Maar dat als je geboeit en kotsend van de pepperspry op de grond ligt je nog op je hoofd getrapt wordt en klappen krijgt met een knuppel. Dat is gewoon laf!
Is een onderdeel van de geweldsinstructie die ze krijgen...zekerheid voor alles...Ikzelf doe ook altijd graag het licht uit...

...heb ik daar geen last meer van...

Overigens, als er maatregelen zijn afgekondigd is die instructie een stuk ruimer.
Kunnen ze dus ook mensen, feitelijk zonder reden, oppakken. Het daar aanwezig zijn is dan genoeg. In Den Haag gebruiken ze de knuppel niet eens meer...gelijk lange lat...en dat voelt nog ff anders...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 20:03:
Een aantal jongens uit Bedum die er voor niks van langs hebben gekregen gaan aangifte doen en ik zal dan ook zeker een verklaring afleggen.
Mede daardoor gaat dat dus niet zo'n zin hebben. En wouten vergeten ook niet wie een verklaring aflegt tegen hun...dus...
Beter gaan alle partijen een gesprek aan op basis van gelijkwaardigheid'...werkt een stuk beter
pepperspry
Vind het wel lekker...

Maar ja, eet ook bijna iedere dag Spaanse Pepers...

Heb het een keer op staan drinken toen ze spoten...had je die koppen moeten zien...
@allaaaaaard...
Ja, begrijp ik allemaal zeker wel. Alleen denk ik dat als iedereen zich eerder hier mee bezig had gehouden, zeg maar, sociale controle, je de politie niet nodig had gehad. Of in ieder geval niet zo vaak. En geld dus voor alle partijen.
Escalatie is nooit goed, van welke kant dan ook. Ik praat het wederzijds gedrag niet goed maar kan het wel begrijpen.
Uitspraak van actief op donderdag 15 mei 2008 om 11:58:
Louis heeft type virus ook te pakken
Ja...soms voel ik me sociaal bewogen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 12:05:
twee Hardcore parties per jaar van Ome Freem met Gitano aan de deur in Bedum biedt de uitkomst!
Hmmm...voor sommigen is de ME beter...Ghehehe...