Ik raak mijn vrienden meestal niet met woorden
Ik vind het wel fijn persoonlijk
Krijg ook wel eens vna dit soort dingen te horen..ik vind het fijn om te horen, alleen bij vriendinnen vna mij krijg je te horen dat je dan een goede/beste vriend bent waar je alles aan kwijt kunt...soms wel jammer als je dan meer wilt dna dat alleen....
Hoe bedoel je dat precies?
Als je veel bij iemand bent en veel met iemadn dingen deelt die belangrijk zijn voor haar...dan krijg je daar wel eens gevoelens bij...alleen om de vriendschap in ere te houden ga je dan tegen je gevoel in gewoon op dezelfde voet verder..ookal wil je het diep van binnen niet en wil je dat er meer uit komt dna alleen een goed gesprek en goede vrienden. Een realtie of iets dergelijks
K durf vaak nie eens meer mensen te wijzen op dingen
Maar ik wordt wel eens geraakt op de goede manier, ik heb 1 ding meegemaakt maar is te persoonlijk, wel mooi eigenlijk
ja.. dat heb ik met mn schatje, wij kunnen best goede gesprekken voeren en das heel fijn!
De woorden/gesprekken van vrienden zijn hard maar meestal wel de waarheid! En die is op dat moment wel hard, maar je weet dat ze vaak wel gelijk hebben!
Diep vanbinnen weet je dat de ander gelijk heeft....ook al laat je het niet blijken op dat moment
jah, maar ligt er wel aan wie
dan kunnen ze beter hun mond dichhouden als je te goed kennen en het pijn doet...
moet ieder zelf weten
moeten ze ook zker.. en dat doe ik ook zker... maar ik weet wel voor mezelf nu ik stel me vriend absoluut niet meerzo omruilenboven mijn vrienden.. vrienden heb je in principe voor je leven en een vriendje kun je zo omruilen maar echt vrienden niet
wat een vertrouwen zeg heb jij
ik heb genoeg vertrouwen als ik een vriend krijg.. en me vertrouwen in jongens is al genoegt beschadigd..maar ik begin weer vertrouwen te krijgen.. maar ik laat me vrienden niet vallen als me vriend dat toevallig wil..of wat dan ook... en na me laatste relatie.. ben ik anders over relatie gaan denken.. ik weet wat ik wil in een jongen..en in een relatie.. en mijn vriend moet accepteren dat ik me vriend niet laat vallen.. wie me vriend ook wordt..vrienden heb ik voor het leven
e dame hiernaast kan me heel goed raken!
Ze kent ook precies m'n sterkte en zwakke punten
Zwakke punten die voor haar soms niet zo leuk zijn
Doordat ze die kent raakt ze me,krijg ik op m'n sodemieter.En dan komt mijn sterke kant weer naar boven
Ik vul haar weer aan op mijn manier..
En zo vullen we elkaar perfect aan
Je zou haast gaan denken dat er meer afspeelt tussen jullie
wat ben jij een sukkel
jah, en dan begin je er zelf over na te denken.
En wat ze dan vertellen ook kan passen in jouw leven, dan begin je ook te denken gaat die van mij wel goe,...
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over
same here
en tuurlijk...daar zijn het je vrienden voor
om naar ze te luisteren,dingen van ze aan te nemen,te overwegen...en ook om ze te helpen/steunen waar dat nodig is met goeie gesprekken
kijk...goeie vrienden komen niet voor nix naar elkaar met dat soort dingen.
Tja je onderneemt ook geen pogingen om het weer normale vriendschap te krijgen
Jahwel,dat probeer ik juist wel.....
Had je paar weken geleden gevraagd of we wat konden afspreken maar je zei dat je de komende tijd erg druk was en niet echt wat van kwam,duzz ga ik daar niet tussenzittuh en begrijp ik dat.En Zaterdag had ik planning in gedachten om het mij jou te bespreken onder vier ogen maar wegens de omstandigheden die avond had ik er de kans niet voor....
ik kan hele diepgaande gesprekken voeren en raak de andere persoon dan ook wel van binnen,, en die andere persoon kan mij ook raken.
maar ligt eraan wie het is. want mijn schatje kan mij egt diep raken, en gewoon vriend raakt me ietsje minder dan men schat zal doen..
ik maak me wel altijd zorgen om ze..... als er nare dingen aan de hand zijn ofzo....
Terwijl ik beter om mezelf kan piekeren
ik maak me ook altijd zorgen om me vrienden, en niet om mezelf.. maar zij doen dat ook..
en ze raken me vaak genoeg
Echte vrienden doen dat bij elkaar en het gaat vanzelf
ja, maar soms is dat ook wel iiritant hahahaha
want ze geven mij het advies, dat ze zelf eigenlijk ook moeten krijgen
maar ze zijn wel lief hoor en ik kan alleen maar hopen dat ze dat ook weten
weet het niet.. mensen onder invloed van alcohol zijn vaak eerder geneigd de waarheid de spreken, als het dingen betreft die ze niet "kunnen" zeggen of wat moeilijk is
Ik ben ook echt iemand die een persoonlijkheid helemaal bestudeerd van anderen.
Maar probeer mensen ook altijd te helpen als ze zich klote voelen, want met woorden kan je ze vaak al een heel eind op weg helpen..