Partyflock

Forumonderwerp · 814963
11 volgers · 59055x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze een forum voor de mensen die de afleveringen in amerika volgen ..
Hieronder volgen Spoilers, wil je niet weten wat er gaat gebeuren kijk dan niet verder

Ik vond een mooie speculatie over aflevering adrift:

1. Des woke up and punched in the numbers 4-8-15-16-23-42 which add up to 108.

2. He then here the explosion from Locke Jack and Kate. The go back to the camp and Jack says there is 3 hours till dawn. Which meant that Des woke up in the middle of the night.

3. We know Jack came down the hatch less than three hours later because it was still dark. During that time Locke punched in the number and reset the countdown to 108:00 (less than three hours after Des reset it). It was at 002.23 (I think). 108:00 stand for only one of two options. Minutes (1 hour 48 minutes) or some other form of time not restricted to hour/min/sec. I think it was minutes which would fall into the time line from when Des reset it after he woke to when Locke set it (less than three hours) which rules out the 108 hour theory.

4. The timer has to be reset or it will self destruct. This does two things. A. it keeps Des from roaming around the island because he will have to go far. B. Prevents him from making contact with the quarantined area (the island) and becoming infected. Which by the way, I think, he takes the injections, to help prevent infection.

5. There was a ping pong table and two beds in the bunker. Letting us know that the bunker was made for at least two people. We assume Des is the only one in it and I think he is.

6. He has been in the bunker for who knows how many years waking up every 108 minutes to reset the timer. (I am sure someone will count up the tally marks on the wall and have some theories soon).

THIS IS WHERE IT GETS GOOD

7. Hurly found out about he numbers 4-8-15-16-23-42 from his friend in the insane asylum. The guy did not say much, just those numbers. He was once in the bunker, having to reset the countdown every 108 minutes for who knows how long and went insane. I don't know if he was in there with Des or not. Probably not, but that would explain the numbers and the guy being crazy.

8. Hurley’s friend also told hurly, when Hurly told him about the lottery, that he opened the box and he must get away from the numbers. Des referred to the computer as the box when he made Locke punch in the numbers.

9. When Des asked Locke "are you him?" he was looking for his replacement or something to balance the bunker again into two men shifts. That is why he was confused about Kate, He was only expecting one person.

10. Des was surprised to hear that they (43) people has been on the island for 44 days. This is because he would not expect anyone to live that long without being infected with whatever it is that makes people sick.

11. Des also says something like the "the world still exists?". That is because he not only thought that the infection was on the island, but thought that it would, by now, spread to the entire world.

daarnaast weten we van de haai, maar hij heeft niet het zelfde logo als de logo's in het huis van desmond
[img width=659 height=466 cacheid=000a5486001dde941aab28921a00fe8040]http://lost.cubit.net/pics/hatchLogo.jpg[/img]
[img width=599 height=513]http://home.versatel.nl/danceflash/01/Lost-2.02-Shark.jpg[/img]

de haai heeft een rechte lijn in het midden .. wat zou het betekenen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 14:46:
Alweer een 'aardige' aflevering... Waar blijft die knaller episode waarbij ik weer een 'What the Fuck' moment beleef, tot nu toe een zeer zwak seizoensbegin voor diegene die niet op elk minutieus detail letten.

Ik ben het er wel mee eens. Het is allemaal nog steeds erg sterk, maar zoals in het begin van seizoen 5 werd je echt weggeblazen met vette scenes. Nu is het echt een beetje afwerken, zo lijkt het.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ryfle op woensdag 17 februari 2010 om 16:02:
Stond er met zn rug naartoe

Daarom draaide hij z'n hoofd ook hé :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dude op woensdag 17 februari 2010 om 16:08:
Daarom draaide hij z'n hoofd ook hé :P

Ja wie zegt dan dat ie t niet kon zien? Kan ook zijn dat dat gastje verdwenen was;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 13:37:
Wel gaaf dat Hugo die eigenlijk altijd een beetje de sidekick speelde in de flash-sideways gewoon de king is baas van iedereen, dikke auto, veel poen etc.

Hebben Lock en Hugo in het eerste seizoen niet een discussie wat te doen met het geld, en dat de "dozen-business" interessant is?
Waarschuw beheerder
Was dat nou trouwens Walt aan wie Lock vroeg waar de teachers lounge is?
Of denk ik nu zelfs voor Lost begrippen te ver door

Trouwens,
'jacob had a thing with numbers':lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jlls op woensdag 17 februari 2010 om 20:24:
Was dat nou trouwens Walt aan wie Lock vroeg waar de teachers lounge is?

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem net ook weer gezien ja. weer een week wachten :/
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Vond de achtergrond, bij de scene als ze net binnenkomen in die grot, van de zee erg nep gedaan...

Weet niet wat ik er van moet vinden...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 13:37:
Iets teveel lock-centric deze episode, maar zo gaan ze dit seizoen de hele cast langs.

Dat hebben ze altijd al gedaan, alleen begin en einde van een seizoen niet, maar voor de rest van alle afleveringen staat er altijd 1 (of 2 in geval van Jin en Sun) persoon centraal.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 08:43:
Wel ziek dat we nu EINDELIJK weten wat 'the numbers' betekenen

Niet echt imo... Jacob nummerde alle potentials, en degenen die overgebleven zijn hebben de nummers 4 8 15 16 23 42. Dat zegt nog niets over de nummers, alleen dat degenen die nog leven toevallig die nummers hebben, die jacob ze gegeven had. Kijk maar naar alle doorgekraste namen, ze hebben allemaal gewoon nummers.

Kate is dus geen kandidaat, maar waarom bezocht Jacob haar dan wel toen ze jong was...

ik twijfel nog steeds wie nou goed of kwaad is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op woensdag 17 februari 2010 om 22:32:
Jacob nummerde alle potentials, en degenen die overgebleven zijn hebben de nummers 4 8 15 16 23 42.

Weet ik, maar toch wel bizar dat juist enkel de nummers van Locke, Hurley, Sawyer, Sayid, Jack & Jin/Sun overal terug blijven komen? Dat zal dan toch wel iets te betekenen hebben.

Uitspraak van Kian op woensdag 17 februari 2010 om 22:32:
Kijk maar naar alle doorgekraste namen, ze hebben allemaal gewoon nummers.

I know, en je ziet aardig wat namen voorbij komen op de muur. Ook bekende.

10 - Mattingley - Other
31 - Rutherford (Shannon)
56 - Burke - (Juliet)
64 - Goodspeed (Horace, Ethan)
70 - Faraday (Daniel)
73 - Costa - ?
90 - Troupe - ?
115 - Bargas - ?
117 - Linus (Ben, Roger)
119 - Almeida - ?
142 - Lewis (Charlotte)
171 - Straume (Miles)
195 - Pace (Charlie)
222 - O'Toole - U.S. Military
233 - Jones - U.S. Military
291 - Domingo - U.S. Military
313 - Littleton (Claire or Aaron)
317 - Cunningham - U.S. Military
337 - Martin (Karl) - Other
346 - Grant - U.S. Military
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af of het iets betekent dat "Locke" ook de welbekende uitspraak "don't tell me what I can't do!" gebruikte van de echte Locke

Ook omdat Ilana zei dat hij niet meer kan switchen naar een ander lichaam, en nu altijd Locke blijft. Zou hij langzaam in Locke veranderen nu?

Waarschuw beheerder
Dat zit ik me dus ook al af te vragen idd.

Eerst dacht ik dat de 'nieuwe' Locke simpelweg de 'Man in Black' / Smokey was die Locke's gedaante had aangenomen. Maar hij heeft wel alle herinneringen van de echte Locke, daarnaast zei Illana idd dat hij nu vast zit in de gedaante van Locke... en nu begint 'ie ook nog eens karaktertrekjes van de echte Locke te vertonen.

Dus zou de 'nieuwe' Locke niet gewoon een samensmelting zijn van de 'Man in Black' en de oude Locke?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze echt gaan samensmelten hebben ze een probleem denk ik, aangezien Locke op het eiland wil blijven, en MiB naar huis wil... en we weten nu dat dat niet op het eiland is, aangezien hij Sawyer de 3e keuze gaf met hem van het eiland af te gaan.

Even nog over die nummers, als Jacob 'gewoon' nummerde, waarom zouden de Losties vrijwel aan het begin genummerd zijn (met name Locke (4) en Sawyer (15)), en een aantal bekenden uit het verleden vrij hoog genummerd zijn. Dus of die nummers hebben wel betekenis, of hij wist bij de Losties al eerder (toen ze nog jong waren), dat ze kandidaten zouden zijn. Heb ff geen zin om uit te zoeken hoe dat zou uitwerken met de tijden waarin ze geboren waren, en wanneer de anderen in contact kwamen met het eiland...

En waarom zou Hugo niet de eerste opvolger zijn van Jacob, hij heeft nummer 8, Sawyer 15.... hmmmz

Ook interessant trouwens dat MiB toch wel angstig, of in ieder geval verontrust is over dat kind die hij ziet... Wie zal het zijn?

En wat hij zegt: "You know the rules, you can't kill him" , dat lijkt te gaan over Sawyer. En aangezien hij hem niet kan vermoorden, zorgt hij ervoor dat hij het eiland verlaat, en er dus geen leider meer is... wat voor gevolgen zou dat weer hebben?

Denk dat die jongen een hogere macht is, boven Jacob en MiB.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=1022 height=130 cacheid=00110e12002e5c2091a388b61a02a1fe72]http://img717.imageshack.us/img717/4113/newdarkufoheader.png[/img]

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, ik zag het idd al ja... geniaal weer. :lol:
Die vorige met Sayid was ook grappig. "If you ain't torturin', you ain't tryin'" ofzoiets.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op woensdag 17 februari 2010 om 14:45:
Dat kind dat 2x langskwam leek op een jonge Jacob? "You can't kill him" is dan Sawyer?

Dacht in 't begin aan Aaron, maar na beetje nadenken zal die het wel niet zijn. Hij zag er in ieder geval 't zelfde uit als Claire aan 't einde van episode 3 (of was het nou 2..).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Matige afl

Artiest {SHOWLIST artist 61186, 39906, 76384, 10267, 132920, 24067, 8220}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op donderdag 18 februari 2010 om 02:02:
"You know the rules, you can't kill him

MiB kon Jacob ook niet zelf vermoorden, dus waarschijnlijk hebben zij hetzelfde meegemaakt als sawyer en de MiB nu........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op donderdag 18 februari 2010 om 02:02:
Ook interessant trouwens dat MiB toch wel angstig, of in ieder geval verontrust is over dat kind die hij ziet... Wie zal het zijn?

Nou, zo te zien hebben ze een verschrikkelijk goede casting gedaan om een kleine jongen te vinden die in het gezicht op Jacob lijkt, kan geen toeval zijn lijkt me.
Heb trouwens ook aan de kleine van Claire gedacht, maar dat ie zoveel op Jacob lijkt, maakt het wel duidelijk.
(tenzij Jacob de vader is van het kind van Claire, maar nu draaf ik misschien door :lol: maar in Lost weet je het maar nooit)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bedenk me trouwens ineens dat er eerder (volgens mij seizoen 3) werd gezegd dat Jack niet op Jacob's lijst staat, en later in dat seizoen, als Kate, Sayid, en Locke, Mikhael hebben gegeizeld, zegt Mikhael ook ziets dat ze niet op Jacob's lijst staan.

Waarom dan wel in die grot? (muv Kate)

Andere lijsten, voor andere doeleinden?
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=800 height=593 cacheid=00110e47002e5ca131b4625e1a02a21383]http://images4.wikia.nocookie.net/lostpedia/images/thumb/1/1b/MysyeriousKid.jpg/800px-MysyeriousKid.jpg[/img]
[img width=1024 height=538 cacheid=00110e48002e5ca6b4c1080f1a02a21383]http://images2.wikia.nocookie.net/lostpedia/images/3/3b/6x01_FromJacobToHurley.jpg[/img]

Zou kunnen, weet het niet, aangzien ik net de casting call lees:

The casting call described him as "Teenage boy, caucasian, 12-14. Dirty blond hair. Wise beyond his years. He's got intense, searching eyes. He's dealt with a horrible family accident. Even at a young age, he has been put in charge of something very important, and it weighs heavily on his shoulders."

Klinkt beetje als Sawyer, wat betreft het familie gebeuren, maar we weten natuurlijk niet wat Jacob in het verleden heeft meegemaakt.

"he has been put in charge of something very important, and it weighs heavily on his shoulders." Klinkt idd weer heel erg als Jacob!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 19 februari 2010 om 11:00:
Allang bekend toch?

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Valenzetti_Equation

Jawel (ervanuitgaande dat het 'canon' is) ;)
Maar hoe verklaar je dan dat Jacob's benummering van Locke, Hurley, Sawyer, Sayid, Jack & Jin/Sun ook nog eens exact overeenkomt met de nummers van de Valenzetti Equation?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
the numerical values to the core environmental and human factors of the Valenzetti Equation.

Zij zijn dus de "core human factors" in die equation? :)

Maar Jack heeft nummer 23 dus zie ik?
Net als zijn stoelnummer in het vliegtuig...
In de "oude" tijdlijn wel te verstaan...want in de "nieuwe" tijdlijn heeft hij stoel nummertje 24...

Vandaar die "ai"...want ik weet niet zeker of het veranderen van die core values nu goed of slecht is... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 19 februari 2010 om 17:24:
n de "oude" tijdlijn wel te verstaan...want in de "nieuwe" tijdlijn heeft hij stoel nummertje 24...

Zat Desmond dan niet op stoel 23?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op vrijdag 19 februari 2010 om 17:36:
Zat Desmond dan niet op stoel 23?

oorspronkelijk niet geloof ik. die kwam alleen even naast jack zitten, omdat zijn plaats onrustig was oid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ynnck_ op vrijdag 19 februari 2010 om 18:06:
oorspronkelijk niet geloof ik. die kwam alleen even naast jack zitten, omdat zijn plaats onrustig was oid.

Ja snap ik, maar als hij dan op stoel 23 zat op een bepaald moment kan het toch goed zijn dat ie naar het eiland (of een soortgelijke plek gezien het in die tijdlijn onder water ligt) verplaatst is ofzo 8)
Waarschuw beheerder
Ik bedoel niet stoel maar rij...sorry...
Het werkt in rijen... :)
Waarschuw beheerder
Ok dan heb ik niks gezegd:9
Waarschuw beheerder
Maar blijft nog wel een ? wat hij nu weer opeens op dat vliegtuig deed en ook waar hij opeens weer heen was... 8)
Veel is ook compleet anders...
Maar sommige dingen gebeuren daarentegen in beide tijdlijnen...alleen dan versneld lijkt het wel...
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
wordt eens tijd dat ze dubbele afleveringen laten zien
Waarschuw beheerder
Hoop dat ze toch eens gaan beginnen met dingen te beantwoorden.
Ik krijg alleen maar meer vragen op het ogenblik?

Waarom heeft dharma "the numbers" van Jacob op het luik waar desmond in zit?
Wie heeft de dharma film uit elkaar geknipt en in 2 bunkers gelegt 1 op elke kant waar een vliegtuig stuk crashed? en met welk doel.
Ook nog waarom herkend "the other" met een ooglapje Lock? betekent dit dat smokey(lock) nog naar het verleden gaat om invloed uit te oefenen op "the others"?
En hoe weet dharma van de "infection" die Sayid nu op het ogenblik heeft want ze wisten het niet van Ben. Of was het gewoon toeval dat ze Desmond vertelden over een infection
Ook nog waarom mocht smokey MR ecko en de piloot vermoorden maar Sawyer en Lock niet?

Vragenlijst word alleen maar groter op het ogenblik dacht dat er antwoorden kwamen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wil daar nog wel aan toevoegen:

Wie zijn "Adam & Eve"? Ze dragen een witte en zwarte steen bij zich, dus lijkt me dat ze een belangrijke rol hadden.

Jacob had nog een andere lijst "Jacob's List" die niet overeenkomt met de 'lijst' in de grot. Waar was die voor?

Waarop worden de opvolgers van Jacob geselecteerd? Want de namen die doorgekrast zijn, zijn niet alleen van overleden personen (bv Miles Straume), en waarom zou Sawyer dan Locke opvolgen?

Leeft MiB nog, zoals Jacob nog leefde, of was hij al eerder 'vermoord' waardoor hij supernatural werd, en IS hij wel smokey (is nog niet met zekerheid vastgesteld, zeker niet nadat de schrijvers hebben gezegd dat 'Locke' NIET MiB is, maar wel smokey, waar ik mijn vraagtekens alleen maar meer bij zet... (gelogen?)

Whispers, zou ik ook nog wel een verklaring voor willen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op maandag 22 februari 2010 om 11:29:
Wie zijn "Adam & Eve"?

Denk dat het smokey is doordat hij aan saywer vertelt dat hij ook iemand verloren heeft.
Daarnaast had de man die ze vonden witte en zwarte stenen bij zich.

Het is natuurlijk nog niet bevestigt maar denk dat het die richting op gaat.

Aan de andere kant zeggen ze als ze hen vinden dat kleding op die manier in 50 jaar vergaat dus dat betekend als 30 jaar geleden 1977 is dat Adam & Eve daar liggen sins 1957 een tijdstip dat we nog niet gezien hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The_Droopster op maandag 22 februari 2010 om 10:48:
En hoe weet dharma van de "infection" die Sayid nu op het ogenblik heeft want ze wisten het niet van Ben. Of was het gewoon toeval dat ze Desmond vertelden over een infection

Die infectie wordt iig besproken in die filmpjes van "the lost experience"...alszijnde iets wat verzonnen is door Dharma zelf...zodat het "medicijn" (wat juist de infectie veroorzaakt) toegediend kan worden...

Ik ben vooral benieuwd welke rol Charles Widmore en consorten nog in gaan nemen... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je eerder aan de sickness van Rouseau moet denken. Ik vraag me ook echt af wie er ziek was. Rousseau of haar crew?
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand hier trouwens The Stand (Stephen King) gelezen? Of zitten hier niet zoveel boekenliefhebbers?
Over dit boek is al heel lang gezegd (door JJ Abrams in het begin van Lost) dat Lost het meest beïnvloed is door dit verhaal, en heel veel overeenkomsten heeft. Damon en Carlton hebben zelfs gezegd nooit een aflevering te schrijven zonder een exemplaar van dit boek.

Ik heb het in huis gehaald, en ga er binnenkort eens een begin in maken. Is wel een dikke pil (zo'n 1400 blz), maar vrijwel elke character uit het boek heeft overeenkomsten met een character uit Lost, en daarnaast gaat het uiteindelijk ook over een strijd tussen goed en kwaad.

Ik hou sowieso wel van Stephen King, alleen dit verhaal nog nooit gelezen (of gezien, want er is ook een mini-serie van)
Waarschuw beheerder
Ik heb wel the illuminatus trilogy...ook een boek wat van invloed is op de serie...
Nog zo'n dikke pil... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op maandag 22 februari 2010 om 15:48:
Iemand hier trouwens The Stand (Stephen King) gelezen? Of zitten hier niet zoveel boekenliefhebbers?
Over dit boek is al heel lang gezegd (door JJ Abrams in het begin van Lost) dat Lost het meest beïnvloed is door dit verhaal, en heel veel overeenkomsten heeft. Damon en Carlton hebben zelfs gezegd nooit een aflevering te schrijven zonder een exemplaar van dit boek.

Ik heb het in huis gehaald, en ga er binnenkort eens een begin in maken. Is wel een dikke pil (zo'n 1400 blz), maar vrijwel elke character uit het boek heeft overeenkomsten met een character uit Lost, en daarnaast gaat het uiteindelijk ook over een strijd tussen goed en kwaad.

Ik hou sowieso wel van Stephen King, alleen dit verhaal nog nooit gelezen (of gezien, want er is ook een mini-serie van)

Het boek heb ik niet gelezen (ik heb niet zoveel met boeken lezen), maar ik heb de mini-serie destijds wel gezien.

Twin Peaks schijnt trouwens ook een erg grote invloed te hebben gehad bij Damon, heb ik 'm ooit eens in een interview zien zeggen. Hij keek het vroeger samen met z'n pa. En elke aflevering altijd standaard na afloop weer opnieuw bekijken en eindeloos theoriseren. :lol:

Omdat 'ie hier zo van hield wilde hij dit met Lost ook gaan doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 17:17:
theoriseren.

Mooi werkwoord:9

Waarschuw beheerder
huh hebben jullie het nu al over de nieuwste aflevering die nog niet op NL tv is geweest? Ik dacht dat die van amerika pas op dinsdag of woensdag uitkwam.. Of heb ik wat gemist :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ehh, op dit moment is NL (vrijdagavond) maar 2½ dagen later dan de USA (voor ons woensdagochtend). Dus zit er dik in dat je wel up to date bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op maandag 22 februari 2010 om 15:48:
The Stand

Had de serie laatst een keer gekocht. Duurt zes uur geloof ik. Ik heb een aantal afleveringen bekekn, maar om de een of andere reden nog niet afgemaakt.

Waarschuw beheerder
Iemand die serie 'Flash Forward' kent, hoor er goede verhalen over...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 14:46:
What the Fuck' moment beleef

Komt steeds dichterbij dat moment..is tot dusver nog niet geweest..tempo ligt ook wel moordend hoog moet ik zeggen..
ze kunnen ook niet anders :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 19:02:
Dus zit er dik in dat je wel up to date bent

Ja ik heb wel die laatste van vrijdag gezien.. maar waar gaat dit dan over? of is dat iets ouds dat ik alweer vergeten ben:
Uitspraak van The_Droopster op maandag 22 februari 2010 om 10:48:

en wie zijn adam & eve, daar heb ik niks over gezien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 21:31:
en wie zijn adam & eve, daar heb ik niks over gezien?

Die twee lijken die ze in de grot vonden in seizoen 1...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 20:09:
Iemand die serie 'Flash Forward' kent, hoor er goede verhalen over...

ja ik heb de eerste 6 (of 5 ken ook) afleveringen gezien ergen eind vorig jaar
toen kreeg je de melding dat ze ergens in mei of iets verder gingen met seizoen 1 :/
best een afknapper...
begon het net een beetje leuk te vinden
iedereen op de wereld krijgt op het zelfde moment een black out met daarin visioenen mbt de toekomst
wat natuurlijk de nodige vragen met zich mee brengt...

wel leuk dat je in s01e01 ook nog het dharma logo ergens voorbij ziet komen ;)