Partyflock

Forumonderwerp · 815390

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Help! Kan niet kiezen! :frusty:

12 november: HouseQlassics of Armin Only ???
De ene helft van mijn vrienden gaat naar HQ, de andere helft naar Armin..

Iemand nog goede argumenten?

HQ :yes:
I Love Techno :yes:

HQ of I love techno!

HQ zeker weten
hq :jaja:

doe je toch lekker.... iene miene mutte

Armin kun je wel vaker zien dan 2x per jaar. HQ is dit jaar 2x dus ja lijkt me duidelijk waar je heen moet gaan :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 08:02:
Armin kun je wel vaker zien dan 2x per jaar. HQ is dit jaar 2x dus ja lijkt me duidelijk waar je heen moet gaan

Kijk, daar hebben we wat aan :) (y)

Da's een goeie.

Ik ben al bijna om :)
Zit ook te twijfelen, maar denk wel dat het Armin gaat worden. Hij wil de nummer 1 vd wereld worden, dus zullen ze ongetwijfeld een mega vette show gaan neerzetten...kan haast niet anders lijkt me.

Nummer 1 of niet, ik heb liever goeie muziek en goed geluid. Wat is er nu beter dan HMH.
armin zal ongetwijfeld een goede show worden! is absoluut een favo dj, maar als ik moest kiezen toch echt voor HQ!

HMH:bounce: + HQ :lief:

HMH is echt wel beter! gegarandeerd succes. afgelopen HQ stond het geluid er ook echt hard! pffffff

bij history btw ook :)

ik zou gaan voor hq
Armin only omdat:

1 In jouw profiel staat dat je van trance houdt, Armin is van Buuren is progressive trance en trance dus daar zal jij je perfect vermaken.

2 Hoe vaak komt een Armin only voor in Ahoy? denk dat de volgende pas over 1,5 jaar zal zijn, Dus dit is iets uniek en houseclassics komt veel vaker voor dus over 6 maanden kan je er weer heen gaan.

3 Overal waar Armin van Buuren draait is het geweldig, Dat vind ik zelf natuurlijk ook, Maar als je kijk naar het profiel van de DJ Armin van Buuren en op welke feesten hij draaide staat er bij elk feest goed of Geweldig, Dus je bent er zeker van dat het een goed feest wordt.

4 Wie de eerste TIC heeft gemist heeft er ook spijt van, De eerste Armin only zal ook een bom zijn dus je krijg er spijt van als je er niet geweest bent.

Voor mij erg makkelijk, een uniek feeest, suc6 verzekerd altijd een topfeest met Armin en 9 uur lang trance en progressive trance en af en toe techno en hardtrance en house er doorheen, Ik weet dus wel wat ik zou kiezen Armin Only:)
HOUSEQ!
Armin! :bounce:

HQ komt nog wel vaker, Armin Only is misschien maar eenmalig :cheer:
idd uniek,

Ga ook voor armin only :yes:

:bounce:
laatste aanpassing

Er is ook nog een leuk bootfeest!!!Word het kiezen wat makkelijker...
armin only natuurlijk. hq is 2x per jaar..dus daar kan je altijd nog heen gaan.
armin only is de 1e (en tot nu toe laatste keer ;)) dus dat mag je niet missen dan :D
Uitspraak van warezguy op maandag 10 oktober 2005 om 13:21:
armin only natuurlijk. hq is 2x per jaar..dus daar kan je altijd nog heen gaan.
armin only is de 1e (en tot nu toe laatste keer ) dus dat mag je niet missen dan

zo denk ik ook..dat is de reden waarom ik naar armin ga...
armin rules:waarom?waarschijnlijk de 1e en de laatste x dat ie in ahoy staat!
hQ 2 x per jaar..
en omdat ik ook ga...
ik zit ook in dilemma! kan niet kiezen tussen HQ en I Love Techno!!! HELP!!! :/

Artiest Fie
Armin :jaja:

HQ :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 23:25:
HQ

Eg wel!!!!!!!

armin only zou ik men ergste vijand nog niet naar toe sturen !!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 09:06:
armin only zou ik men ergste vijand nog niet naar toe sturen !!!!!!!!!!

nou jaaaaaaaaaa zeg!!!!

HouseQlassics yeah :bounce:
HouseQlassics 100%

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 11:01:
nou jaaaaaaaaaa zeg!!!!

jaaaa en ik meen het ook nog
ik zit in hetzelfde dilemma!!
de argumenten voor beide feesten zijn beide ook erg overtuigend. maakt mijn dilemma er niet makkelijker op....
Uitspraak van Nathalie :woeptiedoe: op donderdag 13 oktober 2005 om 22:57:
de argumenten voor beide feesten zijn beide ook erg overtuigend. maakt mijn dilemma er niet makkelijker op....

balen dat je jezelf niet kan opsplitsen he :p
houseqlassics :respect:

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 10:47:
Help! Kan niet kiezen!

Iemand nog goede argumenten

je houd van hardcore of trance dat is jou vraag my lykt die kueze vry makkelyk armin

Help! Kan niet kiezen!

Iemand nog goede argumenten?

neem de gulle midden weg ! blijf lekker thuis ! hahahaha dan gaan wij wel naar houseqlssics ciao ciao
Help! Kan niet kiezen!

dat is een simpele keuze :yes:

Dat is 100% Houseqlassics!!!

Waarom??

Ten eerste de HMH roeleert
Ten tweede is het heerlijk om al die oude classics opnieuw te beleven, steeds harder en steeds sneller :D
Ten derde is de sfeer altijd goed!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 20:08:
je houd van hardcore of trance dat is jou vraag my lykt die kueze vry makkelyk armin

hardcore? sinds when zijn classics hardcore??
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 5 oktober 2005 om 18:31:
Armin only omdat:

1 In jouw profiel staat dat je van trance houdt, Armin is van Buuren is progressive trance en trance dus daar zal jij je perfect vermaken.

2 Hoe vaak komt een Armin only voor in Ahoy? denk dat de volgende pas over 1,5 jaar zal zijn, Dus dit is iets uniek en houseclassics komt veel vaker voor dus over 6 maanden kan je er weer heen gaan.

3 Overal waar Armin van Buuren draait is het geweldig, Dat vind ik zelf natuurlijk ook, Maar als je kijk naar het profiel van de DJ Armin van Buuren en op welke feesten hij draaide staat er bij elk feest goed of Geweldig, Dus je bent er zeker van dat het een goed feest wordt.

4 Wie de eerste TIC heeft gemist heeft er ook spijt van, De eerste Armin only zal ook een bom zijn dus je krijg er spijt van als je er niet geweest bent.

Voor mij erg makkelijk, een uniek feeest, suc6 verzekerd altijd een topfeest met Armin en 9 uur lang trance en progressive trance en af en toe techno en hardtrance en house er doorheen, Ik weet dus wel wat ik zou kiezen Armin Only

zo :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
100% houseqlassics :)

als je t livesetje van pavo & dana hoort weet je waarvoor je moet kiezen :jaja:

http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_40_Dana_Pavo_Houseqlassics.wma

:kwijl:
laatste aanpassing
vindt het allebei goed, heb armin afgelopen zomer gezien op ibiza..cream, amnesia...zeker oke!
maar houseqlassics blijft toch het beste gevoel in me naar boven brengen..nog steeds na de vele voorgaande edities!!!

Hq dus, 100% ;)

D.

duidelijk houseqlassics!
HQ Zowiezo!!!!!