Ik heb zin in vrijdag!!!!!!
Ik noem pas een naam als ik nog zekerder ben, maar komt goed.
Nou Regien die 6 biertje van jou zijn gister helemaal meester hoor! Prrrrrf het is weer te merken!
Het was dus aardig gezellig zo samen met Inge die ineens vliegbouwkunde studeerde aan de TU in Delft...hihi schitterend
maar voelde mij gister meer aangetrokken voor tunnels en bruggen, civiel techniek dat wa meer mijn ding....logisch
Je had meegemoeten Regien had jij bouwkunde kunnen studeren ofzo
zaten we met z'n 3e bij de ballen studenten vereniging Verchiel!
score een telefoon nu nummer...wel handig dat die zijn naam en achternaam erbij had gezet!
dadelijkm aar eens sms'e hij was volgens mij namelijk best leuk!
Nou Regien die 6 biertje van jou zijn gister helemaal meester hoor! Prrrrrf het is weer te merken!
Het was dus aardig gezellig zo samen met Inge
sms'e hij was volgens mij namelijk best leuk!
En toen ik wegging moest ik nog ff zijn nummer vragen van Inge....jot doet Judith wel ( compleet van de plaat dus)
Of sla ik dan wat stappen over en ga ik veelst snel
Ja heel even maar en ik kan het me niet echt meer herinneren ( dat kwam door die 6 bier van jou).
En toen ik wegging moest ik nog ff zijn nummer vragen van Inge....jot doet Judith wel ( compleet van de plaat dus)
Ik vraag me af die uberhaut nog herinnert wilt worden aan mij....zatteaap hiero
Ik ben nog steeds aan het denken wat ik eigelijk moet sms'e! Of dat die mee gaat thee drinken in de Bazar? Of sla ik dan wat stappen over en ga ik veelst snel...prfff bellen is toch veel makkelijker. Maar ik ga zoiezo niet bellen.
Ik ga dadelijk gewoon mannelijk advies vragen bij mijn lieve gangstercollega's.