don't be a sheep,be a shepherd !
Kuddedieren zijn we allemaal. En vooral diegene die roepen dat ze 't niet zijn.
ben graag het tegenovergestelde van wat de massa doet ...
ben niet zo een grijze massa volgende schapen burgermens
![[img width=400 height=300]http://www.cojeto.szm.sk/tekno.jpg[/img]](http://www.cojeto.szm.sk/tekno.jpg)
ik ben alles behalve n kuddedier!!!!!
Je gaf het zelf al aan; je werkt, hebt een huis, gaat naar feestjes, allemaal kuddegedrag.
Loonslaaf zijn is ook kuddegedrag, en daar hoeft niemand zich voor te schamen.
Als je echt wil hoeft niemand op straat te slapen, er zijn manieren genoeg om aan geld te komen
Je kiest een keuze mogelijkheid uit en je behoort automatisch bij de kudde die dezelfde keuze heeft gemaakt
doe mn eigen ding..
ben liever anders en mezelf dan een kuddedier zonder persoonlijkheid
Ik ben wel aardig alternatief, heb echt een hekel aan mensen die de hele kudde achterna lopen!
Nee ... ik ga liever mn eigen gang.
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen persoonlijkheid maar face it, dat je je eigen ding doet wil niet zeggen dat je geen kuddedier bent.
Iedereen voelt zich min of meer aangesproken tot bepaalde subculturen en stromingen en we willen graag laten zien dat we daar bij horen.
Het is zowiezo al dom om te denken dat je geen kuddedier bent terwijl je jezelf aanmeldt voor een dance-site als PF en daar een profiel aanmaakt...
ik snap wel wat je bedoelt...maar toch...ik word er juist vaak op aangesproken dat ik zo'n vrij leventje heb...en dat t ns tijd wordt dat ik me aanpas... leg dat ns uit dan...
ik snap wel wat je bedoelt...maar toch...ik word er juist vaak op aangesproken dat ik zo'n vrij leventje heb...en dat t ns tijd wordt dat ik me aanpas... leg dat ns uit dan...
mode wat is dat?ik koop en trek aan wat ik leuk vind of het nu in de mode is of niet!
Lulkoek, alsof jij nooit in je leven iemand anders een keer met een bepaald kledingstuk zag lopen waarna je dacht: he, dat wil ik ook wel...
iedereen die hier zegt dat ie geen kuddedier is liegt dat ie barst
ik kijk niet echt naar anderen
Ik doe wat ik wil, ik kijk niet echt naar anderen
Van wat die doen ofzo..
iedereen die hier zegt dat ie geen kuddedier is liegt dat ie barst
zwervers en kluizenaars
Doe gewoon wat ik zelf wil, dus ik draag ook wat ik wil.
en doe je daarom maar van alles om bij de grote massa te horen??
echt niet, heb nog nooit meegedaan aan mode
De mens is een kuddedier!!!
Mensen zijn dag in- dag uit bij elkaar, wonen in kudde's (die we dorpen en steden noemen) en jagen (werken) in groepen...
Sorry, fact of life: de mens is een kuddedier!
Alle mensen zijn ook in diverse hokjes te plaatsen. Iedereen valt gedeeltelijk in dezelfde hokjes en gedeeltelijk in andere hokjes. In welke hokjes je allemaal valt, bepaalt mede je identiteit.laatste aanpassing 20 november 2005 13:25
gelukkig doe ik wat ik wil en niet wat an der wil zoals de meeste in de wereld laat mij maar lekker fwars zijn
Dat doen wildebeesten ook, die leven in grote kuddes net als mensen
Hahaha, je hebt gelijk hoor...
Maar iedereen doet onbewust mee aan de mode, of koop jij je kleren in Polen?
Ik neem aan dat je wel kleding laat maken waar je niet mee voor lul loopt, komop ik neem aan dat je niet meer a la jaren 80 met zo'n getoupeerde kuif en 3 kleuren beenwarmers loopt