereid om ons te sponsoren

[img width=369 height=489 cacheid=000a66ec001e16387d6dd5ff1a01024617]http://theshithole.com/graphics/theshithole3.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Woooo die sponsers blijven maar komen !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gadver :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uhhh... Zelfs voor een cartoon plaatje is het ranzig.

Waarschuw beheerder
Ranzig... ben wel wat meer gewent op onze feesten

Die link is trouwens veranderd nu doet hijhet wel

Waarschuw beheerder
http://www.crackwhoreconfessions.com/ en nog een sponsor binnen !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.schandknaap.nl doet ook mee.

Waarschuw beheerder
Heuj en nog maar 1 : www.smegma.ca
!!!

We lopen binnen joh volgende party gaan we groots aanpakken!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga er niet eens meer op klikken 8)
Waarschuw beheerder
krijgen we ook live zelfmoorden op het podium te zien
dan ben ik der ook:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja jij bent vrijwilliger.
Waarschuw beheerder
sereieus??
kom ik dan ook op tv anders doe ik het niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind van niet.

Wat jij BLOKS?
Waarschuw beheerder
pff

ik denk dat je grote naam maakt als je als 1ste een ware zelfmoord op podium uitzend:P

meteen weer sponsers derbij

Waarschuw beheerder
Zelfmoorden op onze feesten zijn de normaalste zaken van de wereld daar

Ze zitten daar echt niet raar op te kijken als je jezelf dood maakt

alleen als je het heel speciaal doet...

Dus maak er wat moois van (Y) en we laten het op tv komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*edit* whehe, toch verkeerde topic excuzessss :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe ik begin met mn ogen deruit prikken met een passer heel langzaam

daarna gooi ik er wat benzinde in lkkr branden?
Als dat een beetje over is dan ga ik heel rustig mn oor deraf snijden
en die eet ik dan lkkr op
om het af te maken snij ik mn buik open en trek mn damr deruit(ja die heb ik van een film;)) dan ga ik lekker doodbloeden en bier zuipen:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 10 oktober 2005 om 14:01:
hehe ik begin met mn ogen deruit prikken met een passer heel langzaam

daarna gooi ik er wat benzinde in lkkr branden?
Als dat een beetje over is dan ga ik heel rustig mn oor deraf snijden
en die eet ik dan lkkr op
om het af te maken snij ik mn buik open en trek mn damr deruit

:gaap:

Saai man.
Waarschuw beheerder
en als ik jou nou live op het podium in stukjes snij met een nagelschaar is het dan wel goed

Waarschuw beheerder
ik heb me trouwens prima vermaakt in de I Hate Ext­ratöne zaal, werd goeje Pikachucore geneuriet en g­efloten

daarna nog ff gauw de EXTREME-Dienowyou­stupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextr­emesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonli­stningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbe­low4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­ur­ltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­o­t­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreur­kiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hoo­tyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­g­ofuckyourself­core zaal ingegaan maar iedereen was­ al dood, en leek me niet zo tof om me alleen naar­ de klote te helpen, ochjah volgende keer beter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Altijd leuk die reacties. :)
Volgende keer huren we ook slaafjes in die je tegen een kleine vergoeding mag slachten! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Orgenized Chaoz op maandag 10 oktober 2005 om 18:26:
en als ik jou nou live op het podium in stukjes snij met een nagelschaar is het dan wel goed

Denk dat de fans het je niet in dank af zullen nemen en je eerst in de fik zullen steken. Daarna uitpissen. En daarna met een schep zovaak op je hoofd zullen slaan dat je hersenen uit je oren druipen.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 oktober 2005 om 18:41:
Volgende keer huren we ook slaafjes in die je tegen een kleine vergoeding mag slachten!

idd je hebt al slaven voor een euro die dit willen doen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Das een hoop geld.
Ik ben blij dat we de sponsors hebben.:jaja:

Waarschuw beheerder
idd :) goeie gaste daar bij die sponsors

Waarschuw beheerder
plaatjes doen t hier niet :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik krijg weer kippevel als ik dit terug zie.

Waarschuw beheerder
kut net deden ze wel misschien wil partyflock ut niet hebben ofzo :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze doen het hier nog steeds. :respect:

Waarschuw beheerder
Hier nog steeds niet :(

Gelukkig staan ze op me computer

als achtergrond zelfs
Dan kan ik steeds aan die mooie nacht terug denken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was een geweldig feest :respect:

Waarschuw beheerder

Heerlijke muziek weer (L)

Lekker afwisselend...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was wel een van de betere feestjes. De slachtoffers waren ook erg vrijwillig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 oktober 2005 om 18:44:
Denk dat de fans het je niet in dank af zullen nemen en je eerst in de fik zullen steken. Daarna uitpissen. En daarna met een schep zovaak op je hoofd zullen slaan dat je hersenen uit je oren druipen..

laat ze dan met een grasmaaier over mn hoofd heen walsen das veel leuker

of laat iemand levend mummiefisren weet uit ervaring hoe leuk dat is:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou... :/

Waarschuw beheerder

jezelf levend mummiefisren is zo jaren 90...

Waarschuw beheerder
ze shirt is gecensuurt omdat wij geen merknamen mogen laten zien van onze sponsers...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 17:40:
ze shirt is gecensuurt omdat wij geen merknamen mogen laten zien van onze sponsers...

volkomen mee eens ja ;)

Waarschuw beheerder
Ja daar heb je zelf mee ingestemt
Dat is natuurlijk de taak van de manager...
Waarschuw beheerder
heb paar nieuwe boekingen voor jullie ;)

Waarschuw beheerder
Ja???

Waar?????

Heb er nu al zin in...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op woensdag 12 oktober 2005 om 15:31:
heb paar nieuwe boekingen voor jullie

waar :O wanneer :O

:K:K:K:K kan niet wachten :D
Waarschuw beheerder
bij het weiland van boer harm :P

en daarna nog draaien op de afterparty in de stal van de buure :P

wordt een zwijnige feest met een boel wilde opgefokte varkes :P

Waarschuw beheerder
donateur
BLOKS wij zijn de extreemste. :respect:

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op woensdag 12 oktober 2005 om 21:57:
bij het weiland van boer harm

en daarna nog draaien op de afterparty in de stal van de buure

wordt een zwijnige feest met een boel wilde opgefokte varkes

dus t is in venray? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:18:

:respect: :) :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk ik sterven op het volgende feest.
Dat vind ik het wel waard.
Alles voor die muziek!!

Waarschuw beheerder
:respect: ik sta achter je (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:46:

THE ONLY THING I DIE FOR!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:49:
ik sta achter je

Altijd fijn die steun van de vaste fans (l)

Waarschuw beheerder
Het publiek is 1 met elkaar
ze hoeven maar naar elkaar te kijken en ze weten wat ze denken :respect:

echt het vetste publiek ooit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:51:
Altijd fijn die steun van de vaste fans

:D (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 23:01:
Het publiek is 1 met elkaar
ze hoeven maar naar elkaar te kijken en ze weten wat ze denken :respect:

Komt dat niet door de hiv-besmette naalden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ferror op donderdag 13 oktober 2005 om 15:20:
Komt dat niet door de hiv-besmette naalden?

Nee als je het samen overleefd ontstaat er toch een band he. :o

Waarschuw beheerder
Of als je in elkaars bek schijt

Geeft je toch iets van verbondenheid met elkaar...

Waarschuw beheerder
donateur
Schept wel redelijk sfeer ja.

Waarschuw beheerder
Je krijgt het er echt warm van ja :)

Dit is ech­t de vetste scene ooit
Beste/hardste/snelste/goo­rste/bloederigste/drugsachtigste etc. etc. etc. fe­esten :O

En dan nog die sfeer die er hangt
Dat­ is gewoon niet te beschrijven je moet er zeker oo­it 1 keer in je leven bij zijn geweest
Waarschijn­lijk is het dan ook de laatste avond van je leven ­maar dat maakt dan ook niet meer uit
Heb je toch ­een vette avond gehad... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook leuk om die nieuwelingen ff lekker te starren.
Met sateprikkers in hun ogen prikken bijvoorbeeld. Pijnlijk maar toch ontschuldig.
Of gewoon met een volle vuist op hun bek raggen.
Heeft wel iets. :)

Waarschuw beheerder
Haha idd kan je ons eerste feest nog herinneren?

toen er 6 junks kwamen waar we die verassing voor hadden :)

dat ze door de deur bij de ingang kwamen en toen 400 kilo olifante stront naar beneden kwam!

was wel vet jammer dat ze dood waren

maar was voor rest nog wel leuk feest...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja die junks herinner ik me nog als de dag van gister.
Ook leuk dat we ze gingen begraven in die olifanten schijt.
Eigenlijk levend begraven. Ze stikten er een beetje in he. :o

Waarschuw beheerder
ja was een hilarisch gezicht :D
je zag er nog net snel 2 armen boven uit en in de ene arm een spuit en die duwde hij nog ff snel in ze andere arm :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja gelijk de smerigste meest met hiv besmette naald die er te vinden was.
Gadver wat was dat ding verroest.

Wij zijn de extreemste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:45:
dus t is in venray?

neej ongeveer 20 km daarbuite

Waarschuw beheerder
donateur
In een grot toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op woensdag 12 oktober 2005 om 21:57:
bij het weiland van boer harm

en daarna nog draaien op de afterparty in de stal van de buure

wordt een zwijnige feest met een boel wilde opgefokte varkes

daar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Is het daar bloederig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:16:
Is het daar bloederig?

je kan het zo bloederig maken als je zelf wil;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk.
Daar hou ik wel van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:18:
je kan het zo bloederig maken als je zelf wil

mooi zo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 17:55:
Nee als je het samen overleefd ontstaat er toch een band he. :o

Dat is waar :)

Waarschuw beheerder
geen optie voor de nieuwe flyer?

[img width=300 height=295 cacheid=000a7487001e3f38d71b5d791a0104b336]https://partyflock.nl/images/user/99878_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
te soft sorry.....

Waarschuw beheerder
ja een van de sponsers kwam er mee aanzetten.. ;)

Waarschuw beheerder
ja we hebben een nieuw idee voor flyeren
We brandmerken mensen met de info vna het feest erop
dus dan lopen we langs en branden het in iemands been
Zo kan die makkelijk de informatie lezen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 18:18:
We brandmerken mensen met de info vna het feest erop
dus dan lopen we langs en branden het in iemands been

:respect: wanneer beginnen we?

Waarschuw beheerder
ben al begonnen

in het bejaardentehuis waren ze er niet echt blij meee....

Waarschuw beheerder
donateur
Nou en. Ze overlefen het toch niet.

Waarschuw beheerder
daar zit wat in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En hij is weer verbannen.. :/

Waarschuw beheerder
Ze zijn gewoon jaloers... denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 13:23:
hij had er weer zin in

Das nep man, die gozer kan zo toch niet ademen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:02:

jij bent nep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:02:

Hoeft toch ook niet.

Waarschuw beheerder
ademen is nergens voor nodig op ons feest...

Waarschuw beheerder
nog sneller dan speedcore... hoor je dan niet een constante toon gewoon? als je dan 300 beats anders doet kan je een beat in die toon maken en heb je hardstyle :) mietjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:13:
nog sneller dan speedcore... hoor je dan niet een constante toon gewoon?

Ja hoezo.
Net of je het aankan.

Alleen Bloks, Engel des Doods, Streamcore en Ik kunnen het aan.
Wij zijn namelijk de extreemste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:13:
mietjes...

jij :X

Waarschuw beheerder
Ik en Skeeta zijn eigenlijk de aller extreemste want wij hebben het bedacht

Waarschuw beheerder
ik hoef t niet aan te kunnen ik vindt terror lekker tempo en geluid. maarrehmm wat doen ze dan met die constante toon dat het leuk wordt... of luisteren jullie het echt alleen maar om 'extreem' te zijn.. wat kan, maar dan heb je geen liefde voor de muziek.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:19:
Ik en Skeeta zijn eigenlijk de aller extreemste want wij hebben het bedacht

:bloos:

Engel des Doods en Streamcore zijn ook vrij extreem doordat ze feest na feest overleven.
En heel wat afslachten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:20:
ik hoef t niet aan te kunnen ik vindt terror lekker tempo en geluid. maarrehmm wat doen ze dan met die constante toon dat het leuk wordt... of luisteren jullie het echt alleen maar om 'extreem' te zijn.. wat kan, maar dan heb je geen liefde voor de muziek.

Het is gewoon een gevoel dat door je lichaam heen knalt

het is niet te beschrijven

je valt gewoon stijl achterover met gescheurde trommelvliezen door de klap die je blijft krijgen van het geluid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 20:22:
Het is gewoon een gevoel dat door je lichaam heen knalt

het is niet te beschrijven

je valt gewoon stijl achterover met gescheurde trommelvliezen door de klap die je blijft krijgen van het geluid

mooi gezegd bloks :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En daarnaast maakt het ons extremer dan de rest. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 18:03:
geen optie voor de nieuwe flyer?

WTF? :-| Unauthorized use... :[

UNSANE b-)

:-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaze op maandag 17 oktober 2005 om 10:12:
Unauthorized use...

O:) hehe

Waarschuw beheerder
nou ik luister naar Shivchef the unwise... en dat is ongetwijfeld nog meer herrie dan jullie nummertje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 18:17:
nou ik luister naar Shivchef the unwise... en dat is ongetwijfeld nog meer herrie dan jullie nummertje

Kan niet.
Wij zijn de extreemste. :jaja:

Waarschuw beheerder
ik luister ook angerfist, ben ik nou de extreemste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou zeggen kom een x langs op onze feesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 18:17:

Haha grapjas....

Waarschuw beheerder
Shivchef the unwise was trouwens een keer op 1 van onze feesten na een uur rende die huilend weg met ze softe muziek...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja wat een pussy.
Wel lachen dat onze vaste fan Engel Des Doods nog ff een speer in ze rug mikte. (f)

Waarschuw beheerder
haha ja heliarisch idd

en dan komt die pipo hier :x ff beweren dat ze muziek extremer is... :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja gaat nergens over. Net of er iets extremer kan zijn..:X:X

Waarschuw beheerder
Nah onmogelijk

dat is echt weer zo'n typisch geval van "ik-ben-toch-wel-extremer-als-jullie"

Nah, dus niet kneus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd.. Ik nodig dat soort gasten uit op een feest van ons.
Daar durven zelfs de ruigste nazi's zich nog niet te vertonen.. :no:

Waarschuw beheerder
En zelfs de leipste mocro flavours niet :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Njah die komt dicht in de buurt.
Maar zit alsnog mijlen verwijderd van het extreemste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2005 om 21:45:
Wel lachen dat onze vaste fan Engel Des Doods nog ff een speer in ze rug mikte

ja was wel geinig :) moet ie maar geen softe muziek draaien :[

Waarschuw beheerder
Proud to be the extremest!

Waarschuw beheerder
proud to be the number 1 fan

Waarschuw beheerder
Ja mitchell jij aanbid mij gewoon he... :D

Waarschuw beheerder
ik aanbid EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho­'slistning­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayr­estinhellaf­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itw­ichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspeedingscreamendeno­iz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­errororiseerendegrind­endee­yesbleedc­orete­rreurkiste­nextrapowernoised­ea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbrai­nsoutabove300­0bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­core ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie niet? :S

Waarschuw beheerder
en stiekem jou ook een beetje :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o

Jij bent ook wel erg extreem moet ik zeggen. :bier:

Waarschuw beheerder
:bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok ontopic;
Wie gaat er mee kleuters slachten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 oktober 2005 om 20:21:
Engel des Doods en Streamcore zijn ook vrij extreem doordat ze feest na feest overleven.
En heel wat afslachten.

morguvroeg kan ik helaas niet aanwezig zijn op het minder legale feest :(

volgende keer beter :) breng ik nog wel paar kinderhandjes mee ter decoratie :D
Artiest {SHOWLIST artist 20843, 10348, 28855}
Waarschuw beheerder
en stiekem jou ook een beetje

extreem ghey?? :O
laat me even weten waneer jullie extreme-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho­'slistning­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayr­estinhellaf­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itw­ichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspeedingscreamendeno­iz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­errororiseerendegrind­endee­yesbleedc­orete­rreurkiste­nextrapowernoised­ea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbrai­nsoutabove300­0bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­core fuifje is dan. dan trek ik mijn dancing shoes aan en ben ik ook van de partij uiteraard

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zulke dingen melden we echt niet op pf hoor.
Daar heb je www.sickestscum.com voor.

Waarschuw beheerder
Yeah thije vet dat je ook eens komt
Gaan we weer ff ouderwets een bloed & drugs orgie houden (Y)(L)

Waarschuw beheerder
gezelag dat thije ook komt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thijs leuk dat je komt.. Ook leuk dat je bij die ene gast een gat in ze wang maakte met een balpen.. Ook leuk dat je em daarna in dat gat neukte.. Maar het was wel de dj he..
Misschien dat je je volgende keer wat meer op het barpersoneel kan richten.

:/

Waarschuw beheerder
Extreme-ganoudoodstommemoederneukerdieluisterdnaar­demeestextremesoortvanherriejemagrusteninhelnadatj­eklaarbentmethetluisterennaardezeziekepoepwatzieke­rkanzijnalsjeneukbeneden4000bpmisvoorluiekutjesker­nkernkernextraulteasnelledescheeuwendeherrieachtig­epowergeweldtuboterreuriseerdegrindendeoogbloedker­nterreurkistenextrapowerherriedoodindefamilieschie­tjehersensuitboven3000bpmalseenmachinegeweergajeze­lfneukencore

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 23:19:
Extreme-ganoudoodstommemoederneukerdieluisterdnaar­demeestextremesoortvanherriejemagrusteninhelnadatj­eklaarbentmethetluisterennaardezeziekepoepwatzieke­rkanzijnalsjeneukbeneden4000bpmisvoorluiekutjesker­nkernkernextraulteasnelledescheeuwendeherrieachtig­epowergeweldtuboterreuriseerdegrindendeoogbloedker­nterreurkistenextrapowerherriedoodindefamilieschie­tjehersensuitboven3000bpmalseenmachinegeweergajeze­lfneukencore

BLOKS ®

Waarschuw beheerder
b)

In het nederlands is het nog extremer!:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Yeah de nieuwe locatie is bekend

[img width=593 height=450]http://www.expatmonkey.com/images/georgia_tbilisi/images/tbilisi25.jpg[/img]

:kwijl:

Heb er nu al zin in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En die voor daarna wordt;
[img width=685 height=449]http://www.tibet-tours.com/images/Guge%20Ruine.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Gaan we weer ff ouderwets een bloed & drugs orgie houden

:woopwoop:

wow de eerste locatie heeft zelfs een kat inbegrepen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 00:31:

vet man :woop:

Waarschuw beheerder
Yeah en de organisatie is ook al druk bezig met de decoratie

[img width=240 height=171]http://www.limousin.co.uk/beef/images/slaughterhouse.jpg[/img]
main stage
[img width=250 height=170 cacheid=000a7fd5001e63fe0e9850661a01071314]http://www.dailytimes.com.pk/images/2004/09/01/1_9_2004_slaughterhouse.jpg[/img]
main stage
[img width=496 height=620 cacheid=000a7fd9001e6407e2aa23561a01071314]http://crazyeric.com/images/2004/05/shit_wall.jpg[/img]
|de wc's

[img width=600 height=450 cacheid=000a7fde001e641ebfd277b21a01071314]http://www.itemz.org/item_52/jpgs/027.jpg[/img]
chill-out area

Ff wat voor proefjes...

Dit word zeker weten het beste feest feest in de geschiedenis van : EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 19:17:
Dit word zeker weten het beste feest feest in de geschiedenis van

vette decoratie man!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 19:32:
vette decoratie man!!!!

Ja er werkt een heel proffesioneel team aan...

Waarschuw beheerder
nee juist vies en goor ;D
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=400 cacheid=0002316400052604811e9b2d1a01083a0e]http://www.toxicshock.tv/interviews/chris_watson/casey_ford_mitch_slaughter_party.jpg[/img]
party people
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Jaja dat zijn ze hoor
Een paarvan de echte die-hards

[img width=290 height=444 cacheid=00138e8d001e7545226d022d1a01084092]http://www.headwound.com/free/pic2.jpg[/img]

Ondanks haar verlies van haar linkerbeen op ons vorige feest is ze toch weer aanwezig :respect:
Waarschuw beheerder
haha dat gaat erop :S :P
Waarschuw beheerder
okselhaar ;/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thye op maandag 24 oktober 2005 om 00:34:
okselhaar ;/

:yes: :kwijl:

Waarschuw beheerder
ik vind er wel geil :jaja: wilde dr versieren maar durfde t niet :/

Waarschuw beheerder
donateur
Unbanned :cheer:

Vrijdag nog feest?
Slachtparadijs?

Waarschuw beheerder
Ik miste je al
welkom terug

Jaja vrijdag klein feestje
line up.
.Marco.
Bloks
Crackhead (live castereer show)

entree 2 euro en je grote teen!

dresscode: zo lelijk mogelijk

ziet er goed uit he :yes:

Waarschuw beheerder
vet i'll be there!

Waarschuw beheerder
donateur
Wel dure entree. Ik hoop dat dat inclusief een baby is?

Waarschuw beheerder
dat moet je dan wel even van te voren aangeven:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er graag 2.
Kan ik mee doen wat ik wil. :evilsmiley:
Waarschuw beheerder
kben nu bezig met die style te mixen met 10000hz tonen ;d krijg je ook mega effect van o:)

Waarschuw beheerder
gooi is een link op dan tim :P

Waarschuw beheerder
donateur
Is dat inclusief bloed?

Waarschuw beheerder
:jaja: wordt opgestuurd

Waarschuw beheerder
donateur
Danke. :)

Waarschuw beheerder
bedank de sponsors maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik al gedaan toen ze een bloedmonstertje opstuurden.
Smaakte goed. Goed jaar zeker?

Waarschuw beheerder
idd gaat de goede kant op ja :)

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk zouden we juist hele smerige moeten verspreiden.
Dat is toch wel wat extremer namelijk.
Waarschuw beheerder
Waarom heb je DJ Jean en DJ Boozywoozy niet uitgenodigd? Zonder hun geen speedcorefeest :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dn Klèhne op zondag 30 oktober 2005 om 01:38:
Zonder hun geen speedcorefeest

je soms moet t gewoon zonder hun ... t kan gewoon niet anders ze zijn al volgeboekt..

Uitspraak van Dn Klèhne op zondag 30 oktober 2005 om 01:38:
speedcorefeest

dit is geen speedcore:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 01:48:
Uitspraak van Martyn-NL op zondag 30 oktober 2005 om 01:38:
Zonder hun geen speedcorefeest

je soms moet t gewoon zonder hun ... t kan gewoon niet anders ze zijn al volgeboekt..

Hoe durf je een feest te houden zonder hun..Hun zijn de gangmakers van elk terreur-in-je-eur feest :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dn Klèhne op zondag 30 oktober 2005 om 01:52:
Hun zijn de gangmakers van elk terreur-in-je-eur feest

dit is geen terruer in je eur feest ;)
Waarschuw beheerder
We hebben het hier toch over Mystery Land? :vaag:

Waarschuw beheerder
nope
Waarschuw beheerder
Je weet toch wel dat ik hier sarcastisch bezig ben he :D

Waarschuw beheerder
jaja:bier:;)

Waarschuw beheerder
hehe proost :D
Waarschuw beheerder
Ghehe..Wat doe je trouwens nog zo laat op man..En volgende keer dak je op een feest zie zak wel praatje met je maken :P

Waarschuw beheerder
ja ik ben kankah lam beetje hooliganswar spelen:P maar zit nog 20min in de gevangenis dus ff w8e:P hehe is goed drinke wel wel een biertje:D

Waarschuw beheerder
Heeeeuj eindelijk masters of Extreme-ganoudoodstom­memoederneukerdieluisterdnaar­demeestextremesoortv­anherriejemagrusteninhelnadatj­eklaarbentmethetlui­sterennaardezeziekepoepwatzieke­rkanzijnalsjeneukb­eneden4000bpmisvoorluiekutjesker­nkernkernextrault­easnelledescheeuwendeherrieachtig­epowergeweldtubo­terreuriseerdegrindendeoogbloedker­nterreurkistene­xtrapowerherriedoodindefamilieschie­tjehersensuitb­oven3000bpmalseenmachinegeweergajeze­lfneukencore ­komt eraan :respect:

kan niet wachten...
meer ­info soon hou deze topic in de gate!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Extreme-ganoudoodstom­memoederneukerdieluisterdnaar­demeestextremesoortv­anherriejemagrusteninhelnadatj­eklaarbentmethetlui­sterennaardezeziekepoepwatzieke­rkanzijnalsjeneukb­eneden4000bpmisvoorluiekutjesker­nkernkernextrault­easnelledescheeuwendeherrieachtig­epowergeweldtubo­terreuriseerdegrindendeoogbloedker­nterreurkistene­xtrapowerherriedoodindefamilieschie­tjehersensuitb­oven3000bpmalseenmachinegeweergajeze­lfneukencoreUnited de week erna!

WIJ ZIJN DE EXTREEMSTE!!

Waarschuw beheerder
Ja allemaal naar united komen want dat is voor een goed doel

Bij elke liter bloed word er een kind verkracht!

Als dat geen goed doel is weet ik het ook niet meer...

Waarschuw beheerder
:respect: ben weer aanwezig :)

Waarschuw beheerder
donateur
Geslacht toch?

Aanwezig.
Waarschuw beheerder
ook nieuwe regel:
(wel een easy:P) iedere persoon moet voor dat hij/zij binne komt 10 liter mix van wodka en bier ophebbe o:)

Waarschuw beheerder
donateur
En drie messen in je keel.

Waarschuw beheerder
en 5 spuiten in ze flikker en 3 postzegels lsd
een balletje crack en 5 pillen voor de grap...

Waarschuw beheerder
ja dat is leuk :D dan kenne we lachuh:D

Waarschuw beheerder
ja en dat is alleen pas voor de entree het feest duurt 5 dagen dus ik moet alvast een aardige voorraad in slaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt weer top met jullie mannen! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nu hopen dat we het een keer NIET overleven.. :/
Waarschuw beheerder
5 dagen half boven en half onder de grond :/

Waarschuw beheerder
word echt 1 van de beter feesten OOIT! :yes:

kan echt niet wachten

vanmiddag is er een vergadering tussen organisatoren en sponsers
iedereen die wat zinnigs te melden heeft mag naar die vergadering gekomen...

Waarschuw beheerder
kom ook wel ff langs :)
is er al een voorproefje van t dekor of wordt dat vanmiddag allemaal besproken?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat wordt allemaal geimproviseerd. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 10:23:
vanmiddag is er een vergadering tussen organisatoren en sponsers
iedereen die wat zinnigs te melden heeft mag naar die vergadering gekomen...

plannen ligge al klaar;)

agenda is ook al opgesteld

Waarschuw beheerder
hebben jullie chifchef al geluisterd?

Waarschuw beheerder
chifchaf?
vind het maar een gay naam
wat voor style is het dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt erg gay idd. Dat chifchaf..

Waarschuw beheerder
Kleine moeite, grote lul!
weet jij toevallig of chifchay gay is?
zoja laat hem maar eens naar 1 van onze feesten komen dan stop ik me hoofd in ze anus en ga ik ze ingewande zitten bijten ...
zolang tot dat hij nooit meer gay is in heel ze leven....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel zeker dat hij gay is. Ik ga em slachten.

*zet hem alvast op de gastenlijst :[ *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
We hebben niks tegen gay's hoor :no:

kijk maar dit is onze sponsor : www.stopracism.tk

Alleen het is wel leuk om ze ff flink te slachten.... :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Precies.. www.stopracism.tk !!! Stop that hate. Just rape eachother!!!

Waarschuw beheerder
Rape everybody you see !!!
No mather what colour or race!!!

jaja dat is ons motto

Waarschuw beheerder
[img width=403 height=692 cacheid=0000554500050802bec797771a010d74d7]http://www.freewebs.com/stopracism2/man%20love.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
:( ik zie die mooie foto niet meer

partyflock heeft gewoon wat tegen onze muziek-scene :@

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie em wel.. (jammer genoeg 8) )

Waarschuw beheerder
ik vind hem wel opwindend opzich :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wordt meer opgewonden van lijken.

Waarschuw beheerder
ik zie m ook niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
Satan.

Waarschuw beheerder
ja wat is er?

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe vond je het feest gister?
Ik vond het saai man.
Er vloeide te weinig bloed.

Waarschuw beheerder
Ja ik mis de echte die hards wel jammer dat de meeste dood zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Het blijven legendes he.

Waarschuw beheerder
Volgende editie word een Tribute to the true
Legends edition!

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
:) wordt vast weer een gezellig zooitje:D :bier:

Waarschuw beheerder
jaja nog 2 nachies slapen (L)

Waarschuw beheerder
wprdt er veelo bloe d gezien
Waarschuw beheerder
:worship: voor jullie allemaal :worship:

Waarschuw beheerder
vandaag is t zover:O:O :D

Waarschuw beheerder
donateur
BLOED!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
hoeveel mensen zijn er nou eigelijk dood gegaan? ik kon de tel niet meer bij houden :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja tussen de 30 en 40 is moeilijk te zeggen, de meeste zijn ook niet meer te identificeren he.

Waarschuw beheerder
ja daarom maar was weer een geslaagd feestje:D ik ben nog een beetje vaag van al die spuiten man dacht dat ik t deze keer niet zo overleven maarja weer pech hebben en weer hier zitten :/ volgende keer wil ik ook een keertje dood man

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd das lachen. Ik ging er ook voor dit keer, maar me tolerantie is zo hoog dat ik echt 98302 spuiten moet pakken wil ik nog een beetje fout gaan.

Waarschuw beheerder
hier t zelfde man.. ik heb nog gelachen trouwens toen bloks opeens met babys ging gooien hehe was weer een leuk feestje op naar de volgende :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat gooien was leuk maar toen hij dacht dat het jezus was en dat die baby gekruisigd moest worden. :/

Ik bedoel we hadden afgesproken vermoorden vanaf 4 jaar..

Waarschuw beheerder
ja idd maarja om 12uur golden die regels niet meer dus ging bloks ff los :jaja: ik hoorde ook dat de fotograaf was opgehangen die een verslag wilde maken op pf over ons feest :/

Waarschuw beheerder
poeeeeeeeeh dat was het me feestje wel hoor
godverdomme ik kom net uit de Intensive Care rollen

En het was geen baby maar jezus! :@

Waarschuw beheerder
donateur
Nog niet geslapen merk ik?

Waarschuw beheerder
Nee al 6 dagen niet
ben voor de grap aan de speed gegaan
Had een kilootje voor eigen gebruik
Zit er nu bijna doorheen...

Trouwens ik heb nog wat foto's in het ziekenhuis gemaakt...
ik ga ze zo even uploaden..

Waarschuw beheerder
ons volgende feest wordt gehouden op Marco's Hangout.. ik heb net ff rond gebeld en we krijgen gratis tickets om er te komen alleen staat er wel wat tegen over.. er komen ook 10 negers uit zimbabwe en die willeen een pijnlijke dood.. nah mooi meegenomen dacht ik zo hier wat fotos over de hangout:
[img width=320 height=241 cacheid=00136ba40019c75c99a04e2a1a01134f20]http://www.insicily.com/images/Pottino/pottino1.jpg[/img]
[img width=300 height=205]http://www.southpacificrealestate.com/img_vendor/punta_bunga_01.gif[/img]

de sponsors hebben ook gezegt dat we moeten proberen ons record van 75 doden te verbeteren en verdubbelen!!

Waarschuw beheerder
En de regionale autoriteiten hebben bekend gemaakt dat we de doden in ze mogen dumpen...

Waarschuw beheerder
er zal ook zo'n bal staan die dan in de lucht schiet weetje die ook altijd op de kermis enzo staat alleen nu ga je er zonder riem in en wor je er dus uitgeschoten :K

Waarschuw beheerder
met een beetje geluk kom je dan terecht op het puntige koraalrif wat net boven het water uitsteekt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb er nu al zin in:D

Waarschuw beheerder
ik heb een foto te pakken gekregen van gister :O:O zien we dat de 2ling ook weer aanwezig was:D die gaste zorgen ook altijd voor veel bloed :O

[img width=500 height=320 cacheid=001394da001f2c2b83280c031a01139122]http://www.thefilmasylum.com/albums/Bloody-Mallory/aai.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Die gasten :respect:

Waarschuw beheerder
vrijdag gaat t weer los @ Marco's hangout :D heb er nu al zin in!!

Waarschuw beheerder
Hier nog de beloefte foto's vanuit de Intersive care op zondag:
[img cacheid=00007f16001f37fc92a4d84c1a01146c01]http://images.google.nl/images?q=tbn:2B-nevJbt_gJ:[url]www.gallilaw.com/images/Halo.jpg[/img]
Klaasjuh!!! :respect:

[img width=76 height=115 cacheid=000ac2f2001f380f637574cd1a01146c01]http://images.google.nl/images?q=tbn:3pf7BhFFnYcJ:homepages.ihug.co.nz/~skort/mic4sm.jpg[/img]
Dit was de beruchte baby waarmee ik aan het gooien was :respect:
Maak je maar geen zorgen het kindje leeft nog en is nog helemaal gezond (Y)

[img width=400 height=309 cacheid=00139570001f38107086903d1a01146c01]http://www.richardsteansfraudster.co.uk/mediac/400_0/media/DIR_26/carole~intensive~care.jpg[/img]
Nel :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: heb respect voor de mensen man :D vrijdag zal t er weer hard aan toe gaan :D

Waarschuw beheerder
ja ik had een stuk hersens meegenomen van Mo
En heb hem een mooi plekje in me huiskamer gegeven... :)

Nogmaals bedankt Mo voor de prachtige avond :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:12:
vrijdag gaat t weer los @ Marco's hangout heb er nu al zin in!!

Ik wil trouwens niet elke week bij mij hoor.
Ik blijf vel schrapen en bloed wegpompen zo man..

Heeft ook wel iets natuurlijk.. O:)

Waarschuw beheerder
je hoeft het toch niet wegtepompen?

Waarschuw beheerder
idd.. gewoon laten ligeen meteen decor voor t feest erna :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat het volgende feest hier was..

[img width=350 height=233 cacheid=000abb87001f21e98231621c1a01148b48]http://www.nrc.nl/W2/Lab/BSE/vpvlees.jpg[/img]

Dat mannetje is het vlees even aan het keuren.

Waarschuw beheerder
Nou ja wel een beetje onorgineel...
ik vind dat we een totaal nieuwe locatie en uitstraling moeten hebben...
Nog meer bloed!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8)
Waarschuw beheerder
Jongeeee

Die feesten van jullie zijn nep.. was er laatst en mijn broertje kan het er nog echter uit laten zien die lijken besmeurt met ketchup en playmobil naalden:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 22:12:
Nog meer bloed!

idd :)

Waarschuw beheerder
kneus
reageer dan niet
Zeker zo'n jaloers speedcore mietje :S
Waarschuw beheerder
hehe stelletje gekke:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 15 november 2005 om 22:25:
Jongeeee

Die feesten van jullie zijn nep.. was er laatst en mijn broertje kan het er nog echter uit laten zien die lijken besmeurt met ketchup en playmobil naalden

Niet zo stoer doen nou..

Ik wed dat je meteen jankend naar buiten rent als je op onze feesten rondloopt.. Als je niet al metteen vermoord wordt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 15 november 2005 om 22:25:
was er laatst en mijn broertje kan het er nog echter uit laten zien die lijken besmeurt met ketchup en playmobil naalden

:X:X:X als jij op ons feest was was je allang dood!

Waarschuw beheerder
hij durft niet eens

Hij word niet eens binnengelaten omdat hij er te gay uitziet voor 1 van onze feesten :X

Waarschuw beheerder
hij wordt ook niet binnen gelaten omdat hij niet eens 10spuiten in ze nek aankan laat staan 10 op t feest.. :no: hij is niet geschikt hiervoor :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga weg mietje.

Waarschuw beheerder
kneus kom maar naar 1 van onze feesten
dan piep je wel anders.... uuuuuuuh scheeuw je wel anders

Waarschuw beheerder
donateur
brand je wel anders

Waarschuw beheerder
bloed je wel anders

Waarschuw beheerder
donateur
sterf je wel anders

Waarschuw beheerder
poep je wel anders

Waarschuw beheerder
donateur
huil je wel anders

Waarschuw beheerder
spuit je wel anders

Waarschuw beheerder
donateur
kraken je botten wel anders

Waarschuw beheerder
kots je wel anders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
chifchef the unwise is idd homo... maar hij draait op zijn minst... 4x zo hard als jullie splintertroep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 18:38:
4x zo hard

dat is onmogelijk :no: je bent niet stoer hoor als je liegt

Waarschuw beheerder
Kleine moeite, Grote bek :no:

Waarschuw beheerder
was weer een :vaag: feest @ marco's hangout pff

Waarschuw beheerder
:respect: :respect: was weer gezellig man :D

Waarschuw beheerder
yeah ben nu eindelijk nuchter.
Was zeker een vet feest
maar liefst 30 zelfmooren :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:53:
yeah ben nu eindelijk nuchter.

:) ik hoorde iets van album release op volgende feest ?

Waarschuw beheerder
Deathchant & Head fuck :gaap:
Duidelijk niet ons feest :no:
ons feest is anti terror
maarja de meeste liggen er wel zo bij bij ons feest...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 18:40:
Deathchant & Head fuck
Duidelijk niet ons feest

idd nee :no:

Waarschuw beheerder
nerd muziek

Waarschuw beheerder
dat die dat kan vergelijken.. met deze feesten .. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er ook maar weer.

Waarschuw beheerder
hehe eindelijk uit je coma?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik balanceerde op het randje.

Waarschuw beheerder
vet
Dus was je eigenlijk soort van dood maar toch net niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu halfzombie halfmens.

Waarschuw beheerder
Ooow vet!
Ben je nu nog lelijker als eerst?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja vet he :D

Waarschuw beheerder
idd
Lelijke mensen!(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Vergrafde mensen (l)

Waarschuw beheerder
yeah!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:02:
Ben nu halfzombie halfmens.

B)

ik wil ook :/

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet niet wat je mist.

Waarschuw beheerder
maby next time..

Waarschuw beheerder
ja wanneer word de next time eigenlijk...
heb wel zin in weer een hefta feesie...

Waarschuw beheerder
idd sinterklaas party regelen?

Waarschuw beheerder
nou met sinterklaas had ik een familieopeetfeest
zullen we maar kerst doen dan...
meer info soon...

Waarschuw beheerder
donateur
Met kerst dan.. :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 08:28:
nou met sinterklaas had ik een familieopeetfeest

ik niet.. sinterklaas kwam langs en die werd opgegeten hier :) wat was dat lekker! hmmmmm :K

Waarschuw beheerder
donateur
Ze baard smaakte goed zeker?

Waarschuw beheerder
ja heerlijk :)

Waarschuw beheerder
dat deden we altijd elk jaar we wouden nu wat anders...
dus aten we kleine neefjes en nichtjes :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Bloed en herpes.

Waarschuw beheerder
en pickwick

Waarschuw beheerder
donateur
Idd.

Waarschuw beheerder
nou dat zijn nog eens feessies ofniet:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 12:36:
nou dat zijn nog eens feessies ofniet

zeker weten!

Waarschuw beheerder
Kom een keer langs als je durft!

Morgen volgt de kerst party info...

Waarschuw beheerder
donateur
Is iedereen hier dood ofzo?

Waarschuw beheerder
Ja veel wel

Ik heb ook zware stornissen maar ik vind het wle geinig dat ik door een rietje moet eten en geen penis meer heb...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee precies, Je penis staat toch op je vensterbank op sterk water of niet?

Waarschuw beheerder
nee daar stond die...
ik had honger dus ja...
had hem ff in de magnetron gedaan...
Dikke klont mayo erop en smullen maar :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 21:37:
Is iedereen hier dood ofzo?

nog niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we dreigen?
Ik zou zeggen, kom op kerstavond maar even langs. :jaja:

Waarschuw beheerder
ik weet niet waar je woon dus dat gaat niet. nee kerstavond heb ik al een slachting op de agenda staan, dus gaat niet sorry :D

Waarschuw beheerder
donateur
Slachting... 8) Zeker onder toezicht van de keurslager.
Schei uit man...

Onze feesten zijn het ruigst.

Waarschuw beheerder
het is ook niet bij Marco. thuis hoor...

We hebben deze keer een hele speciale locatie

Morgen zou ik de informatie vrijgeven en staat het in de partyflock agenda (Y)

Waarschuw beheerder
oow toe maar, kom jezelf dan ook in de artiesten lijst te staan of niet he bloks :P.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 21:52:
Onze feesten zijn het ruigst.

hahah, kweet niet ik heb het nog niet meegemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar waarschijnlijk mag je nog niet van je ouders.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=00000045002037bf7ff6758b1a0125c106]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MTLX64JP[/img]

BEN JIJ DAT LINKS?!?!

Kom op man je stelt me telleur. Dacht dat je zo ziek was.
Check wat daar op de grond ligt? Waar zijn je auto'tjes? 8)

Waarschuw beheerder
Misschien is hij al aan het oefenen want voor ons volgende feest heb ik een leuk spelletje bedacht
- Geblindoekt over de snelweg heen rennen

De winnaar krijgt 6 heroine spuiten....

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je ze eigen text zien. Ze geven feestjes op hun slaapkamers en maken daar zelfs flyers van... 8)

Waarschuw beheerder
Vet! :\

Is onze kerst flyer trouwens al af ???
Daar zou jij toch voor zorgen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb em geupload @ www.ogrish.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:47:
Moet je ze eigen text zien. Ze geven feestjes op hun slaapkamers en maken daar zelfs flyers van..

hahaha zo te zien zijn t slechte feesten :jaja: alleen "dj's" aanwezig :P hehe

Waarschuw beheerder
Draaien jullie daar ook : EXTREME-Dienowyoustupidm­ot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesort­ofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningt­othissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000­bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspee­dingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­error­oriseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbr­ai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyo­urself­core????

Of alleen maar saai een beetje ­speedcore enzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 22:58:
BEN JIJ DAT LINKS?!?!

Kom op man je stelt me telleur. Dacht dat je zo ziek was.
Check wat daar op de grond ligt? Waar zijn je auto'tjes?

die mat licht er omdat er boxsnoeren op de grond liggen, en nee ik speel niet meer met auto'tjes, die tijd heb ik al gehad, en dat is trouwens een ouwe locatie van feestjes, dat was op mijn zolder, heb nou een veel betere locatie, ik zal de foto's hier wel neerzetten. De nieuwe locatie, is op een boerderij afgelegen in de polder, en daar is een kamer gebouwd in de schuur, geluidsgeissoleerd, en er mag zo hard muziek gedraaid worden als ik maar wil.

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:40:
Draaien jullie daar ook : EXTREME-Dienowyoustupidm­ot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesort­ofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningt­othissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000­bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspee­dingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­error­oriseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbr­ai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­gofuckyo­urself­core????

Of alleen maar saai een beetje ­speedcore enzo

nee niet alleen saaie speedcore, ook het ruigere werk, en soms ook EXTREME-Dienowyoustupidm­ot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteextremesort­ofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonlistningt­othissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckbelow4000­bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­urltaspee­dingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­ot­error­oriseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreurkiste­n­extrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­hootyourbr­ai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 19 december 2005 om 18:48:
nee niet alleen saaie speedcore, ook het ruigere werk

zoals?

Waarschuw beheerder
splittercore, noizecore,extratone.

Waarschuw beheerder
Dat is echt soft vergeleken met : EXTREME-Dienowyo­ustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteext­remesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonl­istningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckb­elow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­u­rltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreu­rkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­ho­otyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­­gofuckyourself­core

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:38:
hahaha zo te zien zijn t slechte feesten alleen "dj's" aanwezig hehe

Ja man gewoon op een slaapkamer. Ook geen lijken enzo.. 8)

Waarschuw beheerder
-geen bloed :S

-geen EXTREME-Dienowyo­ustupidm­ot­her­fuckerwho'slistning­­tothismosteext­remesor­tofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'redonl­istnin­gtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryoufuckb­elow4­000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
Extra­u­rlta­speedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­turb­­­ot­­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­orete­rreu­rk­iste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­milyis­ho­o­tyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hinegun­­­gofuckyourself­core

-geen drugs gebruik

-gee­n verkrachtingen

-geen (zelf)moord

-geen ju­nks

-geen dode dieren

Het lijkt we­l een pyama party

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, Ze snappen er nix van.. En als klap op de vuurpijl draaien ze ook nog eens speedcore.. :gaap:

Waarschuw beheerder

Kom een keer bij een feestje van ons langs en je weet pas wat echt feesten is!

Waarschuw beheerder
donateur
Ze gaan een avondje op hun zolder draaien en maken dr ook een flyer van 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:54:
Het lijkt we­l een pyama party

8) is t volgens mij ook :P

Waarschuw beheerder
Nou kan ook gezellig zijn hoor
Met wat bloed enzo en heroine

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dan wel. Maar niet met ranja van moeders.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 19 december 2005 om 18:48:
er mag zo hard muziek gedraaid worden als ik maar wil.

Is dat dan ook van 19.00 tot 23.00?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:27:
Is dat dan ook van 19.00 tot 23.00?

maakt niet uit.

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:54:
Het lijkt we­l een pyama part

is het ook, en dan schijten we onze pyjama's onder, en dan gaan we elkaars pyjama aan doen, met een muziekje op de achtergrond.

Waarschuw beheerder
Oja dat is wel geinig
Doe ik meestal op zondag ochtend dan heb ik vaak zware diarree

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 20 december 2005 om 17:54:
is het ook, en dan schijten we onze pyjama's onder, en dan gaan we elkaars pyjama aan doen, met een muziekje op de achtergrond.

en daar maak je dan niet eens fotos van :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 18:11:
Oja dat is wel geinig
Doe ik meestal op zondag ochtend dan heb ik vaak zware diarree

hahah.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:19:
en daar maak je dan niet eens fotos van

nee van die feestjes nog niet, heb wel foto's van me eigen schijt genomen, maar dat staat op me gsm.

Waarschuw beheerder
donateur
Terreur is het toch niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 22 december 2005 om 17:58:
nee van die feestjes nog niet

je gaf toch alleen maar zulke feestjes? volgens mij wil je hier gewoon stoer doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja van 19-22:00 slaapkamer terreur!!

Waarschuw beheerder
nah onze feesten zijn meestal dinsdag ochtend van 06:30 tot soms 17.00 smiddags of soms 20.00 of soms een paar dagen ofzo...

Onze langste feest was 1 maand en 3 dagen als ik het niet mis heb!
was wel vet

Waarschuw beheerder
donateur
Echt lachen dat we de hoofdorganisator in ze keel staken en hem lieten ademen. Gelukkig kon hij dat zelf ook wel waarderen.

Jammer dat hij er niet meer is.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 19:55:
je gaf toch alleen maar zulke feestjes? volgens mij wil je hier gewoon stoer doen!

warom zou ik stoer willen doen.

Waarschuw beheerder
omdat je ons aanbidt...

Waarschuw beheerder
whahaha, ik ken jullie niet dus waarom zou ik jullie aanbidden.

Waarschuw beheerder
omdat wij de extreemste zijn!

Waarschuw beheerder
Al-Quaida is nog extremer.

Waarschuw beheerder
:no:

Die zijn saai :gaap:

Waarschuw beheerder
nu je het zegt eigenlijk wel ja, ze doen heel de tijd hetzelfde, dus ze zijn saai. tsjaa, daar moet ik je gelijk in geven :jaja:

Waarschuw beheerder
Als die mannetjes op 1 van onze feesten komt...
Rennen ze gleijk weg en durven niet eens meer zelfmoord te plegen!

Waarschuw beheerder
whahhaha.

Waarschuw beheerder
gaan er mensen nog morgen naar het "spuit het nieuwejaar in" toe? ikke wel:) me heroine ligt al klaar:)

Waarschuw beheerder
mitch...
alles goed?
ben waus man
ben echt overal geweest enzo

Waarschuw beheerder
hehe ja ik kon niet slape man:P heletijd beteje met me oge dicht gelege :P pijn me strot nah mooi

Waarschuw beheerder
jaja toen partyflock offline was is er 1 vet feest geweest :D duurde anderhalve week :D was zeker weer het spuiten waard :jaja: zit nu nog na te trippen.. :) was aardig druk ook int begin:) ook weer aardig wat moorden gezien. het was gewoon weer top(Y) tot de volgende keer !

Waarschuw beheerder
ja het was een wauze anderhalve week
wel vetdat ik nu nog maaar 1 oog heb....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 11:45:
omdat je ons aanbidt...

Idd je aanbidt ons zwaar hard. Schandje.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 18:58:
jaja toen partyflock offline was is er 1 vet feest geweest duurde anderhalve week was zeker weer het spuiten waard zit nu nog na te trippen.. was aardig druk ook int begin ook weer aardig wat moorden gezien. het was gewoon weer top tot de volgende keer !

Ja mooi ik heb nog steeds niet geslapen.
Was wel weer een vette grap van jouw dat je die dooie nog even in leven riep door een liter ghb door zijn bloed te pompen. :respect:

Was wel weer tof feestje, met een overweldigend dodenaantal! (y)

Waarschuw beheerder
Ik heb nog 3 lijken meegenomen naar huis als een aandenken aan het vetste feest ooit...

Waarschuw beheerder
donateur
Hangen ze nu boven je bed of op sterk water?

Waarschuw beheerder
donateur
Waardering; GEWELDIG!

Waarschuw beheerder
Waardering: GEWELDIG GEWELDADIG!

Bij 1 heb ik ze huis eraf gesneden en een kleedje gemaakt
eentje hangt uit me raam(kunnen de buren ook mee genieten)
en de ander ligt gewoon in me bed naast me.Ik gebruik die als een soort opblaaspop wel handig

Waarschuw beheerder
donateur
Serieus? Geen slecht idee. Ik heb natuurlijk ook nog wel wat lijken op voorraad liggen in me kelder, soms kom ik erachter dat er 1 nog leeft en daar maak ik dan natuurlijk dankbaar gebruik van. Maar ik weet meestal niet zo goed wat ik met ze moet doen.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Bewerken met een bot mesje begint ook saai te worden.
Op feesten ben ik meestal wel creatief O:)

Waarschuw beheerder
is er trouwens al een nieuwe datum? gister 2 lijken te koop gezet.. die is ze vandaag al komen ophalen dus ik heb weer nieuwe nodig voor decoratie in me kamer O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Leef je uit op noise-destroyer! :bier:

Waarschuw beheerder
ik dacht dat noise-destroyer geen toegang kreeg tot onze feesten :O

Waarschuw beheerder
ben ik de enige overlevende van t laatste feest ofzo :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 21:43:
ik dacht dat noise-destroyer geen toegang kreeg tot onze feesten

Wel als gratis slachtoffer.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 12:37:
ben ik de enige overlevende van t laatste feest ofzo

Nee ik was verbannen. That makes 2.

Waarschuw beheerder
zijn er nog mensen nodig die in hun reet geneukt worden?

Ik gee fme op, ook al is jullie feest voor teringmietjes.
Horen jullie me? Niet van die mietjes dat je zegt nou die durft nie echt, maar gewoon echte TERING mietjes. waarvan je denkt dat ze terminaal ziek zijn en dat je denkt gut duurt het nog lang want ik ben wle benieuwd hoe je er over een paar uur uit ziet. met je hoofd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:10:
Leef je uit op noise-destroyer!

ik voel me vereerd :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 18:08:
zijn er nog mensen nodig die in hun reet geneukt worden?

Ik gee fme op, ook al is jullie feest voor teringmietjes.
Horen jullie me? Niet van die mietjes dat je zegt nou die durft nie echt, maar gewoon echte TERING mietjes. waarvan je denkt dat ze terminaal ziek zijn en dat je denkt gut duurt het nog lang want ik ben wle benieuwd hoe je er over een paar uur uit ziet. met je hoofd.

Zweig. Je kan nix. Je durft het trouwens ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:44:
Zweig

verder niks aan toe te voegen!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben weer unbanned.

Waarschuw beheerder
mooizo:)

Waarschuw beheerder
donateur
Vlees en bloed?

Waarschuw beheerder
donateur
EXTREME-Dienowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­­tothismosteextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhella­f­t­eryou'redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbe­si­ck­eryoufuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecor­eco­re­
Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypower­viol­ence­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesb­leedc­orete­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­­thefa­milyis­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­­m­­ac­­­hinegun­gofuckyourself­core

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=150 height=180 cacheid=000a6198001e04c1c46a7e641a013ffc5a]http://news.bbc.co.uk/media/images/38012000/jpg/_38012561_bumfights150.jpg[/img]

Zijn deze gasten nog wel eens gespot trouwens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:05:
h

o

i

m

e

n

e

e

r

m

a

r

c

o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:10:
Zijn deze gasten nog wel eens gespot trouwens?

ja, ik zag ze voor het laatst bij Lidl, ze gingen energie drank kopen geloof ik :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij es weg noise-destroyer.. Ga eens pogo'en op je auto kleedje..

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a002037bf7ff6758b1a0140025e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MTLX64JP[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:42:
Ga jij es weg noise-destroyer.. Ga eens pogo'en op je auto kleedje..

inderdaad!

Waarschuw beheerder
donateur
Of kom een keer naar ons feest.. :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar liggen alleen geen autokleedjes O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee alleen maar huid op de grond.

Waarschuw beheerder
is het nounog niet uit met de pret?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee dit topic en de muziek zal blijven bestaan!

Waarschuw beheerder
jaja ben weer opgestaan uit de dood

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog wakker van dat feest van dinsdag! (y)

Waarschuw beheerder
ik heb nog steeds diarree van dat feest van dinsdag

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn darmwand is ook aardig aangevreten door die frituurvet-drink-wedstrijd.

Lachen toen die ene gast het op ging drinken toen het nog 220 graden was. :D

Waarschuw beheerder
Ja en wat hij niet wist was dat ik ook nog een litertje zoutzuur erbij had gegooid...

Waarschuw beheerder
tja dat vond ik wel een heel leuk gezicht ja :)
ook leuk was hoe die pitbulls die 1 man te pakken hadden:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en dat terwijl die beesten al 3 maanden niks te eten hadden gehad. Hilarsich gewoon! (y)

Waarschuw beheerder
idd en ik had daarna nog een mooi goal gemaakt met die knakker ze hoofd:D had je die nog gezien ofniet? :K

Waarschuw beheerder
vrijdag gaan we weerrrr bij mij in de tuin B)

Waarschuw beheerder
is iedereen dood ofzo :P

Waarschuw beheerder
jij ook al :O

Waarschuw beheerder
vet :D
Waarschuw beheerder
Ja dat vond ik ook wel, je had alleen het gezicht van me moeder moeten zien:P

Waarschuw beheerder
maandag is er weer een feestje hoorde ik :D
Waarschuw beheerder
Moeten er doden vallen, ben je wel goed wijs:O

Waarschuw beheerder
ik kom net thuis:O was weer GEWELD-IG!

Waarschuw beheerder
donateur
*staat op uit zijn graf*

Waarschuw beheerder
ligt weer in zn graf zo te zien:P

ontopic:
vol­gende week een maand lang achter elkaar EXTREME-Di­enowyoustupidmot­her­fuckerwho'slistning­­tothismo­steextremesortofnoiz­ey­oumayrestinhellaf­t­eryou'­redonlistningtothissicks­h­itwichcan'tbesi­ck­eryo­ufuckbelow4000bpmisforlazycu­­ntscorecoreco­re­
E­xtra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­oret­e­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefa­mil­yis­hootyourbrai­nsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hi­negun­gofuckyourself­core !!!!!!!!
het is verbode­n om slaap spullen mee te nemen. er mogen geen ten­tjes worden opgezet. iedereen moet dood.
heb er z­in in :D