Partyflock

Forumonderwerp · 812613
3 volgers · 72862x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het spuiten en slikken moet nog beginnen, maar we zijn nu al op CNN! In het allernieuwste programma van BNN ('Spuiten en Slikken' of op zijn fantastische CNNs 'Shoot up and swallowshow') wordt er niet alleen gepraat over seks en drugs, het wordt ook getest. Zo gebruikt Filemon niet alleen heroinepillen, LSD en coke, maar experimenteert Atletico Ananasspeler Ties ook met allerlei seksstandjes. En ja, dat is natuurlijk even goed swallowen voor die preutse (maar ondertussen zwaarder dopegebruikende) Amerikanen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio van BNN.

bron
Waarschuw beheerder
hopen dat die filimon een overdosisje neemt gun ik hem van harte, gelijk kijken als sequel

filimon leert koekwaus kijken
en als prequel
filimon neemt z'n eerste biertje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart1981 op zondag 25 september 2005 om 19:07:
GHB gaan ze ook niet doen.

maar wel hero?? das denk toch net ff gevaarlijker??

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 september 2005 om 11:07:
Die Filemon is echt een kneus, denkt dat ie heel grappig is maar een paar vrienden van me kwamen hem tegen in een club. Deed ie in t begin heel grappig en hing ie beetje de "bekende" nederlander uit, maar zodra me vrienden terug gingen grappen werd ie boos...

pannekoek

Lekker belangrijk :( t lijkt me best een leuk programma
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op maandag 26 september 2005 om 17:12:
maar wel hero?? das denk toch net ff gevaarlijker??

heroine spuiten, nee dat doen ze niet. Tja we zullen het wel zien 10 okt, en later, ik ga in ieder geval de video instellen :yes:

Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd... er was trouwens een paar jaar geleden ook al een programma van BNN over (party)drugs gebruik... wel cool

wil die gast wel eens zien spacen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:57:
Lekker belangrijk t lijkt me best een leuk programma

sluit ik me volkomen bij aan
Waarschuw beheerder
ikke ook!

en ga het ook zeker wel kijken (Y)

Waarschuw beheerder
Wesselink maakt een reportage over drugs, waarin hij uiteindelijk zelf wat LSD 'scoort' en dat bij moeder thuis op de bank uitprobeert. ,,Hij wilde dat graag onder moeders vleugels doen''

whahah. sjezsus

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Die hero word niet gespoten maar op een andere manier gebruikt (wist niet dat dit kon) Maar dan zal het wel minder gevaarlijk zijn ofzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, BNN heeft me net gebeld of ik nog interesse had om te komen en deel te nemen in het publiek komende maandag. Volgens mij hebben ze wat mensen tekort. IK ben er nog over na aan het denken. Zou wel lollig zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 13:06:
(wist niet dat dit kon)

nog nooit gehoord van bruin roken? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:34:
nog nooit gehoord van bruin roken?

of snuiven en slikken

Waarschuw beheerder
hee ik lees t net in de metro!!! best heftig... wel grappig... krijgen we weer een lekker goede naam door. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 09:17:
krijgen we weer een lekker goede naam door.

blijken we toch nog ergens goed in te zijn he

Waarschuw beheerder
jaa ik vind t wel tof ga het zeker kijken!
vanaaf was het dus drank en marihuana ofzo???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bass in your f#cking face op maandag 10 oktober 2005 om 09:27:
hahahaa mooi toch iemand op tv die zo lijp als een deur is

Zal wel mee vallen denk ik. Ze zullen bijvoorbeeld niet 3 of vier xtc pillen in hun mik gooien en als een leipe debiel over je tv scherm stuiteren. Ik ga wel kijken maar verwacht er niet teveel van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technogek op maandag 10 oktober 2005 om 09:46:
Ze zullen bijvoorbeeld niet 3 of vier xtc pillen in hun mik gooien en als een leipe debiel over je tv scherm stuiteren.

Deden ze dat maar, kunnen bepaalde mensen meteen zien hoe bescheten je eruit kan komen te zien ;P
Maar ben benieuwd, zal idd niet al te heftig zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technogek op maandag 10 oktober 2005 om 09:46:
Zal wel mee vallen denk ik. Ze zullen bijvoorbeeld niet 3 of vier xtc pillen in hun mik gooien en als een leipe debiel over je tv scherm stuiteren. Ik ga wel kijken maar verwacht er niet teveel van.

dat zullen ze ook niet doen nee.. maar als jij voor t eerst een pilletje slik dan ga je toch echt wel flink uit je plaat! Hoop ik alleen dat ze flinke space pillen hebben:D

Waarschuw beheerder
hahaha ik ben ook zeer benieuwd hoe ver t zal gaan...... als die kerel dat gaat doen is er ook wel n deskundige bij. Hij heeft ook n medische keuring ondergaan of t allemaal wel verantwoord was.... ben benieuwd hoe ie gaat doen met de paddo's....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga zker wel ff kijke:D
Waarschuw beheerder
kan nie kijken vanaaf, maar neem 't wel ff op :D

Waarschuw beheerder
dus vanavond 23:00 ben ik tv kijken :D

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze een blauwe mitsu gaan eten dan word het programma nog enig zins leuk...
Ik vrees namelijk dat ze een cheap pilletje gaan eten...
Bij deze bied ik kosteloos aan om 2 blauwe mitsus te schenken aan de betreffende mafkezen...
Als daarop niet gereageert word wil ik best me webcam aanzetten:D en zelf 2 mitsu's nuttigen!!!
Waarschuw beheerder
en hoe gaat Filemon dit nou weer aan zijn mama vertellen whuhaha,
wat een knuppel, wordt ie binnekort ontslagen bij BNN en dan komt hij vervolgens nergens meer aan de bak omdat hij aan de drugs het gezeten,
en idd voer die gast maar us blauwe mitsu's ja..
us kijken hoe strak ze bolus dan staat hehe ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe eindelijk eens iets boeiends op TV! :d
Ik ga zeker kijken. Ik ben zwaar benieuwd. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Kga ook wel ff kijken :D

Goede manier om eens te zien wat die shit allemaal met een mens doet hehe. Nja drank is niet zo boeiend.. Maar Coke, Speed en GHB vin ik toch andere koek ;)
Waarschuw beheerder
kneusjes zijn het, zeker die kale nerd. gaan ze ook nog zich laten pijpen door een man. stelletje kontenbonkers. bah bah * 10000000

Waarschuw beheerder
donateur
Ach man, zeik niet. Als hij zich lekker door een vent wil laten pijpen om het gevoel te ervaren laat 'm z'n gang dan lekker gaan. Wat interreseert jou dat nou...ouderwetse zeikerd ;) Ik denk alleen dat het niet veel uitmaakt, een mond is een mond toch?:d

Het verschil tussen mannen en vrouwen zit 'm dacht ik in het geslachtsdeel en de lichaamsbouw, maarja t kan ook aan mij liggen.. :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk zelfs dat een man het misschien wel beter kan, omdat die weet wat het lekkerst voelt natuurlijk!

Ik snap echt niet dat iedereen zo zit te zeiken op die Filemon, alsof ze hem kennen ofzo. :/

Ik ga wel kijken vanavond!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond zeker kijken! :)

mensen moeten niet zo zeiken... stelletje bekrompen mannetjes...

Lopen zeiken over iemand die zich laat pijpen door beide geslachten om te kijken wat het lekkerste is, maar onderhand wel kijken zeker? :D

Haha... B)

Waarschuw beheerder
Joh ik dacht dat er 4 afleveringen geweest waren ofzo :S Haha! :P

Niet echt een handige tijd.. 23.00.. Dan wil ik gewoon al in m'n bedje liggen.
Waarschuw beheerder
whahaha, dat is echt uber programma .. 23:00 is juist mooi .. klaar na werk .. mooi een hard gaande filemon bekijken .. terwijl je zelf naar de klootte was dat weeekend gaat hij het ff nog een keer voor je doen!!
Waarschuw beheerder
Onderwerpen van vanavond:

Filemon gaat aan de alcohol :bier:

En Ties zal wat sexexperimenten uitvoeren in zijn eigen hokje :bloos:

Voor de rest....

Tips waardoor je vagina beter gaat ruiken :\
Waarschuw beheerder
GHB komt zeker wel aan bod in een van de uitzendingen...
Heroine zal worden gerookt...

kijken allemaal!
Waarschuw beheerder
zeker wel kijken :P

Waarschuw beheerder
Lijkt me een leuk programma..ff checkuh!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van herber op maandag 10 oktober 2005 om 15:05:
kneusjes zijn het, zeker die kale nerd. gaan ze ook nog zich laten pijpen door een man. stelletje kontenbonkers. bah bah * 10000000

alsof jij het niet prachtig zou vinden om je geld te verdienen door drugs te gebruiken op tv

die gast heb echt wel een relaxt leventje:jaja:

Waarschuw beheerder
ja duhh:)

Het gaat om de kijkcijfers he :cheer: .....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me wel grappig (Y)

Waarschuw beheerder
ga vanaaf zeker kijken :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 20:34:
ga vanaaf zeker kijken

me 2, als ik het niet vergeet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 21:03:
ga vanaaf zeker kijken

me 2, als ik het niet vergeet...

Haha, ik heb mn wekker maar voor de zekerheid gezet, korte termijn geheugen he.. :P
laatste aanpassing
Vanavond is alleen maar drank... is nog niet zo boeiend dus :D Eddy zoey was 2 weken geleden ladderzat door absinth, vorige week die Bridget bij de Roemeense zigeuners en vanavond Filemon... Relax man, werken bij BNN.
Waarschuw beheerder
echt goed dat er eens een keer niet zo preuts over gedaan wordt.
Kan de wereld nog iets van leren

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens, van der snats :jaja:

Al proberen ze er natuurlijk weer alles aan te doen om er een stokje voor te steken.. :/

Trouwens; Hoe kunne mensen dit nou vergeten om te kijken??? Ik verheug me er al dagen op... :9
Waarschuw beheerder
dalijk maar is kijken of et wat is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 21:46:
Trouwens; Hoe kunne mensen dit nou vergeten om te kijken??? Ik verheug me er al dagen op...

Haha, nou omdat ik wel vaker een film ofzo wil gaan kijken en dan een uur later ofzo is het ineens van owja kut, ik zou die film kijken. :P