Partyflock

Forumonderwerp · 806191
2164x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hej

ik hoor net dat q-base is uitverkocht weet iemand

of het waar is??:S:S

mzzl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 09:51:
Denk niet dat het uitverkocht is, of raakt

zal me ook wederom geen klap kunnen interesseren...
dat iedereen altijd van die loze topics opent word ik alleen altijd kwaad om...

"het is uitverkocht" en dan bron??? ohwjah, dat hoorde ik viavia.. dat soort geouwehoer, hoe gewoon je mond als je niks nuttigs te melden hebt :frusty: :x

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat soort topics zijn idd helemaal ergernis!
Waarschuw beheerder
gaat het toch niet denk ik, vorig jaar waren er verschillende meningen over q-base.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 00:51:
Ja dat soort topics zijn idd helemaal ergernis!

Anders schiet je gewoon ff op ofzo :p

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen ga ik me kaartje halen

Laat die trieste paupertjes maar lekker lullen met die topics van "blabla gehoord dat het uitverkocht is"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:42:
Morgen ga ik me kaartje halen

Laat die trieste paupertjes maar lekker lullen met die topics van "blabla gehoord dat het uitverkocht is"

Hahaha, maar je wordt wel bang, want volgens mij heb je er nu wel eentje :p Gaat em worden :p

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, want ik realiseerde me dat ik morgenavond niet kan :P

Gaat em zekers worden :)
Waarschuw beheerder
Q-Base gaat rete vet worden!! Ik vind dat sommige mensen niet echt bepaald ruimdenkend zijn, dat wat Q-dance vorig jaar heeft laten zitten zullen ze dit jaar dubbel en dwars goed maken! Ik denk dat alle mensen die naar Q-Base zullen gaan megaveel schik zullen hebben.
Waarschuw beheerder
het is nog niet uitverkocht want heb net nog een kaartje weten binnen te koppen...:) I will be there:)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Kan nergens vinden dat het uitverkocht is dus hier gaat een slotje op tot er een bron is. :flower: