precies hier sluit ik me bij aan.
deel wat met mij?
lucky me..mijn vriend heeft geen mobiel en haat internet
nee..hij woont niet onder een steen..hij woont in een huis
is hij van voor of na 1942 ?
maar dan wel een huis van alleen maar steen denk ik...
Bestaan zulke mensen dan nog?
Uitspraak van ScorpionGirly op zondag 25 september 2005 om 11:28:
Een relatie moet opgebouwd zijn uit vertrouwen. En die berichtjes/smsjes lezen betekent toch meestal dat je iets niet vertrouwt, dus wat heb je dan voor relatie?
Als mijn partner daar moeilijk over doet dan zou ik er juist misschien wat achter zoeken...
precies en daarom zou je het ook van de andere kant kunnen bekijken,als vertrouwen alles is in een relatie dan zou je telefoon geen geheim voor je partner moeten zijn,je kan elkaar vertrouwen,hebt geen geheimen voor elkaar,dus wat is het probleem?
Juist als je van elkaar weet dat je in elkaars telefoon mag kijken,is het totaal niet interessant om het ook echt te gaan doen.
je moet elkaar vertrouwen toch!!
maar bij mij mag tie alles lezen hoor...
Ik heb namelijk zelf dat ik over de sms weleens "flirt" met vrienden van me. Maar dat is dan gewoon voor de gein, van beide kanten... Als mijn vriend het dan zou lezen zou hij t nog weleens verkeerd op kunnen vatten...
Daarom zou ik liever niet willen dat ie in mn telefoon kijkt...
Lees jij weleens stiekem de smsjes of de partyflockberichten die je vriend/vriendin heeft gekregen??
Of vind je dat echt prive??
Uitspraak van ScorpionGirly op zondag 25 september 2005 om 11:28:
Een relatie moet opgebouwd zijn uit vertrouwen. En die berichtjes/smsjes lezen betekent toch meestal dat je iets niet vertrouwt, dus wat heb je dan voor relatie?
Ik heb niks te verbergen, en als mijn vriendin mijn smsjes zou willen lezen om haar vertrouwen te kunnen bevestigen (wat misschien met onzekerheid te maken heeft) dan mag ze dat van mij doen.
maar waarom is het prive? wat heb je te verbergen dan?
ik snap dat echt niet hoor..
als mijn vriend ooit zal zeggen,mijn telefoon is prive voor jou dan word ik helemaal gek,je leeft toch samen,dan mag je toch wel in elkaars telefoon kijken als je dat wilt
wat is dat nou voor onzin??laatste aanpassing 4 oktober 2005 15:13
haha ja dat kan ook Vagejetje,ik zou ook gek worden als ik gecontroleerd zou worden hoor..
maar als mijn vriend 2x per jaar uit verveling in mijn telefoon zit te kijken ofzo dan ga ik niet zeggen van : nee dat is prive !!!
Ook niet haar probleem..
Als iemand mij niet vertrouwd, tja.. Dan is dat toch vooral het probleem van diegene..'
Toch?
heb zovaak de kans om berichten van mensen te lezen, maar ik doe het nooit. Geen behoefte aan
Mensen die stiekem berichten lezen van een ander tonen geen respect en denken alleen aan zichzelf!!!
Als iemand mijn dingen wil lezen mag die persoon dat vragen, dan heb ik er ook geen problemen mee
Ik heb zovaak de kans om berichten van mensen te lezen, maar ik doe het nooit. Geen behoefte aan
Ik vind dat echt mega KANSLOOS
Ik vind het kansloos als je iets te verberegen hebt voor de ander... dat vind ik KANSLOOS...
Ik heb niks te verbergen, en als mijn vriendin mijn smsjes zou willen lezen om haar vertrouwen te kunnen bevestigen (wat misschien met onzekerheid te maken heeft) dan mag ze dat van mij doen.
stel ze leest ze, ze leest niks zorgwekkends... voelt ze zich alleen maar beter wat de relatie ten goede komt
als ik de kans krijg doe ik het
omdat ik het vaak moeilijk vind iemand 100% te vertrouwen en ik best nieuwsgierig ben
Nee, dat doe ik niet (als ik een relatie heb dan tenminste)...dat is prive en als er geen vertrouwen is in een relatie kan je die relatie net zo goed meteen bij het oud vuil gooien...
omdat ik het vaak moeilijk vind iemand 100% te vertrouwen en ik best nieuwsgierig ben