en zit niks van arrogantie in.
Uitspraak van Classic Girl op zaterdag 1 oktober 2005 om 09:52:en dat is dat ie gewoon zichzelf is
als ik ergens foto's moet maken is t altijd "hee, hallo, hoe is t?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 10:15:as vrijdag weer STANTON IN THA HOUSE!!!
nou...ik weet niet psies in welk huis...maar niet aan de haringvliet 72 iig
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 10:15:as vrijdag weer STANTON IN THA HOUSE!!!
ik heb Stanton idd niet gezien vorige week
beetje jammer
maar ik hoorde dat ie toen net terugkwam van vakantie??? lekker hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:30:stanton, bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
nog gefelicihapstaart
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 10:15:STANTON IN THA HOUSE!!!
over n paar uurtjes weer!!!!!
PARTY TIME!!!
Nog steeds wakker hiero vanuit het beste platenzaakje van het land.
Weer een mooie nek-tas vol en we gaan zo door naar Noord Brabant om nog ff een laatste feesie in een toplocatie te houden voordat die plat gaat, dan weinig slapen waarschijnlijk pffffff.
Iig na de kleine pauze slaap naar B2S, laat die 22 uur dus maar ff snel voorbij vliegen
Weer een mooie nek-tas vol en we gaan zo door naar Noord Brabant om nog ff een laatste feesie in een toplocatie te houden voordat die plat gaat, dan weinig slapen waarschijnlijk pffffff.
Iig na de kleine pauze slaap naar B2S, laat die 22 uur dus maar ff snel voorbij vliegen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 03:58:laat die 22 uur
da's dus nog 17 uur en 39 min.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 september 2005 om 00:34:Deze man is super! Altijd supersets van hem!
Uitspraak van actief op zaterdag 4 maart 2006 om 05:24:is het merk stanton nou naar hem vernoemd of andersom?
ik denk dat hij z'n naam daarvan heeft...maar ik ga t m wel vragen
just to make sure
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:59:Ben stiekumpjes toch wel weer blij dat hij dit jaar ook weer op Emporium komt
en ik ben stiekem heel blij dat ik met m samen mag gaan werken bij DOTF
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 15:45:en ik ben stiekem heel blij dat ik met m samen mag gaan werken bij DOTF
Ik las het ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 15:54:Ik las het ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:59:Ben stiekumpjes toch wel weer blij dat hij dit jaar ook weer op Emporium komt
ik ook
Vorig moest het feestje nog een beetje op gang komen en toen Stanton zijn set begon, ging de tent wel ff helemaal los
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 21:27:juist respect