julia moet er eigelijk wel inblijven.. beetje bitchie
ben ook wel benieuwd hoe t met imani en haar moeder af gaat lopen..en of junior mee gaat... vind t wel langdradig worden...
en of sanne en tonnie wat krijgen, zou wel een leuk stel zijn
Ja ik ook hoop eigenlijk wel dat het goed afloopt dat ze mogen blijven want normaal is Juun wel een klootzak maar nu is die echt lief met Imanie hij houdt wel echt van haar anders zou die ook niet met haar mee willen naar Soemalieland.
Jirina & Ilyas vind ik eigenlijk ook wel een leuk stelletje.
Vrijdag laaste aflevering van t seizoen.
Vrijdag laaste aflevering van t seizoen..laatste aanpassing 7 mei 2007 22:50
Vrijdag laaste aflevering van t seizoen..laatste aanpassing 7 mei 2007 22:50
Maar iemand al vermoedens over de cliffhanger van vrijdag?
Ik wel
Hier komt die :: Malu en julia zijn in dok, en de waarheid komt na boven ze krijgen ruzie. Op een of andere manier raakt julie an bewusteloos daan en malú is weg.
En Dan gaat dok in de fik. (Daan die zou kortsluiting veroorzaken) en dan gaat julia dood, of ze word nog gered maar dan is het nog niet zeker of ze overleefd.
oeh dat varken dat marnix en anna van de week opdienden tijdens het etentje met eva en joost, vreselijk... arme beest
Whoehhhhh dok gaat in de fik vanavond ( denk ik )
einde klopt niets van, ik dacht dat hij de eigenaar
was maar dan 1 zonder sleutels om het rolluik te openenen.
hij belt de alarmcentrale een roept op het einde er zitten
twee mensen binnen trut een gooit de telefoon op de grond
een gaat via een raam naar binnen een staat daar ineens in de
keuken met een telefoon de alarmcentrale te bellen.
Denk je dat er op zulke dingen geen veiligheidsgebeuren zit zodat je het handmatig kan openen juist ivm zulke noodsituaties???
Denk je dat er op zulke dingen geen veiligheidsgebeuren zit zodat je het handmatig kan openen juist ivm zulke noodsituaties???
Ik zelf werk in een supermarkt en deze rolluiken gaan in de avond dicht met sleuten, dus op stroom ect. En wij hebben niets om hem handmatig open te maken ofzo hoor. Gaat echt alleen met sleutel open en dicht