Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 16:30:je gunt het az wel alleen die van gaal nie
Én Landzaat niet, én van Galen niet.
Potje onderschatting dit denk?
3-1 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 17:11:Az kan bij deze stand weer met beide beentjes op de grond staan.En ik zei nog wel 0-7
Je was toch erg positief he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 17:09:Whaha....AZ mag zich idd echt schamen.....
Waarom?? Alsof dat Samara zo een slechte ploeg heeft
Goed georganiseerd achterin en 2 goede en snelle spitsen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 17:13:Waarom?? Alsof dat Samara zo een slechte ploeg heeft
Goed georganiseerd achterin en 2 goede en snelle spitsen.
Nou het was toch een klein clubje wat niks voorstelde!
En Samara lag helemaal niet wakker van de uefa cup,omdat ze andere zorgen hebben b.v zorgen dat ze niet degraderen!
laatste aanpassing
3-2 achter
ik wist niet eens dat ze nu al speelden...ff snel www.soccerstand.com checken....wel matig zeg..beter dat ze nog ff gelijkspelen...of winnen haha 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 17:15:Nou het was toch een klein clubje wat niks voorstelde
Tja dat dachten o.a. Shaktar en Villareal vorig jaar ook van AZ. Zo zie je maar wat er gebeurt als je je tegenstander onderschat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 17:18:ow 3-3 al
woon je in de toekomst ofzo??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 17:17:Tja dat dachten o.a. Shaktar en Villareal vorig jaar ook van AZ. Zo zie je maar wat er gebeurt als je je tegenstander onderschat
Dat bedoel ik,hetzelfde als Fc Thun daar doet ook iedereen lacherig over,nou ze hebben het gister toch niet slecht gedaan tegen Arsenal..