Partyflock

Forumonderwerp · 813328

Waarschuw beheerder
Aaargh, ik woon op mezelf, krijg stufi en bijbaantje bij de hema (wat kut betaalt :@ ) dus ik vind t aardig lastig.

Kom jij rond elke maand?
Waarschuw beheerder
:no: heb d'r ook een lening bij
Waarschuw beheerder
Beetje werken, ouders heel lief aankijken, je eigen spaarcenten plunderen en een "rustig" weekendje doet ook wonderen :P

Waarschuw beheerder
Ik woon gelukkig nog bij m'n masie:P
En kan goed rondkomen hoor:D

Waarschuw beheerder
ik ken een aantal studenten die maar met een bijbaantje en studiefinanciering moeten doen, maar het gaat maar net aan, 1 die woont op kamers, maar die komt echt net uit, die heeft het erg moeilijk, die kan ook moeilijk op vakantie
Waarschuw beheerder
Ik heb er een dikke lening bij :( Kon niet anders.

Waarschuw beheerder
kom elke maand wel zo ongeveer rond, maar heb dan ook een maximale lening :) De IBG rules echt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:00:
maar heb dan ook een maximale lening De IBG rules echt!!

Totdat je het terug mag gaan betalen ;) Begin wel met lenen als me stufie afloopt, dat gaat nog duur genoeg worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom goed rond maar woon thuis en heb geen bijbaantje. Mijn ouders sponsoren lekker bedrag + studiefinanciering + zorgtoeslag.
Goed te doen!

Waarschuw beheerder
ik kom goed rond,maar heb jaren niks gehad.
Nu kan ik iedere maand flink opzij zetten voor later
Waarschuw beheerder
Ik red het niet om naast mn opleiding nog te werken, krijg 230 stufi en iets van 220 stagevergoeding.
Ik woon gelukkig anti-kraak dus lage huren maar wel excl. natuurlijk. Ik heb wel wat schuld bij mn ouders inmiddels maar ben aan het afbetalen.
Ik kom niet echt iets tekort, maar heb nooit geld om spontaan iets leuks te kopen of op vakantie te gaan of bijvoorbeeld te sparen.

Maar ach, het gaat al 2 jaar goed zo en ik heb het naar mijn zin, na dit jaar wordt het hopelijk wel wat beter als ik dan wat kan werken erbij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op maandag 30 januari 2006 om 21:21:
Uitspraak van Caulfield op maandag 30 januari 2006 om 15:00:
De IBG rules echt!!

Warken kreng!!

En dan? slaaf worden van het kapitalisme?? ;)

Waarschuw beheerder
ik red het goed en toch elke maand weer lekker feesten :D