Partyflock

Forumonderwerp · 814944
7 volgers · 96540x bekeken
Waarschuw beheerder
Zo mensen wat vinden jullie nou van fame?

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lol bierflessen gegooid naar de politie ???

LOL

toen 2 wijven eerst kwamen werd er alleen beetje gezongen e.d :S

die versterking kwam eigenlijk om helmaal niets.

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
wordt nog feest de komende tijd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allaaaaaard op maandag 12 mei 2008 om 20:34:
Ook werd de 54-jarige uitbaatster van een eetcafé aan de Grotestraat aangehouden. Zij zou de jongeren de gelegenheid hebben gegeven om zich in haar woning boven het café te verstoppen.

Anja is een heldin! :lol:

Waarschuw beheerder
ja jung het heeft wel geholpen uurtje erna stond het overal op... mijn mailtje:)

maare willen we hun slecht in beeld brengen moeten we masaal een aangifte doen...

Waarschuw beheerder
jullie moeten ook allemaal lid worden van de harrie fan hyve 8-)

http://dhf11.hyves.nl/
Waarschuw beheerder
'k ben geen fan van harrie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El más enfermo op maandag 12 mei 2008 om 12:41:
Bedum is een grote joodse ghetto controled by agressive nazi-cops

Zie je wel dat ik altijd gelijk had over dat Bedum...wie niet springt...:roflol:

Uitspraak van MaztaOfHardcore op maandag 12 mei 2008 om 13:01:
Uitspraak van El más enfermo op maandag 12 mei 2008 om 12:41:
joodse ghetto

Dat verandert de zaak

:roflol:

Waarschuw beheerder
ik ben dus net op tijd in bed gesprongen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 11:50:
ik ben dus net op tijd in bed gesprongen...

Hoe is het bed hieronder?
Waarschuw beheerder
Whehe tv noord heeft contact met koert gezocht na het lezen van zijn blog op hyves. Hij heeft geen trek om op tv te komen. Iemand zin om wel met bek op tv te komen? :P

Waarschuw beheerder
jij wel allahhh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha lijkt me niet. Boel wordt toch weer verdraait enzow

Jezus hoor dit :S
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingaudio4.asp?file=080513-Bedum.wma&prognaam=080512-groep_jongeren_uit_bedum_opgepakt_1&datum=

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allaaaaaard op dinsdag 13 mei 2008 om 13:51:
Hij heeft geen trek om op tv te komen.

Zou hij wel moeten doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 15:20:
Zou hij wel moeten doen!

vind ik ook

Waarschuw beheerder
Hoppa, ook de pers heeft oor voor de beide kanten van het verhaal...
Alleen nemen vaak de mensen niet de moeite de pers te benaderen.
Aangezien onze burgervader ook alleen maar via de pers een grote mond heeft, is het dus wel eens grappig dat nu ook de andere kant van het verhaal via de pers wordt verteld.
Uiteraard zijn er een aantal onrust stokertjes in Bedum die wel voor problemen zorgen.
Maar het is aan de burgervader en justitie om te voorkomen dat de verkeerde personen worden gestraft.
Ga bijvoorbeeld als burgervader eens de confrontatie aan met de jeugd en geef je mening eens zonder in het nieuws te willen.
Valt heus wel met de boys te praten alleen niet op zo'n indirecte openlijke manier...
De overige jeugd had niet op zo'n grove manier hoeven worden aangepakt zeker gezien ze duidelijk hebben aangegeven dat ze weg wilden gaan of naar huis gingen maar hiervoor geen kans kregen.
De politie had in elk geval moeten waarschuwen dat dit soort acties zouden gaan opvolgen in geval men niet gauw naar huis zou gaan, voor echt daadwerkelijk tot actie over te gaan.
Maar goed, het rechtssysteem hier in Nederland valt nu eenmaal moeilijk te begrijpen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar die kereltje E Kaspers die heeft buiten alles opgenomen die knuppeltjederij...
die heeft wel mooi bewijs en beeld materiaal die moet dat eigelijk eem op t internet laten circuleren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allaaaaaard op dinsdag 13 mei 2008 om 13:51:
Iemand zin om wel met bek op tv te komen?

ik mischien wel....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoexyy op dinsdag 13 mei 2008 om 18:02:
maar die kereltje E Kaspers die heeft buiten alles opgenomen die knuppeltjederij...

neehoor zn geheugen was vol :) mislukt dus

Waarschuw beheerder
1 ding weet ik wel dit was allemaal al afgesproken door de politie die stonden allemaal al op scherp want hoe apart is het dat er geen 1 buurt agent bij was en alleen maar politie in opleiding en een aantal buffels uit de stad geen bedumse politie gezien die avond..ik ben ook door die kale man en zijn grote vriend de agent aangepakt.. ik gaf me al over en ik deed mijn handen omhoog maar toch hadden ze het lef om mij te slaan met hun knuppels.. op mijn hoofd rug en benen.. ik zit onder de plekken..en ik werd ook nog opgepakt voor verzet bij arrestatie.. en ze konden me niet waarvoor ik nou werd gearresteerd..uiteindelijk werd ik gearresteerd voor niet opvolgen van de regels welke regels !!!!!!!! ze hebbben niks gezegd maar gelijk geslaan... belachelijk en toen kon ik vanuit de politie auto zien hoe een paar jongens heel erg mishandeld werden te erg gewoon.... ze gaven zich over maar ze werden totaal inelkaar geknuppelt en met pepperspray bespoten... nou nou nou meneer de agent...als dat volgens de wet is...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een verhaal van een andere jongen uit bedum....

Na een avondje stappen in de stad kom ik gezellig terug in bedum.
Hier is op dat moment al aardig de pleuris uitgebroken!
Dus ik fiets er rustig bij langs maak nog even een praatje en ga vervolgens mijn fiets thuis neer zetten. Hier kijk ik vanuit mijn achtertuin nog gezellig toe en drink een biertje. Op een gegeven moment is er niet zoveel meer te zien dus toch maar even dichter bij kijken. Daar staan te kijken wordt de grotestraat schoongeveegd en moet iedereen wegrennen. Maar deze gelukkige man is voor 3 week terug geopereerd aan zijn knie en kan dus niet rennen. Dat dit deze kale agent in kwestie niet uit maakt wordt mij niet veel later duidelijk! Deze beste meneer weet mij met zijn knuppel vol in mijn nek te slaan nadat ik duidelijk heb aangegeven dat ik niet sneller weg kon om het feit dat ik geopereerd was. Deze klap in mijn nek was dusdanig hard dat ik niet kon blijven staan. Dus ik val uiteraad op mijn knie en die knapt open. Op dat moment wordt ik vrij boos en roep wat dingen tegen deze vriendelijke kale vriend van het keurkorps meer blauw op straat. Dat hij hier niet van gediend is laat hij weten door middel van nog een paar slagen met zijn knuppel! Want jah laten we eerlijk wezen als een vrij stevige jongen die naar de grond geslagen wordt toch nog beweegd en ook nog een grote mond heeft dan moet hij nog maar een paar beste slagen krijgen. Vervolgens wordt ik in de boeien geslagen vertel ik hem meerdere malen dat mijn knie open ligt en wat er mee aan de hand in. Het duidelijke antwoord hierop is had je hier maar niet moeten staan! Ik wordt vervolgens in de bus gezet zit daar een tijdje en onze kale vriend komt nog even een kijkje nemen.... Ik vertel hem nog maar eens dat het niet goed gaat met mijn knie, aangezien het bloed al door mijn broek heen seipelt. Nogmaal krijg ik te horen dat er niks aan de hand is volgens meneer de agent( jah nog steeds die kale) en ik mag nog een tijdje blijven zitten. Dan zie ik nog een paar mensen aangehouden worden op een manier die volgens mijn oordeel niet door de beugel kan. Als mensen zich vrijwillig over geven mogen ze volgens mij niet geslagen worden met een knuppel. Dan komen er 2 vrouwelijke agenten die mij over brengen naar het nieuwe cellencomplex tegen over de Hooghoudt(uut Grunn) Hier wordt ik voleddig gestript volgens de procedure en vertel de dienst hebbende bewakers daar dat ik toch wel graag een dokter of iets op bezoek wil hebben omdat het nog steeds bloed. Deze bewakers hadden wel door dat het niet goed zat en hebben een dokter geregeld. Maar goed eerst maar en de cel(je moet alles mee gemaakt hebben in je leven zeggen ze) daar werden mijn boeien af gedaan en mocht ik heerlijk luisteren hoe er nog een man of 15 binnen gebracht werden! En jah dat kun ook nog ik kon mijn broek van de wond halen zodat het niet nog viezer werd. Op het moment van het zien van de wond wist ik al wel dat het niet goed was. Hij was zo veel open gescheurd dat je onder de huid kon kijken. Nou om de tijd te doden en niet teveel naar de wondt willen kijken heb ik de tv maar even aan gezet. Ik heb gekeken maar als je me nu vraagt waarnaar zou ik het niet meer weten! toen kwam ik denk na een uurtje de dokter op bezoek en die kwam met de conclusie dat ik toch maar naar het ziekenhuis moest omdat het niet goed was. Dat dit zo was heb ik al verteld na de eerste slag met die knuppel in mijn nek(nogmaals een agent mag naar mijn weten nooit op dit lichaamsdeel slaan en al helemaal niet de eerste slag). Maar goed ik mocht onder begeleiding van 2 agenten in het ziekenhuis zitten en heb daar hele gesprekken met die mensen gehad. Dat zij al vrij snel doorhadden dat ik er iegenlijks niks mee te maken had bleek wel uit het feit dat ze maar een met de officier van Justitie hebben gebeld om te kijken of ik in vrijheid gesteld kon worden. Dit werd goedgekeurd en ik mocht weer gaan en staan waar ik wilde allen moest ik nog wel even geholpen worden. Toen dit uiteindelijk gebeurt was stond ik weer op straat. Maar goed dan sta je daar en dan heb je geen portemonee geen telefoon en geen sleutels want dat is ingenomen. Wat moet je dan... Maar naar je broertje gaan, maar ineens bedenk ik die is er niet dusz ik maar naar het politie buro op de korreweg(achteraf dom omdat het zo ver weg was maar goed) en daar kun je bellen met de meldkamer. Dan wordt ik opgehaald en weer overgebracht naar het cellencomplex. Hier staat de man die mij moet verhoren en hij vraagt of ik dat ook wil. Nou jah ik ben der toch nog dus doe maar ben ik daar ook vanaf. Na een verhoor van anderhalf uur mocht ik uiteindelijk gaan. Ik was weer vrij. Nou wordt ik waarschijnlijk ook nog beboet omdat ik op een verkeerde manier heb laten blijken dat ik niet gediend ben van geweld jegens mij! Maar nadat ik vrij was begint alles een beetje door je hoofd te spoken. Wat hebben die agenten gedaan. Mag dit! Waarom ben ik nu bont en blauw? Kan ik hier nog iets mee? Is er wat te vinden in de media? Nee, zelfs vandaag niet. Nou bekruipt mij het gevoel dat hier dingen gebeurt zijn die niet door de beugel kunnen. Dit blijkt ook wel als je kijkt naar de manier waarop ik ben aangepakt en dan kom je tot de conclusie dat ze het allemaal willen verzwijgen want ze hebben natuurlijk wel veel mensen gepakt die niet onschuldig zijn. Deze mensen hebben vorige week ook al de boel op stelten gezet en er zijn nog veel meer dingen gebeurt. Dat de politie de boel niet meer onder controle heeft blijkt steeds meer. Dat ze niks kunnen beginnen tegen die geweldig jongens wordt ook steeds duidelijker. Het is namelijk nu al zover dat de boel geproveceerd wordt door de politie zodat daar weer op gereageerd wordt en ze uiteindelijk toch mogen aanvallen. Dit is deze nacht dan ook gebeurd. Maar dat ze dit zelf in de hand hebben samen met onze zeer gewaardeerde mensen van het dagelijkse bestuur van Bedum. De gemeente dusz. Zij zijn al maanden bezig met praten en andere onzin. Zijn preventief de nog jongere mensen aan het irriteren om te voorkomen dat deze op het zelfde pad slaan als die groep die vannacht is opgepakt. Dit door middel van steeds kleine boetes en dergelijke uit te delen. Elke simpele ziel weet dat dit juist averechts werkt en ze zicht tegen je gaan keren. Dat ze nog nooit de boel eens goed op scherp hebben gezet tegenover de juiste mensen is deze mensen zeker kwalijk te nemen. Dat het nu op deze manier gedaan wordt is een teken dat ze de controle volledig kwijt zijn. Want wat hebben ze vorige week nou gedaan toen ze wel een reden hadden om wat te doen. Toen werden ze bang. Wat hebben ze gedaan toen er mensen bedreigd werden en zelf iets ondernemen hebben? Juist die verkeerde mensen aan gesproken. Dat dit getuigd van behoorlijk laf optreden mag wel duidelijk zijn. Dat er op dit moment vele mensen zijn die het helemmaal gehad hebben met de gemeente en justitie is mij ook volkomen duidelijk. Dat ik totaal geen respect meer kan hebben voor deze mensen hebben ze ook aan hunzelf te wijten! Dat het gewoon een grote laffe boel is daar in de hogere sferen van ons vaderland is mij nu wel duidelijk! Ik ben benieud hoe lang dit alles nog moet gaan duren.....

Dat ik over de zeik ben en hier zeker nog wat mee ga doen is wel duidelijk. Of het iets uithaald zien we dan wel weer maar iklaat me door deze vriendelijk kale agent niet slaan zonder gevolgen! De resultaten zijn dat ik een nek heb die behoorlijk gekneusd is! Een striem op mijn buik heb van ongeveer 15 cm, 2 striemen op mijn linker schouder. Nog een gevoelige plek op mijn rechter schouder. Blauwe polsen van de boeien. Nog een grote plek op mijn rechter zij. Een wondt aan mijn knie die weer open ligt. En een nog steeds tintelende duim! Dat mijn rug ook zeer doet zal wel door mijn nek komen dusz daar zeur ik maar niet over.

Van dit hele gebeuren schijnen foto's en filmpjes gemaakt te zijn. Ik hoop dat deze spoedig op de markt komen en dit mooie voorbeeld volgenhttp://nl.youtube.com/watch?v=28egIVyECHQ

Zo dit was weer genoeg voor vandaag!
Waarschuw beheerder
het was ook net of die agentjes een paar grammen pep door de neus gaten hadden geboord, en dan er maar lekker op losz rammen!!!

met deze manier van aanpak word het all1 maar erger hier in bedum...

Waarschuw beheerder
Die koert weet wat schrijven is :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 mei 2008 om 19:21:
Die koert weet wat schrijven is

idd beste lap tekst, daar heeft ie eem goed voor gezeten:yes:

Waarschuw beheerder
Genetic 16-05-2008

Op 16 mei a.s. organiseert Massiv Events, Genetic - The next generation of the harder styles in Pruim - Zevenhuizen! Deze gloednieuwe editie van Genetic biedt voor de liefhebber van de hardere stijlen een leuke mix van 3 area's met natuurlijk een aantal top dj's! Zo zullen we deze avond kunnen genieten van de vele Scantraxx klappers die 'big boss’ The Prophet & A-lusion samen met hun metgezellen hebben uitgebracht. Tevens zullen de Noisecontrollers flink doorbeuken met hun Fusion geweld. Dit alles natuurlijk ondersteund door resident dj Energyca die de boel flink zal gaan opwarmen met zijn beste early hardstyle plaatjes.

In de hardcore area kunnen we de beste oldschool en early rave verwachten met een battle van maarliefst 150 min. tussen de Groningse 'koning' Easy-A en Amsterdams 'finest' hardcore dj Buzz Fuzz!

De time table:

Kasteelzaal:

22.00 - 23.30 Energyca
23.30 - 01.00 A-lusion
01.00 - 03.00 Noisecontrollers
03.00 - 05.00 The Prophet
MC J-B

Discotheek:

22.00 - 00.00 Lopezz
00.00 - 02.30 Easy-A
00.00 - 02.30 Buzz Fuzz
02.30 - 04.00 Evil-D

Cairo:

22.00 - 23.30 Goldrush (winnaar dj contest)
23.30 - 02.30 Miss Marjory Mae
23.30 - 02.30 NeoxDj
02.30 - 04.00 Sas-C

Kaarten zijn aan de deur verkrijgbaar voor € 10,-!
Massiv biedt de mensen die van plan zijn vroeg te komen een leuke mogelijkheid! Je betaalt tot 23.30 namelijk SLECHTS € 7,-!

Waarschuw beheerder
Twee jaar geleden waren wij al de lul op het Robben veld voor iets wat de nacht ervoor gebeurd was...
Om maar over een klein voorbeeldje te spreken...
Waarschuw beheerder
Tsjah, rechtssysteem en justitie in Nederland... :/

Waarschuw beheerder
wie zitten er nu nog vast dan ?

vast die sjaak van een kuipers
Waarschuw beheerder
Morgen 20.00 uur gesprek met gemeente of iets dergeljks bij trefpunt(bij bejaardetehuis). Iedereen is uitgenodigd! Hier maar eens duidelijk maken dat het beleid van de gemeente een groot wanbeleid is en dat ze maar eens met een oplossing moeten komen inplaats van alles verbieden. Dus als iemand daar een idee over heeft gewoon ook daar heen gaan!

En die kut Gerrit en Jeroen Doeven dat door het eethuisje geen klanten meer bij hun komen :loser: Wat een onzin. Die 2 van het eet huisje worden afgeschildert als een stel dat criminelen huishoud. Terwijl zij juist zorgen dat die groep niet op straat rond hoeft te hangen maar een plek heeft om te zitten. Die lui moeten juist een lintje krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zit met interresse en soms verbazing deze discussie te volgen maar vind het wel eens tijd even wat nuances aan te brengen.
Want regelmatig zie ik opmerkingen staan, ook hier, die er op wijzen dat men vind dat er iets aan die moeilijke jeugd gedaan moet worden.
Soms wordt het gedrag zelfs aangemoedigd door leuke opmerkingen als weer eens een confrontatie met de politie is geweest.
Nu zijn enkele zelf het slachtoffer geworden van een reactie en dan is het gelijk allemaal kut wat een gemeente of in dit geval de politie doet.
Lullig als je er niets mee te maken had...zeker...maar niet vreemd dat het gebeurd is.
Het leuke is dat er parallellen zijn te vinden in wat bijvoorbeeld de security op feesten doet. In ieder geval wij.

Iedereen weet hoe wij werken...je mag een hoop...maar er is een grens. Je kan de lieve jeugd wel blijven "pamperen" maar volgens mij zijn de meeste toch wel de luiers ontgroeid en wordt het eens tijd hen op hun verantwoordelijkheden te wijzen. En daar zit nu dus ook weer het probleem.
Er is blijkbaar geen sociale controle, ouders laten ze hun gang maar gaan en mensen binnen de gemeenschap zeggen niets of durven niets te zeggen. (Veelal een probleem omdat het altijd slechts enkelen zijn die hun mond willen opendoen) En dan gaat het dus maar door.
Het vreemde is dat iedereen dus iedereen zijn gang maar laat gaan maar ineens wel actie onderneemt als er opgetreden wordt.
Je kan de politie geen lafheid verwijten als je zelf ook je mond niet open doet. En je zal maar met een paar man tegen een groep staan. Is niet echt lekker.
Het rare en vervelende is dat wij, uit oogpunt van zelfverdediging, dan feitelijk nog meer kunnen doen dan de politie want die zijn nog meer gebonden aan regeltjes.

Op feesten leggen wij duidelijke grenzen neer...hou je er niet aan en dan heb je een probleem.
Is repressie dan nodig is het beter uit de buurt te blijven. Want gaan we reageren gebeurt dat zonder onderscheid des persoons. Iedereen die in de buurt is en mogelijkerwijs betrokken is loopt het risico dan ook slachtoffer te worden van die actie.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 18:47:
Op een gegeven moment is er niet zoveel meer te zien dus toch maar even dichter bij kijken

Waarom??...Juist dit soort acties, vaak geboren uit nieuwsgierigheid of bij de meesten sensatiezucht, kan je dus duur komen te staan.

Uitspraak van Allaaaaaard op donderdag 15 mei 2008 om 02:37:
Hier maar eens duidelijk maken dat het beleid van de gemeente een groot wanbeleid is en dat ze maar eens met een oplossing moeten komen inplaats van alles verbieden.

De gemeente ben je ook zelf binnen deze democratie dus als beleid veroordeelt wordt veroordeel je feitelijk ook jezelf.
En wat wil je dan? De jeugd klaagt maar en klaagt maar...en blijft rottigheid uithalen. Ik zie in het hele land activiteiten die ontplooit worden voor de jeugd. Peperdure hangplekken, kosten tonnen, en worden net zo makkelijk gesloopt. Buurtcentra, waar dan weer regelmatig de boel gesloopt wordt of vechtpartijen plaatsvinden. Organisatoren, commercieel of ideeel die van alles organiseren waar ze vervolgens weer problemen krijgen, Etc. etc. Daar zit dus de oplossing niet. Op een gegeven moment moet repressie dus wel.
En wat anders?...ijsjes uitdelen aan die KK marokkanen als het warm is? :/Misschien XTC geven op een dorpsfeest? Een wietplantage geven als volkstuintje voor de jeugd?
Kom nou zeg...genoeg is genoeg. Ze hebben zelf ook een verantwoording voor hun daden.
Hier hebben ze van alles gedaan voor de jeugd maar toch werden nog steeds mensen lastig gevallen, vrouwen aangerand, van oudjes die hun hondje uitliet de hond en zijzelf geschopt, mensen bekogeld met flessen, diefstal uit winkels, etc. En nu is de maat vol. Aftrappen die hap...dus...:bounce:
De mentaliteit van de jeugd en hun ouders is gewoon slecht en dáár wordt niets aangedaan, door ouders niet en leden van de gemeenschap niet.
Als ik vroeger wat flikte en de buurman had het gezien kreeg ik van hem een hoek. En als ik daarover ging klagen bij mijn vader kreeg ik er van hem nog 1. Geloof me, dan stop je er gauw genoeg mee.
Hier is ook gekozen voor de harde lijn en het gaat wel degelijk zijn vruchten afwerpen. Hier pakt men ook de ouders aan als de jeugd wat doet.
Zoonlief vernielingen aangericht, ouders krijgen een boete, gestaffeld dus wordt bij ieder vergrijp hoger. En kan dan zelfs tot een veroordeling komen.
En bijv. een ambtenaar kan dan zijn baan verliezen. Geloof me, dat werkt. De verantwoording ligt dan weer bij de jeugd, de ouders en de rest van de gemeenschap.

En wat ik zeg...waar gehakt wordt vallen spaanders. En als mensen binnen een gemeenschap dit, die jeugd, zelf ook maar door laten gaan zijn ze net zo schuldig.
Als ik op straat wat zie gebeuren zeg ik er wat van...of probeer het te stoppen. Maar wellicht ben ik dan 1 van de weinige.
Maar ik kan dan wel in de spiegel kijken en tegen mezelf zeggen dat ik goed bezig ben geweest.
Alleen maar klagen over politie-optreden is zo makkelijk. Tot jij ze nodig hebt...dan wordt het anders.
Als ik zou opschrijven wat ik allemaal aan klappen, gewild of ongewild, heb uitgedeeld aan mensen die achteraf er niets mee te maken bleken te hebben...of zou opschrijven wat ik per ongeluk of opzettelijk aan klappen heb gekregen van politie mensen...pff...is wikipedia te klein.
De orde wordt verstoord, jij bent er...dus kan het fout gaan voor je. Zo simpel is het.

Dus....kijk eerst maar even wat je zelf aan deze problematiek doet voor iemand weer de schuld krijgt.
Ik ben zeker een voorstander van de harde lijn...iedereen weet dat en kan dus zelf kiezen wat hij wil dat met hem/haar gebeurt.
Blijf je dan uit mijn buurt is er niks aan de hand.
Hopelijk begrijpt iedereen dat de oplossing bij hun zelf ligt. Als iedereen het tuintje van de buren controleert krijg je dit snel onder controle.
Ze kunnen dan niet zo makkelijk meer dingen doen en de pakkans is 100%. Dus...doe zelf ook eens wat.
Lijkt me beter dan alleen maar klagen en huilen om een paar klappen die je hebt gehad. Dat lost iig niets op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allaaaaaard op donderdag 15 mei 2008 om 02:37:
die kut Gerrit en Jeroen Doeven dat door het eethuisje geen klanten meer bij hun komen

ja die hebben in de krant gezegd dat hun klanten erdoor verliezen en dat er geopereerd wordt vannuit de kroeg.. kom nou die jongetjes?? jabba sjonge sjonge ik weet dat je dit leest maar waarom denk jij nou dat jou kroeg zo leeg is?? omdat het er ECHT GEEN REEET AAN IS EN EEN KUTVOLK KOMT..
GROTE wordt je niet verneukt en is het altijd gezellig.. maar aangezien jij je eigen klanten verneukt komt er ook niemand.. en je moet niet bang zijn voor een knokpartijtje in je disco(of wat het ook maar is)dat gebeurt in elke disco/kroeg....en iedereen levenslang verbod geven is ook niet echt slim..als de ene niet mag komen zijn vrienden ook niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Louis heeft type virus ook te pakken :lol:

Waarschuw beheerder
Louis heeft een punt, voor de volgende keer ga je echt niet weer staan koekeloeren als er zo'n politiemacht langskomt.
Maar dat heb ik direct na gewaarwording al gezegd... ;)
Wat ik al zei, net zoals 2 jaar terug zijn de verkeerde mensen bestraft voor iets wat een select groepje heeft uitgevreten.
Misschien is het wel tijd voor de rest van ons om dat clubje op hun verantwoordelijkheden te wijzen.

Wat Gerrit en Jeroen betreft, als je het publiek niet geeft wat ze willen gaan ze het elders zoeken.
Net als R&B, Skihut, Trance of Geestelijke muziek, zijn er ook heel veel mensen die Hardcore willen horen.
Weiger je vanwege persoonlijke redenen om deze muziek toe te laten aan je repetoire sluit je een belangrijke omzettende groep buiten.
Dit heeft enkel te maken met gebrek aan zakelijk vermogen gezien persoonlijke voorkeur soms het succes van je bedrijf in geding kan brengen.
Zeker in deze branche waar je met een grote diversiteit van klanten te maken hebt.
Je een beetje als slechte verliezer op gaan stellen nadat duidelijk is geworden dat elders het publiek wel krijgt wat ze verlangen vind ik zwak.
Doe dan wat aan je persoonlijke vooroordelen en speel in op de behoeftes van je klanten.
Gewoon twee Hardcore parties per jaar van Ome Freem met Gitano aan de deur in Bedum biedt de uitkomst! :lol:

Waarschuw beheerder
of hardstyle ^_^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 11:46:
en iedereen levenslang verbod geven is ook niet echt slim..als de ene niet mag komen zijn vrienden ook niet..

idd:)
Waarschuw beheerder
In sommige dingen heb je zeker gelijk Louis. De echte etters mogen van mij zeker wel aangepakt worden. Maar niet op de manier dat er dit weekend gebeurt is. Dat ik een tik kreeg zit ik ook niet mee. Maar dat als je geboeit en kotsend van de pepperspry op de grond ligt je nog op je hoofd getrapt wordt en klappen krijgt met een knuppel. Dat is gewoon laf!
En ga zeker ook niet sommige acties van die groep goed praten. Maar sommige dingen worden ook door gemeente, politie en kranten volledig verkeerd uitgelegd.

En verder moet de gemeente hier eens bij zich zelf te raden gaan naar hun jeugdbeleid. Dat er dus simpel weg niet is. En nu daar de gevolgen van ondervind. Tuurlijk hebben de jongens eigen verantwoordelijkheid en die verantwoordelijkheid zullen ze ook echt wel moeten nemem. Daar zorgt justitie nu wel voor.
Maar ook de gemeente heeft een verantwoordelijkheid. Richting haar burgers en ook richting haar jeugd, want dat zijn tenslotte ook burgers. Er is momenteel en de laatste jaren geen beleid. Niet tegen deze groep en ook niet voor de volgende generaties. Er wordt door de gemeente niks georganiseerd. Wil je als jeugd iets organiseren, neem koningendag, dan is het bij de gemeente resoluut NEE. Geen nacht van Bedum meer, geen jaarlijkse feesttent met muziek. De jeugdsoos die door de jongeren zelf van de grond toe is opgebouwd, waar altijd iedereen heen ging, is in no time om zeep geholpen door regeltjes(ook op last van onze vrind Gerrit Koning) en een rookverbod.
Ik denk dat als Toko nog net zo was als vroeger, het allemaal heel anders was gegaan.
Ik vind dat de gemeente ook zijn best moet doen voor jongeren. Wij waren al van plan voordat al dit gebeurt was dit wanbeleid van de gemeentje eens aan te kaarten. De gemeente mag zelf nu ook eens op zijn blaren gaan zitten en zelf zijn verantwoordelijkheid nemen.
En ook de mensen uit Bedum zelf. Anja en Harry van het eethuisje zijn de enige mensen die iets hebben proberen te doen en hebben die jongens van straat gehaald en gezorgd dat ze in het eethuisje een biertje kunnen drinken. Zodat ze dus niet op straat voor overlast en problemen zorgen. Potje poker kunnen spelen, biertje drinken en jointje roken.
En nu wil de gemeente er voor zorgen dat die tent gaat sluiten. En als de gemeente het niet doet dan hebben de kranten en de concurrenten er inmiddels wel voor gezorgd. Belachelijk!! Zij zijn de enigen die juist iets hebben proberen te doen!! En worden nu afgeschildert als mensen die criminelen huishouden door de kranten.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat de Bedumer jeugd gewoon massaal zelfmoord moet plegen...

Waarschuw beheerder
indd

Waarschuw beheerder
:Lol:

http://jacoba-spotters.hyves.nl/forum/226426/MBnD/Het_levens_verhaal_van_Jacoba/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 12:05:
Gewoon twee Hardcore parties per jaar van Ome Freem met Gitano aan de deur in Bedum biedt de uitkomst!

Cool, kom ik ook wel es langshobbelen :D

Uitspraak van actief op donderdag 15 mei 2008 om 12:10:
of hardstyle ^_^

In dat geval blijf ik mooi hier :P
Waarschuw beheerder
1,2, 3, 4 dennis bier!!!!!

Waarschuw beheerder
indd

Waarschuw beheerder
Het levens verhaal van Jacoba

[img width=75 height=72]http://modulo4.rendered.startpda.net/17850001-17900000/17892584_75_75_8ZHi.jpeg[/img]

Ze is hersenchirurge geweest in Ghana, en niet zo'n slechte ook. Ze was een van de besten daar. Het niveau van chirurgie ligt daar veel hoger dan in Nederland. Ze heeft 23 jaar gestudeerd, en nog 3 maanden horeca, daarom mag ze ook bij Antalya werken. Haar echte ouders zijn dood, haar pleegmoeder is 93 en blind en doof. Zelf is Jakoba 61 of 62, maar ze ziet er veel jongen uit door de medicijnen die ze moet slikken. Ze heeft vroeger 3 herseninfarcten gehad, daardoor weet ze niet meer wat er vroeger allemaal is gebeurd. Ze weet alleen van verhalen dat ze zo'n goede chirurge was. Haar vader en moeder hebben ook herseninfarcten gehad, het is namelijk erfelijk. De bloedvaten in haar hoofd slibben dicht als er niks gebeurt, en dan is ze dus snel dood. Daarom moet ze elke dag in het UMCG gespoeld worden, net als bij de nieren gebeurt. Ook als ze langer dan 6 uur slaapt, gaat ze dood. Of als ze 1 keer haar medicijnen vergeet, gaat ze dood. (Het is toch wat, mensen!) Langer dan 6 uur zal ze echter nooit slapen, aangezien ze een hypermodern bed heeft die haar wekt. Eerst begint het bed te trillen (ze beelde het overigens prachtig uit) en na een tijdje kiept het bed om en valt ze uit bed.

Ze is een buitenechtelijk kind, haar vader of moeder was graaf en zodoende erg rijk. Ze was het enige kind van hen beiden, en ze heeft dus behoorlijk wat geld gekregen. Haar ouders overleden al vroeg, dus ze is opgevoed door een pleegmoeder. Ze heeft ook een pleegbroer, een zwarte, en daar is ze mee getrouwd. Het is de enige man waar ze ooit mee gezoend heeft en meer. Ze voelt ook niks meer op seksueel gebied, dus ze wil ook geen man meer, want ze is nog steeds getrouwd. Sinds haar herseninfarcten is ze erg veranderd, en toen duidelijk werd dat zij die erfelijke factor had, wilde ze geen kinderen meer. Daarom is haar man, volgens ghanees gebruik, getrouwd met een tweede vrouw, om toch kinderen te krijgen. Daarmee woont hij in Amsterdam. Na Jakoba's herseninfarct heeft ze ook opnieuw moeten leren lopen. Ze loopt nu wel goed, alleen haar linkerbeen sleept nog en haar linkerkant van haar kaak klemt nog.

Ze geeft niks om kleding (ik zei nog: als je hippere kleding zou dragen en make-up, dan zou het al veel beter zijn), en toen ik over haar haar begon, zei ze dat ze die pony had omdat dat nodig was bij het spoelen elke dag. Ze slaapt van 8 uur 's ochtends tot 2 uur 's middags, want dan moet ze naar het ziekenhuis. Ze is volledig afgekeurd, en doet alleen vrijwilligerswerk. Haar hart ligt bij de konijnenboerderij aan de Zaagmuldersweg. Ze krijgt een uitkering van 5300 euro per maand ("dat is jouw studiefinanciering en dan heb ik die 5000 er nog bij!"), waarvan 1100 naar de konijnen gaat. Mijn vermoeden is trouwens dat die konijnen nu zo rijk zijn dat ze zelfs met kerst zich gebraden konijn kunnen permiteren.

Ze woont in een dorp bij Assen, waarvan de naam op Barendrecht lijkt. (toch wat beter luisteren voortaan 10ie) Daar komt ze 2 keer per jaar maar niet met kerst! (hoogstverbaasd was ze, hoe kon ik dat nou vragen?!) Tussen de herseninfarcten door was ze gezelschapsdame. In Groningen heeft ze veel bereikt, zo is onder andere het slaaphuis er door haar gekomen. (ze zagen zeker haar lopen 's nachts en dachten: we moeten toch eens een plek hebben waar zwervers ongestoord kunnen slapen zonder dat dat wijf bij ze rondhangt) Ze heeft ook ergens een groot huis met zwembad. (*gruwelt van het beeld van jakoba in bikini*) En ze kan geweldig een poes nadoen, het bewijs is te beluisteren op mijn telefoon! Volgens Mustafa en Murat is ze lesbisch en vertelt ze bovenstaand verhaal aan iedereen.

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300 cacheid=000f718f002b7162a53cb8961a023d1b2c]http://www.rtvnoord.nl/teletekst2/images/106-01.gif[/img]