Partyflock
 
Forumonderwerp · 815489
­ Nederland
Still not online?

*Inmiddels wel bekend*

MAIN
Technasia
Alter Ego Live
Tiga
Bart Skils
2ManyDJs

TECHNO
Dave Clarke
Collabs Session feat. Chris Liebing & Speedy J
Steve Rachmad

ELECTRO
HOTT Live
Handel Live
Terry Toner & Herr Arter
DJ's are not rockstars feat. Princess Superstar & Alexander Technique
Touché
The Glimmers

MINIMAL
Sandrien
Lauhaus
Booka Shade Live
Lupe
Makcim

URBAN ECLECTIC
Junior Jack & Kid Creme
Off The Wall (dj melly mel + vj)
Real Live
Chuckie
Sixdeck Ratpack (Victor Coral, Brian S., Hitmeister D)

HIPHOP/BREAKS
Evil Nine
Puppet Mastaz
Jeugd van Tegenwoordig
Mr Wix & Lyrical Tie
DJ Yoda

HOUSE/PROGRESSIVE
Benjamin Bates
Benny Rodrigues
Nic Fanciulli
Sander Kleinenberg
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 15:29:
en kleine trance-feesten ook niet.

en vorig weekend dan? :P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:14:
Blij te merken dat veel mensen niet komen, blijft het geschikte volk tenminste over

doegie

Of juist niet

ID&T Ballen??
Omdat ze iets nieuws proberen, geef ik je op zicht gelijk in maar pak het dat direct goed aan en kom niet met half werk aanzetten..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 15:29:
(alleen Tance Energy nog volgens mij) en kleine trance-feesten ook niet.

van het weekend had je anders nog een heel leuk trance feest in Ahoy hoor :p
 
ik vind de line up niet verkeerd.

hier hou ik wel van, niet van die al te grote namen
vooral voor de techno/minimal/electro liefhebbers zoals ik is dit echt wel toppie.
ik ben vorig jaar niet geweest omdat ik het gewoon te masaal vond, maar nu het dit jaar minder groot en druk word ben ik zeer zeker aanwezig nu.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:11:
nu het dit jaar minder groot en druk word ben ik zeer zeker aanwezig nu

da´s een feit... maar dan nog... dat Urban :S
en ik blijf de Rai echt een klotelocatie vinden :(
 
tja in de urban heb ik niks te zoeken

dus daar zal ik niet te zien zijn.
ik kom voor de techno en dat gaat bruut worden!!

steve rachmad
technasia
dave clarke
bart skils

WORD VET!!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:42:
En over die onbekende namen ben ik het ook helemaal met je eens. Die minimalzaal bv. Daar ken ik niemand van .... Maar ik weet zeker dat ik daar lekker ga schuivelen ;-)

Kijk zo hoor ik het liever (y)
zal zeker ook ff komen kijken daar, met name even kijken of ik een schuivelende gast met een gelukzalige blik op zun smoeltje zie :-D ;-)


Uitspraak van Pallaver op donderdag 17 november 2005 om 15:38:
ID&T Ballen??
Omdat ze iets nieuws proberen, geef ik je op zicht gelijk in maar pak het dat direct goed aan en kom niet met half werk aanzetten..

hoe kan je nou zeggen dat het half werk is ?? Het feest moet nog plaatsvinden ?!?!?! Pfffffffffff ongelofelijk :)
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 17 november 2005 om 16:16:
en ik blijf de Rai echt een klotelocatie vinden :-(

Is het ook. Maar ik denk dat het met 15.000 ipv 50.000 al een stukje minder klote is ;-)
hoorde 'n gerucht over Audio Bullys op Inner.

mja hoor wel vaker wat...

(kan dus niks bevestigen) Hopen dan maar!
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 11 november 2005 om 20:17:
Uitspraak van **Steffanie** (L) Techno op vrijdag 11 november 2005 om 20:05:
Echt mega line- up gek... ziet er beter uit dan vorig jaar iig!!

Wens je een top feestje als je gaat. Ben één van de weinige mensen die zegt top line up.

Op allemaal geweest maar dit jaar niet en zeker niet voor dat geld wat ze nu vragen.


R.I.P Innercity voor mij is innercity overleden in 2004.

Datum en Tijdstip van overlijden : 18-12-2004 om 07.28.laatste aanpassing 11 november 2005 20:28

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 12 november 2005 om 15:07:
Jij krijgt zeker geld van ID&T om dit te verkondigen op PF

Precies! Heb nl. vrijkaartjes :) en dan nog, is eens wat anders dan vorig jaar! Lekker relaxed, niets mis mee hoor! Line- up is en blijft VOOR MIJ top, wat ieder ander er van vind, mag diegene vinden, maar dit vind ik :)
Eens wat anders heeft er echt weinig mee te maken. Of moeten ze op de volgende Thunderdome ook club en reggae gaan draaien?
Of op I love Techno jumpstyle?

Je kan een feest met een reputatie niet zomaar even afbreken en dan wat nieuws proberen. Laat het dan maar sterven. Anders zie ik je wel in de Urban tent op Defqon 1... Ja en dat is idd sarcasme ;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 15:33:
en vorig weekend dan?

Daarom zeg ik ook bijna ;) Bovendien zal Armin denk ik eenmalig zijn geweest.
 
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 17 november 2005 om 15:44:
van het weekend had je anders nog een heel leuk trance feest in Ahoy hoor

Weet ik, ik bedoelde eigenlijk meer wat betreft jaarlijks terugkerende feesten. Als je het trance-aanbod afzet tegen het aanbond van de andere grotere dance-stromingen (hardcore, techno, hardstyle, hardhouse), dan is het aanbod van trance veel minder.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 09:04:
Als je het trance-aanbod afzet tegen het aanbond van de andere grotere dance-stromingen (hardcore, techno, hardstyle, hardhouse), dan is het aanbod van trance veel minder.

dat is helaas waar ja.
 
Uitspraak van Liefsvanmijvoorjou op vrijdag 18 november 2005 om 04:45:
is eens wat anders dan vorig jaar! Lekker relaxed, niets mis mee hoor! Line- up is en blijft VOOR MIJ top, wat ieder ander er van vind, mag diegene vinden, maar dit vind ik

precies(Y)

ik vind het wel top

ID&T doet veels te weinig op techno en minimal gebied
dit vind ik een goeie keus van ze.

nou word het gewoon een relax feestje, niet te massaal gelukkig
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 17 november 2005 om 12:01:
Maar ik vind wel dat je je mening mag geven. Je ziet hier genoeg mensen in het topic die balen van het nieuwe concept van Innercity en ik denk niet dat dat geheel onterecht is.

Het is gewoon jammer dat ID&T hiervoor de naam Innercity heeft gebruikt en niet gewoon een nieuwe naam heeft bedacht voor eigenlijk een heel nieuw feest. Dan had je al dit `gezeik` over Innercity niet gehad.

:respect:

Dat is nou precies wat ik bedoel, ze hadden idd een nieuw concept naast IC moeten organiseren, dan waren veel minder mensen teleurgesteld en ook nog eens extra mensen blij omdat hun stijl nu op een appart feest aan bod zou kunnen komen.

Ik dacht dat ze bij ID&T wel wat beter hun publiek/doelgroep konden inschatten, maar ze hebben gewoon een gigantische kans gemist naar mijn mening.

Qua lokatie zullen ze wel in de Rai blijven (of in de buurt van Amsterdam), Want ID&T=amsterdam en ze zullen echt niet zo snel een concept elders op een geschikt lokatie organiseren (M.u.v. TE/TD de jaarbeurs)
Want voor vooral de club/minimal electro vind ik de rai nou niet echt geschikt, het zijn toch wat meer intiemere stijlen die om een kleinere ruimte vragen.
laatste aanpassing
 
tja we kunnen er wel over blijven klagen
maar zo heeft id&t het nu eenmaal besloten hoe innercity er in de toekomst uit gaat zien.

daar doe je gewoon niks meer aan.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:18:
tja we kunnen er wel over blijven klagen
maar zo heeft id&t het nu eenmaal besloten hoe innercity er in de toekomst uit gaat zien.

daar doe je gewoon niks meer aan.

ook weer zo,

Moet nog zien of innercity doorgaat.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:56:
Uitspraak van **Steffanie** (L) Techno op vrijdag 18 november 2005 om 04:45:
is eens wat anders dan vorig jaar! Lekker relaxed, niets mis mee hoor! Line- up is en blijft VOOR MIJ top, wat ieder ander er van vind, mag diegene vinden, maar dit vind ik

precies

ik vind het wel top

ID&T doet veels te weinig op techno en minimal gebied
dit vind ik een goeie keus van ze.

nou word het gewoon een relax feestje, niet te massaal gelukkig

Daarbij is het HELE HARDE nu echt niet meer zo in, merk ik... je ziet steeds meer Groove en Techno de laatste tijd.. Laatste puntje; Innercity is een feest waar je lekker mee kan experimenteren en dat doen ze nu ook, harstikke fijn eens iets anders dit jaar!!! :)
 
Uitspraak van Liefsvanmijvoorjou op zaterdag 19 november 2005 om 17:55:
Innercity is een feest waar je lekker mee kan experimenteren en dat doen ze nu ook, harstikke fijn eens iets anders dit jaar!!!

ja en zo zal het de komende jaren zo blijven wat ik begrepen heb:)
 
Uitspraak van Liefsvanmijvoorjou op zaterdag 19 november 2005 om 17:55:
Innercity is een feest waar je lekker mee kan experimenteren

Hoezo is IC een feest waar je lekker mee kunt experimenteren? Iedereen die de oude Innercity nog kent is het er wel mee eens dat het feest inmiddels volledig naar de kl*te is geholpen!

Ze hadden het feest dat het nu is geworden gewoon geen Innercity meer moeten noemen.
 
alle innercity's waren ze aan het experimenteren
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 19 november 2005 om 12:05:
Moet nog zien of innercity doorgaat.

:frusty:

nee hoor ze cancellen de hele boel omdat 7 mensen het toch niet zo leuk vinden

NATUURLIJK GAAT HET DOOR !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:11:
nee hoor ze cancellen de hele boel omdat 7 mensen het toch niet zo leuk vinden

NATUURLIJK GAAT HET DOOR !!

:frusty:

Zal niet de eerste keer zijn dit jaar!!
Voor mij na 5 jaar wel dit jaar geen innercity :no:


Hoop dat je een geweldig feest heb mozus :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:11:
NATUURLIJK GAAT HET DOOR !!

heb gehoord dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop :no:

ben er dus nog niet zo zeker van.
of er komt weer een enorme kaart-weggeefactie :D
 
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 21 november 2005 om 21:34:
heb gehoord dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop

ben er dus nog niet zo zeker van.
of er komt weer een enorme kaart-weggeefactie

Wat een verrassing...daar zou ik nou niet van opkijken :D
laatste aanpassing
Maat van me gaat er werken die avond en hij mailde mij vandaag:

"de line up is idd. schraal zeer schraal.De kaartjesverkoop loopt ook slecht ze zitten nu momenteel rond de 7,5 duizend kaartjes dat is veel te weinig.
Kaarten te duur 47,50 is nog te veel geld , slechte line up,"a nightmare in Rotterdam is diezelfde avond, andere muziek maar kaapt wel klanten weg."

Ik vind zelf dat er welliswaar van alles wat is, een brede line-up dus, maar binnen ieder genre volgens mij NIET de echte toppers. Ik ga niet.
Uitspraak van Branco op maandag 21 november 2005 om 22:46:
7,5 duizend kaartjes dat is veel te weinig.

zo, dat is echt triest!

maar ben benieuwd.... 2 voor de prijs van 1 of misschien wel 3 of 4 voor de prijs van 1. Ze zullen dan toch met hun drank nog iéts van omzet willen draaien :/
7.500 is weinig als je t vergelijkt met de afgelopen jaren ja...maar de doelstelling dit jaar is tussen de 10.000 en 15.000 kaarten...die 10.000 halen ze wel dat weet ik zeker....
Uitspraak van COÑO op dinsdag 22 november 2005 om 10:52:
7.500 is weinig als je t vergelijkt met de afgelopen jaren ja...maar de doelstelling dit jaar is tussen de 10.000 en 15.000 kaarten...die 10.000 halen ze wel dat weet ik zeker....

Hey CONO, mister prositief :D

Toen ze deze line-up bekand maakten mikten ze op 30.000 bezoekers, ze krijgen er nu met moeite 12.000 binnen, dat is nog niet eens de helft, dus dan gaat het echt niet super goed goed. Het gaat zelf gewoon bagger slecht :S
Ze hebben een paar weken na de bekendmaking toen de verwachting naar beneden bijgesteld naar 10 a 15 duizend man, vooral na alle negatieve of net-niet opmerkingen op verschillende fora.

Normaal is bij mij het glas ook altijd half vol i.p.v. half leeg, maar innercity zal voor mij dit jaar een leegte zijn.

Ik heb inmiddels kaartjes voor nightmare gehaald, puur en aleen omdat ik de hardere stijlen en trance bij IC eruit zijn gedrukt t.b.v. urban en hiphop. Vooral de trance was voor mij een mooi argument om naar IC te gaan. (hardere stijlen heb je elders ook genoeg)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:20:
hoe kan je nou zeggen dat het half werk is ?? Het feest moet nog plaatsvinden ?!?!?! Pfffffffffff ongelofelijk

En hoe kan ik zeggen dat het half werk is? Het concept is haf werk, tis niet genoeg, als het wel goed was geweest gingen er tenminste mensen naar Innercity toe..

Ben je ingehuurd door ID-T om het feest ff iets positiefs mee te geven??
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 14:11:
Vette line-up!!

en vermakelijk leesvoer!
Nederland zeurland
(y)
precies ...:yes: niet zeiken maar gewoon party onn en keep smiling :) je moet er zelf ook altijd een lekker feessie van maken :cheer:
 
Kaar weggeefactie zal niet gebeuren denk ik. Dat was vorig jaar een mooi gebaar van ID&T, maar heeft ze wel geld gekost dat ze uit eigen zak moesten betalen.

Veel mensen wachten ook tot het eind denk ik.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 15:27:
Kaar weggeefactie zal niet gebeuren denk ik. Dat was vorig jaar een mooi gebaar van ID&T, maar heeft ze wel geld gekost dat ze uit eigen zak moesten betalen.

mooi gebaar, my ass... liever een volle Rai waar ze nog vet aan kunnen verdienen qua drank en eten enzo, dan een halfvolle Rai wat weer negatieve reacties geeft van het publiek. Slimme zet geweest juist van ID&T.

ik denk dat ze mede door de drankomzet nog aardig verdiend hebben die avond hoor ;)
 
Damn, wat zijn we toch verwend hier in Nederland.
Gedeeltelijk is het een slimme zet, maar jij zat echt niet te balen dat je voor de helft van de prijs een keer ergens heen kon.

ID&T gooit er eens een keer wat vernieuwing tegenaan en ID&T kan niets meer goed doen.
ID&T kan nooit wat goeds doen bij veel mensen hier...maar iedereen wil altijd wel heeel graag naar de feesten van ID&T maar als de line-up in hun ogen minder is dan is het weer 1 groot drama bij ID&T....

ach wat maakt mij t eigenlijk ook uit, kheb een hele brede muzieksmaak en deze zet van ID&T maakt voor mij niks uit...ik had IC afgeschreven omdat het al 4 jaar hetzelfde liedje was maar juist NU door deze zet van ID&T ga ik wel naar IC en met mij vele anderen (directe omgeving)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 16:03:
Gedeeltelijk is het een slimme zet, maar jij zat echt niet te balen dat je voor de helft van de prijs een keer ergens heen kon.

ben er niet heen geweest :no:
heb een gruwelijke hekel aan de Rai en ben niet zo´n enorme Innercity fan meer (vooral door de drukte en de locatie).
Zelfs niet voor de helft van de prijs krijg je mij er (zoals het nu is/wordt) nog heen ;)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 16:03:
ID&T gooit er eens een keer wat vernieuwing tegenaan en ID&T kan niets meer goed doen.

ik denk dat je de meesten helemaal verkeerd begrijpt. het gaat niet om de vernieuwing (dat juich ik zelfs enorm toe), het gaat meer om het hele verhaal Urban en het eruitgooien van bepaalde stylen die het feest groot gemaakt hebben.
Ik denk dat je de reacties eens terug moet lezen, dan zie je bij de `negatievelingen` eigenlijk allemaal hetzelfde: ze hadden de naam Innercity hiervoor niet moeten gebruiken. Had ID&T een andere naam gegeven aan dit feest, dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.


Uitspraak van COÑO op woensdag 23 november 2005 om 16:33:
maar iedereen wil altijd wel heeel graag naar de feesten van ID&T

ben sowieso geen fan van ID&T :no:
maar dat is een ander verhaal.

Bij elke (grotere) organisatie heb je gezeik hoor. Is het niet de line-up, dan is het achteraf wel de aankleding of de show of er stond maar 1 lasertje :S
Dat is gewoon typisch hollands :D
Laat alle organisaties stoppen met het organiseren van feesten en iedereen jankt dat er nooit wat gebeurt ;)


Uitspraak van COÑO op woensdag 23 november 2005 om 16:33:
ach wat maakt mij t eigenlijk ook uit, kheb een hele brede muzieksmaak en deze zet van ID&T maakt voor mij niks uit...ik had IC afgeschreven omdat het al 4 jaar hetzelfde liedje was maar juist NU door deze zet van ID&T ga ik wel naar IC en met mij vele anderen (directe omgeving)

ik hoop echt voor je dat het brengt wat je er van verwacht (Y)
laatste aanpassing
De line-up is gewoon totaal niet MIJN ding.. maar opzich kan ik wel geloven dat ie voor veel mensen goed is....

alleen doe het nou niet op Innercity waar het kaartje 47,50 euro kost en er meer als 25.000 mensen moeten komen...

gaan ze gewoon niet redden.. en das jammer vind ik voor ID&T
zonde van het geld..
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 23 november 2005 om 16:53:
Bij elke (grotere) organisatie heb je gezeik hoor. Is het niet de line-up, dan is het achteraf wel de aankleding of de show of er stond maar 1 lasertje
Dat is gewoon typisch hollands
Laat alle organisaties stoppen met het organiseren van feesten en iedereen jankt dat er nooit wat gebeurt

Daar zal ik wakker van liggen..
jongens niet zo positief doen allemaal hoor...


Uitspraak van Pallaver op woensdag 23 november 2005 om 17:20:
Laat alle organisaties stoppen met het organiseren van feesten en iedereen jankt dat er nooit wat gebeurt

idd kunnen ze het fijn zelf doen op hun eigen manier. ik ben benieuwd
komt ali b niet?????
Uitspraak van Disturb™ op woensdag 23 november 2005 om 19:54:
komt ali b niet?????

hij kon niet deze avond, ze wilendeh megraag als headliner op de Mainstage maar is er nit van gekomen :D


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 16:03:
ID&T gooit er eens een keer wat vernieuwing tegenaan en ID&T kan niets meer goed doen

Voor mij geld het tegendeel, zolang ID&T wat aan vernieuwing doet juich ik dat ook toe. En zolang het Dancemuziek is dan helemaal, maar steeds meer urban/hiphop vind ik gewoon commercieel gedoe, en totaal geen vernieuwing (op muziekaal gebied).
Ze hebben het gewoon helemaal verkeerd aangepakt, ze hadden gewoon een kleiner nieuw concept moeten bedenken met deze stijlen die nu geprogrammeerd zijn, en voor IC een paar noodzakelijke vernieuwingen moeten doovoeren ,maar niet zo totaal anders zoals nu.
Ik denk niet dat ze dit uitverkocht krijgen
Uitspraak van sjek op donderdag 24 november 2005 om 20:51:
Ik denk niet dat ze dit uitverkocht krijgen

sterker nog, hier op PF lopen de bezoekersaantallen terug in plaats van dat ze toen nemen :S
Dat gebeurt echt niet vaak!

Uitspraak van Disturb™ op woensdag 23 november 2005 om 19:54:
komt ali b niet?????

misschien meoten ze dat maar doen, trekken ze tenminste nog wat van die 16jarige TMF huppelkutjes aan (Y)
 
jammer genoeg geen roog !
Uitspraak van sjek op donderdag 24 november 2005 om 20:51:
Ik denk niet dat ze dit uitverkocht krijgen

Ik denk het wel ;) altijd uitverkocht geweest :) misschien nog 1 extra grote naam erbij boeken paul oakenfold ofzo :9 excuses ik dacht dat dit over Trance energy ging 8) verkeerd topic :9
laatste aanpassing
Uitspraak van Sebastiaan™ op vrijdag 2 december 2005 om 12:43:
Ik denk het wel altijd uitverkocht geweest misschien nog 1 extra grote naam erbij boeken paul oakenfold ofzo excuses ik dacht dat dit over Trance energy ging verkeerd topic laatste aanpassing 2 december 2005 12:44

wahaha, ik dacht al! (Y)

no way dat dit uitverkocht gaat raken :D
 
2rebelbitch; volgens mij denk jij dat het niet uitverkocht gaat raken....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 12:47:
2rebelbitch; volgens mij denk jij dat het niet uitverkocht gaat raken....

nee! Echt?
:p
 
We spreken elkaar wel na innercity. Goed. Kijken we dan hoe het geweest is....

(oja.. voor het geval je het nog niet door hebt, wat volgens mij zo is, jij hebt je punt wel gemaakt hoor in dit topic... ;) )
laatste aanpassing