Partyflock

Forumonderwerp · 815489
1 volger · 14916x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
Still not online?

*Inmiddels wel bekend*

MAIN
Technasia
Alter Ego Live
Tiga
Bart Skils
2ManyDJs

TECHNO
Dave Clarke
Collabs Session feat. Chris Liebing & Speedy J
Steve Rachmad

ELECTRO
HOTT Live
Handel Live
Terry Toner & Herr Arter
DJ's are not rockstars feat. Princess Superstar & Alexander Technique
Touché
The Glimmers

MINIMAL
Sandrien
Lauhaus
Booka Shade Live
Lupe
Makcim

URBAN ECLECTIC
Junior Jack & Kid Creme
Off The Wall (dj melly mel + vj)
Real Live
Chuckie
Sixdeck Ratpack (Victor Coral, Brian S., Hitmeister D)

HIPHOP/BREAKS
Evil Nine
Puppet Mastaz
Jeugd van Tegenwoordig
Mr Wix & Lyrical Tie
DJ Yoda

HOUSE/PROGRESSIVE
Benjamin Bates
Benny Rodrigues
Nic Fanciulli
Sander Kleinenberg
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 18:21:
We verwachten dit jaar tussen de tien- en de vijftienduizend man. Dat betekent dat we verlies gaan lijden aan deze editie", zegt hij. Maar dat risico is hij bereid te nemen

Het is wel een heel er groot risico als je bekijkt dat ze alle nieuwe concepten de laatste twee jaar geflopt zijn, daar is dus verlies op geleden, en innercity wordt dit jaar ook al 1 groot zwaar blok aan hun been, en volgend jaar ook als ze deze lijn doorzetten.

Ik begin me serieus af te vragen of het echt door gaat, ze begonnen van de week al acties om de kaartjes de deur uit te krijgen :s, geen goed voorteken. :/

Als het inderdaad niet door gaat dan hebben ze het aan hunzelf te danken, het was een goed concept, het was uniek, en het nu ook nog eens dood.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 19:30:
het boeit mij zeker vorig jaar voor het eerst naar innercity en godsamme wat heb ik een topavond gehAD MET PROMO ALS AFSLUITER HET IS TRIEST EN EEN SCHANDE DAT Q DANCE DR NIET MEER IS OP INNERCITY!

Hier ben ik het helemaal mee eens!
Heb een topavondje gehad met Promo als afsluiter.
De Qdance zaal ging helemaal los.:bounce:

Ik snap er nu ook helemaal niks meer van.
Urban op Innercity??? Waar gaat dit nou weer heen...
Ze weten al dat dit een flop gaat worden, waar beginnen ze dan aan? VOrig jaar was het al een grote flop en moesten ze die aktie maar doen en nou dit... Hier sta ik echt van te kijken.cry:

Ik weet al helemaal wat voor feest gaat worden en wat voor mensen er rondlopen, vooral nu met die Urban, erg jammer!!!:X

Mensen die wel gaan, toch nog een fijne avond...:)
Waarschuw beheerder
erg jammer ja..
ben ook niet van plan dit jaar te gaan
Waarschuw beheerder
Het zelfde werd gezegd over de eerste keer dat er hardstyle bij kwam op IC... Als je niet wilt kome, blijf dan gewoon weg. Het is maar een feest hoor, al dat gejank om die urban. Dat zal misschien de reden zijn waarom ze die jankerds zoals jullie niet mogen en met de nek aan kijken. GROOT gelijk!

Het wordt een feessie mense.... Adiosss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johtje op donderdag 10 november 2005 om 19:40:
Ze weten al dat dit een flop gaat worden, waar beginnen ze dan aan?

Urban is ook niet mijn ding eerlijk gezegt.maar een flop was het de afgelopen 2 jaar niet. Heb er ff staan kijken maar ging gewoon los daar dus laat ze lekker.

Uitspraak van Johtje op donderdag 10 november 2005 om 19:40:
Ik weet al helemaal wat voor feest gaat worden en wat voor mensen er rondlopen, vooral nu met die Urban, erg jammer!!!

Idd ik weet ook al wat voor feest gaat worden geen 16jarige gasten zien out gaan bij Q-dance.

Word een heerlijk nachtje Electro,minimal Techno :respect: en geen 50.000man :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op vrijdag 11 november 2005 om 03:32:
Word een heerlijk nachtje Electro,minimal Techno en geen 50.000man

Niks aan toe te voegen....

Laat de rest maar janken...
Waarschuw beheerder
is t al bijna zover :D
hoe vaker ik de line-up zie en me n beetje verdiep in de voor mij onbekende namen des te meer zin ik erin krijg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van humpus op woensdag 9 november 2005 om 16:07:
Wel grappig trouwens deze discussies. Het is namelijk bijna altijd zo dat wanneer je een geslaagd feestje hebt gehad (bijv IC) en het concept van dat feestje wordt veranderd, dat nagenoeg altijd tot negatieve reacties leidt (vroeger was alles beter enzo).

Tja in deze discussie ben ik dan sowieso al een vreemde eend in de bijt. Ik vond dat hele IC concept namelijk al naar de tering. Wat voor iederene succesvol was, was voor mij al way over the top.

Daarom kan ik dit hele vernieuwende gedoe ergens nog wel begrijpen, maar wat mij dwars zit is dat ik als bezoeker van het eerste uur wel genept wordt doordat er nu geen trance meer is.

Dat het kleiner wordt, prima, dat juich ik van harte toe. Maar ik hou niet van die hippe shit allemaal. Dat "kijk mij" gebeuren. En dat heeft de Urbanscene, en dat heeft de Minimalscene ook. Ik zou liever teruggaan naar het oerconcept. paar muziekstijlen, twee hallen en verder geen geleuter.

Ik zeik al jaren op IC :D mij zit het al veel langer dwars. Ik begrijp niet dat iedereen IC nog zo vet vond ook. In mijn ogen was het echt al helemaal verneukt. :(
Waarschuw beheerder
Innercity..het zou verboden moeten worden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 18:21:
"We verwachten dit jaar tussen de tien- en de vijftienduizend man. Dat betekent dat we verlies gaan lijden aan deze editie", zegt hij.

Eerste editie van IC had toch ook zoiets?
Toen konden ze wel wisnt draaien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 15:09:
Toen konden ze wel wisnt draaien

Ik denk dat tegenwoordig de prijzen van DJS lokatie personeel en ander materiaal er niet goedkoper op zn geworden..daarentegen de ticketprijs ook niet maar als je kijkt naar licht geluid en decoratie materiaal van nu is denk ik niet te vergelijk qua kosten enz..met 1999
En toch denk ik dat wanneer ze zo rond de 14000 kaartjes verkopen dat t toch zker winstgevend kan zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lay-On op woensdag 9 november 2005 om 18:21:
"We verwachten dit jaar tussen de tien- en de vijftienduizend man. Dat betekent dat we verlies gaan lijden aan deze editie", zegt hij.

De eerste Editie haden ze al 25.000 bezoekers in iets van 5 zalen, aldus de manager van ID&T , dus kan je na gaan hoe verschikkelijk diep ze zijn gezakt dit jaar, ze zullen dit jaar 7 voornamelijk lege zalen hoasten, echt zielig als je het vergelijkt met de voorgaande edities :S

Net even herinneringen op zitten halen met de DVD van 2003, fantastisch gewoon die Main met Benjamin Bates, Tiesto, en Paul van Dijk, ik kon het op dat moment al waarderen, en nu nog meer omdat het waarschijnlijk nooit meer zal gebeuren in de Rai, het is gewoon om te smullen met al die Brazilianse danseressen met veren en super mooie lasers en sfeer. echt verschikkelijk dom dat ze dit los laten :nee: geen woorden voor.
Andere hallen zoals de hardstyle, trance en techno,waren ook super!!! Maar deze opzet zal denk ik nooit meer te zien zijn.
Waarschuw beheerder

Die eerste editie was juist weken vantevoren al helemala uitverkocht man. Mensne stonden een uur voor het begon al in de rij toen. geweldig! (l)

Jij doelt misschien op Shockers in de Sporthallen Zuid, die eerste editie was inderdaad totaal niet uitverkocht. maar IC was vanaf de eerste editie juist succesvol. Ze wilden echter veel te veel, in weet-ik-hoeveel landen IC's gaan houden, steeds groter en heftiger...de koek is een keer op. :)
Waarschuw beheerder
Echt mega line- up gek... ziet er beter uit dan vorig jaar iig!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liefsvanmijvoorjou op vrijdag 11 november 2005 om 20:05:
Echt mega line- up gek... ziet er beter uit dan vorig jaar iig!!

Wens je een top feestje als je gaat. Ben één van de weinige mensen die zegt top line up.

Op allemaal geweest maar dit jaar niet en zeker niet voor dat geld wat ze nu vragen.

R.I.P Innercity voor mij is innercity overleden in 2004.

Datum en Tijdstip van overlijden : 18-12-2004 om 07.28.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Liefsvanmijvoorjou op vrijdag 11 november 2005 om 20:05:
Echt mega line- up gek... ziet er beter uit dan vorig jaar iig!!

Jij krijgt zeker geld van ID&T om dit te verkondigen op PF ;)
Waarschuw beheerder
ja, en ik ook :yes:

MEGA LINE-UP :respect:
MAIN
Technasia :respect:
Alter Ego Live (y)
Tiga (y)
Bart Skils :respect:
2ManyDJs :kwijl:

TECHNO
Dave Clarke :respect: :kwijl: :bounce:
Collabs Session feat. Chris Liebing & Speedy J :bounce: :bounce: :bounce:
Steve Rachmad (y)

ELECTRO
HOTT Live ???
Handel Live ???
Terry Toner & Herr Arter :respect:
DJ's are not rockstars feat. Princess Superstar & Alexander ???
Technique ???
Touché ???
The Glimmers (y)

MINIMAL
Sandrien ???
Lauhaus ???
Booka Shade Live :kwijl:
Lupe ???
Makcim ???

URBAN ECLECTIC
Junior Jack & Kid Creme :respect:
Off The Wall (dj melly mel + vj) ???
Real Live ???
Chuckie (y)
Sixdeck Ratpack (Victor Coral, Brian S., Hitmeister D) :kwijl: :bounce:

HIPHOP/BREAKS
Evil Nine ???
Puppet Mastaz (y)
Jeugd van Tegenwoordig :/
Mr Wix & Lyrical Tie ???
DJ Yoda (y)

HOUSE/PROGRESSIVE
Benjamin Bates :respect:
Benny Rodrigues :respect: :kwijl: :bounce:
Nic Fanciulli (y)
Sander Kleinenberg :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 11 november 2005 om 20:17:
R.I.P Innercity voor mij is innercity overleden in 2004.

Datum en Tijdstip van overlijden : 18-12-2004 om 07.28.laatste aanpassing 11 november 2005 20:28

Tevens is er nog gelegenheid om afscheid tenemen.
Dit zal plaatsvinden op 17-12-2005 achter het kantoor van id&t. Het is zoals wij begrijpen een impact voor iedereen, daarom hebben wij deze bijeenkomst voor jullie geregeld.

Kosten zijn 45,50 ex fee ;p. Kaarten zijn online te bestellen. Tevens ontvangt u bij aankoop hiervan 3 gratis download credits. :/:/

Eerste foto inmiddels online :
[img width=500 height=392]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XGKK8UAH[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 12 november 2005 om 15:59:
Dit zal plaatsvinden op 22-11-2005

o, ik dacht 17 december ;)

zal mij benieuwen hoeveel mensen zo gek zijn hier nog 50 euro voor de lappen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zaterdag 12 november 2005 om 16:02:
o, ik dacht 17 december

zal mij benieuwen hoeveel mensen zo gek zijn hier nog 50 euro voor de lappen.

Is aangepast, onze excuses voor dit ongemak. Eventuele gekochte kaarten voor 22-11 blijven geldig voor 17-12-2005;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
wordt vast een heel waardig afscheid :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wel jammer dat het het event zo jong van ons heeft moeten heen gaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 12 november 2005 om 16:04:
Eventuele gekochte kaarten voor 22-11 blijven geldig voor 17-12-2005

wel 2 mensen op een kaart toch :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 13 november 2005 om 04:03:
wel 2 mensen op een kaart toch

Ja deze actie zullen wij doorzetten, dus neem een vriend of vriedin mee ;p;p;p;d

Waarschuw beheerder
haha das wel leuk ja
ben het helemaal met jullie eens
:yes:
Waarschuw beheerder
Hehe,
wat een hoop gelul hier zeg. Het is niet zo gek dat ze iets anders proberen. Vorig jaar bleek dat het concept innercity eiegnlijk al niet meer op dezelfde manier succesvol zou zijn als de jaren ervoor. Het is mooi geweest. We zullen wel zien hoe succesvol het met het nieuwe concept gaat worden. Mysteryland hebben ze ook flink veranderd, heeft ze geen windeieren gelegd denk ik...
Voor electro en techno liefhebbers is er genoeg te doen. Ook niet raar dat ze juist deze kant op gaan, kijk naar Awakenings die krijgt gewoon 4 weekenden de westargas vol en nog een festival en feesten in de now & Wow. Denk dat Id&t daar ook wat van mee wil snoepen. Keus voor het nieuwe concept en line-up zijn goed! Alleen Duncan, waaom geen nieuwe naam???? Lastiger om een imago om te bouwen dan op te bouwen.. En waarom zo duur??? Twee kansen laten liggen lijkt mij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op maandag 14 november 2005 om 22:59:
Alleen Duncan, waaom geen nieuwe naam???? Lastiger om een imago om te bouwen dan op te bouwen.. En waarom zo duur??? Twee kansen laten liggen lijkt mij...

Nieuwe naam snap ik ook niet..
Prijs: Welkom bij ID&T
Waarschuw beheerder
De opzet is zeker vet relax. Mijn muzieksmaken komen er aan te pas..
Maar er zijn gewoon dingen die mij tegenhouden om er heen te gaan..

Geen denderende namen, prijs kaartje is gewoon belachelijk, de RAI, en ID&T..

Volgend jaar een dikke line up zal ik erover denken, en a.u.b. weg uit die rai..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op maandag 14 november 2005 om 23:01:
Prijs: Welkom bij ID&T

Ach ooit zal ie het wel leren toch... :D Misschien laters als ie groot is en bedenkt dat ie heel graag nog iets terug wil doen aan al die feestgangers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pallaver op maandag 14 november 2005 om 23:05:

Volgend jaar een dikke line up zal ik erover denken, en a.u.b. weg uit die rai..

precies, helemaal mee eens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op maandag 14 november 2005 om 23:05:

ik geloof dat echt niemand fan is van de RAI. Het is echt k*# locatie.

Maar geen denderende namen, dat misschien niet? Maar Chris Liebing met Speed J, Bart Skills, Tiga en Dave Clarke altijd goed toch??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op maandag 14 november 2005 om 22:59:
Vorig jaar bleek dat het concept innercity eiegnlijk al niet meer op dezelfde manier succesvol zou zijn als de jaren ervoor.

Het concept van vorig jaar was ook al niet meer het concept van (wat voor mij en vele anderen) het echte Innercity was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 09:27:
Het concept van vorig jaar was ook al niet meer het concept van (wat voor mij en vele anderen) het echte Innercity was.

Helemaal gelijk :yes:

(Y)

Toen leek het er nog een beetje op maar nu :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willow78 op dinsdag 15 november 2005 om 19:05:
Maar geen denderende namen, dat misschien niet? Maar Chris Liebing met Speed J, Bart Skills, Tiga en Dave Clarke altijd goed toch??

En dat voor 50 euro, eg niet..

Ik ga fijn naar kleine feestjes, goede DJ's, relax publiek, klein prijsje..(Y)

Waarschuw beheerder
Innercity weg, Shockers terug

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:50:
Vorig jaar werd belooft dat de prijzen omlaag gingen en ze zijn nu bijna even duur als vorig jaar
En dan ook nog superveel onbekende artiesten

Dat is gelul. Duncan heeft vorig jaar heel duidelijk gezegd dat de prijzen omlaag gaan met uitzondering van Innercity en Sensation. En daar heeft hij zich aan gehouden

Superveel onbekende artiesten ?? Ook flauwe kul. Er komen genoeg bekende namen, en ja ook wat onbekende namen. Top als je het mij vraagt. Waarom altijd die gevestigde orde, als nieuwelingen nooit de kans krijgen op grote events, zullen ze ook nooit groot kunnen worden.

Vindt het weer een hoop gezever in dit topic, over VROEGAH en dat toen alles beter was. Ik vindt dat ID-T met Duncan voorop laat zien dat ze ballen hebben, dat ze nieuwe dingen willen proberen en zich daar keihard voor inzetten. Wees blij dat er pioniers als hij zijn, die niet jaar in jaar uit in hetzelfde blijven hangen. Never change a winning team, lees ik hierveel. Ooit gehoord van Stilstand is achteruitgang ? Ik vindt het een goede ontwikkeling dat er nieuwe koersen gevaren worden. Niemand wil toch jaar in jaar uit op exact dezelfde feesten staan ?

Wat ik wel begrijp is de kritiek op het uitblijven van trance. Dat lijkt inderdaad het onderschoven kindje te worden. Persoonlijk zit me dat niet dwars, want ik ga toch voor de progressive en techno. Wat ik daarentegen NIET begrijp is dat gezeur over het uitblijven van een Qdance zaal. Er zijn genoeg alternatieven voor hardhouse liefhebbers, eat your heart out elsewere.

Kortom: ik ben content :)

:bounce:

Waarschuw beheerder
godkelere zeg ik zie hier toch dingen tussen staan....

wil iemand mij uitleggen waarom je elke DJ op de line up goed moet vinden of moet kennen om van een goede line up te kunnen spreken ? Je kan toch hotver niet op 6 plekken tegelijk zijn of wel dan ?

Kan mij het nou verrotten dat er een naar mijn smaak slechte DJ op de timetable staat om 01.00 uur, als op dat zelfde tijdstip 1 van mijn favorieten in een andere zaal staat.

Jezus christus zeg, mierenneuken is ook een talent.

Blij te merken dat veel mensen niet komen, blijft het geschikte volk tenminste over

doegie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:07:
Dat is gelul. Duncan heeft vorig jaar heel duidelijk gezegd dat de prijzen omlaag gaan met uitzondering van Innercity en Sensation. En daar heeft hij zich aan gehouden

Excuze moi, hij heeft gezegd dat alleen Sensation niet goedkoper zou worden omdat sensation altijd zo veel kost qua lokatie en decoor, IC zou ook in prijs omlaag gaan, sensation was de enigste uitzondering.

Duncan zei ook na IC2004 dat urban dit jaar geschrapt zou worden omdat duncan vindt dat het een totaal verkeerd agressief publiek aan trekt, en wat doet hij nu, het omgekeerde (2 urban/hiphop hallen :S).
Duncan heeft namelijk zelf als voorbeeld opgeroepen dat je Gelijk ruziek hebt als je bij de urban gasten tegen iemand aan loopt, bij dance is de sfeer veel relaxter en verdraagzamer.

Voor de rest wel eens met je posts, met alleen kantekening hier en daar :D
Veel plezier als je gaat :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 november 2005 om 20:19:
Duncan zei ook na IC2004 dat urban dit jaar geschrapt zou worden omdat duncan vindt dat het een totaal verkeerd agressief publiek aan trekt, en wat doet hij nu, het omgekeerde (2 urban/hiphop hallen ).
Duncan heeft namelijk zelf als voorbeeld opgeroepen dat je Gelijk ruziek hebt als je bij de urban gasten tegen iemand aan loopt, bij dance is de sfeer veel relaxter en verdraagzamer.

Wat een onzin... Zelf nooit last van gemaakt en maak zelf ook nooit ruzie.

Waarschuw beheerder
hij heeft gezegd dat alleen Sensation niet goedkoper zou worden omdat sensation altijd zo veel kost qua lokatie en decoor, IC zou ook in prijs omlaag gaan, sensation was de enigste uitzondering.

My bad. Innercity is trouwens ook wel iets goedkoper, even buiten beschouwing latend dat je vorig jaar met zijn 2en op 1 kaart kon

Voor de rest wel eens met je posts, met alleen kantekening hier en daar
Veel plezier als je gaat

Ik ga zeker ;-) thanks (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op woensdag 16 november 2005 om 20:32:
Wat een onzin... Zelf nooit last van gemaakt en maak zelf ook nooit ruzie.

De meest mensen ervaren het dus niet als onzin, maar iedereen zijn personnlijke ervaring zal wel anders zijn denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie zijn gek :S Vette line up man!! gelukkig is er nog urban anders had ik helemaal nie meer geweten waar ik heen moet!! Nu weet ik in ieder geval waar ik NIET heenmoet!! En dan blijven er nog 4 zalen over waar heerlijke techno word gedraaid!! eindelijk die kuthardstyle/trance weg!! Eindelijk Techno/minimal/electro/progressive!! GENIAAL!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 november 2005 om 21:37:
De meest mensen ervaren het dus niet als onzin, maar iedereen zijn personnlijke ervaring zal wel anders zijn denk ik.

en jij hebt iedereen die in de Urban zaal is geweest gesproken over hun ervaringen???? Doe ff normaal zeg :s
tis algemeend bekend dat mensen negatieve ervaringen overal willen verkondigen en dat mensen die t ergens leuk hebben gehad je vaak niet hoort....typisch Hollands als je t mij vraagt. Altijd maar mekkeren en zeiken...wat hebben we toch n kutleven :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op donderdag 17 november 2005 om 11:54:
tis algemeend bekend dat mensen negatieve ervaringen overal willen verkondigen en dat mensen die t ergens leuk hebben gehad je vaak niet hoort....typisch Hollands als je t mij vraagt. Altijd maar mekkeren en zeiken...

dat is absoluut een feit, maar dat is met alles zo. Als iets verkeerd gaat mag de hele wereld het weten, als het goed gaat is er maar een enkeling die dat vertelt. Zo zit de (hollandse) mens nou eenmaal in elkaar helaas.

Maar ik vind wel dat je je mening mag geven. Je ziet hier genoeg mensen in het topic die balen van het nieuwe concept van Innercity en ik denk niet dat dat geheel onterecht is.

Het is gewoon jammer dat ID&T hiervoor de naam Innercity heeft gebruikt en niet gewoon een nieuwe naam heeft bedacht voor eigenlijk een heel nieuw feest. Dan had je al dit `gezeik` over Innercity niet gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:07:
Vindt het weer een hoop gezever in dit topic, over VROEGAH en dat toen alles beter was. Ik vindt dat ID-T met Duncan voorop laat zien dat ze ballen hebben, dat ze nieuwe dingen willen proberen en zich daar keihard voor inzetten. Wees blij dat er pioniers als hij zijn, die niet jaar in jaar uit in hetzelfde blijven hangen. Never change a winning team, lees ik hierveel. Ooit gehoord van Stilstand is achteruitgang ? Ik vindt het een goede ontwikkeling dat er nieuwe koersen gevaren worden. Niemand wil toch jaar in jaar uit op exact dezelfde feesten staan ?

:respect: :respect: :respect: :respect: (helemaal mee eens!)

(en idd.! geen grote namen? 2 many dj's, Dave Clark, Yoda,
Alter Ego, Tiga) En over die onbekende namen ben ik het ook helemaal met je eens. Die minimalzaal bv. Daar ken ik niemand van .... Maar ik weet zeker dat ik daar lekker ga schuivelen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vette line-up!! (y) :respect:

en vermakelijk leesvoer! ;)
Nederland zeurland!

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
De site van Innercity is niet eens meer terug te herkennen als je die er van vorig jaar naast houdt. Veel Neerlands talent staat er op het programma trouwens.
Artiest {SHOWLIST artist 48704, 31536, 87942}
Waarschuw beheerder
Was het niet zo dat innercity vorig jaar heel erg geflopt was als ze de kaarten niet opeens voor de helft van de prijs wegdeden? Er is bovendien een teringgroot aanbod van hardstyle feesten en trance-feesten op dit moment. Dat zijn al twee redenen waarom ID & T het waarschijnlijk over een andere boeg gooit. Zelf vind ik dat ze deze stijlen toch niet helemaal hadden mogen wissen van dit feest, met name de trance niet, omdat deze muziekstijl het feest heeft grootgemaakt (denk aan de legendarische set van Tiesto). Maar....al met al is de line-up naar mijn mening super. 2 Many DJ's, Alter Ego, The Glimmers, Chris Liebing & Speedy J, Dave Clarke, JJ & Kid Creme en Tiga natuurlijk..Is toch om van te smullen al mis ik een naam als Underworld of grootheden als Sven Vath of Paul van Dyk.. Niet dat ik Paul van Dyk zo geweldig vind, maar gezien de status van het feest hoort zo'n publiekslieveling er gewoon te draaien naar mijn idee. Persoonlijk vond ik de beste innercity die van 2000, met "in charge" als anthem met namen als Green Velvet, Sven Vath, Speedy J, Marco V...Super. Dit jaar is het de andere kant van de dance die belicht wordt: ook urban en hiphop...Ik ben benieuwd. Mij zul je vooral vinden in de electro zaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kay op donderdag 17 november 2005 om 15:23:
Er is bovendien een teringgroot aanbod van hardstyle feesten en trance-feesten op dit moment.

Hardstyle feesten is inderdaad een groot aanbod van. Maar grote trance-feesten zijn er praktisch niet meer (alleen Tance Energy nog volgens mij) en kleine trance-feesten ook niet.