Ik zal t dan maar toegeven.. Loop echt met mn hoofd in de wolken.. Hihi.. Heb m vanmorgen nog gezien.. Hij bracht ating en mij naar t station.. Via Ating zn nummer gescoord..
En de hele dag lekker lopen smsen...
Inge ieder 3 dan?
Inge zullen we morgen afspreken half 7 op het station? Ik moet nog even kijken of ik vanuit huis kom of vanuit school. Ik heb namelijk geen zin om denk om van half 1 tot 6 uur op school te zitten en huiswerk te gaan maken terwijl ik eigelijk al weekend heb....
Ik denk dat ik dan vanuit huis kom! Maar goed dat maakt niet uit dan moet ik toch via het station reizen
Heee jammer Regien dat je er morgenavond niet bij bent! Die biertje zullen Inge en ik wel op je drinken hoor....
Inge ieder 3 dan?
Ooowh maar dan had je alweer een andere date toch?
Wat een romantiek allemaal! Nu ik nog....even een date regelen
Ja inderdaad in Rotterdam. Ik heb een half uur nodig om vanaf mijn huis naar het station te komen dusss sms als je weet hoe laat je je trein hebt dan weet ik hoe laat ik op het station moet zijn.
Ja inderdaad in Rotterdam. Ik heb een half uur nodig om vanaf mijn huis naar het station te komen dusss sms als je weet hoe laat je je trein hebt dan weet ik hoe laat ik op het station moet zijn.
Ik w8 eerst ff af hoe t met de kriebels verloopt.. hihi
Kind hoe is het! Wil je dat rare dingen ga doen!
non-stop dat weet je
Ja dat wel maar als ik dan s'ochtends wakker wordt heb je dan ook medelijden met mij....( 6 bier van jou en bier van mij = kater)
Dat doe ik ook op dit moment... ik meld het maar ff denk ik nu, het zal wel in de lucht zitten, maar me ook rupsen hebt. En..... niet voor tim...... he is out of the picture geloof ik wel heel erg.