anyways, was een geslaagt feest. jammer van dat kansloze gepogo, maar 't verliep over 't algemeen rielekst. geluid leek in 't begin iet wat brak, maar dat werd al snel goed gemaakt met een flinke bak herrie. men ging aardig los. heb me zeer vermaakt.
(permanent verbannen)
sluit ik me bij aan Stan Pogo binnen beperkingen OK! maar het werd namelijk op een gegeven moment iets te extreem dat gelijk Ultraviolence niet lekker liep en I Will Attack 3 min skipte. Verder alles dik in orde
Tijd voor een vervolg, en 9-12 alles al netjes over doen in de EX-Voto!
laatste aanpassing
En dan wel Supply Module
(permanent verbannen)
had ik opzich ook willen doen nog, maar moest snel weer weg he
Ik merkte het ja
(permanent verbannen)
Blijf t jammer vinden van het lachje van The Ripper & Overcast
verder wel geslaagd! Next time: SM 667
Ik wist niet eens dat je die had jog, Rip EP Maar dat nummer is echt zo gruwelijk Wel jammere overgang idd, maar ach, t was niet jouw schuld
(permanent verbannen)
precies, vetste stuk had t kunnen worden hehe, lyrics van Overcast & de smiles van RIP
hey jeroen, ja kon er niet bij zijn dus...maarja als ik het zo hoor maar goed ook ofniet? was gebeurt allemaal dan?
en hoe ging t draaien?
(permanent verbannen)
draaien ging opzich wel OK!, jammer van dat te aggressieve ge-pogo want daardoor sloeg het 2x flink over verder was het allemaal goed te doen, er werd door iedereen goed gedraaid..trouwens ook leuk om te zien als je een Deurmuis of een Epsilon draait dat de hele zaal zit te kijken van huh? wtf is dit en dan 2 man los ziet gaan
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 november 2005 om 17:05: