g lader , grootste troep wat vw ooit heeft gemaakt
Is het een sportbak of nie?
...Is het een sportbak of nie?
blijft gewoon een VW voor stoere knaapies
![[img width=541 height=352]http://dsp.fr.st.free.fr/pics/projet/corrado/corrado-5.jpg[/img]](http://dsp.fr.st.free.fr/pics/projet/corrado/corrado-5.jpg)
g lader , grootste troep wat vw ooit heeft gemaakt
vind een corrado echt een kutauto..
die motor is meerdere malen getest door kenners
volgens testers beste motor die volkswagen ooit op de markt bracht.
het enige toen de auto kwam in de jaren 90.
corrado was zelfs beter volgens de testers als de bmw 3 serie van de jaren 90.
En bij maximaal 90.000km moet je hem reviseren
Corrado is gewoon een geile bak en zeker als je voor het stoplicht staat en porsche's er uit trekt
Zijn vaak nog van die halftamme binnenhuisarchitecten ook...laatste aanpassing 9 september 2005 09:49
Ze halen uit een 1.8 160 pk en een 2.8 180 pk. Is dus vrij netjes dacht ik zo voor die 1.8.
Ik stond een keer naast zo'n kneus in een Corrado en die wilde sporten maar ik had geen zin omdat me hond naast me zat.
Het stoplicht gaat op groen en hij trekt keihard op en in de veronderstelling dat ie gewonnen had zet ie z'n alarmlichten aan en steekt z'n middelvinger op
Zegt wel weer genoeg over het niveau van de gemiddelde Corrado rijder.
Zelfs met een Renault 21 Turbo rijdt je nog een Porsche 911 uit '87 zoek maar ik denk dat de meeste mensen met een nieuwe Porsche gewoon geen zin hebben om tegen een puber in een Corrado te sporten.
Zijn vaak nog van die halftamme binnenhuisarchitecten ook...laatste aanpassing 9 september 2005 09:49
Blijkbaar waren er genoeg mensen die het wel met me eens waren, dus blijkbaar sloeg het wel ergens op.
Kijk, jij voelt je als Corrado rijder meteen weer aangesproken...
Honda B16a2 blokkie, 1.6 mee 150 pk
S2 is gay
![[img width=640 height=480]http://members.lycos.nl/michelvrman/Corrado%20zonder%20kap.jpg[/img]](http://members.lycos.nl/michelvrman/Corrado%20zonder%20kap.jpg)
S2 gay?? Hahahahaha. als je wilt rijmen dan heb ik er ook nog wel een.. Bling Bling heeft m t liefst van achteren erin!! Fagged Face!!
De volkswagen corrado blijft in mijn ogen toch een van de mooiere wagens uit die tijd.....ik mis ze nog steeds.....
ff 2 fotootjes van mijn oude corrado's (heb er veel meer gehad )
Deze heb ik gekocht als WRAK helemaal nieuw laten spuiten, motor gereviseerd enz enz...alles was nieuw:
Dit is mijn ouwe monstertje, helemaal geprepareerd om iedereen zoek te rijden...voornamelijk qua wegligging
Voor zover ik weet was ik de eerste met een corrado met 18inch wielen in nederland, en een complete audi tt wielophanging aan de voor kant, achter hing alles in pu rubbers, voor ook. eibach stabilisatoren voor en achter, achter remmen waren van een golf R32 (die zitten standaard op de auto die ik nu heb ) motor op het laatstwas een opgeboorde vr6 met r32 krukas, wat resulteerde in een 3.2liter vr6 met veeel peekaa's. voor vr6 begrippen dan
Vr6 is wel degelijk snel, je moet alleen een beetje lef hebben dat de toerenteller bij 6500 al het rood in gaat wil ook niet zeggen dat je daar moet stoppen dan begint het feest net
Model is egt knetter lelijk.. rij dan S3 of S4 ofso..
Uitspraak van Bling-Bling op woensdag 28 september 2005 om 15:51:
Model is egt knetter lelijk.. rij dan S3 of S4 ofso..
Volgens mij haal jij de A2 en de S2 door mekaar, pipo
De S2 is echt een supervette Coupe of Avant met een door Porsche getunede motorlaatste aanpassing 28 september 2005 15:54
hele toffe bak ja.... 10 jaar geleden... zitten wel beetje op het zelfde niveau als de gemiddelde calibra die je hier en daar nog rond ziet "scheuren"
ja klopt zag het net op i net.. Maar togg is tie lelijk 5Cil is da togg
hardcore paashaas, hier moet ik je toch even verbeteren hoor. een corrado vr6 rijdt een standaard s2 gewoon zoek
Oke een golf 1 maar dag s2
Uitspraak van MeLLoWTJe op zondag 18 september 2005 om 17:54:
Honda B16a2 blokkie, 1.6 mee 150 pk
Leuke cijfers........wat voor koppel heeft ie ?
Me maatje heeft er 1 en die is door de BEZOEKERS van ETS tot nummer 14 van mooiste auto van NL verkozen
Zet op een B16A2 blok van Honda een turbo en je hebt koppel genoeg...
Ding heeft jammer genoeg de geest weer gegeven, mjah
en niet zo'n 13 in een dozijn ricebak als een honda civic.
hebben vaker motorische problemen dan mij
Hoe zou dat toch komen ?!