Dan ga ik toch voor Prednison Attack. 
Uitspraak van Janse Ragge op dinsdag 20 september 2005 om 18:59:Dan ga ik toch voor Prednison Attack.
ik ook
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 18:59:ik ga voor koos alberts
cker weten
Prednison Attack
Uitspraak van Robijntje! op dinsdag 20 september 2005 om 18:58:zou zo niet uit me hoofd weten hoe ze allemaal klinken dus ik ga voor prednision
prednison is wel aardig maar te vaak gehoord...
morphine attack een aanrader...
Uitspraak van Problem Child op dinsdag 20 september 2005 om 19:09:Morphine Attack vlak gevolgt door Protusan Attack
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 20 september 2005 om 19:24:Meagashira - Prozac Attack (PROJECT OMEAGA REMIX)
P Omeaga = Meagashira ?
jup.. maarja zo staat die aangegeven..
misschien heb je ook een meagashira - prozac attack
zonder dat tie m zelf weer heeft geremixt..?
iemand enig idee...
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 20 september 2005 om 19:29:Vage shit
Remixen onder je eigen alter ego
ja k zou t niet weten...
als iemand een idee heeft zou k t graag wille hore iig..
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 20 september 2005 om 19:29:Remixen onder je eigen alter ego
niets raars
een alter ego heeft meestal een andere stijl
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 19:48:http://www.discogs.com/release/157340
hier staat ie wel op de cd zie je hem ook 2 x staan ene is idd techno ofzo en de ander wat harder klinkt ook lekker.
die cd is echt een aanrader
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 19:00:cker weten
nou voor mij toevallig wel
1) Prednison/Prozac attack(de hardcore versie)
2) Morphine Attack
3) Methadon Attack
En wat te denken van die subroutines op het album 'Clustered documents?' Ook geil wmb...
De eerste woorden in de titels zijn inderdaad allemaal medicijnen. Prozac is bijvoorbeeld een anti-depressiva, Valium is rustgevend (en verdovend geloof ik). etc etc
2) Morphine Attack
3) Methadon Attack
En wat te denken van die subroutines op het album 'Clustered documents?' Ook geil wmb...
De eerste woorden in de titels zijn inderdaad allemaal medicijnen. Prozac is bijvoorbeeld een anti-depressiva, Valium is rustgevend (en verdovend geloof ik). etc etc
laatste aanpassing