Partyflock

Forumonderwerp · 806245

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=00012b90000286f4ad0358691a00efa9b9]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddoduk3.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, Artwork by Mr. E., all pictures taken by Raven a.k.a. Denny Yau.

De maand September belooft weer het nodige moois wat Harddance betreft, mocht je een paar jaar geleden al blij zijn als je één Harddance feest in de maand had, tegenwoordig komen er al meer en meer avonden, die hetzij een paar Harddance DJ's hebben of de hele nacht Harddance op het programma hebben staan. Al mag de stroming zelf, op zich nog relatief klein zijn, de mensen die zich ermee bezig houden en Harddance groter proberen te maken in Nederland zetten zich met hart en ziel in voor deze hardere, doch melodieuze Dance muziek, die Hardtrance, UK Hardhouse en UK Hardtrance combineert met Techno invloeden en een beetje Hardstyle. Zoals al vaker gezegd is, als Trance je net te soft is, Hardcore net te hard is, maar je vindt eeen hele nacht met 'alleen maar' Hardstyle te monotoon, dan is Harddance de muziek voor jou.

Met name UDC heeft zich al jaren samen met het befaamde High Quality, geroemd vanwege de befaamde feesten in onder andere de Melkweg, hard gemaakt voor de Harddance. Menig keer was de HQ stage op een Dance Valley of een Impulz Indoor of Outdoor één van de drukst bezochte area's. Het afgelopen half jaar lijkt het er ook naar uit te zien dat ander Dance organisaties, waaronder ID&T, al meer en meer Harddance gaan programmeren. Een goede ontwikkeling, want wat Dawn of Dance betreft kan er bij wijze van niet genoeg Harddance in Nederland zijn. Dit is vorig jaar November dan ook de reden geweest van haar ontstaan, om zelf op een kleine, actieve manier mee proberen te werken aan een grotere Nederlandse Hardance scene.

Naast diverse edities van XLDJ Connections Promotion Night, georganiseerd door XLDJ Events in het Amsterdamse PRE Café, waar vaak één of meerdere Harddance DJ's geprogrammeerd staan, zijn er deze maand ook een paar ander geweldige Harddance feesten. Zo is er de vierde editie van Round Bass in Leiden en natuurlijk is er aan het eind van de maand eindelijk weer een gloednieuwe en wel heel bijzondere editie van I Love Hardhouse in het onlangs geheel verbouwde Patronaat in Haarlem. Beide feesten hebben een Harddance programmering op het menu staan waar je u tegen zegt, nationaal en internationaal, deze kan en mag je dan ook absoluut niet missen. Uiteraard is het deze maand ook weer tijd voor een editie van Dawn of Dance's D.D.O.D., negen September aanstaande zullen UK Hardgrooves en D.D.O.D. wederom de handen in elkaar slaan om jullie een onvervalste Harddance avond te bezorgen. Eerdere edities van deze samenwerking met UK Hardgrooves hebben al garant gestaan voor weergaloze UK Hardhouse sets, het is negen September tijd voor D.D.O.D. meets UK Hardgrooves.

Cill, Co-Ak, LRS, The Dawn en Tjeerdo zullen deze nacht hun opwachting maken om je via een funky, bij tijd en wijlen techy en stevige opening, langs lekkere en pompende UK Harddhouse mee te nemen naar een spetterende freeform set die de nacht zal afsluiten met een grote knal. Café De Trappist in Amsterdam, op steenworp afstand van het Leidseplein wordt voor vijf uur lang het 'duistere' semi Engelse terrein van D.D.O.D. en UK Hardgrooves. Dit kleine en mega gezellig café met een soundsystem dat pieken heeft van 107 tot 109 decibel weet als geen ander waar Harddance voor kan staan, omdat de Trappist in September alweer tien maanden de thuisbasis is voor Dawn of Dance's D.D.O.D., Dawn of Dance is dan ook weer elke maand erg blij dat zij hier mag neerstrijken.

The Dawn zal deze avond gaan openen om het publiek langzaam op te warmen, voor de dingen die nog zullen gaan komen, waarnaar LRS het van haar zal overnemen. Deze 23 jarige dj draait inmiddels alweer zeven jaar en is zeker geen groentje op het gebied van draaien. Hij stond onder andere in 2002 op Accelerate waar ook JP die nacht stond en heeft ook al de nodige feesten in en rond Medemblik op zijn naam staan, waaronder Overdrive en stond hij uiteraard op UK Hardgrooves in Zeist. Op D.D.O.D. meets UK Hardgrooves heeft hij al laten zien waar hij allemaal toe in staat is. De derde DJ van die avond, Cill is geen onbekende van D.D.O.D., als één van de residents zijnde heeft hij al bewezen te staan voor heerlijke en onvervalste UK Hardhouse gemixt met veel Techno. Onlangs stond hij ook op Sundays at School met onder andere Alex Kidd en Patrick Kruzeman in de line up, tevens staat hij ook op de avonden van XLDJ Events. Cill draait ook samen met Co-Ak als C&C en er zullen op D.D.O.D. meets UK Hardgrooves een aantal CD's van dit tweetal verloot worden onder de bezoekers.
Als één na laatste deze nacht is het tijd voor de man achter UK Hardgrooves, Tjeerdo, die de afgelopen tijd zeker niet stil heeft gezeten. Hij heeft residenties bij Nocturnus Agency, waar onder andere niemand minder dan Fausto ook bij zit, Into Siberia, bij XLDJ Events en sinds kort zit hij bij een nieuw management bureau, waar onder andere Armin van Buuren en Astrid onder vallen. Tjeerdo stond al eerder op feesten als de I Love Hardhouse Talent Night, de Thinc Talentnight, Sundays at School en natuurlijk zijn eigen UK Hardgrooves. Na Tjeerdo zal Co-Ak als laatste zijn plek achter de decks innemen om ons een onvervalste Freeform set te laten horen. Deze 23-jarige DJ uit Amsterdam maakte al eerder furore op RoundBass, Sundays At School en op Greenline Radio presents Q-day, op koninginnedag dit jaar. Zijn energieke optreden zijn een genot om naar te kijken en zelfs op zijn vroegere set op RoundBass was al goed te horen door zijn opzwepende UK Hardhouse platen waar zijn grootste liefde eigenlijk lag, namelijk Freeform. Co-Ak is ook druk bezig met het produceren van zijn eigen nummers, het laatste uur van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves zal er één zijn van hoge snelheid.

De draaitijden van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves nog even op een rij:

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001ccfb892bc156f1a00efa9b9]http://tinypic.com/b6q6nk.jpg[/img]
22:00 - 23:00 The Dawn

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001ccfc82bfee95a1a00efa9b9]http://tinypic.com/b6q74l.jpg[/img]
23:00 - 00:00 LRS

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001ccfd20a63e1421a00efa9b9]http://tinypic.com/b6q8nn.jpg[/img]
00:00 - 01:00 Cill

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001ccfe820168cb51a00efa9b9]http://tinypic.com/b6q8vb.jpg[/img]
01:00 - 02:00 Tjeerdo

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001ccffb17f240821a00efa9b9]http://tinypic.com/b6q9ad.jpg[/img]
02:00 - 03:00 Co-Ak

Tevens zijn er twee nieuwe sterren bijgekomen bij Dawn of Dance, op D.D.O.D. 7 heeft MC Budha al laten horen dat het af- en aankondigen van de verschillende DJ"s hem erg goed afging en zo zal hij ook aankomende editie het team van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves komen versterken. Tevens zal het Artwork van de flyers van Dawn of Dance voortaan verzorgd worden door Mr. E. a.k.a. Erwin Folkertsma, een weergaloos talent op het gebied van illustreren, deze maand is zijn eerste tekening te bewonderen op de E-flyer van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves. Zo bestaat het artistieke team van Dawn of Dance tegenwoordig uit Sonic-XL en Mr. E.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen.

Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a00efa9b9]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners......
We only convert

Former editions of Dawn of Dance's D.D.O.D.:

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid[
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.

Other Upcoming Dawn of Dance event 14th of October:

D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams

Waar is Café de Trappist?

[img width=300 height=300 cacheid=0000342800006559837288a21a00efa9b9]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er wel weer zin in. :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
vette flyert!!!! Cill en Co-Ak solo of b2b?
Waarschuw beheerder
Solo zo te zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Daan, nu kank er weer nie bij zijn, daar ik zaterdag naar Q-base ga en waarchijnlijk dan al naar Helmond vertrek!! :S

Maar khoud ut in de gaten meis!! :flower:
Waarschuw beheerder
Zekerz weer daar .... uiteraard :D
Waarschuw beheerder
Wat een leuke flyer! :respect: Mr. E en Sonic!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer toch maar ff te komen, ondanks dat ik weer vroeg uit de veren moet om naar Q Base te gaan.

Maar D.D.O.D. overslaan is toch niet echt een optie :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:24:
naar Q Base

:o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een vriendin van mij heeft kaartjes gekregen en wil er graag met mij naar toe. Dus wie ben ik om dan nee te zeggen :D

Hoop dat ik het er een beetje leuk ga vinden. Ik twijfel er nog een beetje aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben vorig jaar geweest, was goed te doen :yes:
alleen is er dit jaar geen UK-hangar :cry:

misschien dat ik ook nog ga, maar dat is nog niet zeker...

ps klein typfoutje ontdekt Daaan:

De draatijden van D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves nog even op een rij:

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ga alleen omdat ik het kaartje niet hoef te betalen, alleen de bus. Nou dat is 27 euro, dus vind ik het wel weer de moeite waard.

Maar ik verheug me uiteraard meer op I Love Hardhouse, Timeless en HHA. En D.D.O.D niet te vergeten.
Artiest {SHOWLIST artist 18599, 42931}
Waarschuw beheerder
vette shit!! kan niet wachten!!
Waarschuw beheerder
inderdaad toppie flieger daaan!! wicked!!:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh, vandaar dat jij nooit losgaat Kjell!! ;)

Ik ben van de partij hoor! :bounce:
En wat is het al lekker snel, die volgende....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:03:
Tis jouw Pre-Birthday party Vriendje Kjell

En mijn After-Birthday party ;D
en nog een dingetje... moest er er niet "tegen" na "u" staan?
Beide feesten hebben een Harddance programmering op het menu staan waar je u zegt,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:53:
en nog een dingetje... moest er er niet "tegen" na "u" staan?

:JAJA:
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Erwin de teken-guru :respect:

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Staat hier ook weer een topic over !

We doen ons best om ook hier een toegankelijk harddance forum te creëren... please help us :-)
Waarschuw beheerder
:yes:

reken op meer mensen dan de vorige keer van onze kant :P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 14:53:
Staat hier ook weer een topic over !

We doen ons best om ook hier een toegankelijk harddance forum te creëren... please help us

Morgen 1 van de eerste dingen die ik ga doen :yes:

London :lief:

vette tweestrijd als ik daar zou willen gaan wonen

Uitspraak van Paxlie op maandag 29 augustus 2005 om 21:26:
reken op meer mensen dan de vorige keer van onze kant

:D:D:D COOL!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op maandag 29 augustus 2005 om 21:26:
reken op meer mensen dan de vorige keer van onze kant :P

:D Zeker COOL :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zit op Ibiza, volgende maand ben ik er wel bij...... :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 08:23:
Zit op Ibiza

Lekker hoor. :)
donateur
En ik ook Hank? Kan makkelijk :yes: ;p

Anyways

A fairy goooooooooodmorning 2 y'all

Pffff wahooooo This is The End my only friend the end
Moet me snel gaan douchen en aankleden en dan ga ik met Essie barbequen in A'damse Bos
Lijkt wel alsof ik twee dagen achterloop met alles dat ik twee dagen niet hier was ;p;p Fairy funny feeling
Dus dat wordt vanavond zooitje doen ook shalalalalala

Maarruh ff he

WAT EEN LEKKER WEER!!!
donateur
Dus ik zette gisteren dus gewoon voor Jan Doeedel mijn leeuke goedemorgen naar jullie allemaal :(:(:(

wahoooooooooooooooo

NOU EN!!!

Woke up one day and I find that my mind was no longer my mind

Shoobedoo wap waaa, weer zo een mooie zonnige dag heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Sinds mijn 30e verjaardag i shet alleen nog maar mooi weer geweest b) *proest*

Zin in het WEEKEND
Zin in DDOD

Shalalalalalalala HEY! shalalalalalalala
Waarschuw beheerder
en het wordt vandaag alleen maar beter :P Ga zo aan het water zitten met iPod en een goed boek. Heerlijk bijkleuren in de zon.

Echt lekker, lekker echt: als je nog een week extra vrij heb voor school :D
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 31 augustus 2005 om 10:43:
Het was ook al middag

Aha, dus dat was het hem ;p

Uitspraak van Wubinator op woensdag 31 augustus 2005 om 10:46:
en het wordt vandaag alleen maar beter

Ik heb zo maar het idee dat het allemaal ineens alleen maar beter gaat worden :cheer:

Zit zelf te twijfelen wat ik ga doen allemaal vandaag, moet sowieso echt beetje opruimen ook, voordat ik wat dan ook ga doen, maar ja zou inderdaad ook wel ff moeten gaan zonnen, maar vind dat zo saai op mijn balkon ;p
Waarschuw beheerder
Ik heb wat meer keuze: of tuin of onze dakterras :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dakterras? Heb je dat ook nog:o
Waarschuw beheerder
Kom denk ik nu wel weer keertje kijken..

vorige editie was ik aan het fryslan boppe @ verj. van sietse (mouth of madness)

erreg gezellig trouwe:D
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 augustus 2005 om 10:58:
Ik heb wat meer keuze: of tuin of onze dakterras

Daarom ga ik ook eigenlijk liever naar buiten, maar ja dan ben ik oo maar in mijn eentje enzooi, ga eerst maar nuttige dingen doen ook enzo ;p

Uitspraak van ..Mike op woensdag 31 augustus 2005 om 11:02:
Kom denk ik nu wel weer keertje kijken..

gezellie!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 augustus 2005 om 11:54:
Ja dat is een van de tal van mijn pluspunten:dhaha

Heerlijk, die frisse lucht van arrogantie:d

Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 augustus 2005 om 11:54:
maar ik ga vanmiddag naar een verjaardag

Hebben ze daar appeltaart?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 31 augustus 2005 om 10:54:
maar vind dat zo saai op mijn balkon

:[ spoiled!!

Ik wou dat ik nu saai in mijn eentje op het balkon kon liggen....:'(

Radio'tje aan wijntje erbij!!!! heeeeeeeerlijk!!
donateur
hahahahahahah

Okay je hebt wel gelijk eigenlijk :D:D

Ik zal niet meer zo een verwend nestje zijn ;p

Zo even boodschappen halen, wat biertjes en dan strax beetje bakken op het balkon met een lekker jointje erbij :9

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ola...

Mijn Mysteryland foto's (ook Decibel) zijn te bewonderen op: http://www.djraine.nl/gallery

Vanavond lekker BBQ'en :D (voor het eerst dit jaar :bloos: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op woensdag 31 augustus 2005 om 14:48:
Mijn Mysteryland foto's (ook Decibel) zijn te bewonderen op

ahhhh wat sta ik er weer erg op!!!

Ik heb er eentje vanaf gepikt :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 31 augustus 2005 om 14:48:
Mijn Mysteryland foto's (ook Decibel) zijn te bewonderen op: http://www.djraine.nl/gallery

Leuke plaatjes nozem(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 31 augustus 2005 om 12:12:
Heerlijk, die frisse lucht van arrogantie

:D
En ik weet nog niet wat voor traktatie er is... Appeltaart lijkt me wel lekker :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 15:01:
wat sta ik er weer erg op!!!

tssss... je bent echt fotogeniek!
Erwin, ik vind die zonnebril foto van je echt profielwaard! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 augustus 2005 om 16:45:
Appeltaart lijkt me wel lekker:)

Mij ook, dus als dat er is, wil je dan voor mij een stukje meenemen?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
en dan zorg jij zeker voor de slagroom :P
Waarschuw beheerder
donateur
Daar had ik dit keer niet eens aangedacht:o
Waarschuw beheerder
donateur
tja je hebt een dirty mind of je hebt t niet he :P
Waarschuw beheerder
donateur
De mijne had net ff pauze waarschijnlijk:bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 31 augustus 2005 om 19:59:
tja je hebt een dirty mind of je hebt t niet he

Je doet de laatste tijd wel aardig, Charel!
Waarschuw beheerder
donateur
tja je hebt een dirty mind of je hebt t niet he

Als het goed is wordt het iets koeler vandaag. Lijkt me wel ff lekker voor je Charel! Kan je je dirty mind ff wat rust gunnen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft een dirty mind dan in vredesnaam met de temperatuur te maken:s
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat zijn dirty mind op hol slaat met hogere temperaturen (korte rokjes etc). Althans, dat begreep ik uit een ander topic waarin Charel het een en ander postte.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik ook wel eens gelezen:jaja: Maar zoals Karel zelf al zegt:
tja je hebt een dirty mind of je hebt t niet he:p

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelijk in. Maar zou het toch niet zo kunnen zijn dat je dirty mind meer aanwezig is bij warm, heet, zonnig weer, dan bij een koude regenachtige dag?
Waarschuw beheerder
donateur
Weet wel zeker dat dat zo is:jaja: Ken nog wel meer omstandigheden hoor:x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 augustus 2005 om 21:39:
Je doet de laatste tijd wel aardig, Charel!

haha he dat ging over mezelf he, over mijn dirty mind! still luv ya babe :knuffel: !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb vandaag een lekkere werkdag:D Ik heb tot nu toe nog maar 2uur gewerkt en voor de rest alleen maar pauze gehad:devil: en nu zit ik lekker thuis voor de schafttyd:D en zometeen nog 1 uurtje werken en dan maar ff kijken hoe we de tyd gaan vullen tot 3 uur:D
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt als mijn baan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat mag ook wel, gister had ik het zwaar. hadden er 2 ruzie:s gaan ze tegen my zeggen wat ik er van vond:s uiteindelijk ben ik uitgestapt en ben maar terug gelopen naar me baas.
donateur
Groot gelijk heb je Daniël, sowieso mensen die ruzie hebben moeten dat lekker zelf uitzoeken. Vind het wel mooi dat je uitgestapt bent :yes: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
tja, gelukkig werd ik onderweg nog opgepikt(y) scheelde me weer lopen:D kan altyd voorkomen dat je het niet met elkaar eens bent maar om daar 1 dag erover te zeiken:s en dan gister met die warmte, ik kreeg er koppijn:/

Me chef heeft me trouwens vandaag groot gelijk gegeven dat ik ben uitgestapt:D
donateur
Dus je chef is ook gewoon cool :yes:

Ben het helemaal met je eens hoor, of je hebt iets en je haat het verandereen en als je er niets aan kan veranderen dan moet je er verder ook niet meer over zeiken :yes: Heeft toch geen zin dan
Dat is echt al jaaaaaaaaaaaren mijn motto :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ze moesten alleen nog met z'n tweeen een hoop werk verichten:devil: ik heb vandaag gehoort dat er geen gewonden bij zijn gevallen:p

ik ga er weer vandoor. nog minimaal 1 uurtje werkenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
mooiste uitspraak tot nu toe over Riot!

If Riot at the End's too loud,
then you need to go to a tea dance.
If it's too hard, then you need to go to a tea dance.
If it's too dark, then you need to go to a tea dance.
If it's too smokey, then you need to go to a tea dance.
In short you should be drawing your fuckin pension
instead of going to one of London's best parties ya wimps!

maar ga verder on-topic:p
laatste aanpassing
donateur
Dus ik moet naar een theekransje voortaan omdat ik vond dat de muziek wel een tikkeltje te hard was in de main??? :@:@:@:@

Zal die Ed Real eens even gaan aanspreken als ik hem weer zie :[

;p;p
donateur
Lalalalala Shoobedoooo wap waaaaaaaaaa

Iedereen stralende morgen deze morgen oleeeeeeeee olaaaaaaaa ijs ijs ijs!

Wat een weertje en een zonneschijn wat fijn, oh ja wat fijn en om dan vanavond op Floortjes feest te zijn holadie jeeeeee holadiejoooo jeeeeeeeee oe ah oe ah!

Iedereen zin in het weekend en er helemaal klaar voor? Ikkuh wel hoor :cheer: Ik zeg maar zo, ik zeg HARDDANCE :woep:

Over een weekje is het alweer tijd voor D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN

woeoeoeoeoeh woeoeoeoeoeh woeoeoeoeoeoeh
Waarschuw beheerder
donateur
Zin in vanavond:jaja: En zin in zondag:jaja: Zin in DDOD:jaja: etc etc
Waarschuw beheerder
Wordt een rustig weekendje, enige grote feest wordt Wooferland op zondag. Hopen dat t weer een beetje meewerkt.

Jij gaat nog naar Audio Attack Daan?
Beetje hakken?! Of ga je voor de Hardstyle! :)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 2 september 2005 om 12:16:
Jij gaat nog naar Audio Attack Daan?
Beetje hakken?!

Yup, ik heb promokaartje gehad van Rudi, had ie speciaal voor me weggelegd :D :lief: Hierdoor kunnen Essie en ik samen, omdat we haar kaartje dan splitten als het ware, maar gaan het niet al te laat maken, gaan rond uurtje of drie weer richting huis. Essie trekt het niet meer om de hele nacht door te gaan., omdat ze echt in een bepaald ritme zit door haar werk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 2 september 2005 om 12:16:
enige grote feest wordt Wooferland op zondag. Hopen dat t weer een beetje meewerkt.

Zo grootv is dat nu ook weer niet hoor.

[img]http://teletekst.nos.nl/gif/images/704-01.gif[/img]
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 2 september 2005 om 12:28:
Hoe durven ze!!! Alsof ze t weten he.

tja, zou bijna denken dat het een of ander complot is ofzo ;p twee dj's die ik graag wil zien op een feest en ze staan wederom tegelijkertijd geprogrammeerd :s beetje jammer
Waarschuw beheerder
Ik heb ook ongelofelijke zin in dit weekend. Nu nog even doorwerken, en daarna lekker naar de film, en dan drie dagen lang feestjes!:woopwoop:
Waarschuw beheerder
donateur
Die arme studenten ook altijd:p
Waarschuw beheerder
Nou 1 van de weinige voordelen van bij Mac werken is dat je gratis naar de film mag (in Zaandam dan). Maandag heb ik The Island gezien, en vanavond wordt het Deuce Bigalow.
2 feesten van de 3 hebben gratis entree, en ik drink niet zo gek veel. Audio Attack wordt de duurste.
En ik heb paar feesten van oktober weggehaald uit mijn agenda omdat mevrouw 2xEngeland in Oktober wilt.
En misschien ga ik voor Q-Dance flyeren, dan mag ik gratis naar hun feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Honger?:p

Wel goed geregeld, gratis naar de film(y) Hoe was The Island?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 2 september 2005 om 13:59:
Honger?

?

The Island is een aanrader! Erg goed: spannend, leuke nieuwe en actuele thema, en :kwijl: :kwijl: acteurs!
Waarschuw beheerder
Schnie, Schna, Schnappie,
Schnappie, Schnappie, Schnap :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Schnaps?
[img width=264 height=472 cacheid=001382ed001cfe54e35b18a11a00f25af3]http://www.chiemsee-edelbrand.de/image/schnaps.gif.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
leuk dat er ook pruimen te zien zijn op die foto..
Waarschuw beheerder
Omdat het Slivovic is, da´s Joego schnaps :) En sliva is een pruim :)
Of misschien betekent dat dat die te pruimen is? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 2 september 2005 om 17:00:
leuk dat er ook pruimen te zien zijn op die foto..

Denk je ook wel eens aan wat anders???
Waarschuw beheerder
donateur
everyone likes their own brand!

geweldige scene :respect:

I JUST AET A HOOOL BEY BEY!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 2 september 2005 om 17:52:
Denk je ook wel eens aan wat anders???

Laat me raden Charél.....

Ja hoor....Ja!

:cry:
donateur
Gezellie :cheer:

gaan we lekker en relaxed jointje roken :yes:

OH!!!

Ik wil ook even zeggen dat ik na Raven's set gisteren er zeker voor ben om hem zo een setje ook een keer op een DDOD te laten doen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
goed plan:jaja:

deze keer zullen de joints niet worden platgestampt door z'n knakker:@

Dus ook wel een (y) plan. deze maand weer een Hard-techno nachtje meemaken:bounce: Arkus P (live) :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
en het gaat maar door en door en door en door en door....

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Hoewel de vorige keer erg gezellig was kom ik deze keer niet daan :)
Ik ga namelijk al naar https://partyflock.nl/party/43417 want techno is mijn aller aller aller heel erg grote liefde (L)

Have fun anyway~!
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag leker naar DDOD :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kjell en zin in een feestje :O

:p
laatste aanpassing
donateur
Shoobedoo wap waaaa

stick some flowers in the ground, we are lost and found but love is gonna save us :cheer:

Een gie ga goedemorgen deze morgen tralalalalala, ja ik ben uit mijn bed gevallen ;p hihihihi Heb ik tenminste nog wat aan mijn dag ofzooi enzooi

IK HEB ZIN IN VRIJDAG!!! Echt? Ja echt

:o oh ik maak Erwin nu gewoon net wakker met mijn muziek :$ (schaamt zich diep) dat was even niet de bedoeling dus.....

Uitspraak van Anouk op maandag 5 september 2005 om 08:38:
Hoewel de vorige keer erg gezellig was kom ik deze keer niet daan
Ik ga namelijk al naar https://vip.partyflock.nl/party/43417 want techno is mijn aller aller aller heel erg grote liefde

Have fun anyway~!

Thanx en vind ook niet meer dan logisch dat je liever naar een feestje met jouw 'lievelingssmaak' muziek gaat Jij ook heel erg veel plezier :cheer:

D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3

BRING IT ON!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daaan!!!!!! Wakker, nu al :p

Nou dan kan je echt lekker lang van de dag genieten :yes:
donateur
Ben uit mijn bed gevallen ;p

Nee, serieus, ik moet vandaag hard aan het werk aan heel veel dingen, was gisteren echt GAAR, mijn spieren waren lam ofzo en daardoor kon ik geen fuck uitvoeren :( Zelfs de was ophangen was een bezoeking ;p
Waarschuw beheerder
donateur
[ OFF TOPIC ]

Mensjes, ik heb een gratis kaartje over voor Q-Base a.s. zaterdag....
wie o wie wil er mee met mij, Reef en Natasja? We gaan met de auto!

Let me know :)

[ OFF TOPIC ]

En weer ON TOPIC: Zin in vrijdag!!! :yes: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 6 september 2005 om 12:49:
Mensjes, ik heb een gratis kaartje over voor Q-Base a.s.

Dat moesten we maar niet doen..:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
spreek je nu voor jezelf of echt voor 'we' ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je met de auto :cry:

Gelijk heb je hoor!

Ik zie je daar dan wel
Waarschuw beheerder
donateur
Wilde je net pb'en :o
Ja Reef bood aan om met de auto te gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
is toch goed. Er gaan een aantal bekenden van mij met de bus, dus ik vermaak me wel hoor :yes: En ik ga sowieso met een vriendinnetje.

Zie ik je vrijdag nog ff op DDOD?
Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard :yes:
moet tot 00:30 uur aan de overkant...en daarna kom ik naar de Trappist :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of ik tot heel laat blijf. Maar tot 1.00 uur lukt wel.
Waarschuw beheerder
donateur
okidoki
Waarschuw beheerder
Q-base!!!
Me!
Waarschuw beheerder
donateur
bij deze dan :)
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
de rest boeit mij ook niet ;)
Waarschuw beheerder
Zooo! Ik ben eindelijk thuis :D Schandalig, op mijn verjaardag moest ik gewoon werken!
Ik wil hier al al die lieverdjes die mij gefeliciteerd hebben bedanken(38 berichtjes woooooow), maar stuur iedereen nog een berichtje terug, alleen het gaat dus even duren!
:cheer: :cheer: *viert feest :)
Ow ja, ik vier het dus op DDOD :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 6 september 2005 om 12:51:
spreek je nu voor jezelf of echt voor 'we' ?

Gespleten persoonlijkheid o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op dinsdag 6 september 2005 om 20:05:
Gespleten persoonlijkheid

we weten er alles van! :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ben niet schizofreen :nee:
Waarschuw beheerder
Mijn grote neger vriend op mijn schouder zegt " sup all " ... :')
Waarschuw beheerder
Dubbelfrisss! :D
Waarschuw beheerder
donateur
geeft idd een nieuwe betekenis aan DUBBELfris whahahah :D :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 6 september 2005 om 20:57:
Mijn grote neger vriend op mijn schouder

helaas voor jou is dat die eikel van de postbank :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 6 september 2005 om 21:18:
helaas voor jou is dat die eikel van de postbank

Jammer genoeg voor my is dat een brave burger:-( Hee, Daniel vraag om meer werk:D Hee Daniel als je vandaag nu eens 4 uur eerder komt op je werk:/

Waarschuw beheerder
Jaa heb er weer zin in... Vorige x was super gezellig! :):jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 6 september 2005 om 20:57:
Mijn grote neger vriend op mijn schouder zegt " sup all " ... :')

Wat doet Michael op je schouder?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 6 september 2005 om 23:21:
Sex, drank, mooie vrouwen en héél veel stevige muziek

Zou er nog niet dood gevonden willen worden.
donateur
Gie ga goede morgen tiedelie tralalala!

Het is woensdag, de helft van de week we komeen samen ofzo en smsen namen brocolli met kaaaaaaaaaaaaaassaus shoobedoo wap waaaaaaaaaaaaaa

Nog maar twee nachtjes tjeboem zippdiedoebadiedoebadiedeee

Zo lekker muziekje en bakje koffie erbij en straks lekker douchen en aankleden, ze zoeken hier bij mij in de buurt bij de AH in de Maasstraat nog een cassiere, dus wieweet ben ik vanaf morgen wel gewoon kassajuffie weer NOU EN!!! Ben ik in ieder geval wel van die zeikerds van het UWV af o:) JA! JA! JA! ja hoor ja!

Ik ga straks met Erwin brainstormen over de flyers van de komende edities zodat ik uiteindelijk eene voorraadsje straks heb om uit te kieezen en de poster moet af voor in november :cheer:

here I am, here I am lalalalalalala
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 7 september 2005 om 08:44:
ze zoeken hier bij mij in de buurt bij de AH in de Maasstraat nog een cassiere, dus wieweet ben ik vanaf morgen wel gewoon kassajuffie weer NOU EN!!! Ben ik in ieder geval wel van die zeikerds van het UWV afO:)

Goed bezig(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog liefhebbers voor Bas & Ram live @ ML ?
Waarschuw beheerder
donateur
Kom maar op idd:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zie audio pagina op m'n website of hier de directe link (als tie werkt): http://www.djraine.nl/audio/bas_en_ram_live_@_mysteryland_27_08_2005.mp3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Doet ut prima(y)

*edit*
Wel erg traag, maar dat ligt waarschijnlijk aan het netwerk hier. Pak 'm straks wel ff via een andere proxy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
okidoki
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een potje heerlijk gekonkel:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 7 september 2005 om 09:22:
Was weer een potje heerlijk gekonkel

Weer een dinsdag avond goed besteed dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut:jaja: Jammer dat Daaan het niet kon redden:( Maar had verder een huis vol. En mijn kookkunst werd op prijs gesteld:)
donateur
:(:( Ik vond het ook echt vet jammer, maar ja, volgende week, nieuwe ronden, nieuwe kansen :yes:

En terecht dat je kookkunst op prijs werd gesteld, je kan gewoon goed koken :yes:

Aanstaande dinsdag ga ik extra lekker koken voor jullie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er nu al zin in:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 7 september 2005 om 09:51:
En mijn kookkunst werd op prijs gesteld

Krijg ineens honger.

Ik was op stap met een aantal dames in de stad.
Ook erg gezellig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 7 september 2005 om 10:20:
Ik was op stap met een aantal dames in de stad.

Mr Casanova:p
Waarschuw beheerder
almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost almost

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:worship:
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
donateur
tjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeketjoeke

zippediedoeda zippiediedeee

My, my, my what a wonderful day

Kopje koffie, kopje thee en daarna aankleden enzo hey en naar de Groove olé

mushroom mushroom mushroom mushroom mushroom mushroom mushroom mushroom badger badger badger

wahoooooooooooooooooooooo

Goedemorgen, deze morgen, die een donderdag is, dus het is bijna weekend :cheer: :woep: :cheer:

*doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeeeeest*

Oh wat een dag, noem het een dag, oh wat een dag, oh wat en dag lalalalalala Ik ben verlief, ik ben van slag, ik ben verliefd op deze, oh wat een dag vandaaaaaaag

;p;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 8 september 2005 om 08:24:
Oh wat een dag, noem het een dag, oh wat een dag, oh wat en dag lalalalalala Ik ben verlief, ik ben van slag, ik ben verliefd op deze, oh wat een dag vandaaaaaaag

Ik niet op deze dag:nee: Ben nog steeds op Wooferland:)
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx Daaan. Voel me weer stukken vrolijker dan net :yes:
donateur
Oh wat een Wooferland dag, noem het een Wooferland dag, oh wat een Wooferland dag, oh wat een Wooferland dag lalalalalala Ik ben verliefd, ik ben van slag, ik ben verliefd op deze, oh wat een dag vandaaaaaaag

?
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 8 september 2005 om 08:50:
Thanx Daaan. Voel me weer stukken vrolijker dan net

Graag gedaan

Om te lachen kijk naar Daaan ;p

hahahahahah, eigenlijk klinkt dat ook niet zo aardig

NOU EN!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, beter dat ze naar je kijken om te huilen;)

Waarschuw beheerder
donateur
heb er weer zin in..nog ff werken en we kunnen weer lossjj! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
koekoek
Waarschuw beheerder
donateur
sklok?
Waarschuw beheerder
donateur
nee nijlpaardklok
Waarschuw beheerder
donateur
Dan liever een zwaardvisklok
Waarschuw beheerder
donateur
nee man als ie dan elk uur uit die klok tevoorschijn komt, is t hartstikke gevaarlijk! Voor je t weet steekt ie iemand neer :S (hoewel, sounds tempting in some cases maar das weer een ander verhaal whehehehe :P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe backstabber :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op donderdag 8 september 2005 om 12:54:
Maanvispendule?

Ga gvd nou eerst maar eens Hans Teeuwen kijken(6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 8 september 2005 om 12:55:
Ga gvd nou eerst maar eens Hans Teeuwen kijken

*stampvoetend*
ik weiger!
Waarschuw beheerder
donateur
Bemoei je er dan ook niet mee:@
Waarschuw beheerder
donateur
Donder op!
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
schilder

IJ

Foot

O
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :D Zullen we Rober anders gewoon een keer ergens naartoe lokken en verplicht naar Hard & Zielig, Met een Breierdeck, Trui, Dat Dan Weer Wel en Industry Of Love laten kijken? :D
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Het is een schande dat er mensen zijn die kiekkerjan niet kennen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wie? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kieker-Jan, Kieker-Jan 't is een held,
Kieker-Jan, Kieker-Jan jaagt de vogels van het veld.
Kieker-Jan laat zich niet kisten,
Kieker-Jan is sterk,
Weer of niet, dag of nacht, altijd aan het werk,
Kieker-Jan, Kieker-Jan! - Jahahaa
Waarschuw beheerder
donateur
ooooooooooooooooooooh die!!!

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Hé, Kieker-Jan, mietje. Hé hahahaha. Hahahaha, hé, Kieker-Jan, verrekte zak hooi, hé, hahaha. Hé let op hè, Kieker-Jan, zaadje, van het veld, jaahahaha, jahaha, zaadje van 't veld, hoppekee, hop, hmm, ja, ja... en nou?
Waarschuw beheerder
donateur
DE VOS.... LOOPT DOOR... HET BOS! Maar is deze vos "relaxt"? ... Is deze vos "at ease"? ... Eu nee deze vos is niet relaxt en niet at ease :nee:

En daar zat de Raaf in de boom. "Hahahah he voske, hoe ist nou?" "Ach Raaf de jagers zitten achter me aan, ik weet dat we nooit vrienden zijn geweest maar zou jij me niet de weg kunnen wijzen naar een plek waar ik me kan verstoppen? Ik smeek je Raaf... " "JA DIKKE LUL" zei de Raaf en vloog naar de rand van het bos.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Theo?
Waarschuw beheerder
donateur
kijk, Rober staat op Hans Teeuwen zn website!

[img width=401 height=765 cacheid=000a1836001d20ae750ea4da1a00f4a1b8]http://www.hansteeuwen.net/user/images/upload/1085952888.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaaahahahahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
weird, nu is ie nie meer te zien :S

ff kijken of ie t hier wel doet:

[img width=401 height=765 cacheid=000a1836001d20ae750ea4da1a00f4a343]http://www.hansteeuwen.net/user/images/upload/1085952888.jpg[/img]
laatste aanpassing
donateur
Dan moeten me maar ff copyen en pasten toch? is ook goed voor ons

Oh! Charel als je on line komt vandaag moet ik je even spreken :) heb een afspraak gemaakt :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie 'm gewoon hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Via de ene proxy niet:( Maar via de andere wel:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook, maar ik ga t waarschijnlijk nie redden :'( Tenzij mn sletje Coen wil gaan, dan heb ik vervoer :jaja: :D
Waarschuw beheerder
Coen wist t nog niet zeker zei hij vorige week.
Maar volgens mij heeft hij toch niks anders te doen, dus hij komt maar gewoon. :)
donateur
Precies Nederland is een democratie en wij willen in ieder geval al alledrie, dat ie gewoon komt, dus dat is al drie tegen één :devil:
donateur
Oh BTW zo cool van Vince, die had een paar toeristen (woooo wie weet waren het wel Engelsmannen o:) ) die Hardtrance hadden gekocht geadviseerd om morgen naar DDOD te gaan (ze wilden stappen in Amsterdam) en had ze ook uitgelegd hoe ze bij de Trappist enzo moesten komen :D:D:D Echt supercool en :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 8 september 2005 om 16:29:
Coen wist t nog niet zeker zei hij vorige week.
Maar volgens mij heeft hij toch niks anders te doen, dus hij komt maar gewoon.

nou hij zal de volgende dag wel weer moeten werken ben ik bang, dus dan zal ie wel gewoon op tijd zn bed in willen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 8 september 2005 om 16:35:
Oh BTW zo cool van Vince, die had een paar toeristen (woooo wie weet waren het wel Engelsmannen o:) ) die Hardtrance hadden gekocht geadviseerd om morgen naar DDOD te gaan (ze wilden stappen in Amsterdam) en had ze ook uitgelegd hoe ze bij de Trappist enzo moesten komen :D:D:D Echt supercool en :lief:

Als je een uurtje op leidseplein touristen aanspreekt dat het 3 euro is inclusief 1 drankje, het bier niet duur is en het hardhouse is haal je nog best een hoop mensen binnen volgens mij :yes:

HQ haalde zo altijd de touristen binnen iig :)
donateur
:o :D:D :respect:

Pax gouden tip voor de grotere editie!!!! (f)

Ben bang dat als ik dat morgen zou gaan doen, dat de Trappist overstroomt dan ;p maar sowieso wacht ff Daaan, sowieso dus een gouden tip als het een keer niet zo druk zou zijn!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 8 september 2005 om 16:54:
Ben bang dat als ik dat morgen zou gaan doen, dat de Trappist overstroomt dan maar sowieso wacht ff Daaan, sowieso dus een gouden tip als het een keer niet zo druk zou zijn!!!

Dan sturen we ze toch door naar t Pre Cafe. :)

Waarschuw beheerder
Hey daan! ;)
Ik hoop niet het al vol is als ik er aan kom...!
Kom speciaaaal uit utrecht hoor o:)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha win gewoon nog 2 kaarten voor Q-Base....dat maakt in totaal 6 stuks :o
Waarschuw beheerder
donateur
kreeg net ook al van iemand te horen dat ie kaarten over had, volgens mij is t echt een groot gratis kaarten festival :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
niet genoeg kaarten verkocht waarschijnlijk, dan krijg je van die simpele winacties :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha kan me nog zo n feest herinneren idd :D had op de dag van dat feest ineens 7 gratis kaartjes, terwijl ik er dus maar 3 nodig had. Als je ze dan voor 20 e per stuk buiten de deur verkoopt, heb je toch mooi de hele avond gratis drinken :jaja: Leuk feestje was dat trwns :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 8 september 2005 om 19:23:
hahahaha win gewoon nog 2 kaarten voor Q-Base....dat maakt in totaal 6 stuks

Waar heb je deze nu weer gewonnen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
allemaal op q-dance.nl
Waarschuw beheerder
donateur
gaat ze geld kosten ben ik bang :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
jep, denk het ook

Waarschuw beheerder
Oke dan relaxt!!! Tot morgen mensen... :)
Waarschuw beheerder
Hahhaa, goeie actie van...... VINCE! :D met die Engelsen. Ik hoop dat de mannen iig aantrekkelijk zullen zijn O:)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 18:44:
Ik hoop niet het al vol is als ik er aan kom...!

Maarruh Steph nog ff he, jij bent er toch gewoon al om klokslag 10 uur??? IK MOET OPENEN ;p;p;p
donateur
Oh en de sets, in ieder geval die vanaf de tweede DJ tot en met de laatste zullen opgenomen gaan worden :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi, kan ik ze iig toch nog horen als k er nie bij ben :D
Waarschuw beheerder
muahahahhaa :[
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heeft MC Budha 1 fan minder :[ :P
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe

is er nog een camera nodig trouwens?

1tje die GEEN kortsluiting maakt....achterin de hoek :x
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 8 september 2005 om 22:41:
is er nog een camera nodig trouwens?

Oh ja!!!! Ook erg goed dat je het zegt Erwin!!!!

Ben ook bezig om echt even een maandelijks to do lijstje te maken voor DDOD, is wel nodig

Uitspraak van CeLL op donderdag 8 september 2005 om 22:41:
1tje die GEEN kortsluiting maakt....achterin de hoek

hihihihi o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Is het al 16:15?
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=50 height=46 cacheid=0000feae0003fe96f0a180df1a00f4ee26]http://www.my-smileys.de/smileys2/5_2_100.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat wel een keer gebeuren hoor:jaja: Zal dan wel een setje met ouwe deuntjes worden.
donateur
Zo tralalalalalalala en godemorgen deze bijzonder mooiee vrijdagmorgen :cheer:

De morgen van DDOD Meets UK Hardgrooves - Chapter 3 BRING IT ON hoeba hoeba

Heb er zin in dikke spin onderin lalalala LA!!!

ZO nog maar eveen een bakje koffie voor mezelf in schenken (voor de katten heeft geen zin want die lusten GEEN KOFFIE HAHAHAHAHA)

Na de koffie maar eens ff draaien :woep: :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Aha, lag dus niet aan mij:) Was me nl ook al opgevallen.
donateur
Is zelfs een topicje over bij gedeelte Partyflock, maar vraag me wel af wat die kruisjes, die er soms ook bijstaan dan betekenen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 9 september 2005 om 09:52:
maar vraag me wel af wat die kruisjes, die er soms ook bijstaan dan betekenen....

Volgens wil dat zeggen dat het feest dan al geweest is, als ik t ff zo vluchtig bekijk.
laatste aanpassing
donateur
Volgens mij heb jij helemaal gelijk

hihihihi, echt iets voor mij om niet even verder te kijken dan of er enige overeenkomst tussen de verschillende kruisjes zijn ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Komt doordat jij altijd meer bezig bent met je eigen kruisje:x:p
Waarschuw beheerder
donateur
tja elk huisje heeft zn kruisje he :jaja:

er bestaat ook een theorie dat Jezus aan syfilus (schrijf ik dat goed?) is gestorven. Andere interpretatie van "aan het kruis sterven"
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 9 september 2005 om 10:59:
tja elk huisje heeft zn kruisje he

Elk mens ook o:)

Waarom moete ik nou ineens denken aan nagel aan een doodskist? :s och zal wel door het huizerige kruisje komen indirect

Heb Indicator gelijk in mijn hoofd door harddance Topic :woep: Ik vind dat echt een hele dikke plaat :yes:
donateur
Fuck word ineens ff naar bij het idee dat als ik niet de data van mijn oude C schijf af kan krijgen of beter gezegd als dat Rober niet zou lukken onverhoopt, dan ben ik echt wel een beetje ziek, daar stond ook die nieuwe remix van Indicator ook op.....

Weet wel dat ik een groot deel weer opnieuw kan terugkrijgen enzo, maar man.... meer dan 4000 files.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 9 september 2005 om 10:59:
er bestaat ook een theorie dat Jezus aan syfilus (schrijf ik dat goed?) is gestorven.

Mijn zus leeft nog hoor:p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoelde ook niet JOUW zus :P
donateur
Mijn pc is op een gegeven moment gecrasht en Rober gaat nog even kijken of het eventueel nog moeilijk is om toch de data van die schijf af te halen, die nu niet toegankeelijk is
Waarschuw beheerder
donateur
oh zo...ook zo vaak gehad
mocht het nou niet lukken, laat het ff weten, ik heb heel veel ervaring met zulk soort dingen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er maar 1 keer last van gehad. jammer want zo ben ik veel leuke sets kwijtgeraakt.
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker niet jouw schuld? :x
donateur
ooooooooooooh man oh man

Ik ben helemaal vergeten om aan de DJ's van vanavond door te geven dat ze allemaal plus 1 op de gastenlijst staan :$
En Daniël jij dus ook als MC zijnde :yes:

aaaaaaaargh doos die ik ben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

moet ik de cam nog meenemen? Of neemt Budha de zijne mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, zodat ik dan het volgende kan zeggen als ik me camera meeneemt: Dan wil ik graag nu 2 minuten stilte voor.........
donateur
Ehm die van jou is toch iets makkelijker/beter?

zit ook te denken dat ik ook even moet kijken wie kan filmen aangezien Daniel ook aan het werk is vanaaf ;)
Waarschuw beheerder
Wil anders ook wel meehelpen hoor. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als filmen vanuit de lucht gedaan moet worden dan houd ik me aanbevolen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom 'm eerst wel ff afgeven en degene die gaat filmen instrueren hoe de cam werkt...:)
donateur
Errug cool en thanx, het gaat meet name ook om beelden van de verschillende dj's ook

Thanx dat jullie willen helpen (f) (f)

Is 1 van jullie er dan ook al vanaf het begin o:) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Eh.....dat vind ik een hele hypothetische vraag.....

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je nou es voor, dat t niet hypothetisch zou zijn!
Waarschuw beheerder
Eerder een retorische vraag.
Waarschuw beheerder
donateur
stel je voor dat er geen hypothetische veronderstellingen zouden zijn...
Waarschuw beheerder
Heb best een lekker setje al zeg ik het zelf

Jammer dat ik hem ga missen :(

Veel plezier allemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
Noukieeeeeeeeeeee, kom je niet :cry:

Nou ja, jammer hoor! Volgende keer beter.

Ik blijf ook niet al te laat, anders ben ik morgen een wrak!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 9 september 2005 om 19:02:
Ik blijf ook niet al te laat, anders ben ik morgen een wrak!

:P

Ik ga zelf denk ik ook wel wat vroeger weg :vaag:

Toch wel een pokke end :D Eerste keer dat ik zo lang ga rijden... Verder dan eindhoven/best ben ik nog niet gekomen :P

Vreemd genoeg heb ik ook best wel veel zin in Q-Base ( geef het door, Reef heeft zin in een Q-feest :[ ... :X ). In ddod ook wel natuurlijk hoor :jaja: Dat zeker :D

Eindelijk Co-Ak weer eens zien draaien :cheer:

En ben erg benieuwd naar LRS zijn set !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 9 september 2005 om 16:09:
Eerder een retorische vraag.

Hehe, dat woord zocht ik:)
Waarschuw beheerder
donateur
en??? hoe was t????
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer very gezellig, THANX DAAAAN :woop:
Waarschuw beheerder
Ik heb me weer prima vermaakt, maar ja what else is new by DDOD :respect:

Thanks all

Waarschuw beheerder
donateur
weer een goeie avond...:D
en een leuk cd-tje aan over gehouden.

tot de volgende maar weer :jaja:
Waarschuw beheerder
Nog geen tijd gehad om hem te luisteren, ben sinds half 10 vanmorgen aan het werk. Nog iets van een uurtje en dan kan ik naar huis.

Zal gelijk de cd starten dan, tot dan Joeri (en ook alle anderen uiteraard :yes: )
donateur
Really enjoyed ourselves yeah!

Het was weer errug vet, errug gezellig, errug druk en errug goede muziek :yes:
:respect: 2 all the DJ's

Nu alweer zin in 14 oktober :9

Maar eerst lekker RoundBass volgende week :woep: en de week daarna I Love Hardhouse :lief: :cheer:
Waarschuw beheerder
jup en jup en daarna Timeless :cheer:
donateur
Voor de liefhebbers mijn tracklist van gisteravond:

01) Intro Prince - Escape, Tony De Vit - The Dawn
02) Donna Summer - I Feel Love
03) Human Resource - Dominator (Joey Beltram Program 2 Remix)
04) Nick Rowland - H2O
05) Radical Noiz - In & Out (Radical Noiz remix)
06) Ian Knowles - Sundown
07) Unknown Artist - The Weekend (Bootek5)
08) BK VS Vinyl Groover & The Redhead - Unfinished Sympathy (Tuff Mix)
09) HT UK 9
10) Beatiesnax - Out Of Touch
11) Unknown Artist - I See Girls (Bootek5)
12) Wayne G - Twisted (Pienaar & Bamford Mix)
13) Chris Hoff - Out There (Phil York Remix)
14) Unknown Artist - Schranz On Me
15) Technikal - Loveshy
16) DJ GRH & Chrysus - Borderline
17) Scot Project - L (Want Your Love)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker feessie daan:D

(Y)er:yes:
donateur
tja, ach dat soort dingen kunnen nou eenmaal gebeuren, Bas en Ben :respect: voor het snelle oplossen ook.

We only want partypeoplee in da place :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een topavondje:jaja:

Het was alleen een beetje koud binnen. Volgende keer graag ff de kachel wat opstoken, anders moet ik een trui aanO:)
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt van jezelf toch al een trui aan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Das geen trui, das een pels;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Mike op zaterdag 10 september 2005 om 21:05:
alleen btje jammer van die bolle binne die ruzie kwam maken

Was zijn schuld niet....
donateur
Schuld doet er denk ik niet toe in dit geval

ben allang blij dat het met een sisser allemaal afgelopen is en dat er geen hele vechtpartij is gekomen oid.

Er mag alleen maar gedanst worden.
laatste aanpassing
donateur
Das mooi!, das heel erg mooi :cheer:

Shoobdoo wap waa en een goedemorgen, deze morgen maar weer :cheer: heeeeeeey hooooooooooo, heeeeeeeey hooooooo

domtie, domtie dom, porneporneporn o:)

Krijg je toch lekker veel energie van enzoooooi :woep:

*doet een dansje, vieieieieiert feest*

Ik krijg vanavond de tekening voor de flyer van oktober :9 spannend, spannend, spannend :cheer:
Dus vandaag ook lekker aan de gang voor DDOD 8 enzooi tjeboem, tjeboem, oh wat een dag

En nog maar 5 nachtjes en dan gaanwe weer lekker RoundBass-en :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 11 september 2005 om 17:26:
RJ, ben ik nou helemaal die opnames vergeten van vrijdag? Of was dat niet hetgeen dat je gebrand had?

Nee, die had ik nog niet gebrand. Had het 1e Rounbd Bass setje van Marco voor je gebrand.
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 12 september 2005 om 09:38:
heerlijk al die feestjes .. heb er nu al weer zin in

Is je geradeen ook, ik heb ook even wat in te halene op RB aanstaande zaterdag :yes: Dus extra veel dansen :cheer: ZIN IN!!!

Uitspraak van X-Field op maandag 12 september 2005 om 09:45:
Nee, die had ik nog niet gebrand. Had het 1e Rounbd Bass setje van Marco voor je gebrand.

Aha! Okay.... eigenlijk baal ik nu dan nog meer dat ik die cd ben vergeten bij jou :( Nou ja, komt morgen goed :yes:

SHOOBEDOO WAP WAAAAAAAAAAAAAAAA

It's a beaueaueaueaueautiful Day! The sun is shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiining, feeeeeeeeeeeeeeeeel good!
donateur
nee joh is juist gunstig :yes: dan ben je namelijk alweer een loopje naar de vrijdag aan het nemen :yes:
Twas erger geweest als het zondagavond 11 uur zou zijn geweest dat is echt zo een dood moment, weekend is om, je kan niets meer, maar het is ook nog geen maandag dus je kan nog niet gaan aftellen naar de vrijdag :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan me niet snel genoeg weekend zijn.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 12 september 2005 om 09:58:
Alleen jammer dat het maandag is:(

Hoezo dan? Maandag is toch bijna weekend:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 12 september 2005 om 10:20:
Hoezo dan? Maandag is toch bijna weekend

ach waarom ook niet ...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar je bent wel bijna jarig:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Best jammer dat Reef tegenwoordig werkt, ben best benieuwd naar de foto's.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel benieuwd naar de picca's ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 12 september 2005 om 15:24:
Best jammer dat Reef tegenwoordig werkt, ben best benieuwd naar de foto's.

Ik ben er zelf ook benieuwd naar :P

Denk dat ze in de loop van de avond wel online komen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op maandag 12 september 2005 om 16:37:
Denk dat ze in de loop van de avond wel online komen:)

(y)Dan denk ik dat ik ze in de loop van morgenochtend wel ga bekijken:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik eerst :p
Waarschuw beheerder
Iedereen een nummertje trekken ... ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op maandag 12 september 2005 om 17:48:
Iedereen een nummertje trekken ...

*trekt nummertje*

59 Mooi, dan ben ik gelijk aan de beurt:d
[img width=350 height=275]http://www.grafilabel.nl/images/volgnummersystemen/volgnummer%20systeem%20my%20turn%20small.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pics DDOD meets Hardgrooves

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
Haha :)
FF checken.
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto's weer Reef :yes:

Vooral de tweede foto van Daaan vind ik geweldig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze vluchtig bekeken. Morgenavond wel even allemaal een voor een bestuderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Een beetje waterige oogjes bedoel je? Vind het nog wel meevallen hoor.

ik ben wel blij dat ik er weer eens redelijk normaal op sta. Maar had me ook redelijk goed gedragen :yes:

Toch maar vaker doen.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 12 september 2005 om 22:02:
Een beetje waterige oogjes bedoel je? Vind het nog wel meevallen hoor.

Nee, ik vind gewoon dat ik lelijk op de fotos sta :) Mijn haar zit ook stom :( moet volgende keer echt iets erin doen als ik het zo vast doe, anders word ik Pluisje ;p
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 12 september 2005 om 22:02:
ik ben wel blij dat ik er weer eens redelijk normaal op sta. Maar had me ook redelijk goed gedragen

Toch maar vaker doen.

hmmm, misschien had ik dan wat minder bier moeten drinken, maar ben naar mijn idee helemaal niet dronken geweest :no:
Waarschuw beheerder
pics by Starscream @ DDOD meets Hardgrooves

Voor de duidelijkheid.

;p
donateur
En XL DJ Promotions Night :yes:

Coole foto's ook Pat, vind die van mezelf ook mooi :yes: :$ ahum....

als ik niet zie dat er een foto wordt gemaakt, valt het altijd wel mee ;p
Waarschuw beheerder
Zijn specialiteit :)
donateur
maar.....

RJ heeft hem ook heel goed door :yes:

[img width=615 height=461 cacheid=000a2316001d43852d55fb1d1a00f68bae]http://i17.photobucket.com/albums/b54/liboh/DDOD%20meets%20Hardgrooves%202/DSC03210.jpg[/img]

(dit wilde ik trouwens gisteren ook al posten en het was met niet gelukt op de een of andere manier :vaag: hoera voor bier!)
donateur
Oh oh oh vergeet helemaal toedeloe gie ga goedemorgen te zeggen tegen jullie allen (???) tezamen enzooi

Halloooooooooooooo
Hooooooooooooooooooooooi

Hebben wee weer zin in de dag van vandaag? Nou ikke anders wel hoor! :o ik weet het al, ik ga om de dag ECHT goed te beginnen even Forever Young luisteren :cheer:

Geen beter begin van de dag, alhoewel sex in de morgen is eigenlijk nog leuker :cheer:

LALALALALA!!!

Forever young, I want 2 be forever young lalalalalalala Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*moet nu rennen*
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, ga het niet zo heel laat maken denk ik. Maar dat hoeft ook niet. De wanhopige huisvrouwen zijn toch alweer klaar om 21:30.
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond voetballen op tv en joling en gordon!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 13 september 2005 om 12:15:
Lach me elke keer krom!

Daar moet je bij hun dus mee uitkijken...

Vanavond Ajakkes of Pisvee?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet:nee: Kijk ik liever naar Desperate Housewives:jaja: En het is al erg genoeg dat dat weer net gelijk is met Gordon Ramsay:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 13 september 2005 om 12:15:
Inderdaad! Lach me elke keer krom!

:yes: Hilarisch en Hysterisch gewoon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 13 september 2005 om 12:58:
Gordon Ramsay

Dat is ook fantastisch!!! Lekker mensen afblaffen en de grond intrappen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 13 september 2005 om 14:20:
Lekker mensen afblaffen en de grond intrappen:d

Maar wel volkomen terecht!
Waarschuw beheerder
donateur
das het mooie juist! Echt een culinairegod die vent.
Denk dat ik dat vanavond maar es op ga nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi, dan kan ik later bij jou kijken aangezien ik niet meer thuis kom om het op te nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 13 september 2005 om 14:33:
Das mooi, dan kan ik later bij jou kijken aangezien ik niet meer thuis kom om het op te nemen.

Daarna kunnen jullie het nadoen...Dan kom ik het bij jullie proeven!!
Waarschuw beheerder
Nadoen? :nee:

Kjell en RJ zijn culinaire genieën, die doen niks na. Die bedenken alles zelf. ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 13 september 2005 om 14:21:
Echt een bericht waar niemand op zit te wachten

Dat weet ik, daarom zet ik het ook neer ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Budha ( meer kans dat hij het hier leest ) !

Ruim je kamer op :P Zodra ik terug ben dan ben ik gepakt met nieuwe cd spelers / mengpaneel e.d... dus de draaitafels komen bij jou :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op dinsdag 13 september 2005 om 15:09:
Ruim je kamer op

Dat duurt jaren, zet die cd spelers/mengpaneel maar zolang bij mij neer. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 13 september 2005 om 15:09:
Zodra ik terug ben dan ben ik gepakt met nieuwe cd spelers / mengpaneel

O?>???vertel !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 13 september 2005 om 14:48:
Kjell en RJ zijn culinaire genieën, die doen niks na. Die bedenken alles zelf

En zo is het maar net:jaja:
Waarschuw beheerder
Of toch niet... Of althans, Niet vandaag.... *zucht* :')
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ze komen vast snel Reef :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 13 september 2005 om 14:48:
Kjell en RJ zijn culinaire genieën, die doen niks na. Die bedenken alles zelf.

Een beetje van jezelf en een beetje van (in dit geval) Ramsay
donateur
Shoobedoo wap waa tjeboem lalalalaLA!

Ik heb mijn wekker van mijn telefoon geewoon uit gezet in mijn slaap :x doe ik niet zo goed, nou moet ik twee keer zoveel dingen doen in minder tijd ;pmaar ja NOU EN!!!

Ik droomde dat ik weer op Ibiza was :cry: maar er zaten dit keer ook haaien in de zee best wel dichtbij het strand en er stond een molen verderop ;p hoeba hoeba ;p

zo moet ff extra snel wakker worden :woep: :woep: zin in vandaag ook al is de zon in geen velden of wegen te bekennen de zon schijnt toch wel in mijn hoofd waardoor mijn hersencellen het zo lekker warm hebben en ze nog beter werken dan normaal superintelligent wat een verhaal, tis me toch allemaal wat, zwarte kat op deze woensdagmorgen :cheer:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 14 september 2005 om 10:44:
ik heb er een gezien in ibiza-town

omg wat freaky, ik ben echt heel helderziend de laatste tijd :o Ik heb ook van ILHH gedroomd en dat ik die fotos van Patronaat zag...... was precies zoals ik het gedroomd had..... En nu weer over de Ibiziaanse Molen ;p was aan de overkant van water ofzo

Ik had dikke foitos ook gemaakt vannacht van die zonsondergang weer

Hmmmmmm zou je nou daar veel kunnen verdienen als danseres zijnde?
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=298 height=213 cacheid=000a2727001d4fd751e49ac61a00f703dd]http://www.eivissaweb.com/eivissa/fotos/punta-moli/1a.jpg[/img]
http://www.eivissaweb.com/sonderberichte/museums/sa-punta-des-moli/
laatste aanpassing
donateur
Is dat die molen op Ibiza?

OMG ja dus en hij staat dus inderdaad aan water :vaag:

Toch maar een halletje openen ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:no: deze staat in san antonio volgens die website

die ene in ibiza-stad staat op die 'berg/heuvel'...

[img width=150 height=112]http://www.villa-rental-ibiza.com/Images/photos/Towns/IbizaTown/Thumbs/windmill1_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 14 september 2005 om 11:22:
deze staat in san antonio volgens die website

In de baai en kijk naar dat plaatje daarachter ligt echt wel de zee

In mijn droom leek ie alleen zwart..... maar dat kon ook zijn omdat de zon aan het ondergaan was en dat het als het ware een silhouet werd
Ik ga hem volgend jaar zoeken en dan kijken of ik de plek kan vinden waarvandaan ik hem in mijn droom zag, al heb ik het idee, dat je daar dus niet op het strand zelf zal kunnen staan. Dat kon eerst wel in die droom en toen ineens lag ik in het water met een vriendelijke pratende haai/meerman die me even een stukje gebracht heeft naar een stukje waar ik wel weer uit het water kon komen ;p
donateur
Oh dit schiet me nog ineens binnen van zaterdag RJ in de bocht

Op de radio reclame: het zijn de weken van de kaart, waarop RJ heel droog opmerkt 'Ja, ik doe mijn best hoor....'

whahahahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Freaky!!! Krijg net een smsje van Reef:

"Ze maken reclame voor drugs op de radio: "het zijn de weken van de kaart""

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is zeker freaky!
donateur
hahahahahah valt op zich wel mee dat freaky, Reefje smste mij ook ermee en daardoor moest ik er ineens weer aan denken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.wekenvandekaart.nl
Waarschuw beheerder
donateur
danseressen? stripacts?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 14 september 2005 om 15:55:
danseressen?

Ik ben er toch vrijwel iedere DDOD :p
Waarschuw beheerder
donateur
stripacts?

Suske & Wiske?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 14 september 2005 om 16:06:
Suske & Wiske?

hoop toch meer op Sjors & Sjimmie :x
Waarschuw beheerder
donateur
stripacts?

de danspaal staat er al, dus waarom niet :D

Uitspraak van X-Field op woensdag 14 september 2005 om 16:06:
Suske & Wiske?

*weet nu eindelijk aan wie Hank me doet denken (Lambik) :D*

Waarschuw beheerder
danseressen? stripacts?

Maar dan wel mannen!! :kwijl:
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:40:
danseressen? stripacts?

Maar dan wel mannen!!

Uiteraard als ik met dansers zou gaan werken wil ik ook een paar lekkere mannen er dan bij hebben o:) Wij vrouwen willen ook wat om naar te kijken

Qua stripacts, weet je, ik vind dat echt heel erg mooi he en leuk om naar te kijken, maar wat ik jammer vind is dat ik de laatste tijd, of zeg maar het afgelopen jaar echt een beetj ede indruk krijg dat heel veel feesten tegenwoordige zgn erotische dansers/danseressen doen om gewoon het feest (ook) vol(er) te krijgen en dan vind ik het dus niet meer een heel erg origineel of leuk idee :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 14 september 2005 om 16:42:
ook) vol(er) te krijgen en dan vind ik het dus niet meer een heel erg origineel of leuk idee

:jaja:

Mijn hondje donna kan op haar achterpootjes staan....Zal ik haar meenemen???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 14 september 2005 om 16:42:
Qua stripacts, weet je, ik vind dat echt heel erg mooi he en leuk om naar te kijken, maar wat ik jammer vind is dat ik de laatste tijd, of zeg maar het afgelopen jaar echt een beetj ede indruk krijg dat heel veel feesten tegenwoordige zgn erotische dansers/danseressen doen om gewoon het feest (ook) vol(er) te krijgen en dan vind ik het dus niet meer een heel erg origineel of leuk idee:(

Ben er ook geen fan van:nee: Gebeurt overal al, en is vaak erg platvloers. Daarbij is de Trappist er ook net ff te klein voor. En daarnaast ben ik meestal al onrustig genoeg;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:47:

zijn we wel het allereerste feest met een 'hondendanseres' b) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:47:

Je kan ook die truc met die leverworst weer eens doenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 14 september 2005 om 17:29:
OMG!!! Toch niet de heropening vd terrorzaal he?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 14 september 2005 om 16:46:
Waar heb je het over?

We zullen doorgaan
Met de stootkracht
Van de milde kracht
Om door te gaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Met de wankelende zekerheid
Om door te gaan
In een mateloze tijd
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Met het zweet op ons gezicht
Om alleen door te gaan
In een loopgraaf zonder licht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Telkens als we stil staan
Om weer door te gaan
Naakt in de orkaan
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

We zullen doorgaan
Als niemand meer verwacht
Dat we weer doorgaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 14 september 2005 om 16:40:
December wacht maar af

:kwijl: :kwijl: :kwijl:

Uiteraard als ik met dansers zou gaan werken wil ik ook een paar lekkere mannen er dan bij hebben

Ik ken toevallig iemand die kan Gogo dansen, weehee :P
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 14 september 2005 om 17:06:
Een luchtkasteel, Legokamer

OMG, een ballenbak? :kwijl: :D
Uitspraak van X-Field op woensdag 14 september 2005 om 16:55:
En daarnaast ben ik meestal al onrustig genoeg

Jij? Nog nooit meegemaakt! :P
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op woensdag 14 september 2005 om 18:28:
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn

wahoooooooooooooo en zo is het maar net HOEBA HOEBA!!!

*doet een dansje*

tralalalalalalala LA LA LA!!!!!!!!!!

Ik zeg maar zo het is WOENSDAG, bijna donderdag, dus bijna vrijdag dus bijna Round Bass tijd wahoooo :woep:

jgshvmbs? m,jdh z24215 gsmnsah&*&^kuys>?

shoobedoo wap waaa diededelediededie I can wahoooooooooo

ZO ik heb best lekker geslapen vannacht :cheer:
donateur
whahahahahahahahahahah OMG

man dat valt dus dan nog meer mee ;p ;p ;p ;p

Je weet tog buitengewone intelligente mensen zijn nogal verstrooid ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 14 september 2005 om 19:08:
Jij? Nog nooit meegemaakt!:p

Klopt, ik hou mezelf altijd in als jij in de buurt bent;)
donateur
ER is er 1 jarig hoera! Hoera! en dat is onze lieve Vriendje Kjeeeeeeeeeeeeeel
206 centimeter gezelligheid en dat merk je altijd weeeeeeeeel

Hij leve lang hoera hoera
Hij leve lang hoera hoera

Hij leve hopelijk net zo lang al shij lang is hoera hoera
206 jaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeen hoera hoera

:cheer: :cheer:

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:D :D :D

Dank je lieverd!!! Nou 206 jaar hoef ik nou ook weer niet te worden... Begin liever over 80 jaar weer over nieuw....

Waarschuw beheerder
donateur
ff vraagje tussendoor...

wie gaan dr met de trein naar round bass?
en hoe kom je in dat geval terug?

Zit te twijfelen om te gaan...maar als ik naar RB ga gaat Karl naar QT :D

Dus moet eigenlijk wel mee :jaja:
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 15 september 2005 om 12:39:
Zal ik je nu maar bijten dan of wil je nog wat jaartjes wachten.

ehm...... jij bent er niet eentje hoor :no: Dat had degeen dan wel geweten bij wie ik het uitstel heb verkregen o:) ;p;p
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 15 september 2005 om 12:42:
ff vraagje tussendoor...

wie gaan dr met de trein naar round bass?
en hoe kom je in dat geval terug?

Zit te twijfelen om te gaan...maar als ik naar RB ga gaat Karl naar QT

Dus moet eigenlijk wel mee

hetplan is een beetj eom met een hele groep inderdaad met de trein te gaan, er gaan de hele nacht treinen richting Amsterdam. Als je tot het einde evan het feest blijft heb je op pakweg tiene minuutjes ook geelijk een trein weer terug richting Amsterdam

Weet je, ik bedoel dit niet lullig verder hoor, maar was in RB topic ook al over hoe komen we daar en komen we weer terug, maar als je heel simpel naar www.ns.nl gaat kan je het makkelijk uitvogelen, tenminste zo doe ik het altijd. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 15 september 2005 om 12:45:
Weet je, ik bedoel dit niet lullig verder hoor, maar was in RB topic ook al over hoe komen we daar en komen we weer terug, maar als je heel simpel naar www.ns.nl gaat kan je het makkelijk uitvogelen, tenminste zo doe ik het altijd.

Ach ja...zullen we dit dan maar luiheid noemen ;)

iig bedankt (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 15 september 2005 om 12:39:
Zal ik je nu maar bijten

Oh vandaar dat je mij in de nek steeds probeerde te bijten afgelopen vrijdag! :O
Waarschuw beheerder
donateur
538 autowasactie roeleert. Bij de BP hier kreeg je voor een euro extra het meest uitgebreide programma.

Dus voor 1 euro glimt m'n partymobiel weer als een modderfokker:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op donderdag 15 september 2005 om 13:15:
Oh vandaar dat je mij in de nek steeds probeerde te bijten afgelopen vrijdag!

Ik heb niet geprobeerd om jouw in de nek te bijten hoor.
Naar mijn weten waren dat andere personen. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 15 september 2005 om 15:30:
Ik heb niet geprobeerd om jouw in de nek te bijten hoor.
Naar mijn weten waren dat andere personen:[

Personen nog wel:o populair nekje:p
Waarschuw beheerder
Ik bedoel dat ik in andere nekken actief was. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Aha, op die fiets:o

SLET:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 15 september 2005 om 15:39:
Ik bedoel dat ik in andere nekken actief was

ik hoorde wel dat er iemand stevig genekt had, heeft dat ermee te maken? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 15 september 2005 om 15:42:
SLET

Soms heb je van die buien. :p
Knuffelmode stond ON.

Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 15 september 2005 om 15:45:
ik hoorde wel dat er iemand stevig genekt had, heeft dat ermee te maken?

Alleen iemand die over de nek ging, maar dat had ik niks met mij te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, had een soortgelijkec reactie in m'n hoofd, maar hield me in:)
Waarschuw beheerder
donateur
Speciaal omdat ie jarig is (iemand moet tenslotte de lul zijn);)

Gooi Kjell in het water!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 15 september 2005 om 16:46:
Speciaal omdat ie jarig is (iemand moet tenslotte de lul zijn)

Gooi Kjell in het water!

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha geweldig!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 15 september 2005 om 15:30:
Naar mijn weten waren dat andere personen

Misschien moet je minder drinken :[ dan weet je tenminste wie je allemaal op een avond bijt! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op donderdag 15 september 2005 om 23:26:
Misschien moet je minder drinken

Dit moet een grapje zijn. :[
Waarschuw beheerder
G kan je ook drinken :[
Waarschuw beheerder
Precies; vandaar dat t een grapje moet zijn uit jouw mond. :p
Waarschuw beheerder
hehe, ja, maar ik kan tenminste wel herinneren wie me in mijn nek beet, hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op vrijdag 16 september 2005 om 08:07:
Maar het blijft bende!

Inderdaad, heerlijke bende:lief:
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op vrijdag 16 september 2005 om 08:07:
Maar het blijft bende!

ahum.... G is juist de drugs die het minste bende van allemaal is hoor, wil niet veel zeggen, maar het is een lichaamseigen stof die je neemt, dus buiten het feit dat je er verschrikkelijk voorzichtig mee moet zijn met doseren, is het eigenlijk wel de 'beste' hard drugs die je kan nemen (als het inmiddels al op de Hard drugs lijst staat dan, het was namelijk aanvankelijk nog als 'geneesmiddel' geregistreerd) Kijk alleen maar naar het feit dat je 0,0 procent ergens last van heb als je G hebt genomen.....

Zoooooooooooooooooooooooooo voor zover de Drugs les van Daaan :9

Wahoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

SHOOBEDOOOOO WAP WAAAAAAAAAAA

Sun is shining, weather is sweet :woep:

En het is vrijijijijijijijijdag misschien wele de mooiste doordeweekse dag shalalalalala hey! shalalalalala

ff wakker worden met Flashdance en een lekker senseooooootje oeoeoeoeoeoeoeh :cheer: :woep: :cheer:

I feel nice, sugar and spice :lief:
donateur
b)

Had nog even moeten zeggen dat je de dag erna, na het gebruik van G nergens last van hebt, je kan gewoon eten, geen pijn in je kaken etc etc etc
Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment zelf kan ik ook gewoon eten, ondanks eventuele andere in mijn lichaam aanwezige stoffen:)

Uitspraak van Eleentje op vrijdag 16 september 2005 om 11:56:
Welke Flashdance was dat? De moderne Deep Dish liedje, of die retehippe liedje uit de jaren 80?

Deep Dish, alleen dan een remix. Daaan, kan je die nog ff naar me doorpassen?
donateur
och fuck was ik helemaal vergeten :o

Op MSN even doen? heb een tien minutn dureende eversie gevonden, maar het retehippe origineel wil ik ook nog wel hebben :yes:

Ben trouwens aan het werk aan een wel heel bijzondere remix :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 16 september 2005 om 12:08:
Deep Dish, alleen dan een remix.

Drum & Bass remix?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 16 september 2005 om 12:13:
Op MSN even doen? heb een tien minutn dureende eversie gevonden, maar het retehippe origineel wil ik ook nog wel hebben:jaja:

Heb de hele laatste cd nog ergens liggen, daar staat Flashdance ook op.
donateur
Uitspraak van Sneckol op vrijdag 16 september 2005 om 12:20:
Drum & Bass remix?

neuh, meer beetje progressive kant op vind ik :)

Uitspraak van X-Field op vrijdag 16 september 2005 om 12:24:
Heb de hele laatste cd nog ergens liggen, daar staat Flashdance ook op.

Cool!

BTW Daaan gaat vaker buiten rondhangen als de vuilnis wordt opgehaald, zit me toch een lekkere vuilnisman tussen :kwijl: Sjans had ik al, dus wie weet aanstaande dinsdagochtend nog meer :9
donateur
Thanx, :o goed dat je het zegt ook, zou ook nog wat voor jou branden, even kijken of ik nog lege cdtjes heb en dan neem ik sowieso zaterdag wel ff wat mee :)
donateur
He Doesn't Mean A Thing To Me,
Just Another Pretty Face To See,
Cos All Of The Time, Not That I'm Dying For This,
And I'd Never Let Him Next To Me.

He's The Kind Of Guy Who Thinks He's Smart,
He's The Type That Always Looks The Part,
He's On The Make, He's On The Take,
And I'd Never Let Him Touch My Heart.

He Didn't Mean To Catch My Eye,
Well He's Lucky He Just Walked On By,
If He Ever Met, A Girl Like Me, Are You Kidding?
Well I'd Tell Him That I'd Rather Die.

Mijn nieuwe lijflied voor alle macho mannen ;p
donateur
Tekening van de nieuwe flyer is vet :cheer:
Persberichten en topics allemaal af :cheer:

wahooooooooooooooooo

Zodra ik flyer heb ga ik gelijk een nieuw topic dus openen wahooooooooooooooo :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Bye bye DDOD topic
bye bye DDOD topic
i really conna miss you now:-(
Waarschuw beheerder
donateur
Bye bye sweet topic....sweet topic...
Waarschuw beheerder
Awww, we will always remember you ±
Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P. D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves-Chapter 3
Waarschuw beheerder
:cry: Ook al was ik er niet bij deze keer
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bekijk het van de zonnige kant en zie een mooi nieuw topic aankomen!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
An positieieieieieieieieieiefffffffffffff

Waarschuw beheerder
donateur
yeah baby yeah!! (Y)

Verse paginaatjes die we helemaal vol kunnen posten! Vers feestje waar we ons op kunnen verheugen!

Hoera hoera, lang leve het nieuwe topic :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
Hoewel het nou toch ook wel weer gezellig leuk vrolijk en positief is in dit oude topic he?! :p
Waarschuw beheerder
donateur
Oh oh oh, even rustig ademhalen :p
donateur
Ik ga naar je op zoek vannacht en in alle straten, zal ik praten
Naar iedereen die naar me lacht, of die naar me kijkt of maar een beetje op jou lijkt
En ik weet dat ik je vind vannacht en ik neem je mee naar huis, je zult lachen, je bent thuis.....
De dag is weer gered..... want ik droom je in mijn bed.....
donateur
Wat mij betreft één van de mooiste nummers van hen, samen met Als je bij me weggaat (mag ik dan met je mee :lief: ) en Dag Esmee ( en waarom ben je dit wat je bent? Is het drugs of een vent? :respect: (zie je het is gewoon altoijd drugs of een kerel :yes: ) )
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft al gedag tegen deze topic gezegd, maar nieuwe is er nog niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dan gaan we toch gewoon verder hier:d
Waarschuw beheerder
dat lijkt me logisch :)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=212 height=30]http://www.eigenlijkheellogisch.nl/img/slogan.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel hoor:jaja: Je wil het alleen niet:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 september 2005 om 10:14:
ik heb nog geen flyeer, dus dan kan ik nog geen nieuw topic openen

Het was absoluut geen verwijt, Daan.Ik heb er begrip voor. Ik vind het al tof dat er de data van de volgende DDOD's op pf staat (y). Dan kunnen we alvast zorgen dat we die dag vrij hebben :D
donateur
weet ook wel dat het geen verwijt is, maar ik had hem zelf dus wel al graag geopend willen hebben, is zelfs zo dat ik er nu zelfs aan zit te denken om het topic anders alvast zonder de flyer te doen, maar ja dat vind ik ook weer zonde :(

D.D.O.D.'s heb ik expres wat verder vooruit gepland nu, tis dat ik nog even geheim wil houden wat er met de Februari editie in het nieuwe jaar zou gebeuren anders had die datum er ook al ingestaan: 10 februari namelijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen agenda:(
donateur
Als alles een beetj emee zit, ga ik waarschijnlijk ergens in december een persbericht laten plaatsen hier op PF die zal vertellen wat er de 10e februari gaat gebeuren precies en dan kan ie er wel ingezet worden, dus heb je geen agenda nodig meer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof ik er niet zou zijn anders. Februari wil ik zeker niet missen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Februari...dan is er waarschijnlijk ook weer een HHA.
Dus dat word een topmaand qua festiviteiten.
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 20 september 2005 om 12:54:
Alsof ik er niet zou zijn anders

Ik zou je wel hebben herinnerd ;)

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 20 september 2005 om 13:00:
Februari...dan is er waarschijnlijk ook weer een HHA.
Dus dat word een topmaand qua festiviteiten.

:$ (f)

heb sowieso ook een idee dat er zelfs wel nog eens een feestje bij zou kunnen zijn in februari
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zin in zoveel feesten, niet alleen DDOD.

29 oktober ook weer High Energy, gaat ook wel weer top worden denk ik:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan neem ik toch aan dat er een paar HHA residents komen draaien:d Ik zie het zitten:)
Waarschuw beheerder
De naam is idd veelbelovend, en daarna is HHA vs HQ in de planning, in Londen, in Maart. :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet maar weer dan he:)
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan nu ook organisaties en lokaties opgeven als favoriet. De eerste DDOD fan heeft zich reeds gemeldO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff, ik heb nu door toevoeging van de trappist als favoriete lokatie, en Dawn of Dance als favoriete organisatie nu bij dit topic:

4 gele sterren
1 paarse ster
1 blauwe ster

Lekker druk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 september 2005 om 15:35:
4 gele sterren
1 paarse ster
1 blauwe ster

volgens mij zie je sterretjes
Waarschuw beheerder
ik vind die kleurtjes wel mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt nog een cadeau'tje te goed, kleurpotloden dan maar?:p
Waarschuw beheerder
Wordt er een beetje psychedelisch van. En heb niet eens een paddo op.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn weer lekker bezig op pf:/

Ziet er best wel leuk uit met al die steretjes:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou het miss. mogelijk zijn als er van de DDOD's van okt t/m feb. een DVD gemaakt wordt?? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 20 september 2005 om 16:06:
Je hebt nog een cadeau'tje te goed

dat blijf je maar herhalen, maar ik kreeg tot nu toe niks :[
Waarschuw beheerder
Dit is trouwens veel psychodelischer:
The Evil Tree
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op dinsdag 20 september 2005 om 20:12:
dat blijf je maar herhalen, maar ik kreeg tot nu toe niks:[

Zeg al niets meer:x:p

Uitspraak van Eleentje op dinsdag 20 september 2005 om 22:48:
Dit is trouwens veel psychodelischer:
The Evil Tree

Best mooi gemaakt:d Moet ik maar eens kijken als ik warrig ben.
laatste aanpassing
donateur
joeoeoeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe­oeoe

het is bijna WEEKEND!!!! heb­ zo een zin in het weekeend dat ik er bijna gek va­n word ;p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog 2 dagen cursus.. :S
donateur
Beter twee, dan drie ;p

en cursus is leuk, daar leer je namelijk wat van en kennis is weer macht enzooi :vaag:

;p

Heb heel raar gedroomd vannacht :$ ook wel heel erg leuk, maar was ook wel :$ dat ik wakker werd ook :$ :$
Waarschuw beheerder
donateur
Heb heerlijk geslapen, twee keer kort wakker, maar toch een uur of negen geslapen:d
donateur
Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy Happy, happy, joy, joy

:cheer: I'm so excited :cheer:
Waarschuw beheerder
She's fresh, FRESH,
Exciiiiiiiiiiiiting
*doet een dansje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 21 september 2005 om 23:10:
De locatie voor de grotere editie is e

Is dat een puzzel, als we die raden, dan komen we te weten waar het gehouden wordt?
E(scape)?
of moet het echte met R ("er") beginnen?
Waarschuw beheerder
Is die weer lekker de weg kwijt? ;) hihi :)
donateur
lalalalalala LA!!!

Een gie ga goedemorgen deze morgen zonder zorgen, maar dat is altijd al zo bijna eigenlijk dus NOU EN!!!

:D:D:D :cheer: :D:D:D

*doet een dansje, viert feest*

Shoobedoo wap waaaaaaaaaaaaa

Ik heb zin in deze dag en de rest van de dagen en vooral zaterdag met 1 van de beste feesten die er zijn shalalalala

Ik hou zo van Hardhouse, Hardhouse houdt ook van mij shoobedoo tiedeledie :cheer: :woep:

*doet nog een dansje*

;p

Waarschuw beheerder
Daar is ie :respect: