Partyflock

Forumonderwerp · 807233
Waarschuw beheerder
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over :) ....en julie dan?

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
goede "echte" vrienden heb je maar weinig dus ik luister er niet zo snel meer naar. Heb wat vervelende ervaringen met die zogenaamde "goede" vrienden
Waarschuw beheerder
Vooral als ze over me badeendje beginnen...o:)

I don't give a fuck...:middelvinger:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik raak mijn vrienden meestal niet met woorden [img width=46 height=26 cacheid=0001dad000012ee6f12904bc1a00f12d9f]http://bimeiden.net/images/smilies/meppen.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:30:
goede "echte" vrienden heb je maar weinig dus ik luister er niet zo snel meer naar. Heb wat vervelende ervaringen met die zogenaamde "goede" vrienden

Da's wel erg jammer :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:26:
Ik ben daar best wel goed in krijg daar veel complimenten over

Hmm..knap. Ik persoonlijk zit daar bij de meeste vrienden namelijk niet op te wachten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achjah, probeer vaak zat zo'n gesprek aan te knopen en dan krijg ik naar me kop dat ik wel heel hard ben enzo :[

Uitspraak van Tony Fontana op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:33:
Ik raak mijn vrienden meestal niet met woorden

dan krijg je dat soms idd...

ojah.. DANNY keep running bitch :@:[

Waarschuw beheerder
Soms is luisteren ook wel voldoende...je hoeft niet altijd te spreken...een luisterend oor is soms voldoende... het gevoel geven dat iemand niet alleen in de wereld staat en dat er toch nog dingen zijn in hun omgeving die hun bestaan op prijs stellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:48:
Hmm..knap. Ik persoonlijk zit daar bij de meeste vrienden namelijk niet op te wachten.

Ik vind het wel fijn persoonlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 18:05:
Ik vind het wel fijn persoonlijk

Krijg ook wel eens vna dit soort dingen te horen..ik vind het fijn om te horen, alleen bij vriendinnen vna mij krijg je te horen dat je dan een goede/beste vriend bent waar je alles aan kwijt kunt...soms wel jammer als je dan meer wilt dna dat alleen....

Maar goed, ik blijf het daarom wel super vinden, afgezien vna mijn persoonlijke gevoelens jegens de persoon zelf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 18:11:
Krijg ook wel eens vna dit soort dingen te horen..ik vind het fijn om te horen, alleen bij vriendinnen vna mij krijg je te horen dat je dan een goede/beste vriend bent waar je alles aan kwijt kunt...soms wel jammer als je dan meer wilt dna dat alleen....

Hoe bedoel je dat precies?

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik eerder omgekeerde doe... dan echt raken...denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 19:23:
Hoe bedoel je dat precies?

Als je veel bij iemand bent en veel met iemadn dingen deelt die belangrijk zijn voor haar...dan krijg je daar wel eens gevoelens bij...alleen om de vriendschap in ere te houden ga je dan tegen je gevoel in gewoon op dezelfde voet verder..ookal wil je het diep van binnen niet en wil je dat er meer uit komt dna alleen een goed gesprek en goede vrienden. Een realtie of iets dergelijks

Waarschuw beheerder
ja.. dat heb ik met mn schatje, wij kunnen best goede gesprekken voeren en das heel fijn! k snap wat je bedoelt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soms heb je van die gasten die dat de hele dag door doen...
de hele dag door dat softe gelul.

daar heb ik écht een hekel aan :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb het bij me beste vriendin die ik wanneer het effe tegenzit altijd weet te raken met mijn woorden en ook in emotionele opzicht dan.Vind zei heel fijn en mooi hoe ik dingen altijd te woorden breng,heel fijn om te horen vind ik zelf en doet me ook erg goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:43:
Als je veel bij iemand bent en veel met iemadn dingen deelt die belangrijk zijn voor haar...dan krijg je daar wel eens gevoelens bij...alleen om de vriendschap in ere te houden ga je dan tegen je gevoel in gewoon op dezelfde voet verder..ookal wil je het diep van binnen niet en wil je dat er meer uit komt dna alleen een goed gesprek en goede vrienden. Een realtie of iets dergelijks

In begin had ik effe een periode dat me gevoel meer wou dan alleen goede vrienden met iemand,maar dat is voorbij.We zijn nu elkaars beste vrienden en meer willen we allebei niet en zijn gleukkig op deze manier.....

Waarschuw beheerder
K wordt ook wel eens geraakt

Waarschuw beheerder
Mensen vinden je al snel bot en hard als je ze met feiten confronteerd.
Jezel een leugen blijven voorspiegelen is schijnbaar beter , ik neem iig de moeite nietmeer mensen normaal ergens op te wijzen

Waarschuw beheerder
K durf vaak nie eens meer mensen te wijzen op dingen

Maar ik wordt wel eens geraakt op de goede manier, ik heb 1 ding meegemaakt maar is te persoonlijk, wel mooi eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 23:34:
K durf vaak nie eens meer mensen te wijzen op dingen

Maar ik wordt wel eens geraakt op de goede manier, ik heb 1 ding meegemaakt maar is te persoonlijk, wel mooi eigenlijk

ik wel bij de mensen die ik echt goed ken en goed bevriend mee ben :) bij hun kun je het wel zeggen zulk soort dingen....

Waarschuw beheerder
ik durf mensen ook niet eens op dingen te wijzen.. niet echt eigenlijk:P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
De mening van echte vrienden vind ik belangrijk, de mening van andere kan me gestolen worden! En als ze mij niet accepteren hoe ik ben...jammer dan!Zal zalf ook altijd voor mijn mening uitkomen :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 11:31:
De mening van echte vrienden vind ik belangrijk, de mening van andere kan me gestolen worden! En als ze mij niet accepteren hoe ik ben...jammer dan!Zal zalf ook altijd voor mijn mening uitkomen

Helemaal mee eens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 11:54:
De mening van echte vrienden vind ik belangrijk, de mening van andere kan me gestolen worden! En als ze mij niet accepteren hoe ik ben...jammer dan!Zal zalf ook altijd voor mijn mening uitkomen

Zo hoort het toch ook :)

Waarschuw beheerder
De woorden/gesprekken van vrienden zijn hard maar meestal wel de waarheid! En die is op dat moment wel hard, maar je weet dat ze vaak wel gelijk hebben!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sommige zijn ook te soft en die lopen de hele dag achter je aan met die stomme verhalen... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:47:
Da's wel erg jammer

ach ja, zo leer je de mensen die het niet echt menen wel kennen hoor, neem dat maar van mij aan ;)

Waarschuw beheerder
soms word je ergens mee geconfronteerd en dan ga je erover nadenken, ook dan op zo'n moment besef je goed dat je vrienden erg veel om je geven dus dat raakt je wel.

m
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:50:
ja.. dat heb ik met mn schatje, wij kunnen best goede gesprekken voeren en das heel fijn!

:jaja: heb k ook

Waarschuw beheerder
donateur
Snappen ze toch niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:59:
De woorden/gesprekken van vrienden zijn hard maar meestal wel de waarheid! En die is op dat moment wel hard, maar je weet dat ze vaak wel gelijk hebben!

Diep vanbinnen weet je dat de ander gelijk heeft....ook al laat je het niet blijken op dat moment

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 31 augustus 2005 om 19:40:
Diep vanbinnen weet je dat de ander gelijk heeft....ook al laat je het niet blijken op dat moment

Ja dat is helemaal waar en toch wil je het eerst niet geloven en blijf je ontkennen... tot je er zelf achter komt en dan is het meestal te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 22:06:
Ja dat is helemaal waar en toch wil je het eerst niet geloven en blijf je ontkennen... tot je er zelf achter komt en dan is het meestal te laat.

Heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik te laat ermee was....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 1 september 2005 om 03:28:
Heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik te laat ermee was....

Dan heb je geluk of een goede mensenkennis ;) Zijn denk ik wel genoeg mensen die er wel te laat achter komen!

Waarschuw beheerder
zooo ik met me vr.dinnen voeren echt de diepste gesprekken :bloos: :x o:)

Waarschuw beheerder
zelden...maar t komt wel voor

Waarschuw beheerder
Ik kan niet over alles praten met mijn vrienden...tenminste, het zou wel kunnen, maar ik kan het gewoon niet, en dat zuigt! :(

Waarschuw beheerder
jah, maar ligt er wel aan wie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 13:12:
jah, maar ligt er wel aan wie

Idd jah,maar denk ook dat het te maken heeft hoe die ene persoon(en) dingen te worod brengt.Als diegene nou kort maar krachitg denkt over dingen of hij weet alles zoals ik....heel uitegebreid en precies te vertellen.Dat laatste lijkt mij makkelijker om jezelf open te geven....

Waarschuw beheerder
Dagelijks eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:20:
Dagelijks eigenlijk

Bij mij zo om de tijd ook regelmatig :)

Waarschuw beheerder
goeie vrienden van mij hebben met woorden op veel momenten heel erg weten te raken.. en dan vooral als ik erover na ga denken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:24:
goeie vrienden van mij hebben met woorden op veel momenten heel erg weten te raken.. en dan vooral als ik erover na ga denken...

dat is juist de bedoeling

Waarschuw beheerder
weet ik wel... maar sommige weten mij te diep te raken dat het op sommige punten zelf te zeer doet om er over na te denken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:28:
weet ik wel... maar sommige weten mij te diep te raken dat het op sommige punten zelf te zeer doet om er over na te denken

dan kunnen ze beter hun mond dichhouden als je te goed kennen en het pijn doet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 17:30:
dan kunnen ze beter hun mond dichhouden als je te goed kennen en het pijn doet...

dat moeten ze zelf weten... het doet wel pijn.. maar vaak hebben gelijk ook nog..... en dan aan denken...is niet leuk.. en sommige denken nu is voor mij gewoon pijnlijk.. dus denk er dan liever niet aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:36:
dat moeten ze zelf weten... het doet wel pijn.. maar vaak hebben gelijk ook nog..... en dan aan denken...is niet leuk.. en sommige denken nu is voor mij gewoon pijnlijk.. dus denk er dan liever niet aan

moet ieder zelf weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 17:46:
moet ieder zelf weten

moeten ze ook zker.. en dat doe ik ook zker... maar ik weet wel voor mezelf nu ik stel me vriend absoluut niet meer boven mijn vrienden.. vrienden heb je in principe voor je leven en een vriendje kun je zo omruilen maar echt vrienden niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:50:
moeten ze ook zker.. en dat doe ik ook zker... maar ik weet wel voor mezelf nu ik stel me vriend absoluut niet meerzo omruilen :S boven mijn vrienden.. vrienden heb je in principe voor je leven en een vriendje kun je zo omruilen maar echt vrienden niet

vriendje zo omruilen,klinkt ook lekker arrogant zeg :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 7 september 2005 om 17:53:
vriendje zo omruilen,klinkt ook lekker arrogant zeg

ik bedoel meer van een vriendje kan het zo mee uitgaan... en dan sta je alleen als je vriend voor je vrienden stelt...met een jongen kan het zo uitgaan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:54:
ik bedoel meer van een vriendje kan het zo mee uitgaan... en dan sta je alleen als je vriend voor je vrienden stelt...met een jongen kan het zo uitgaan..

wat een vertrouwen zeg heb jij