Partyflock

Forumonderwerp · 805951
Waarschuw beheerder
donateur
klik op deze link

Ik ben ernie! 8)

Je ben Ernie. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit zijn dak gaat, Maar toch de regels die tuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.

(F)
Waarschuw beheerder
Je bent Elmo. Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen.

:cheer:
Waarschuw beheerder
Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z'n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.
Waarschuw beheerder
ELMO :banana:

Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen

Waarschuw beheerder
En ik ben ook Ernie.. :D

Waarschuw beheerder
[img width=205 height=360 cacheid=00140dfe002866b92a44e7561a01f01b51]http://www.feestbord.nl/bigimages/ernie.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ERNIE
Waarschuw beheerder
Je bent ELMO. Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen.

Waarschuw beheerder
Ernie
Waarschuw beheerder
god dammed... hij doet 't niet meer...:[
Waarschuw beheerder
Je bent Elmo.

Je bent schattig en iedereen houdt van je! Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen! Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt!
Het leven is een luchtig briesje,je bent doorgaans geestig en rustig! Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen.

:)

Waarschuw beheerder
ernie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op donderdag 25 augustus 2005 om 16:44:
Ik ben ernie!

Je ben Ernie. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit zijn dak gaat, Maar toch de regels die tuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.

Waarschuw beheerder
me is elmo:D

Waarschuw beheerder
Elmo:lief:
Waarschuw beheerder
die zwarte met die rasta's

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben sowieos graaf tel dus lett ik ga slapen