was je toen al wakker toen dat gebeurde?
ben vandaag in Amsterdam geweest met Mike Tyson, wat Maradonna is voor voetbal, is Tyson 10x meer voor het boksen (is mijn mening) Ik heb al zijn partijen op dvd en nu eindelijk een foto van mijn held!
Brian Maulany, Mike Tyson en Ik (Dave Dalgliesh)
14 reply's waaronder 3 keer dezelfde grap, originaliteit straalt er vanaf.
Remy Bonjasky zit op zijn top, Tyson is over zijn top heen, maar geloof me, vraag op straat aan 20 willekeurige personen: wie is Remy Bonjasky en wie is Mike Tyson.
IEDEREEN KENT TYSON Ik ben nog steeds blij dat ik met hem op de foto sta.
Ik sta ook op de foto met Bonjasky, en Aerts en Hoost en Kaman en Wanderlei Silva en FEdor en Crocop, Maar deze foto, kom in een lijstje en zet ik in mijn woonkamer.
dat is wel cool...
Ik vind hem zeker ook 1 van de beste boksers.
hij bokst tenminste
als je kijkt hoe Lennox Lewis van Mike Tyson wint.
dat is gewoon asociaal
elke 3 seconden houdt ie Tyson vast, een half uur lang.
zodat ie helemaal niet aan boksen toe komt en alleen zijn energie opmaakt.
op het laatst als tyson gedemotiveerd en ongeconcentreerd effe niet oplet loopt ie tegen een paar klappen op.
betere regel is: 3x vasthouden: gediskwalificeerd.
Als Tyson volluit tegen Lennox raast is Lennox daar niet tegen opgewassen.
Eigenlijk vind ik alleen Roy Jones Junior beter.
Tss, Tyson kreeg boksles. Meerdere directes spatte van zn hoofd af. Tyson zat te janken in zn hoek.Lewis won die partij meer dan terecht
Mja, Ik denk dat je lewis toch een beetje onderschat hoor. Lewis heeft ook prachtige partijen neergezet. Maar t blijft een brit dus zowiezo minder respect van de amerikanen..
Tyson was echt een sloper. Hij sloopte zn tegenstanders letterlijk.
ja hoor mooi amerikaans verhaal
tyson is iemand die alleen al door zijn persooonlijkheid en prestaties een grootheid is geworden daar is bonjasky niks bij te vergelijken
dat bedoel ik met niet te vergelijken bonjasky is een goede vechter opzich maar zo lopen er nog 100derden rond tyson is iemand die menig mens kent al is het maar van naam
Dan kun je ze toch wel vergelijken?
Bonjaski komt er dan alleen erg slecht vanaf
ja ik neem aan dat als iemand verloren heeft dat de jury zo heeft beoordeeld dat de uitkomst objectief en juist is ...
Of wil jij aan mij een of ander verhaal vertellen dat de jury was omgekocht door andre zodat bonjasky dus won
jij vond ignashov gewoon beter ( dan is dat jouw kijk op de wedstrijd ) en dus jouw mening, maar die is niet objectief
Hoewel ik t goed vind dat er 3 Nederlanders aankomende k1 staan, had Ignashov er moeten staan ipv Bonjaski.
Waarom? Ignashov heeft niet veel gevochten afgelopen jaar, dus heeft hij geen recht op een finaleplaats.
Winst op Remy had daar geen verschil in gemaakt want het was een superfight. Remy was al geplaatst voor de laatste 8 dus die partij was geen onderdeel van de Final Elimination.
Buakaw in de finale vorig jaar gezien tegen Masato? Hij trapte hem de hele rind door en dan presteren ze het nog om extra rondes uit te schrijven.
Het was wel een superfight, maar het was tevens een kwalificatiewedstrijd.
Remy was na de overwinning van vorig jaar al zeker van een plaats bij de laatste 8, dacht ik.
Ook Bonjasky straalde niet echt zo als normaal maja hij was toch al geplaatst. Ignashov moet gewoon weer flink gaan traine en de Wodka laten staan
En ignasjov is al een paar nix meer.