Omdat ze voor mij de liefste is en net zoals iedereen een fantopic heeft, speciaal voor jou een fantopic mop!
Je bent gemeen
Whaha..nee hoor Je deed me peste..
Daarom, gewoon lief doen
Enja...mn ouders zijn dan niet thuis, dus dat word feest hier
Een op zijn spaans gezegd fiesta blikken wagen wonend ergens in spanje
Worden wij ook uitgenodigd?
Jullie ginge toch naar GT??
Uitspraak van AiCoN op zondag 28 augustus 2005 om 15:28:
Worden wij ook uitgenodigd?
Jullie ginge toch naar GT??
Gezellig dat je in me fantopic komt
T hele weekend
Vrijdag gaan Yvet en ik een trio doen met Yvo
Dan hele avond film kijke, zaterdagmiddag winkele, dan s'avonds zuipe en daarna gaan we uit
Alleen lieve dingen posten!
Wat had je te melden dan?
Dat s'avonds zuipen past dan mooi bij het indrinken
is wel om voor jullie
Maar meeste stijl blijft nog wel vanaf hellbound Zaandam naar Eindhoven omrijden over Rotterdam en gecontroleerd worden met een kaartje van Rotterdam Eindhoven van Nightmare (2 maanden eerder dus )
Maar als je met een paar man zo'n bungalow huurt ben je volgens mij een stuk goedkoper uit
Sowieso qua drank en muziek was daar echt nog wel goed
door elkaar voor elkaar
En is ie dr al?
En me grootste fan komt zometeen langs
wie moet er komen dan???
Tuurlijk ben ik er
hij is er weer bijna
Hallo lieverd!
Ik mis je
NU al zin in Ghosttown, maar dat heeft ook te maken met dat ik je dan pas weer zie
Hebbe jullie nu wat met mekaar?
Hebbe jullie nu wat met mekaar?
en ben Niels aan het opvoeden tot PHA
Personal Home Assistent
Oftewel ik heb vanochtend voor de 2e keer deze week pannekoeken gebakken en niels mocht in de keuken afwassen en de was opvouwen
Huisman lijkt me wel zwaar relaxt, maar niet in villa Felderhof met 5 wc's 20 kamers, dan moet je me nog niet stofzuigen en ramen lappen
maar niet in villa Felderhof met 5 wc's 20 kamers,
ik heb er 25..
Niet overdrijven, we hebben echt GEEN 20 kamers dan was het huis eens zo groot. Hebben er maar 10.
handig voor de gezinsuitbreiding
In wat voor huis woon jij dan chanz?
Ja maar je behoord meer geheugen te hebben dan iemand met het geheugen van een goudvis
Ja nou heb er anders bar weinig van gemerkt.
Ben fucking sinds afgelopen zaterdag offline geweest met dan afgelopen dinsdag 5min maximaal.
Had wel meer reacties van mensen verwacht
Ach jaaaaaa dat heb je nou eenmaal met die KUT wereld genaamd internet.
Heb fucking sinds vorige week vrijdag ofzo zonder internet gezeten
Paar mensen smsje verstuurd, niet direct over geen internet en dan krijg je helemaal geen reactie terug
Paar mensen smsje verstuurd, niet direct over geen internet en dan krijg je helemaal geen reactie terug
JUIST daarom was de reactie nodig
Bedoel daar reageer je toch op zn minst op van jij bent gek.
Leuk
Vandaag ook weer de eerste werkdag gehad op me nieuwe werk
Weekend overleeft?
Dat scheelt...
Waar werk je nu?
Bij Kemkens installatie BV (20minuutjes fietsen) en dat is omdat ik een KUT eind om moet fietsen, want anders was het echt dichtbij, maar ja gemeente Oss wil langs die weg geen fietspad leggen en om nou op een weg te gaan fietsen waar auto's en vrachtwagens 80-100 rijden zie ik niet echt zitten
En om nou 10km om te gaan fietse
My GODDDDDDDDDDDD
Succes meid
Jaaaaaaa die gemeentes af en toe ook
Kijk je wel uit met het fietsen voor je hakken?
Ik vat je niet meer
*gooit een draadje:
Niels was een keer naar Den Bosch gegaan en dan met mij mee naar Oss, waarna we nog een pleuriseind moesten fietsen en ik zat achterop en toen kwam mijn hak tussen de spaken.
Gevolg--> Schoen naar de knoppen, 5 spaken eruit, slag in het wiel en een Daan die helemaal dubbel ligt van het lachen
Wat zeg ik nou
Ik heb alleen maar hakschoenen