Partyflock

Forumonderwerp · 808066

Waarschuw beheerder
Ben jij iemand die met de mode meedoet en kijkt wat je medemens doet, om het dan vervolgens na te doen, en ben je bang om buiten de boort van de maatschappij te vallen en doe je daarom maar van alles om bij de grote massa te horen??

Of ben je er tegen, en zet je je af?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja

Waarschuw beheerder
ik doe lekker wat ik zelf wil :D

Waarschuw beheerder
ik draag wat ik mooi vind en soms is dat de mode maar heel veel van de mode nu vind ik echt nix aan:no:

Waarschuw beheerder
Op de mode let ik niet echt. Maar wat ik draag ik meestal wel "modieus"
Waarschuw beheerder
ik vind niet dat als je met de mode meeloopt dat je dan een kuddedier bent, wel als je iemand kopieert om erbij te horen :D

ik ben geen volgschaap :p

Waarschuw beheerder
ik draag wat ik zelf leuk vind ongeacht wat een ander ervan vind.Niet omdat ik me wil afzetten , maar omdat ik de meeste dingen die trendy zijn gewoon niet mooi vind.

Waarschuw beheerder
don't be a sheep,be a shepherd ! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doe lekker wat ik zelf wil :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 13:57:
don't be a sheep,be a shepherd !

juist (Y) ik probeer zoveel mogelijk voor de kudde te lopen

uiteindelijk veranderd niet aan het feit dat iedereen een kuddedier is....men voelt zich veilig als je met meer bent,zie je overal terug in de natuur

Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag Lonsdale omdat mijn vrienden anders zeggen dat ik een clubkut ben, en dan ben je natuurlijk niet hardcore genoeg...
Waarschuw beheerder
Ik ben meer een "zwart schaap"... Altijd als laatste en tegen de stroming in zodat de "kudde" zich van je afscheidt... ;-P

Waarschuw beheerder
afzetten vin ik een beetje zwaar om te zeggen
ma trek ook geen ruk aan van wat "mode" heet

Artiest ZWEMLES
Waarschuw beheerder
Kuddedieren zijn we allemaal. En vooral diegene die roepen dat ze 't niet zijn.

Waarschuw beheerder
Echt niet , ik doe alleen wat ik graag doe en ben mezelf
Jammer dat 90 % het niet doet , maar er gaat echt een wereld voor je open als je jezelf durft te zijn en scheit te hebben aan de mening van de meute

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 14:53:

Crap zeg :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 14:53:

Precies, alle mensen die niet met de mainstream kudde meelopen vormen weer tegen-groepjes die ook weer een kudde zijn.

De enige mensen op deze aarde die een levensstijl hebben waarmee ze laten zien dat ze echt volledig schijt hebben aan deze maatschappij en al z'n regels:
[img width=400 height=300 cacheid=00071b5800131ed36d3141331a00f2a88e]http://static.userland.com/images/tsja/zwerver.jpg[/img]

ZWERVERS!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben graag het tegenovergestelde van wat de massa doet ...

ben niet zo een grijze massa volgende schapen burgermens :/

Waarschuw beheerder
NPC snapt 't, Vage en Gijs niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 15:00:
ben graag het tegenovergestelde van wat de massa doet ...

ben niet zo een grijze massa volgende schapen burgermens

waarom heeft iedereen dezelfde standaard antwoorden, ook dat is kuddegedrag...
Zolang je netjes je belasting betaalt, in een huis woont, een OV abbonement hebt en elk jaar op een volledig verzorgde vakantie gaat maar denkt dat je rebels bent omdat je geen Gaastra jas draagt heb je het echt mis...
We zijn allemaal kuddedieren, alleen houden we zo graag vast aan het beeld dat we allemaal diep van binnen nog een stukje onafhankelijk oermens zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En zij die zeggen dat ze 't niet zijn, gaan door 't leven met paardenkleppen op. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een vaste baan, draag merkkleertjes, heb een rijtjeshuis, een burgerbak, ga naar feestjes waar 20.000 precies dezelfde mensjes komen en ga elk weekend wandelen met me hond op het strand waar ook 10.000 mensen precies hetzelfde doen maar nee hoor, ik ben geen kuddedier.
Ik maak zelf wel uit wat voor kleur onderbroek ik draag en naar welk strand ik ga...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En hoe ik dat combineer bij de rest van m'n outfit!! (6)

Vertel 't ze maar!!!

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een kuddedier en damn proud of it :yes:

Waarschuw beheerder
Idem.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=266 height=382 cacheid=0000dbc50001c723566c077e1a00f2aac8]http://www.ecoln.com/crusties.jpg[/img]
Net als die anti-globalisten, crusties, travellers of hoe je ze wil noemen.
Allemaal zogenaamd anarchistisch, onafhankelijk en tegendraads, maar ze staan wel elke G8 top met z'n 1000en protesteren en rellen en illegale tekno feesten afgaan me ze allen...
En allemaal dezelfde legerjasjes, Arafat sjaaltjes, dreadlock kapsels en VW busjes :S
Hoe bedoel je kuddedieren?

[img width=400 height=300]http://www.cojeto.szm.sk/tekno.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 13:49:
ben je bang om buiten de boort van de maatschappij te vallen en doe je daarom maar van alles om bij de grote massa te horen??

Dat vooral ja :$

Waarschuw beheerder
Amen!

Waarschuw beheerder
Slotje en een ban dan maar doen?

Waarschuw beheerder
Mmm NPC heeft wel een paar punten! :d

Daar kunnen we niet onderuit. :no:

uuh wat moet ik hier nou op terug zeggen... :$
Waarschuw beheerder
mwah kwa kleding doe ik gewoon aan wat ik zelf mooi vindt en et mot natuurlijk wel lekker zitten
:/ en ik zet me nergens tegen af of doe dr juist aan mee...

Waarschuw beheerder
en ik zet me nergens tegen af of doe dr juist aan mee...

Ook dat is een vorm van kuddegedrag. :yes:

Waarschuw beheerder
Ik doe lekker wat ik zelf wil :)
Waarschuw beheerder
iedereen is een kudde dier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 18:32:
Ik doe lekker wat ik zelf wil

Daar geloof ik niks van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op zaterdag 3 september 2005 om 18:43:
iedereen is een kudde dier

Heb er nooit bijgehoord.
mensen vinden me vaak ook raar.
Vroeger vond ik dat erg, nu kan ik t wel waarderen
Waarschuw beheerder
Ik doe wat ik leuk vind en wat ik aantrek :yes:

Waarschuw beheerder
Een beetje wel, maar dat is iedereen...Doe alleen dingen die ik leuk vind
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit gehad, ik doe wat ik wil en niet wat een ander graag wil zien.

Waarschuw beheerder
donateur
nee.. stampkipje's leven alleen, niet in een kudde :P

Waarschuw beheerder
Elke vorm van zogenaamde individuele ontplooing is een pakket van invloeden van verschillende kuddes. Het is voor de mens onmogelijk te overleven als hij zich niet conformeert aan de kudde. Je moet immers deel uit maken van het systeem om er van te kunnen profiteren. We zijn dus allemaal kuddedieren, maar omdat we zelf de keuze kunnen maken uit welke kuddes we invloeden meenemen hebben we de illusie van een geheel eigen identiteit.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, we houden ons in Nederland allemaal aan dezelfde regels en leven over het algemeen naar dezelfde normen dus zijn we kuddedieren.
En natuurlijk vinden mensen dit een scheldwoord want neeeeee ik doe niet mee met de mode...
Maar als iemand even de moeite neemt om terug te lezen zul je zien dat iedereen in de maatschappij een kuddedier is en als je je daar niet aan houdt ben/word je een verschoppeling of kluizenaar...

Waarschuw beheerder
donateur
Niemand doet echt wat ie wil anders zou iedereen in restaurants met z'n handen eten, openlijk boeren en schijten en alle etiquetten en regels volledig aan zijn laars lappen...

Zelf bepalen wat je draagt, luistert en zegt is nog geen bewijs dat je geen kuddedier bent...

Waarschuw beheerder
waarom heeft iedereen dezelfde standaard antwoorden, ook dat is kuddegedrag...
Zolang je netjes je belasting betaalt, in een huis woont, een OV abbonement hebt en elk jaar op een volledig verzorgde vakantie gaat maar denkt dat je rebels bent omdat je geen Gaastra jas draagt heb je het echt mis...
We zijn allemaal kuddedieren, alleen houden we zo graag vast aan het beeld dat we allemaal diep van binnen nog een stukje onafhankelijk oermens zijn...

Sad but true...

Ik vraag me af wie nou echt geen kuddedier is (afgezien van zwervers dan he) Rocksterren ofzo :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik doe waar ik zin in heb en als dat toevallig kudde gedrag is schijt het me niks

Waarschuw beheerder
Nee ... ik ga liever mn eigen gang.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen kuddedier :no:

omdat ik m'n belasting betaal en in n rijtjeshuis woon wil nog niet zeggen dat ik me iets aantrek wat andere mensen zeggen (merkkleding :frusty: lekker f*ckin' belangrijk...ik vind nike's lekker lopen :s ben ik nou n kuddedier??? )...en dat ik nou toevallig werk wil niet zeggen dat ik n meeloper ben hoor!!!!! ik graag naar feesten die ik zelf uitkies...moeten toch betaald worden he....

ik ben alles behalve n kuddedier!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
heb altijd al mijn eigen plan getrokken,meestal liepen de schapen achter mij aan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 17:37:
ik ben alles behalve n kuddedier!!!!!

Je gaf het zelf al aan; je werkt, hebt een huis, gaat naar feestjes, allemaal kuddegedrag.
Loonslaaf zijn is ook kuddegedrag, en daar hoeft niemand zich voor te schamen.

[img width=348 height=450 cacheid=001119e8000e3bb2139ea1701a00f2fced]http://www.hamneggs.nl/gigallery/images/zw_portret_zwerver.jpg[/img]

Deze man heeft echt schijt aan alles, hoe ie eruit ziet, dat ie uit een vuilnisbak vreet, hoe laat ie naar z'n kartonnen doos gaat.
Volledige vrijheid en onafhankelijkheid :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 17:49:
Je gaf het zelf al aan; je werkt, hebt een huis, gaat naar feestjes, allemaal kuddegedrag.
Loonslaaf zijn is ook kuddegedrag, en daar hoeft niemand zich voor te schamen.

ik noem dat geen kuddedier zijn...ik ben bang om op straat te slapen...:p

ik snap wel wat je bedoelt...maar toch...ik word er juist vaak op aangesproken dat ik zo'n vrij leventje heb...en dat t ns tijd wordt dat ik me aanpas...:s leg dat ns uit dan...:d

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Ik ben wel aardig alternatief, heb echt een hekel aan mensen die de hele kudde achterna lopen! Zijn stijlloze mensen. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
hé hoe gaan we dat nou oplossen met dat geld voor die kaartjes??? :s

Waarschuw beheerder
En ik snap NPC ze standpunt ook wel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 17:49:
Deze man heeft echt schijt aan alles, hoe ie eruit ziet, dat ie uit een vuilnisbak vreet, hoe laat ie naar z'n kartonnen doos gaat.
Volledige vrijheid en onafhankelijkheid

en niet alle zwervers kiezen voor hun levensstijl hoor....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:15:
hé hoe gaan we dat nou oplossen met dat geld voor die kaartjes???

Hoeft niet meer.. ;)

Ik heb die kaartjes uiteraard verpatst daar aan de deur :jaja:

(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:18:
Ik heb die kaartjes uiteraard verpatst daar aan de deur

echt...BETER!!!!!! ik heb nog wel m'n eigen nr. hoor :)

Waarschuw beheerder
Oke dan . :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:17:
en niet alle zwervers kiezen voor hun levensstijl hoor....

Als je echt wil hoeft niemand op straat te slapen, er zijn manieren genoeg om aan geld te komen

Waarschuw beheerder
ik draag wat ik mooi vind... of de kudde het daar nou mee eens is ofniet.. ben liever anders en mezelf dan een kuddedier zonder persoonlijkheid
Waarschuw beheerder
doe mn eigen ding..
niet omdat iedereen dat ook doet...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:36:
Als je echt wil hoeft niemand op straat te slapen, er zijn manieren genoeg om aan geld te komen

en toch is t verdomd moeilijk om uit de vicieuze cirkel te komen...als je eenmaal op straat staat...

zonder vaste woon- of verblijfplaats kan je al niet solliciteren...toch moeilijk geld verdienen hoor :s

Waarschuw beheerder
Je kunt niet anders dan meegaan in kuddes. Alle keuze mogelijkheden die je hebt zijn voor je bedacht. Je kiest een keuze mogelijkheid uit en je behoort automatisch bij de kudde die dezelfde keuze heeft gemaakt. Bovendien heb je in elke context bepaalde gedragscodes waaraan je, je conformeert, anders zul je snel verstoten worden en eenzaam sterven. Ik snap al die mensen niet die zo wanhopig verzetten tegen het idee een kuddedier te zijn. Als iedereen zo een sterk individu was, hadden we nooit in staat geweest goed geoliede samenlevingen te creeeren. Kuddegedrag is nodig om te overleven.
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 19:45:
Je kiest een keuze mogelijkheid uit en je behoort automatisch bij de kudde die dezelfde keuze heeft gemaakt

Dat klopt in zekere zin wel, maar er zijn geen 2 mensen met exact dezelfde interesses, hoever je ook opdeelt in kuddes. Iedereen past zich aan aan zijn/haar levensstijl en het is een gewoonte van de mens om ergens bij te willen horen(=desired participation of aspiratie.
Dat uit zich door middel van een combinatie van overgenomen gedrag, normen en waarden, kleding en-muziekstijl, etc.

Waarschuw beheerder
Of we het nou willen of niet, er wordt ons een bepaalde levenststijl aangeleerd (de Westerse ja) en dat zorgt voor bepaalde verwachtingen die mensen van je hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom moet ik ook zo lachen om die mensen hier die zeggen van:
Uitspraak van RaverGirl op zondag 4 september 2005 om 18:47:
doe mn eigen ding..

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:40:
ben liever anders en mezelf dan een kuddedier zonder persoonlijkheid

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 18:10:
Ik ben wel aardig alternatief, heb echt een hekel aan mensen die de hele kudde achterna lopen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 17:10:
Nee ... ik ga liever mn eigen gang.

Bla bla bla...
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen persoonlijkheid maar face it, dat je je eigen ding doet wil niet zeggen dat je geen kuddedier bent.
Iedereen voelt zich min of meer aangetrokken tot bepaalde subculturen en stromingen en we willen graag laten zien dat we daar bij horen.
Het is zowiezo al dom om te denken dat je geen kuddedier bent terwijl je jezelf aanmeldt voor een dance-site als PartyFlock en daar een profiel aanmaakt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 22:50:
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen persoonlijkheid maar face it, dat je je eigen ding doet wil niet zeggen dat je geen kuddedier bent.
Iedereen voelt zich min of meer aangesproken tot bepaalde subculturen en stromingen en we willen graag laten zien dat we daar bij horen.
Het is zowiezo al dom om te denken dat je geen kuddedier bent terwijl je jezelf aanmeldt voor een dance-site als PF en daar een profiel aanmaakt...

:yes: je hebt gelijk maar dan nog...
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 17:53:
ik snap wel wat je bedoelt...maar toch...ik word er juist vaak op aangesproken dat ik zo'n vrij leventje heb...en dat t ns tijd wordt dat ik me aanpas... leg dat ns uit dan...

:d :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 23:03:
ik snap wel wat je bedoelt...maar toch...ik word er juist vaak op aangesproken dat ik zo'n vrij leventje heb...en dat t ns tijd wordt dat ik me aanpas... leg dat ns uit dan...

Dat betekent dat de mensen van de saaie volwassen mensen-kudde graag zouden willen dat jij je bij hen aansluit ipv de kudde partypeeps waar je nu bij zit...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 23:07:
Dat betekent dat de mensen van de saaie volwassen mensen-kudde graag zouden willen dat jij je bij hen aansluit ipv de kudde partypeeps waar je nu bij zit...

whahahahaha...:respect: jij bent goed (Y)
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon altijd m,n eigen gangetje.
Waarschuw beheerder
Alleen al het feit dat ik hier op partyflock een profiel geeft aan dat ik een kuddedier ben.
Dan vind ik het nog zo leuk om het een beetje bij te houden, stiekem wil ik natuurlijk dat mensen me later herkennen op feestjes van PF, of dat ze een PB sturen naar aanleiding van iets wat ik hier neer heb gepost.

En ik weet zeker dat er hier geen uitzonderingen op die regel zijn, iedereen die hier zit komt hier met een doel, en dat is aansluiting proberen te vinden bij de dancecultuur. Niks meer en niks minder.

Edit: oh sorry dat ik het topic zo omhoog schop. :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben gewoon mezelf, draag kleren die ik mooi vind.
en ben altijd haantje de voorste met alles, kudde volgt mij meestal

Waarschuw beheerder
NPC heeft in alle opzichten gelijk!

Waarschuw beheerder
Nee, absoluut geen kuddedier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 19:42:
Nee, absoluut geen kuddedier

:yawn: weer 1 die het niet snapt...
Waarschuw beheerder
jup ben best een kuddedier als ik er over nadenk, maar tot een een bepaald punt.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, en dat noemen ze identiteit en karakter.
Dat heeft iedereen namelijk wel zelf, maar kuddedieren zijn we bijna allemaal...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen knuddedier :no:
Waarschuw beheerder
muhhhhhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
donateur
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent een lekkerdier

Waarschuw beheerder
donateur
:$

Waarschuw beheerder
een kudde dier,,
niet egt. soms ook wel.. maar meestal heb k zelf de leiding en loopt iedereen met hun kuddegedrag 8er mij aan haha,,
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel een kudde dier :)

Ik zit in de hardcore kudde , maar ook bij de sportschool kudde ;p

En bij de pf kudde natuurlijk :)

Er zijn ook mensen die bij de "ik ben mezelf" kudde zijn ;)
Daar zit ik dan weer niet bij , maar ik ben wel een aarige (zeggen ze) b)

Waarschuw beheerder
gezellig hier vormen we ook allemaal een kudde Ghehe
Waarschuw beheerder
mode wat is dat?ik koop en trek aan wat ik leuk vind of het nu in de mode is of niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van annouschka op zondag 2 oktober 2005 om 08:48:
mode wat is dat?ik koop en trek aan wat ik leuk vind of het nu in de mode is of niet!

jij behoort tot de eigenwijze kuddedieren :jaja: Ghehe :P

Waarschuw beheerder
Om het kort te zeggen: we lopen allemaal mee met een kudde en de zogenaamde individualiteit wil zeggen dat je zelf de kudde kiest die je volgt. Veel mensen denken dat ze als ze niet de grootste kudde volgen geen kuddedieren zijn (alto's), maar ondertussen zijn ze een kudde op zich geworden.

Bovendien is de uitspraak ik hoor niet bij een kudde maar ben een individu een typische kuddeuitspraak (zowat heel Nederland roept dat namelijk)

Waarschuw beheerder
moet je het woord kudde eens een paar keer herhalen :)

Waarschuw beheerder
ik doe juist alles andersom. tegen de mode in lopen enz enz

Waarschuw beheerder
donateur
Qarlo...wat heb je nou weer gedaan??? :d

Waarschuw beheerder
Stelling:

Druggebruik op een feest...een vorm van kuddegedrag?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 18:54:
Stelling:

Druggebruik op een feest...een vorm van kuddegedrag?

Ja dat is de drugs kudde :)

Daar zit ik ook bij af en toe ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben n soepkip...telt dat ook???? :woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik doe wat ik wil, ik kijk niet echt naar anderen :no:
Van wat die doen ofzo..

Waarschuw beheerder
donateur
Lulkoek, alsof jij nooit in je leven iemand anders een keer met een bepaald kledingstuk zag lopen waarna je dacht: he, dat wil ik ook wel...

iedereen die hier zegt dat ie geen kuddedier is liegt dat ie barst

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 15:19:
Lulkoek, alsof jij nooit in je leven iemand anders een keer met een bepaald kledingstuk zag lopen waarna je dacht: he, dat wil ik ook wel...

Kan jij lezen?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 november 2005 om 15:11:
ik kijk niet echt naar anderen

Tuurlijk, af en toe zie ik wel eens een truitje of een broek wat ik ook wel wil :P

Waarschuw beheerder
Wel grappig dat veel hier zeggen: 'ik ben mezelf en kijk niet naar anderen'

Er zit nooit iemand bij die zegt: 'ik ben niet mezelf, ik ben iemand anders die veel cooler is'

Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt niet anders dan meegaan in kuddes. Alle keuze mogelijkheden die je hebt zijn voor je bedacht. Je kiest een keuze mogelijkheid uit en je behoort automatisch bij de kudde die dezelfde keuze heeft gemaakt. Bovendien heb je in elke context bepaalde gedragscodes waaraan je, je conformeert, anders zul je snel verstoten worden en eenzaam sterven. Ik snap al die mensen niet die zo wanhopig verzetten tegen het idee een kuddedier te zijn. Als iedereen zo een sterk individu was, hadden we nooit in staat geweest goed geoliede samenlevingen te creeeren. Kuddegedrag is nodig om te overleven.

is wel goed gezegd..
!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De enige mensen die zich een levenstijl kunnen veroorloven waarin ze volledig schijt aan de kudde kunnen hebben zijn zwervers en kluizenaars...
Make your choise (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 november 2005 om 15:11:
Ik doe wat ik wil, ik kijk niet echt naar anderen
Van wat die doen ofzo..

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 15:19:

Iedereen is een kudde dier. We worden allemaal in het gareel gehouden.
De mensen die niet als kudde dieren leven daar wordt op neer gekeken, die worden bestempeld als ontspoord.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:17:
zwervers en kluizenaars

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een golf :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:17:
De enige mensen die zich een levenstijl kunnen veroorloven waarin ze volledig schijt aan de kudde kunnen hebben zijn zwervers en kluizenaars...
Make your choise

:no:
Ook bullshit
kan alleen maar als je alleen op de wereld bent ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op zondag 13 november 2005 om 19:33:
kan alleen maar als je alleen op de wereld bent

En wat is een kluizenaar dan, snotaap?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op zondag 13 november 2005 om 19:33:
kan alleen maar als je alleen op de wereld bent

iedereen is alleen op deze wereld...behalve siamese tweelingen :)
Waarschuw beheerder
alleen een dode vis gaat met de stroming mee
Waarschuw beheerder
ben idd een kuddedier.ik heb behoefte aan sociaal contact met andere mensen

maar ik vind mijn vrede niet tussen "alledaagse" personen.

zo vind ik mijn heil als surfer en hun way of life...zij zetten zaken als carriere en geld en macht evt. niet op de eerste plaats.

jezelf leren kennen dmv reizen, het surfen de culturen van exotische landen, een zijn met de natuur....maakt jou een ander mens...een mens zoals een mens hoort te zijn, zonder die begeerte aan meteriele bezittingen.

maar het is en blijft moeilijk om je af te zetten van de grote kudde...de kudde waar het om draait in de westerse wereld.zeker als je erin bevind en bewust noch onbewust deel van uitmaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat niet om 'de grote kudde'
het gaat om gewoon kuddegedrag, jij hoort bij de kudde surfers
Waarschuw beheerder
jij hoort bij de clubkut-kudde

ik bij de pogo-kudde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat heeft iedereen namelijk wel zelf, maar kuddedieren zijn we bijna allemaal...

behalve Jef, maar dat vertel je de mensen er niet bij!

ik ben er 1 uit 't nest van velen, maar oooh ooh ik ben reuze anders!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vamp:bier:bier op maandag 14 november 2005 om 01:29:
ik bij de pogo-kudde

Oftewel, de Jostikudde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:39:
En wat is een kluizenaar dan, snotaap?

Waar haalt een kluizenaar al zn spulletjes en eten vandaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er op tegen, maar doe ongewild toch vaak zat mee :yes:
Waarschuw beheerder
Dat heeft iedereen van nature, dat je je omgeving na gaat doen.

Waarschuw beheerder
Met een kluizenaar bedoelen ze iemand die geen sociale contacten heeft en zoveel mogelijk binnen zit en weinig/geen besef heeft van de buitenwereld. Is vaak een mensenhater. Is niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Waarschuw beheerder
Dat begreep ik al ja.
Waarschuw beheerder
Denk het wel, moet alleen m'n kudde nog tegenkomen.

Waarschuw beheerder
Of ben je er tegen, en zet je je af?

Doe, denk, en kies wat ik zelf leuk vind.

Waarschuw beheerder
Alsof mensen die tegen 'kuddegedrag' zijn en zich afzetten nog zo speciaal zijn, dat is ook een flinke kudde inmiddels

Ik ben ook wel een kuddedier, maar ben niet echt bezig met mode of acceptatie, ik draag wat ik mooi vind. Dat mijn beeld van 'mooi' wordt gecreeerd door mijn omgeving en ik dus (net als de rest) toch volg boeit mij niet.

Bewust zijn is de eerste stap toch :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 16:52:
Doe, denk, en kies wat ik zelf leuk vind.

Niet, je doet wat sociaal aanvaardbaar is, je denkt binnen bepaalde lijnen en je kiest wat anderen al voor je gemaakt hebben.
Echte vrijheid is een illusie, begrijp dat dan...
Waarschuw beheerder
NPC je kan het wel 1000x zeggen maar deze wijsneuzen zullen en willen het niet begrijpen
Waarschuw beheerder
donateur
Doe gewoon wat ik zelf wil, dus ik draag ook wat ik wil.. Mode of géén mode..

Lekker boeiend wat de massa doet :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Ze denken allemaal dat ze niet met een kudde meelopen maar waarschijnlijk hebben ze in de brugklas al vreselijk hun best gedaan om maar niet buiten de boot te vallen...
Zelfs krakers, die er zo prat op gaan anarchistisch en tegendraads te zijn, vormen gewoon een kudde meelopers
Waarschuw beheerder
even kijken....Ik loop in een spijkerbroek en heb sportschoenen aan. Ga naar school en werk. Daarbij luister ik tussendoor of tijdens naar muziek. NEE ik ben geeeeeenn kuddedier....toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Profiel 11580 op maandag 14 november 2005 om 22:38:
Doe gewoon wat ik zelf wil, dus ik draag ook wat ik wil.

Dus als jij zin hebt om in je blote reet over straat te gaan dan doe je dat ook gewoon, schijt aan alles en iedereen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 22:05:
Niet, je doet wat sociaal aanvaardbaar is

:-S

Waarschuw beheerder
donateur
Ja of je nou wil of niet, we hebben allemaal weleens zin om een ruit in te gooien of in een brievenbus te zeiken, maar toch doen we het niet (mits nuchter natuurlijk)

Waarschuw beheerder
Doe gewoon wat ik zelf wil, dus ik draag ook wat ik wil.. Mode of géén mode..

Misschien had je eerst even wat andere reacties kunnen lezen :P

Dus als jij zin hebt om in je blote reet over straat te gaan dan doe je dat ook gewoon, schijt aan alles en iedereen?

Idd, wie doet dat nou? Er zijn zo weinig mensen die zich echt nergens wat van aantrekken (misschien maar beter ook) sommige criminelen, zwervers en kluizenaars horen hierbij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 00:14:
sommige criminelen

Ook die hebben en kudde, er zijn mar weinig criminelen die zelfstandig kunnen opereren

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen kuddedier...ik gedraag me alleen zo..o:)

Waarschuw beheerder
Nee ik ben gewoon geen kuddedier.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:55:
Nee ik ben gewoon geen kuddedier.

wat doe je dan op een site die feestkudde heet???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 17:17:
wat doe je dan op een site die feestkudde heet???

De meerderheid is hier fan van hardcore, ik niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is ook geen hardcore-site, maar een dance-site...
Dat wist je anders was je geen lid geworden.
Door lid te worden van PF heb je jezelf aangesloten bij een kudde, dus ben je een kuddedier

Waarschuw beheerder
donateur
Op een paar zwervers na die echt schijt hebben aan alles en iedereen is iedereen die naar school gaat, vrienden heeft, werkt, belasting betaalt en zich aan de verkeersregels houdt een kuddedier ja.

Waarschuw beheerder
Zoals de vraag boven gestel word is anders dan wat jij bedoelt, je kan je zelf ook onderscheiden van de kudde.

B.V.B.

Heel mijn familie, al mijn colegas, en mijn vrienden MIJN KUDDE gelooft in god behalve ik.

en doe je daarom maar van alles om bij de grote massa te horen??

NEE dus !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe dan?

Waarschuw beheerder
Ik geloofde trouwens wel, maar opeensd dacht ik wat een onzin heb het wel een tijd volgehouden om te zeggen dat ik wel in god geloofde, om bij die kudde te horen.

Zulk soort dingen heb ik geen zin meer in.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar je doet dan weer andere dingen om je bij een andere kudde aan te sluiten als de Christelijke kudde

Waarschuw beheerder
Zoals ? meestal zonder ik me af :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:39:
meestal zonder ik me af

Ja, om achyter de PC te zitten op een feestkudde website :S

Waarschuw beheerder
En denk je dat het me daar wat intreseerd of ik binnen of buiten de kudde val :D

Dit is gewoon vermaak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ongelofelijk wat mensen allemaal verzinnen om te laten blijken dat ze niet tot een kudde behoren, maar toch echt een individu zijn! Lees de vorige posts er maar op na, en je zal erachter komen dat vrijwel iedereen een kuddedier is. Je moet een beetje naar het geheel kijken...(vrijwel) allemaal mensen met een baan, die zich aan de verkeersregels houden, af en toe een dance site bezoeken, etc.
Waarschuw beheerder
kuddedier...pffff, wat een dom gelul in de ruimte.

zo kan je alles wel gaan relativeren. Bij alles wat je doet ben je nu ineens kuddedier. Want alles is wel ene keer gedaan door 1 of meerdere..

Lekker boeiend , noem me voortaan Sjef Kuddedier!

Ik rook trouwens ook, hoor ik er nu bij?!

Waarschuw beheerder
donateur
Roken is ook kuddegedrag...
kijk maar eens als je op een feestje of op je werk een sigaret opsteekt hoeveel mensen er dan ook ineens trek in een sigaret krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur! Roken is ook kuddegedrag...
kijk maar eens als je op een feestje of op je werk een sigaret opsteekt hoeveel mensen er dan ook ineens trek in een sigaret krijgen :yes:

dat heet weer spiegelen . . het laat saamhorigheid zien en dat men niks van je te vrezen heb als je mensen gaat spiegenlen . . ,. .

ps: MMOOEEEE !!

Waarschuw beheerder
echt niet, heb nog nooit meegedaan aan mode :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 15:29:
echt niet, heb nog nooit meegedaan aan mode

Whahaha, waar koop je dan je kleren?
In een winkel met jaren 70 spullen?
Aan de foto's op je eigen tekst te zien volg je wel degelijk de mode...

Mensen, wat is er nou zo erg aan om toe te geven dat je een kuddedier bent???

Waarschuw beheerder
donateur
doe wel mee met de mode maar ben geen kuddedier,ik zorg er altijd voor dat ik er als eertse mee loop :D

Waarschuw beheerder
Ik ben wie ik ben, ik doe wat ik doe, ik zeg wat ik zeg.. :D

dus nee.. heb liever lekker me eigen ding :)

Waarschuw beheerder
Kennelijk heb je er moeite mee om toe te geven dat iedereen een kuddedier is.

Waarschuw beheerder
wat jij wil (Y)

Waarschuw beheerder
Ben jij iemand die met de mode meedoet en kijkt wat je medemens doet

:no: liever eigen stijl :yes:

Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om om geaccepteerd te worden door de kudde, maar wie je accepteerd van de kudde.

Heel de wereld is een kudde, je heb geen keus je moet er wel tussen leven, maar je kan je wel onderscheiden van de rest.
Waarschuw beheerder
De mens is een kuddedier!!!

Mensen zijn dag in- dag uit bij elkaar, wonen in kudde's (die we dorpen en steden noemen) en jagen (werken) in groepen...
Sorry, fact of life: de mens is een kuddedier!
Waarschuw beheerder
Alle mensen zijn ook in diverse hokjes te plaatsen. Iedereen valt gedeeltelijk in dezelfde hokjes en gedeeltelijk in andere hokjes. In welke hokjes je allemaal valt, bepaalt mede je identiteit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen kuddedier o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op zondag 20 november 2005 om 13:18:
De mens is een kuddedier!!!

Mensen zijn dag in- dag uit bij elkaar, wonen in kudde's (die we dorpen en steden noemen) en jagen (werken) in groepen...
Sorry, fact of life: de mens is een kuddedier!

Uitspraak van Bobje op zondag 20 november 2005 om 13:24:
Alle mensen zijn ook in diverse hokjes te plaatsen. Iedereen valt gedeeltelijk in dezelfde hokjes en gedeeltelijk in andere hokjes. In welke hokjes je allemaal valt, bepaalt mede je identiteit.laatste aanpassing 20 november 2005 13:25

klaar topic sluiten:)

Waarschuw beheerder
gelukkig doe ik wat ik wil en niet wat an der wil zoals de meeste in de wereld:S laat mij maar lekker fwars zijn:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 09:22:
gelukkig doe ik wat ik wil en niet wat an der wil zoals de meeste in de wereld laat mij maar lekker fwars zijn

Moeilijk he, begrijpend lezen.
Als je even je ogen uitwrijft en alle verklaringen hierboven even relativeert dan zul je tot de schrikbarende conclusie komen dat ook jij een kuddedier bent...

Waarschuw beheerder
nee ben geen kuddedier :)
Waarschuw beheerder
ik ben een konijntje :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 10:45:
nee ben geen kuddedier

je bent wel een kuddedier, echt zielige hoop als je denkt dat je volledig zonder een kudde kan leven

Waarschuw beheerder
De mode opzich doet me weinig, ga niet in dinbgen lopen die ik er niet vind uitzien omdat dat zo hip is.
Ik heb wel dingen die in de mode zijn hoor, maar veel dingen ook niet. Naja dan val ik maar buiten de boot :d vermaak me ook wel in het water :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 11:18:
vermaak me ook wel in het water

Dat doen wildebeesten ook, die leven in grote kuddes net als mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 11:19:
Dat doen wildebeesten ook, die leven in grote kuddes net als mensen

zie jij ergens staan dat ik geen kudde dier ben?..nee..goedzo ;)
de mens leeft nou eenmaal samen dus het woord kuddedier is zowiezo van toepassing.

Ik zeg alleen dat ik niet meedoe aan de mode. (Y) beter opletten

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, je hebt gelijk hoor...
Maar iedereen doet onbewust mee aan de mode, of koop jij je kleren in Polen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 11:23:
Hahaha, je hebt gelijk hoor...
Maar iedereen doet onbewust mee aan de mode, of koop jij je kleren in Polen?

Nee de meeste laat ik maken bij een winkeltje in Adam :)
ik zeg dus bewust dat ik niet meedoe aan de mode.

Kijk ik koop ook wel dingen bij H&M of man at work..dat soort tenten, maar gewoon niet veel.

vandaarrr ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
koop jij je kleren in Polen?

:nee: meestal afrika tot in amerika (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op woensdag 30 november 2005 om 11:27:
meestal afrika tot in amerika

hippe shit :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 11:25:
Nee de meeste laat ik maken bij een winkeltje in Adam

Ik neem aan dat je wel kleding laat maken waar je niet mee voor lul loopt, komop ik neem aan dat je niet meer a la jaren 80 met zo'n getoupeerde kuif en 3 kleuren beenwarmers loopt
Waarschuw beheerder
himalaya tot in de woestijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 11:31:
Ik neem aan dat je wel kleding laat maken waar je niet mee voor lul loopt, komop ik neem aan dat je niet meer a la jaren 80 met zo'n getoupeerde kuif en 3 kleuren beenwarmers loopt

ik loop in dingen die ík leuk vind, als die uit de mode zijn is dat jammer voor mensen die er problemen mee hebben.

Maar ik versta onder mode ook de labels..broeken van indian rose enz bijvoorbeeld..dat soort dingen..of van die bontlaarzen/cowboylaarzen waar iedereen mee loopt..dát soort kudde gedrag zul je mij niet op betrappen.

Tuurlijk loop ik met heupbroeken en niet met beenwarmers..ik doe alleen niet mee aan de massa mode (bontlaarzen enz)

kapish? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 11:34:
kapish?

Een 'hippe' uitrdrukking ;)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, wie niet? Iedereen in meer of mindere mate imo. De mens is een sociaal wezen nietwaar, zonder kudde is het ook maar fokking saai :).

De mensen die vaak het hardst schreeuwen dat ze het niet zijn, zijn vaak de grootste kuddedieren :yes:.
Waarschuw beheerder
JA
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik doe niet wat de rest doet. Dan ga ik juist iets anders doen. Dat maakt je dan nog een beetje uniek :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr_M op woensdag 30 november 2005 om 22:46:
Nee

Uitspraak van sNicKer? op woensdag 30 november 2005 om 22:10:
De mensen die vaak het hardst schreeuwen dat ze het niet zijn, zijn vaak de grootste kuddedieren

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op woensdag 30 november 2005 om 22:00:
Een 'hippe' uitrdrukking

:$ ;P