Partyflock

Forumonderwerp · 814963
Bij deze een forum voor de mensen die de afleveringen in amerika volgen ..
Hieronder volgen Spoilers, wil je niet weten wat er gaat gebeuren kijk dan niet verder

Ik vond een mooie speculatie over aflevering adrift:

1. Des woke up and punched in the numbers 4-8-15-16-23-42 which add up to 108.

2. He then here the explosion from Locke Jack and Kate. The go back to the camp and Jack says there is 3 hours till dawn. Which meant that Des woke up in the middle of the night.

3. We know Jack came down the hatch less than three hours later because it was still dark. During that time Locke punched in the number and reset the countdown to 108:00 (less than three hours after Des reset it). It was at 002.23 (I think). 108:00 stand for only one of two options. Minutes (1 hour 48 minutes) or some other form of time not restricted to hour/min/sec. I think it was minutes which would fall into the time line from when Des reset it after he woke to when Locke set it (less than three hours) which rules out the 108 hour theory.

4. The timer has to be reset or it will self destruct. This does two things. A. it keeps Des from roaming around the island because he will have to go far. B. Prevents him from making contact with the quarantined area (the island) and becoming infected. Which by the way, I think, he takes the injections, to help prevent infection.

5. There was a ping pong table and two beds in the bunker. Letting us know that the bunker was made for at least two people. We assume Des is the only one in it and I think he is.

6. He has been in the bunker for who knows how many years waking up every 108 minutes to reset the timer. (I am sure someone will count up the tally marks on the wall and have some theories soon).

THIS IS WHERE IT GETS GOOD

7. Hurly found out about he numbers 4-8-15-16-23-42 from his friend in the insane asylum. The guy did not say much, just those numbers. He was once in the bunker, having to reset the countdown every 108 minutes for who knows how long and went insane. I don't know if he was in there with Des or not. Probably not, but that would explain the numbers and the guy being crazy.

8. Hurley’s friend also told hurly, when Hurly told him about the lottery, that he opened the box and he must get away from the numbers. Des referred to the computer as the box when he made Locke punch in the numbers.

9. When Des asked Locke "are you him?" he was looking for his replacement or something to balance the bunker again into two men shifts. That is why he was confused about Kate, He was only expecting one person.

10. Des was surprised to hear that they (43) people has been on the island for 44 days. This is because he would not expect anyone to live that long without being infected with whatever it is that makes people sick.

11. Des also says something like the "the world still exists?". That is because he not only thought that the infection was on the island, but thought that it would, by now, spread to the entire world.

daarnaast weten we van de haai, maar hij heeft niet het zelfde logo als de logo's in het huis van desmond

de haai heeft een rechte lijn in het midden .. wat zou het betekenen?
laatste aanpassing
Vond dit nog wel een interessant linkje:

http://www.filmschoolrejects.com/tv/what-happened-lost-finale-explanation.php
Uitspraak van St33lo op maandag 24 mei 2010 om 21:49:
. Ik vond het niet zo zeer een spectaculaire einde, maar wel een mooie. Blijven natuurlijk vragen open staan.

Weet nog steeds niet wat ik er nou van moet denken. Bij mij overheerst toch wel het gevoel van 'waarom zijn jullie in vredesnaam deze kant opgegaan!' Natuurlijk al vanaf seizoen 5 (tijdreizen), maar ben altijd met dat gevoel blijven zitten. Hoe erg ik me ook over wilde geven aan het verhaal zoals het was.

Had het verhaal van Dharma (nóg) levendiger gemaakt! Beelden van ijsberen in de kooien waar Sawyer en Kate in zaten bijvoorbeeld, meer historie! Meer uitleg over Alvar Hanso en het hoofdkwartier van Dharma! Vind het een gemiste kans, want dat had LOST nog zoveel mooier én realistiser kunnen maken.

Misschien moet ik me nog verdiepen in alle theorieën e.d. Maar bovenstaande gevoel overheerst. Wat is het toch klote dat het is afgelopen, want het heeft me uren, dagen, weken, maanden, zo niet jaren bezig gehouden!
laatste aanpassing
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zit nog in een wow-fase. Ik ben wel blij dat ik t stukkie van de schrijver heb gelezen want dat verklaard wel veel van mijn vragen. Maar toch... wow...

T is afgelopen :(
Artiest Kian
Uitspraak van Meiosis op dinsdag 25 mei 2010 om 10:42:
It's not the destination that matters, it's the journey you took to get there.

Vind het een mooie verwoording (heb star trek nooit gekeken), en de 'reis' ernaartoe was ook geweldig. Zelfs het einde vond ik mooi en bevredigend, maar op emotioneel en nostalgisch vlak. Maar juist omdat die reis zo mooi was, had ik het toch beter gevonden, als ze daar nog wat elementen van in hadden verwerkt.

Het blijft imo de beste serie ever, alleen de afsluiting (en dan bedoel ik niet alleen de finale) had beter gekund.

Ik ga vanavond de finale nog eens kijken met wat vrienden, en mijn verstand op nul, en puur op een ietwat spiritueel vlak bekijken.

Moet trouwens ook nog zeggen dat ik gister voordat ik ging slapen die lap tekst heb gelezen, en serieus 3 uur lang niet heb kunnen slapen, omdat Lost door mn hoofd flitste :) Ben het er voor een groot deel ook wel mee eens, en vind het een mooie duidelijke uitleg.

Toch zijn er talloze (kleine) vragen die ik gewoon niet zelf KAN oplossen, zoveel dat ik eigenlijk niet eens meer weet welke allemaal. Wat betreft de mysteries van het eiland zelf hoeft ook niet opgelost te worden, of indien al lichtelijk verklaard, niet duidelijker gemaakt te worden. Maar voor een serie waar er zoveel werd gefocust op kleine details, die er allemaal toe doen zoals regelmatig werd gezegd door de schrijvers, en waar iedereen zoveel moeite in heeft gestoken door te theoriseren en te brainstormen, hadden ze bij de afsluiting daar ook wat aandacht aan mogen steken.
Mijn idee is toch nog steeds dat ze gewoon teveel hooi op hun vork hebben genomen, en er nooit meer aan toe zijn gekomen om het op te lossen, of het gewoon niet (meer) konden verklaren.

Kleine flaws bv.. Rules van Widmore en Ben, konder elkaar niet doden, maar Ben schiet Widmore gewoon dood uiteindelijk.

MiB die Christian was, maar niet over water kon. Toch zagen we hem op de freighter en in het ziekenhuis van Jack in LA.

Jacob die, volgens mij toch iedereen naar het eiland haalde? En tegen Kate zei dat haar naam was doorgekrast omdat ze moeder werd... En Claire dan? En Rousseau? Of waren dat uiteindelijk geen candidates... zou die aflevering met die cave weer moeten zien.

Jacob's Cabin, en Jacobs andere lijsten (niet die in de grot).... iemand een verklaring voor?

Waar ik ook nog mee zit is bv de psychic die Claire zo lastig viel, en uiteindelijk een ticket koopt voor 815 en er nadrukkelijk bij vermeld dat ze die vlucht MOET nemen, geen andere! Vervolgens in een aflevering van Eko blijkt dat hij een oplichter is. Dit is, volgens de schrijvers, dus ook het antwoord op het geheel... Moet je me toch eens uitleggen welke oplichter in godsnaam zoveel moeite doet, geld terug geeft van de reading, en zelfs een ticket koopt van een vlucht die ze MOET nemen... vind ik een goedkope uitweg eerlijk gezegd. Ik blijf erbij dat het een echte was!

Zo zijn er nog meer kleine dingen waar ik gister op kwam, maar ik nu even niet meer op kan halen... Het maakt de serie er niet heel veel minder op, maar het is wel gewoon jammer, en niet volledig.

al met al zal ik nog steeds van Lost blijven genieten, en ga het zodra s6 uit is op BD allemaal weer eens over doen (4e keer :))
laatste aanpassing
Artiest Ravix
Uitspraak van HFC op dinsdag 25 mei 2010 om 18:53:
Had het verhaal van Dharma (nóg) levendiger gemaakt! Beelden van ijsberen in de kooien waar Sawyer en Kate in zaten bijvoorbeeld, meer historie! Meer uitleg over Alvar Hanso en het hoofdkwartier van Dharma! Vind het een gemiste kans, want dat had LOST nog zoveel mooier én realistiser kunnen maken.

Spin off:
The Dharma Chronicles :P

Uitspraak van Kian op dinsdag 25 mei 2010 om 21:06:
Jacob die, volgens mij toch iedereen naar het eiland haalde? En tegen Kate zei dat haar naam was doorgekrast omdat ze moeder werd... En Claire dan? En Rousseau? Of waren dat uiteindelijk geen candidates... zou die aflevering met die cave weer moeten zien.

20: Rousseau (Danielle) - doorgestreept.
313: Littleton (Claire) - doorgestreept.

Hier wat foto's van de namen in de grot:
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Cliffside_cave
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Hoe zit het nu met die zwangerschappen die allemaal fout gingen op het eiland? Heb ik iets gemist of is dit gewoon nog iets wat open staat?:9

Die grote lap tekst hierboven is wel nuttig. Ik had het ongeveer ook zo in mijn hoofd na gister. Alleen dit is iets duidelijker toegelicht. Ik vind het een erg mooi einde van misschien wel het beste stuk tv/film dat ik ooit gezien heb.

De finale was niet echt spannend, maar vooral mooi.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 mei 2010 om 22:43:
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Portal:Mysterious

hier kun je zien aan de hand van de kleurtjes :p wat opgelost is en niet. Zwangerschappen o.a. zijn niet opgelost...

Klopt... deze pagina bestaat trouwens ook nog op Lostpedia:
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Unanswered_questions

Ik wacht geduldig af op de DVD/Blueray, wat er evt. nog beantwoord gaat worden in de extra feature.
vond de aflevering zelf wel leuk
alleen het einde (dus dat iedereen dus eigenlijk gewoon dood is) echt zo crap

gaf mij echt het gevoel van...nou heb ik nou daar al die afleveringen voor gekeken
om te zien dat ze naar de 'hemel' kunnen

ik vond het een behoorlijke dooddoener (N)
gaf mij echt het gevoel van...nou heb ik nou daar al die afleveringen voor gekeken
om te zien dat ze naar de 'hemel' kunnen

ik vond het een behoorlijke dooddoener

Na het lezen van al die tekst en uitleg blijft dit gevoel bij mij ook overheersen...
Ze hebben het gewoon veel te veel uitgemolken. Had in 2 of 3 seizoenen ook gedaan kunnen worden!

Werkzaam bij SEKOIA
Ben vandaag maar begonnen met The Sopranos..
hopelijk even verslavend... nu ep2
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 26 mei 2010 om 09:08:

Ook erg fijn :yes:
Uitspraak van actief op woensdag 26 mei 2010 om 09:08:

Ik ben begonnen aan 24 :P Daarna de Sopranos maar ffies checken ja :) Ben alleen bang dat er niets gaat tippen aan Lost.
laatste aanpassing
Uitspraak van Toine [Break Zero] op woensdag 26 mei 2010 om 11:32:
Ik ben begonnen aan 24
Ben alleen bang dat er niets gaat tippen aan Lost.

Seizoen 1 gaat je zeker niet tegenvallen hoor, kan ik me niet voorstellen in ieder geval. Alleen na s3 wordt het een beetje uitgemolken, en valt het erg in herhaling.... gek genoeg vond ik s7 weer wel onwijs goed, moet s8 nog kijken.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
de remake van V is ook een absolute aanrader...

wel eerst het origineel kijken natuurlijk :P
Uitspraak van Meiosis op woensdag 26 mei 2010 om 15:44:
de remake van V is ook een absolute aanrader...

eerste aflevering gekeken, alleen Elizabeth Mitchell +veel, de rest niet zo veel aan :(
Ben alleen bang dat er niets gaat tippen aan Lost.

Vind Sopranos persoonlijk beter, maar is eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.
Het was een mooie laatste aflevering, ben alleen niet erg blij met het einde. Er zat er totaal niet aan te komen dat ze in die tijdslijn allemaal dood zijn tot een paar minuten voor het einde. Vond dat erg teleurstellend. Van mij hadden ze die tijdslijn net zo goed niet kunnen doen en gewoon mooi eindigen met het sluiten van het oog van Jack als laatste shot.
Uitspraak van Kian op woensdag 26 mei 2010 om 13:46:
Seizoen 1 gaat je zeker niet tegenvallen hoor, kan ik me niet voorstellen in ieder geval. Alleen na s3 wordt het een beetje uitgemolken, en valt het erg in herhaling.... gek genoeg vond ik s7 weer wel onwijs goed, moet s8 nog kijken.

Seizoen 1 net afgezien... Ja wel oke opzich, beetje langdradig af en toe maar het einde was wel cool (Y) Goed genoeg iig om binnenkort Seizoen 2 te starten :)

.
laatste aanpassing

Heb van 24 de eerste zeven seizoenen gezien. Het lijkt allemaal wel veel op elkaar, maar het is wel gewoon altijd spannend en erg leuk om naar te kijken.

Sopranos ben ik een tijdje geleden mee begonnen. Zit nu ergens in seizoen 2... vind het erg vet, maar tot nu toe kan het absoluut niet tippen aan Lost.

Uitspraak van Smokey McPot op woensdag 26 mei 2010 om 17:44:
Van mij hadden ze die tijdslijn net zo goed niet kunnen doen en gewoon mooi eindigen met het sluiten van het oog van Jack als laatste shot.

Ja die andere tijdslijn is eigenlijk een beetje voor niets geweest.. Ik zit te twijfelen of ik weer overnieuw zal gaan kijken vanaf seizoen 1, om het allemaal wat duidelijker te krijgen.. Maar ik weet niet of het nog wel leuk is nu ik al weet hoe alles afloopt.
Oh en Desmond kon nu trouwens niet meer terug naar Penny, maar daar hebben ze het helemaal niet meer over gehad, dat vond ik ook wel jammer.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 19:56:
Oh en Desmond kon nu trouwens niet meer terug naar Penny, maar daar hebben ze het helemaal niet meer over gehad, dat vond ik ook wel jammer.

Mwah... hoezo niet?

Hurley dacht ook al dat Desmond niet meer van het eiland af kon, maar zoals Ben al zei... dat waren Jacob's regels. Hurley had de mogelijkheid om andere regels te maken als hij dat zou willen.

Dus misschien is Desmond uiteindelijk wel van het eiland af geraakt, en teruggekeerd naar Penny en z'n zoontje... who knows. Open einde he.
laatste aanpassing
Daarna de Sopranos maar ffies checken ja Ben alleen bang dat er niets gaat tippen aan Lost.

:lol: goeie grap

er kan serieus niks tippen aan de Sopranos, trust me (y)

Einde van Lost zojuist gezien...erg mooie ep (y)

heb wel vrede met het einde :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 22:54:
Dus misschien is Desmond uiteindelijk wel van het eiland af geraakt, en teruggekeerd naar Penny en z'n zoontje... who knows.

Ja oke das waar, we weten niet hoe de rest van hun leven eruit heeft gezien. Jammer, ik had nog wel willen weten of het vliegtuig met Sawyer enzo het gered heeft naar de bewoonde wereld:)
Unanswered Lost Questions:

http://www.collegehumor.com/video:1936291
Sopranos ben ik een tijdje geleden mee begonnen. Zit nu ergens in seizoen 2... vind het erg vet, maar tot nu toe kan het absoluut niet tippen aan Lost

Vanaf seizoen 3 wordt t maar vetter en vetter. Voor mij de beste serie ooit (ja ook beter dan Lost)
http://www.ew.com/ew/article/0,,20313460_20387946,00.html

Hier een erg uitgebreide recap van Seizoen 6, de finale en Lost in het algemeen.

Heul veel tekst, maar very nice en zeker interessant...
Uitspraak van Kian op woensdag 26 mei 2010 om 13:46:
moet s8 nog kijken.

Die is ook net afgelopen (was ook het laatste seizoen van 24) en ik vond 'm wel goed
Is er leven na Lost ?

Uitspraak van HFC op donderdag 27 mei 2010 om 07:52:

+1
Ben nu de laatste aan het kijken.. :)
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 27 mei 2010 om 10:24:
Is er leven na Lost ?

Je moet het einde nog eens goed kijken dan heb je je antwoord :P
Uitspraak van HFC op donderdag 27 mei 2010 om 07:52:

:)

Een aantal zijn wel beantwoord, en sommige zijn gewoon niet belangrijk, of gewoon voor de lol... maar ben het er wel mee eens :yes:

Heb gister trouwens de pilot van Flashforward gezien... heb niet eens zin om verder te kijken, totaal niet boeiend, en ook erg slecht geacteerd!

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij de Sopranos, aangezien een aantal het beter vinden dan Lost..? Spreekt mij niet zo heel erg aan eerlijk gezegd, en wat ik er onder andere ook over gelezen heb is dat elke ep een verhaal op zich is... vind ik meestal ook niet zo.
Maar, waarom zou het een betere serie zijn dan (of in de buurt komen van) Lost?
Uitspraak van Kian op donderdag 27 mei 2010 om 22:13:
Heb gister trouwens de pilot van Flashforward gezien... heb niet eens zin om verder te kijken, totaal niet boeiend, en ook erg slecht geacteerd!

is ook gecancelled na 1 seizoen hehe

Uitspraak van Kian op donderdag 27 mei 2010 om 22:13:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij de Sopranos, aangezien een aantal het beter vinden dan Lost..?

Het is niet echt te vergelijken met Lost, totaal andere soort serie. Maar het is wel een van de beste series ooit.
Het is een soort Godfather, maar dan in serie vorm en van de eerste tot de laatste aflevering van het hoogst mogelijke niveau
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij de Sopranos, aangezien een aantal het beter vinden dan Lost..? Spreekt mij niet zo heel erg aan eerlijk gezegd, en wat ik er onder andere ook over gelezen heb is dat elke ep een verhaal op zich is... vind ik meestal ook niet zo.
Maar, waarom zou het een betere serie zijn dan (of in de buurt komen van) Lost?

Als je van mafia-films of verhalen houdt dan vind je dit echt geweldig (zoals ik dus :D). Maar het is niet te vergelijken idd, het is wel een lopend verhaal, dus geen aparte verhaaltjes elke afl. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook ff doorheen moest worstelen in het begin omdat de rode lijn in de serie is dat een grote mafia-baas hulp van een psych nodig heeft om door zijn midlife crisis te komen...maar na paar afleveringen zit je er helemaal in! Heb al 3x alle seizoenen gezien en het blijft boeien...
ik zit um nu hier alweer te kijken ...
Maar nu in 1080i
het ziet er wel beter uit
ik hoop dat ze ook een stukje van de aftiteling uit zenden
anders moet ik wachten tot eind augustus om die te kunne zien

BTW

ik kon De complete serie nog niet reserveren omdat nog geen een winkel waar ik geweest bent deze in hun systeem had staan
en dus wisten ze me nog niet te vertellen hoeveel hij exact gaat kosten

Edit:
ze hebben Hier dus wel een stuk meer uitgezonden dan in Amerika
Echt Geweldig om dat strand te zien
met het ondertussen zwaar verroeste Wrak van Oceanic 815
Echt meesterlijk
laatste aanpassing

Nou... Ik zal vast de enige zijn, maar ik heb net het einde op Net 5 gezien. (ik kon dus wel wachten tot vanaaf... hehe!) Maar damn... ben dr echt van onder de indruk! Pfoe... Vond die stukjes waarin Sawyer en Juliet elkaar weer 'herkennen' echt mooi, en Claire en Charlie. Vind het aan 1 kant jammer dat je nu niet weet hoe het de rest is vergaan nadat ze met het vliegtuig vertrokken zijn. Maar ook wel weer Lost-waardig. En dat die hond van Walt (hoe heet ie ook alweer??) bij Jack ging liggen bij zijn einde, mooi!
Wat sommige hier zeggen over die 2de tijdslijn, dat die onnodig was, hmmm, dat denk ik ook wel een beetje, maar toch, dit was wel erg mooi zo! Iedereen zo bij elkaar in de kerk, die deur die Jack's vader opent. Ben nog wel ff bezig in mn hoofd hiermee... :lol:

Maar nu... het is gewoon afgelopen he! Wat moeten we nu?? Zullen we maar een praatgroepje op gaan richten?? :flower:

Uitspraak van Ravix op zaterdag 29 mei 2010 om 00:11:
ik kon De complete serie nog niet reserveren omdat nog geen een winkel waar ik geweest bent deze in hun systeem had staan
en dus wisten ze me nog niet te vertellen hoeveel hij exact gaat kosten

Bij Amazon kun je 'm al pre-orderen: Check

Er staat dat 'ie 134,19 pond gaat kosten... omgerekend in euro's is dat € 170,72

Meer info over de collectie, en alle extraatjes die je erbij krijgt:
http://darkufo.blogspot.com/2010/03/lost-complete-collection-pre-order-now.html
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 00:54:
En dat die hond van Walt (hoe heet ie ook alweer??)

Vincent :yes:

Uitspraak van Kian op zaterdag 29 mei 2010 om 03:46:
k haat het dat ze extra content hebben toegevoegd aan het complete pakket, minstens 2 uur zelfs... kut marketing trucjes.

Pfff, komt zelfs een epiloog met hurley en ben op die set

http://lostmediamentions.blogspot.com/2010/05/big-lost-scoop-from-michael-emerson-on.html

ABC wil nog even de laatste centen eruit trekken :no: Voel me echt genaaid als een fan die de seizoenen apart heeft gekocht

Inderdaad... heb ook tm seizoen vijf al. Box van 1 tm 3 op dvd en 4 en 5 op bluray... die extra's wordt dan gewoon downloaden... dan maar niet origineel. Ik ga echt niet alles nog een x kopen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 01:55:
Bij Amazon kun je 'm al pre-orderen

Ja Maar als ik um daar bestel sturen ze um op ...
en kan ik de disks en verpakking niet controleren op beschadigingen voor dat ik um in huis heb
en ik ga echt niet betalen voor een set waar op 1 van de 36 blurays een beschadiging heeft
dus ik controleer ze liever voor ik de set mee naar huis neem

Uitspraak van Ravix op zaterdag 29 mei 2010 om 16:56:
Ja Maar als ik um daar bestel sturen ze um op ...
en kan ik de disks en verpakking niet controleren op beschadigingen voor dat ik um in huis heb
en ik ga echt niet betalen voor een set waar op 1 van de 36 blurays een beschadiging heeft
dus ik controleer ze liever voor ik de set mee naar huis neem

Jezus wat een neuroot ben jij zeg... :roflol:

Ten eerste heeft BR een coating tegen krassen, daarnaast, heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt dat er op een nieuwe product een krasje zit.

Zeker niet als je het online koopt, aangezien hij daar nooit uit de verpakking is gehaald, wat in Free Record Shop weer wél het geval is aangezien ze heb achter de balie hebben liggen.

Die zooi is altijd 'factory sealed' idd.
En ook al is er iets niet goed aan; je kunt het altijd weer terugsturen voor een nieuw exemplaar. ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 00:50:
Jezus wat een neuroot ben jij zeg... :roflol:

Ten eerste heeft BR een coating tegen krassen, daarnaast, heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt dat er op een nieuwe product een krasje zit.

Geloof me ik ken iemand die nog een tikje erger is dan ik ben
en die heeft al vaak zat spul terug gestuurd omdat er een beschadiging op zat
dit zelfs bij diverse Blu-rays
ik heb al mee gemaakt dat hij mij voor mn verjaardag een Blu-ray liet uit zoeken
en ik kon er niks aan zien maar hij keek en zij meteen "Pak maar een anderen"

ik ben nog niet eens zo erg als hij
(geloof me hij hoeft de disk al niet als er een puntje van een halve millimeter op te zien is)

Maar geloof me dit soort dingen wil ik alleen in perfecte staat hebben
en ik heb absoluut geen vertrouwen in er eerst voor betalen en dan maar afzien hoe je het binnen krijgt (ik weet dit liever voor dat ik er geld voor neer leg)

Artiest Ghost Dog
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 00:54:
Nou... Ik zal vast de enige zijn, maar ik heb net het einde op Net 5 gezien. (ik kon dus wel wachten tot vanaaf... hehe!)

Wha ik heb pas net gekeken :/
Ff alles op een rijtje zetten:( Nog zoooooooveel vragen :roflol: