Partyflock

Forumonderwerp · 807233
Waarschuw beheerder
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over :) ....en julie dan?

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
goede "echte" vrienden heb je maar weinig dus ik luister er niet zo snel meer naar. Heb wat vervelende ervaringen met die zogenaamde "goede" vrienden
Waarschuw beheerder
Vooral als ze over me badeendje beginnen...o:)

I don't give a fuck...:middelvinger:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik raak mijn vrienden meestal niet met woorden [img width=46 height=26 cacheid=0001dad000012ee6f12904bc1a00f12d9f]http://bimeiden.net/images/smilies/meppen.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:30:
goede "echte" vrienden heb je maar weinig dus ik luister er niet zo snel meer naar. Heb wat vervelende ervaringen met die zogenaamde "goede" vrienden

Da's wel erg jammer :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:26:
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over

Hmm..knap. Ik persoonlijk zit daar bij de meeste vrienden namelijk niet op te wachten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achjah, probeer vaak zat zo'n gesprek aan te knopen en dan krijg ik naar me kop dat ik wel heel hard ben enzo :[

Uitspraak van Tony Fontana op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:33:
Ik raak mijn vrienden meestal niet met woorden

dan krijg je dat soms idd...

ojah.. DANNY keep running bitch :@:[

Waarschuw beheerder
Soms is luisteren ook wel voldoende...je hoeft niet altijd te spreken...een luisterend oor is soms voldoende... het gevoel geven dat iemand niet alleen in de wereld staat en dat er toch nog dingen zijn in hun omgeving die hun bestaan op prijs stellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:48:
Hmm..knap. Ik persoonlijk zit daar bij de meeste vrienden namelijk niet op te wachten.

Ik vind het wel fijn persoonlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 18:05:
Ik vind het wel fijn persoonlijk

Krijg ook wel eens vna dit soort dingen te horen..ik vind het fijn om te horen, alleen bij vriendinnen vna mij krijg je te horen dat je dan een goede/beste vriend bent waar je alles aan kwijt kunt...soms wel jammer als je dan meer wilt dna dat alleen....

Maar goed, ik blijf het daarom wel super vinden, afgezien vna mijn persoonlijke gevoelens jegens de persoon zelf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 18:11:
Krijg ook wel eens vna dit soort dingen te horen..ik vind het fijn om te horen, alleen bij vriendinnen vna mij krijg je te horen dat je dan een goede/beste vriend bent waar je alles aan kwijt kunt...soms wel jammer als je dan meer wilt dna dat alleen....

Hoe bedoel je dat precies?

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik eerder omgekeerde doe... dan echt raken...denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 19:23:
Hoe bedoel je dat precies?

Als je veel bij iemand bent en veel met iemadn dingen deelt die belangrijk zijn voor haar...dan krijg je daar wel eens gevoelens bij...alleen om de vriendschap in ere te houden ga je dan tegen je gevoel in gewoon op dezelfde voet verder..ookal wil je het diep van binnen niet en wil je dat er meer uit komt dna alleen een goed gesprek en goede vrienden. Een realtie of iets dergelijks

Waarschuw beheerder
ja.. dat heb ik met mn schatje, wij kunnen best goede gesprekken voeren en das heel fijn! k snap wat je bedoelt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soms heb je van die gasten die dat de hele dag door doen...
de hele dag door dat softe gelul.

daar heb ik écht een hekel aan :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb het bij me beste vriendin die ik wanneer het effe tegenzit altijd weet te raken met mijn woorden en ook in emotionele opzicht dan.Vind zei heel fijn en mooi hoe ik dingen altijd te woorden breng,heel fijn om te horen vind ik zelf en doet me ook erg goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:43:
Als je veel bij iemand bent en veel met iemadn dingen deelt die belangrijk zijn voor haar...dan krijg je daar wel eens gevoelens bij...alleen om de vriendschap in ere te houden ga je dan tegen je gevoel in gewoon op dezelfde voet verder..ookal wil je het diep van binnen niet en wil je dat er meer uit komt dna alleen een goed gesprek en goede vrienden. Een realtie of iets dergelijks

In begin had ik effe een periode dat me gevoel meer wou dan alleen goede vrienden met iemand,maar dat is voorbij.We zijn nu elkaars beste vrienden en meer willen we allebei niet en zijn gleukkig op deze manier.....

Waarschuw beheerder
K wordt ook wel eens geraakt

Waarschuw beheerder
Mensen vinden je al snel bot en hard als je ze met feiten confronteerd.
Jezel een leugen blijven voorspiegelen is schijnbaar beter , ik neem iig de moeite nietmeer mensen normaal ergens op te wijzen

Waarschuw beheerder
K durf vaak nie eens meer mensen te wijzen op dingen

Maar ik wordt wel eens geraakt op de goede manier, ik heb 1 ding meegemaakt maar is te persoonlijk, wel mooi eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 23:34:
K durf vaak nie eens meer mensen te wijzen op dingen

Maar ik wordt wel eens geraakt op de goede manier, ik heb 1 ding meegemaakt maar is te persoonlijk, wel mooi eigenlijk

ik wel bij de mensen die ik echt goed ken en goed bevriend mee ben :) bij hun kun je het wel zeggen zulk soort dingen....

Waarschuw beheerder
ik durf mensen ook niet eens op dingen te wijzen.. niet echt eigenlijk:P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
De mening van echte vrienden vind ik belangrijk, de mening van andere kan me gestolen worden! En als ze mij niet accepteren hoe ik ben...jammer dan!Zal zalf ook altijd voor mijn mening uitkomen :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 11:31:
De mening van echte vrienden vind ik belangrijk, de mening van andere kan me gestolen worden! En als ze mij niet accepteren hoe ik ben...jammer dan!Zal zalf ook altijd voor mijn mening uitkomen

Helemaal mee eens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 11:54:
De mening van echte vrienden vind ik belangrijk, de mening van andere kan me gestolen worden! En als ze mij niet accepteren hoe ik ben...jammer dan!Zal zalf ook altijd voor mijn mening uitkomen

Zo hoort het toch ook :)

Waarschuw beheerder
De woorden/gesprekken van vrienden zijn hard maar meestal wel de waarheid! En die is op dat moment wel hard, maar je weet dat ze vaak wel gelijk hebben!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sommige zijn ook te soft en die lopen de hele dag achter je aan met die stomme verhalen... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:47:
Da's wel erg jammer

ach ja, zo leer je de mensen die het niet echt menen wel kennen hoor, neem dat maar van mij aan ;)

Waarschuw beheerder
soms word je ergens mee geconfronteerd en dan ga je erover nadenken, ook dan op zo'n moment besef je goed dat je vrienden erg veel om je geven dus dat raakt je wel.

m
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:50:
ja.. dat heb ik met mn schatje, wij kunnen best goede gesprekken voeren en das heel fijn!

:jaja: heb k ook

Waarschuw beheerder
donateur
Snappen ze toch niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:59:
De woorden/gesprekken van vrienden zijn hard maar meestal wel de waarheid! En die is op dat moment wel hard, maar je weet dat ze vaak wel gelijk hebben!

Diep vanbinnen weet je dat de ander gelijk heeft....ook al laat je het niet blijken op dat moment

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 31 augustus 2005 om 19:40:
Diep vanbinnen weet je dat de ander gelijk heeft....ook al laat je het niet blijken op dat moment

Ja dat is helemaal waar en toch wil je het eerst niet geloven en blijf je ontkennen... tot je er zelf achter komt en dan is het meestal te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 22:06:
Ja dat is helemaal waar en toch wil je het eerst niet geloven en blijf je ontkennen... tot je er zelf achter komt en dan is het meestal te laat.

Heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik te laat ermee was....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 1 september 2005 om 03:28:
Heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik te laat ermee was....

Dan heb je geluk of een goede mensenkennis ;) Zijn denk ik wel genoeg mensen die er wel te laat achter komen!

Waarschuw beheerder
zooo ik met me vr.dinnen voeren echt de diepste gesprekken :bloos: :x o:)

Waarschuw beheerder
zelden...maar t komt wel voor

Waarschuw beheerder
Ik kan niet over alles praten met mijn vrienden...tenminste, het zou wel kunnen, maar ik kan het gewoon niet, en dat zuigt! :(

Waarschuw beheerder
jah, maar ligt er wel aan wie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 13:12:
jah, maar ligt er wel aan wie

Idd jah,maar denk ook dat het te maken heeft hoe die ene persoon(en) dingen te worod brengt.Als diegene nou kort maar krachitg denkt over dingen of hij weet alles zoals ik....heel uitegebreid en precies te vertellen.Dat laatste lijkt mij makkelijker om jezelf open te geven....

Waarschuw beheerder
Dagelijks eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:20:
Dagelijks eigenlijk

Bij mij zo om de tijd ook regelmatig :)

Waarschuw beheerder
goeie vrienden van mij hebben met woorden op veel momenten heel erg weten te raken.. en dan vooral als ik erover na ga denken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:24:
goeie vrienden van mij hebben met woorden op veel momenten heel erg weten te raken.. en dan vooral als ik erover na ga denken...

dat is juist de bedoeling

Waarschuw beheerder
weet ik wel... maar sommige weten mij te diep te raken dat het op sommige punten zelf te zeer doet om er over na te denken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:28:
weet ik wel... maar sommige weten mij te diep te raken dat het op sommige punten zelf te zeer doet om er over na te denken

dan kunnen ze beter hun mond dichhouden als je te goed kennen en het pijn doet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 17:30:
dan kunnen ze beter hun mond dichhouden als je te goed kennen en het pijn doet...

dat moeten ze zelf weten... het doet wel pijn.. maar vaak hebben gelijk ook nog..... en dan aan denken...is niet leuk.. en sommige denken nu is voor mij gewoon pijnlijk.. dus denk er dan liever niet aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:36:
dat moeten ze zelf weten... het doet wel pijn.. maar vaak hebben gelijk ook nog..... en dan aan denken...is niet leuk.. en sommige denken nu is voor mij gewoon pijnlijk.. dus denk er dan liever niet aan

moet ieder zelf weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 17:46:
moet ieder zelf weten

moeten ze ook zker.. en dat doe ik ook zker... maar ik weet wel voor mezelf nu ik stel me vriend absoluut niet meer boven mijn vrienden.. vrienden heb je in principe voor je leven en een vriendje kun je zo omruilen maar echt vrienden niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:50:
moeten ze ook zker.. en dat doe ik ook zker... maar ik weet wel voor mezelf nu ik stel me vriend absoluut niet meerzo omruilen :S boven mijn vrienden.. vrienden heb je in principe voor je leven en een vriendje kun je zo omruilen maar echt vrienden niet

vriendje zo omruilen,klinkt ook lekker arrogant zeg :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 17:53:
vriendje zo omruilen,klinkt ook lekker arrogant zeg

ik bedoel meer van een vriendje kan het zo mee uitgaan... en dan sta je alleen als je vriend voor je vrienden stelt...met een jongen kan het zo uitgaan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:54:
ik bedoel meer van een vriendje kan het zo mee uitgaan... en dan sta je alleen als je vriend voor je vrienden stelt...met een jongen kan het zo uitgaan..

wat een vertrouwen zeg heb jij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 18:03:
wat een vertrouwen zeg heb jij

ik heb genoeg vertrouwen als ik een vriend krijg.. en me vertrouwen in jongens is al genoegt beschadigd..maar ik begin weer vertrouwen te krijgen.. maar ik laat me vrienden niet vallen als me vriend dat toevallig wil..of wat dan ook... en na me laatste relatie.. ben ik anders over relatie gaan denken.. ik weet wat ik wil in een jongen..en in een relatie.. en mijn vriend moet accepteren dat ik me vriend niet laat vallen.. wie me vriend ook wordt..vrienden heb ik voor het leven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand die z'n vriend/vriendin laat vallen vanwege feit dat diegene nie tmeer met vrienden om mag gaan is verkeerd bezig.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 18:07:
ik heb genoeg vertrouwen als ik een vriend krijg.. en me vertrouwen in jongens is al genoegt beschadigd..maar ik begin weer vertrouwen te krijgen.. maar ik laat me vrienden niet vallen als me vriend dat toevallig wil..of wat dan ook... en na me laatste relatie.. ben ik anders over relatie gaan denken.. ik weet wat ik wil in een jongen..en in een relatie.. en mijn vriend moet accepteren dat ik me vriend niet laat vallen.. wie me vriend ook wordt..vrienden heb ik voor het leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 17:25:
Iemand die z'n vriend/vriendin laat vallen vanwege feit dat diegene nie tmeer met vrienden om mag gaan is verkeerd bezig.

uhm jah.. dat weet ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 18:39:
uhm jah.. dat weet ik...

Gelukkig,zijn er zat die anders denken in de wereld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 18:40:
Gelukkig,zijn er zat die anders denken in de wereld

uhm zal wel geen idee.. houd er alleen mee bezig wat ik denk
Waarschuw beheerder
ik ben juist blij dat mijn vrienden eerlijk zijn..
ook al zijn hun woorden soms hard.
Ik zelf ben ook zo. Waarom in hemelsnaam iemand voorliegen?
das lekker!!
helaas weet je soms hierdoor niet wie nu wel en niet eerlijk tegen je is :S

nee geef mij de keiharde waarheid maar.. dat doet maar even zeer haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 18:53:
uhm zal wel geen idee.. houd er alleen mee bezig wat ik denk

ik ook bij anderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 19:14:
ik ook bij anderen

ik heb op dit moment genoeg aan mezelf.. maar er zijn enkel mensen wara ik me nog wel mee bezighoud en wat er allemaal is met hun en zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:16:
ik heb op dit moment genoeg aan mezelf.. maar er zijn enkel mensen wara ik me nog wel mee bezighoud en wat er allemaal is met hun en zo

Je bent altijd bezig met mensen,neem als voorbeeld je vrienden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 19:22:
Je bent altijd bezig met mensen,neem als voorbeeld je vrienden

hoe bedoel je dat dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:23:
hoe bedoel je dat dan?

Dat je altijd met andere bezig bent waar je veel mee omgaat....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 19:35:
Dat je altijd met andere bezig bent waar je veel mee omgaat....

jah met enkel ben ik elke dag wel bezig jah.. maar ik denk meer aan mezelf nu...hoe kun jij dat eigenlijk weten of wat dan ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:39:
jah met enkel ben ik elke dag wel bezig jah.. maar ik denk meer aan mezelf nu...hoe kun jij dat eigenlijk weten of wat dan ook

Ik weet meer van mensen dat jij denkt en je weet waarom en hoe dat komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 19:43:
k weet meer van mensen dat jij denkt en je weet waarom en hoe dat komt

vast wel.. maar ik ben meer met mezelf bezig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:44:
vast wel.. maar ik ben meer met mezelf bezig..

moet iedereen zelf weten als die dat doet....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 20:02:
moet iedereen zelf weten als die dat doet....

doe ik ook zker.. maar me enkel waar ik me mee bezighoud zijn ook belangrijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:04:
doe ik ook zker.. maar me enkel waar ik me mee bezighoud zijn ook belangrijk

yepz is het ook :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 11 september 2005 om 21:23:
yepz is het ook

yup

Waarschuw beheerder
Deze dame hiernaast kan me heel goed raken!
Ze kent ook precies m'n sterkte en zwakke punten
Zwakke punten die voor haar soms niet zo leuk zijn
Doordat ze die kent raakt ze me,krijg ik op m'n sodemieter.En dan komt mijn sterke kant weer naar boven :d :respect:
Ik vul haar weer aan op mijn manier..
En zo vullen we elkaar perfect aan :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 23:04:
e dame hiernaast kan me heel goed raken!
Ze kent ook precies m'n sterkte en zwakke punten
Zwakke punten die voor haar soms niet zo leuk zijn
Doordat ze die kent raakt ze me,krijg ik op m'n sodemieter.En dan komt mijn sterke kant weer naar boven
Ik vul haar weer aan op mijn manier..
En zo vullen we elkaar perfect aan

Je zou haast gaan denken dat er meer afspeelt tussen jullie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 12 september 2005 om 03:35:
Je zou haast gaan denken dat er meer afspeelt tussen jullie

wat ben jij een sukkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van van der snats op maandag 12 september 2005 om 03:50:
Je zou haast gaan denken dat er meer afspeelt tussen jullie

Sure :gaap:

We kennen elkaar gewoon heel goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb gister maar weer eens een goed gesprek gehad hahH:p.. en beviel prima

Waarschuw beheerder
ben nu wel weer lekker vrolijk vergeleken met gister:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 16:49:
ben nu wel weer lekker vrolijk vergeleken met gister

Heb ik gemerkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 13 september 2005 om 13:27:
Heb ik gemerkt

jah he ben nu ook wel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 16:12:
jah he ben nu ook wel..

Kan,zal het niet weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 14 september 2005 om 04:50:
Kan,zal het niet weten

nee duh hahaha:P

Waarschuw beheerder
heb gister weer eens een goed gesprek gehad met mijn.... en was heel fijn hah:p.. ben er bijna helemaal klaar mee..:D:D..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoepke (l) AlCoHoLiK Drunk op woensdag 14 september 2005 om 22:45:
jah, en dan begin je er zelf over na te denken.

Doe je automatisch lijkt mij :$

Ik denk nog weleens aan gesprekken en dan aan de dingen die ik tegen die bepaalde persoon heb gezegd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En wat ze dan vertellen ook kan passen in jouw leven, dan begin je ook te denken gaat die van mij wel goe,... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoepke (l) AlCoHoLiK Drunk op donderdag 15 september 2005 om 10:48:
En wat ze dan vertellen ook kan passen in jouw leven, dan begin je ook te denken gaat die van mij wel goe,...

:yes:

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik persoonlijk vaak.. de mensen het tegenbewijs zeg dan raken met mij woorden.. denk dat ik ze vaker er eerder mee kewts..ookal bedoel ik het niet zo

Waarschuw beheerder
Bijna niet...eerder andersom!

Waarschuw beheerder
ehh JA...
hoe hij het doet weet ik niet :/ maar hij krijgt t altijd voor elkaar
door gewoon eerlijk te zijn denk ik..en hard..dat heb ik wel nodig :bloos:
en ik weet dat hioj alleen maar t beste voor me wil....maar hij kan me zeer zeker diep raken met zn woorden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk dat ik me beste vriendin wel heb geraakt voor de zoveelste keer positief met me SMS'jes van vanaaf :P

Waarschuw beheerder
ik weet mensen ook altijd goed te raken met mijn woorden.. maar soms ook wel eens op verkeerde manier..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 14:00:
ik weet mensen ook altijd goed te raken met mijn woorden.. maar soms ook wel eens op verkeerde manier..

Dat heeft denk iedereen weleens :$

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over :)

same here
en tuurlijk...daar zijn het je vrienden voor :yes:
om naar ze te luisteren,dingen van ze aan te nemen,te overwegen...en ook om ze te helpen/steunen waar dat nodig is met goeie gesprekken :yes:

kijk...goeie vrienden komen niet voor nix naar elkaar met dat soort dingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 13:59:
same here
en tuurlijk...daar zijn het je vrienden voor
om naar ze te luisteren,dingen van ze aan te nemen,te overwegen...en ook om ze te helpen/steunen waar dat nodig is met goeie gesprekken

kijk...goeie vrienden komen niet voor nix naar elkaar met dat soort dingen.

Ze komen cker niet meteen met dat zulk dingen....dat doe je alleen als je goed bevriend met ze bent en weet hoe ze in elkaar zittuh :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op zondag 25 september 2005 om 14:51:
dat doe je alleen als je goed bevriend met ze bent en weet hoe ze in elkaar zittuh :)

pas dan zie ik ze als vrienden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 15:20:
pas dan zie ik ze als vrienden

gelijk heb je (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 25 september 2005 om 13:29:
Dat heeft denk iedereen weleens

Nauw dat weet ik niet. heb niet zoveel mensen kennis

Waarschuw beheerder
een paar vrienden van mij wel, de rest ken het niet.. diepe gesprekken voeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 22:01:
Nauw dat weet ik niet. heb niet zoveel mensen kennis

Geeft toch ook niet (F) is bij iedereen verschillend :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 22:12:
een paar vrienden van mij wel, de rest ken het niet.. diepe gesprekken voeren

Zo is dat ook wel bij mij..Ik praat maar met twee vrienden eigenlijk diep verder niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:21:
Zo is dat ook wel bij mij..Ik praat maar met twee vrienden eigenlijk diep verder niet..

Ik doe ook niet bij iedereen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zaterdag 1 oktober 2005 om 03:02:
Ik doe ook niet bij iedereen

Oke...Er zijn maar enkelen die me kunnen raden van binnen hah:D

Waarschuw beheerder
donateur
als je de juiste woorden weet te vinden, kan je best iemand van binnen raken ja (Y) hoef je niet eens vrienden voor te zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 11:03:
als je de juiste woorden weet te vinden, kan je best iemand van binnen raken ja hoef je niet eens vrienden voor te zijn...

Ik kan bepaalde mensen heel goed raken op positieve manier dat ze weleens afvragen hoe ik dat doe of kan (F)

Waarschuw beheerder
Je vindt jezelf in ieder geval helemaal bauwdibauw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 14:35:
Je vindt jezelf in ieder geval helemaal bauwdibauw

Nou,da's ook beetje overdreven maar ben wel trost op dat ik vaak complimenten erover krijg :)

Waarschuw beheerder
De Haaksbergse Dr Phil??

Waarschuw beheerder
tuurlijk raken men vrienden mij met hun woorden of met hun gesprekken.. omdat ik om ze geef.. dus lijkt mij vrij logies. soms is het wel hard maar ja,, hoort erbij he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 14:44:
De Haaksbergse Dr Phil??

Hoop het niet :P nog meer van zulke gesprekken houden enzo whaha :P

Waarschuw beheerder
donateur
cker weten(Y) wel jah
Waarschuw beheerder
In weekend heeft iemand me heel erg weten te raken met paar woorden die ik nooit van haar had verwacht :cry: en hoop die nooit meer te horen :$

Waarschuw beheerder
gaat vast over mij michel:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 20:04:
gaat vast over mij michel

Nee hoor.....maar noem liever geen namen hierin :( ik had met jou wat afgesproken maar door de omstandigheden die avond totaal anders is uitgepakt dan ik had verwacht en ik had gehoopt :$

Waarschuw beheerder
jaja dat zal:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 20:04:
gaat vast over mij michellaatste aanpassing 12 oktober 2005 20:12

zal je even uit de brand helpen want zo te lezen geloof je niet.....dat gaat over MIJ..en wat ik heb gezegd doet er niet toe

Waarschuw beheerder
aha naja tussen mij en michel loopt ook nie lekker maarja das al heletijd zo. dus laat ik zegge ut went

Waarschuw beheerder
Heb pas geleden een soort therapeutische sessie met een vriendin gehad. Het gesprek ging erg diep en op een gegeven moment werd ze stil en kreeg ze tranen in haar ogen. Toen zei ze dat ze meer aan ons gesprek had gehad dan met de velen die ze gevoerd heeft met haar psychloog. Vond ik wel top om te horen! :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 12:30:
aha naja tussen mij en michel loopt ook nie lekker maarja das al heletijd zo. dus laat ik zegge ut went

Voor mij went het helemaal niet,begin steeds erger mee te zitten....

Waarschuw beheerder
Tja je onderneemt ook geen pogingen om het weer normale vriendschap te krijgen

Waarschuw beheerder
ligt aan jullie allebei als ik het zo hoor

Waarschuw beheerder
tijd voor een pb-tje? :flower:

Waarschuw beheerder
gebeurd vast wel, pb-tje :P..was een misverstand whaha, maar ik bemoei me er verder niet mee, zal wel nooit goedkomen tussen die 2, tenminste zo denk ik erover (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 15:08:
Tja je onderneemt ook geen pogingen om het weer normale vriendschap te krijgen

Jahwel,dat probeer ik juist wel.....
Had je paar weken geleden gevraagd of we wat konden afspreken maar je zei dat je de komende tijd erg druk was en niet echt wat van kwam,duzz ga ik daar niet tussenzittuh en begrijp ik dat.En Zaterdag had ik planning in gedachten om het mij jou te bespreken onder vier ogen maar wegens de omstandigheden die avond had ik er de kans niet voor....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 13 oktober 2005 om 15:43:
Jahwel,dat probeer ik juist wel.....
Had je paar weken geleden gevraagd of we wat konden afspreken maar je zei dat je de komende tijd erg druk was en niet echt wat van kwam,duzz ga ik daar niet tussenzittuh en begrijp ik dat.En Zaterdag had ik planning in gedachten om het mij jou te bespreken onder vier ogen maar wegens de omstandigheden die avond had ik er de kans niet voor....

Vinden jullie het misschien niet prettiger om dit soort dingen persoonlijk of via pb-tjes uit te praten ipv op het forum?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 15:49:
Vinden jullie het misschien niet prettiger om dit soort dingen persoonlijk of via pb-tjes uit te praten ipv op het forum?

Misschien wel prettiger,maar is mijn Topic duzz whaha :P maar PB'tje komt er nog ckerzz wel

Waarschuw beheerder
Tja michel kep geen zin meer in heletijd dit gezeur dus mabye beter als wij nie meer zo veel praten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:27:
Tja michel kep geen zin meer in heletijd dit gezeur dus mabye beter als wij nie meer zo veel praten.

Neeee........please :cry:

Waarschuw beheerder
Okay michel praten okay maar graag via prive berichten nie op forum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:35:
Okay michel praten okay maar graag via prive berichten nie op forum

Is goed hoor,we gingen ook beetje Off-Topic whaha :)

Waarschuw beheerder
okay (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:45:
okay

Stuur je na het eten wel een PF bericht.....

Waarschuw beheerder
is goed weet nie of ik dan wel reageer want moet om kwart voor 8 vergaderen bij albert heijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 16:56:
is goed weet nie of ik dan wel reageer want moet om kwart voor 8 vergaderen bij albert heijn.

Anders reageer je toch morgen erop,maakt mij niet veel uit hoor :)

Waarschuw beheerder
kep nog nix van je ontvangen michel
Waarschuw beheerder
Ik raak regelmatig mensen met z'n woorden,maar heeft iemand ook weleens gehad dat die woorden in twijfels worden genomen in je achterhoofd :$

Waarschuw beheerder
ohja vaker dan 1 keer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:33:
ohja vaker dan 1 keer

Dat zoe helemaal niet nodig moeten zijn al gaat het soms vanzelf.
Maar bij mij moet je dat niet doen :knuffel:

Waarschuw beheerder
Ik doe het altijd bijan bij iedereen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:42:
Ik doe het altijd bijan bij iedereen

Ohh,moet je niet doen.Je vrienden zeggen het niet voor nix duzz (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:44:
Ohh,moet je niet doen.Je vrienden zeggen het niet voor nix duzz

Nauw veel mensen kun je ook niet vertrouwen ookal denk je dat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:48:
Nauw veel mensen kun je ook niet vertrouwen ookal denk je dat..

Wel diegene die veel voor je betekenen en voor je klaarstaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:49:
Wel diegene die veel voor je betekenen en voor je klaarstaan

Nauw zelfs die soms niet hoor.. dan vertrouw je ze..en dan kon je erachter dat ze over veel dingen liegen tegen je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:52:
Nauw zelfs die soms niet hoor.. dan vertrouw je ze..en dan kon je erachter dat ze over veel dingen liegen tegen je

Dan zijn ze het niet waard om vrienden te zijn van je

Waarschuw beheerder
Maarjah gelukkig heb ik nu alleen mensen die ik vertrouw in me leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:57:
Maarjah gelukkig heb ik nu alleen mensen die ik vertrouw in me leven

Fijn toch,die groep mensen achter je te hebben waar je op kan rekenen (F)

Waarschuw beheerder
Jah zker hahh:d..en meer heb ik er niet nodig..enzo als me zus zegt liever 3 goeie vrienden dan 10 waar je niks aan hebt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 17:00:
Jah zker hahh..en meer heb ik er niet nodig..enzo als me zus zegt liever 3 goeie vrienden dan 10 waar je niks aan hebt

Heeft ze groot gelijk in

Waarschuw beheerder
Yup..eerst dacht ik anders maar nu heeft me zus wel gelijk hah:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 17:08:
Yup..eerst dacht ik anders maar nu heeft me zus wel gelijk hah

Beter laat als nooit toch???en weten diegene dat ook dan

Waarschuw beheerder
Uhm geen idee..vast wel..en wat is dat eigenijk voor vraag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 17:21:
Uhm geen idee..vast wel..en wat is dat eigenijk voor vraag

Is een gewone duidelijke vraag.Of je vrienden ook daadwerkelijk weten dat je niet zonder ze kunt

Waarschuw beheerder
Geen idee...vast wel..dat zullen ze vast wel weten...

Waarschuw beheerder
ik kan hele diepgaande gesprekken voeren en raak de andere persoon dan ook wel van binnen,, en die andere persoon kan mij ook raken.
maar ligt eraan wie het is. want mijn schatje kan mij egt diep raken, en gewoon vriend raakt me ietsje minder dan men schat zal doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:15:
ik kan hele diepgaande gesprekken voeren en raak de andere persoon dan ook wel van binnen,, en die andere persoon kan mij ook raken.
maar ligt eraan wie het is. want mijn schatje kan mij egt diep raken, en gewoon vriend raakt me ietsje minder dan men schat zal doen..

Ik ben heel goed in diepe gesprekken voeren met me vrienden :) en gisteravond weer eentje gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 27 oktober 2005 om 12:46:
Ik ben heel goed in diepe gesprekken voeren met me vrienden en gisteravond weer eentje gehad

En hoe is dat verlopen

Waarschuw beheerder
Mijn beste vriendinnetje is daar ook heel goed in :yes: weet altijd precies het goede te zeggen! En dat raakt je dan idd..

Waarschuw beheerder
ja zekers , begin over sommige dingen echt goed na te denken dankzij hun!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 27 oktober 2005 om 17:26:
Mijn beste vriendinnetje is daar ook heel goed in weet altijd precies het goede te zeggen! En dat raakt je dan idd..

Ik weet hoe dat is van z'n kant (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 17:30:
ja zekers , begin over sommige dingen echt goed na te denken dankzij hun!

Fijn om te horen toch :) en dat is ook de bedoeling

Waarschuw beheerder
Ja, soms is dat nodig.

Waarschuw beheerder
tuurlijk, dat doe je toch bij goeie vrienden.

Waarschuw beheerder
ik maak me wel altijd zorgen om ze..... als er nare dingen aan de hand zijn ofzo....

Terwijl ik beter om mezelf kan piekeren...

Waarschuw beheerder
echt wel.. zou niet zonder mn vrienden kunnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:41:
ik maak me wel altijd zorgen om ze..... als er nare dingen aan de hand zijn ofzo....

Terwijl ik beter om mezelf kan piekeren

Jah gek is dat he :P ik zit ook dagelijks of vaak aan m'n vrienden te denken hoe het gaat met hun enzo (F) maar we kunnen niet zonder ze :)
Waarschuw beheerder
ik maak me ook altijd zorgen om me vrienden, en niet om mezelf.. maar zij doen dat ook..
en ze raken me vaak genoeg :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 2 november 2005 om 14:50:
ik maak me ook altijd zorgen om me vrienden, en niet om mezelf.. maar zij doen dat ook..
en ze raken me vaak genoeg

Echte vrienden doen dat bij elkaar (F) en het gaat vanzelf :)

Waarschuw beheerder
Mijn vrienden zijn de leukste vrienden en met ieder ben ik blij ahahh:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 2 november 2005 om 14:59:
Echte vrienden doen dat bij elkaar en het gaat vanzelf

ja, maar soms is dat ook wel iiritant hahahaha
want ze geven mij het advies, dat ze zelf eigenlijk ook moeten krijgen :P

maar ze zijn wel lief hoor :yes: en ik kan alleen maar hopen dat ze dat ook weten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 2 november 2005 om 15:18:
ja, maar soms is dat ook wel iiritant hahahaha
want ze geven mij het advies, dat ze zelf eigenlijk ook moeten krijgen

maar ze zijn wel lief hoor en ik kan alleen maar hopen dat ze dat ook weten

Denk dat ze advies ook wel krijgen maar hoeft niet altijd met woorden.....manier van dingen toepassen of te werk brengen zegt ook al veel hoor :)
Waarschuw beheerder
Kan anders nu wel paar goede woorden gebruiken van iemand :cry: :cry:

Waarschuw beheerder
Jaa zekerss kan echt heel goed praten met mn beste kameraad
soms hebben we van die diepe gesprekken die ons beide aan et denke zet

Waarschuw beheerder
Ja egwel! Heel vaak!

Waarschuw beheerder
donateur
Zo vaak !
Waarschuw beheerder
tuurlijk!!
maar dat hoort toch bij vriendschap!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:27:
Jaa zekerss kan echt heel goed praten met mn beste kameraad
soms hebben we van die diepe gesprekken die ons beide aan et denke zet

Idem Dito :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ja mar dan is het meetsal onder invloed van drank en drugs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 06:26:
ja mar dan is het meetsal onder invloed van drank en drugs

Ikke niet,ik praat alleen als ik nuchter ben of me vrienden tegen mij :P dan pas weet ik echt dat ze dat menen (F)
Waarschuw beheerder
weet het niet.. mensen onder invloed van alcohol zijn vaak eerder geneigd de waarheid de spreken, als het dingen betreft die ze niet "kunnen" zeggen of wat moeilijk is..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op vrijdag 25 november 2005 om 12:53:
weet het niet.. mensen onder invloed van alcohol zijn vaak eerder geneigd de waarheid de spreken, als het dingen betreft die ze niet "kunnen" zeggen of wat moeilijk is

bij mij nog niet gebeurd zoiets.....

Waarschuw beheerder
goh deze topic wordt ook niet meer veel gezegt:P

Waarschuw beheerder
heb best vaak echt goede gesprekken met mn maatje..
en mn lief en mn zusje:)(K)
doet me echt goed

Waarschuw beheerder
JA daarvoor zijn ze er!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:26:
heb best vaak echt goede gesprekken met mn maatje..
en mn lief en mn zusje
doet me echt goed

Ik bij me goede vrienden wanneer ik of hun niet echt lekker in hun vel zittuh :$ weet ik ze toch een goed gevoel na te geven :)
Waarschuw beheerder
Ik heb pas geleden nog echt tranen in mn ogen gehad van een smsje dat ik van mn beste vriendin kreeg.. Duz absoluut wel..
Maar probeer mensen ook altijd te helpen als ze zich klote voelen, want met woorden kan je ze vaak al een heel eind op weg helpen..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar ben ik ook wel goed in. Ik weet meestal wel de juiste woorden om mensen goed te doordringen. Ik ben ook echt iemand die een persoonlijkheid helemaal bestudeerd van anderen. :P
En ik heb een hoop mensenkennis. Al met al ben ik zeker iemand die ik diep kan raken en ik weet ook wel hoe te werk moet gaan.
Soms ben ik zelfs hard en confronterend. Maar op koryte termijn is dat misschien eventjes kut, maar uiteindelijk schep je daarmee wel duidelijkheid. :)

Waarschuw beheerder
Zeker! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 03:17:
Ik ben ook echt iemand die een persoonlijkheid helemaal bestudeerd van anderen.

ben ik gelukkig niet de enigste!:D
Uitspraak van ???????????????????? op zaterdag 11 maart 2006 om 02:34:
Maar probeer mensen ook altijd te helpen als ze zich klote voelen, want met woorden kan je ze vaak al een heel eind op weg helpen..

Ja same here! :yes:

Ik heb wel redelijk vaak een goed gesprek met iemand, dat doet me altijd goed! en vooral als ik iemand net heb leren kennen, moet dat vertrouwen er een beetje komen, wat heel belangrijk voor me is, want zonder vertrouwen ben je nergens in een vriendschap vind ik zelf.
dus ja;)
Waarschuw beheerder
ik . .noooooiiiiit . .
ik mis de diepte die daar voor nodig is joh . .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op zondag 12 maart 2006 om 13:42:
ik mis de diepte die daar voor nodig is joh . .

Too bad!

Waarschuw beheerder
:jaja: jah heb ik idd regelmatig, voelt goed! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 15:43:
jah heb ik idd regelmatig, voelt goed!

Dat is ook de bedoeling :)

Waarschuw beheerder
woorden raken me regematig vooral gister raakte me erg:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:43:
woorden raken me regematig vooral gister raakte me erg

Waarom voel ik me nu zo aangesproken :P

Waarschuw beheerder
ik heb geen idee:P michel..Misschien omdat jij het was ha:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:36:
ik heb geen idee michel..Misschien omdat jij het was ha

Whaha jah idd :P ben een soort Therapeut voor sommigen :yes:

Waarschuw beheerder
NAuw dat heb je mij niet horen zeggen:P..MAar is altijd makkelijk zulke vrienden:P

Waarschuw beheerder
Yeah vanacht nog.. ( gingen nachtje door)
mwa ik heb echt bijna 4 uur of langer.. ( khad op dat moment gene tijdsbesef)
een gesprek,/ discussie en dat ging echte wel over dingen waar je normaal helemala niet bij stil staat
mwa dat is wel is goed, zo leer je je zelf toch ook beter kennen

Waarschuw beheerder
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over ....en julie dan?

ik ben er ook goed in, en een vriendin van mij ook.

zij is bijna de enigste die mij door een lief gedicht aan het janken krijgt

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 02:14:
ik ben er ook goed in, en een vriendin van mij ook.

zij is bijna de enigste die mij door een lief gedicht aan het janken krijgt

en anders wel door je diepe woorden :yes:
Waarschuw beheerder
ja , maar alleen als hun iets voor mij betekenen en mij begrijpen