Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
how about: pap, mam, ik ben zwanger?
Je hebt ook speciale niet-latex condooms dus dat is geen excuus. Bovendien zijn er nog tal van andere anticonceptie middelen, of kun je daar ook niet tegen?
en ik kan niet tegen condooms dus
Idd:
Ik ben zwanger.
Zoeits
Sterilisatie zou ook geen slechte optie geweest zijn, als ik de foto van de kersverse ouders-in-aantocht zo zie
Ban
Samen met haar vriendin ff naar de spermabank geweest
Ze heeft de foto van hun maar snel weggehaald want stel je voor....
sorry dat ik nog niet heb teruggepb't
Ik heb net een nieuw pakje van 3 gekregen van iemand.
maar thnx voor de tip
Je zegt gewoon:
Mam, Pap...ik ben zwanger! Ik weet alleen niet van wie
En dan zeg je.
Geintje! Natuurlijk weet ik wel van wie
weet zeker dat de klap minder hard aan zal komen
het is niet om aandacht hoor dus je moet je bek houden zou jij het kunnen dan zo tegen je pa en ma zeggen nau nee hoor
Achjoh lekker boeiend..van alles posts ga je die van mij eruit pikken
haha..ja dat betsaat echt inderdaad
Je kunt het kind ook na de tijd bij Pas en mij inleveren.. wij hebben een Kinderdump.. een soort omgekeerde MCdrive.. raam 1 kind dumpen raam 2 cashen
maar wat doen wij dan met die dingen?
buitennbaarmoederlijke zwangershcappen, chlamydiababy's, hiv kindjes..
Maar euhm..ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eens een heel goed gelukt fake-profieltje is
Ik deel dat vermoeden idd, aangezien dit een ander bericht van haar is... :
ik ben verkracht door een goed vriend van me en ken je er mee om gaan als het ook gedeurt bij je meisje of je vriend
goed vriend van me laatste aanpassing 23 augustus 2005 19:17
Nu pas?
En WAAROM heeft GODVERDOMME nog niemand opgemerkt hoe NOEST mijn nieuwe forumpic is?!?!
Maar euhm ontopic.
Het gaat om een drachtig mokkel die niet aan d'r papa en mama (die waarschijnlijk broer en zus zijn) te zeggen dat ze bezwangerd is
Wil je zeggen dat ik niet lief ben?
Het gaat om een drachtig mokkel die niet aan d'r papa en mama (die waarschijnlijk broer en zus zijn) te zeggen dat ze bezwangerd is
Hij is d(r)olletjes
je forum pic is super hip
Nie zo noest als de mijne, loeder
Uitspraak van lonsdalemeid op woensdag 24 augustus 2005 om 12:24:
oke jullie moet is een keer denken stel dat ik zo in me schoenen stond en dan
Als ik in JOUW schoenen stond zou ik:
1) Als de sodemieter abortus laten plegen
2) Verhuizen uit Schagen
3) Mezelf opgeven voor Make me beautiful
Weet je, soms loop ik over straat en dan zie ik mensen dat ik denk: "sjezus, zulke mensen zouden geen kinderen moeten krijgen.. "
Uitspraak van my manifesto op woensdag 24 augustus 2005 om 12:43:
zegt genoeg,toch???
over wat?
d'r gebrekkige nederland?
Net zoiets als poppers
lipsmackers
ik heb in dec een miskram gehat dus
pseudologia fantastica
ik zeg het zo ma pa je woord opa en oma
nou dat doe maar en als je dan een beetje respect heb voor je toekomstige kind dan laat je het weghalen en zorg je er meteen voor dat je gesteriliseerd wordt ben je ook van je condoomprobleem af en als je het dan bij je vriend houd ben je ook grotendeels van je soa probleem af.laatste aanpassing 24 augustus 2005 13:44
lonsdalemeid citeer 24 augustus 2005 13:36
8weeken van me vriend en een test gedaan en bij de dokter geweest
ze is (helaas) niet fake want ik zie dr vaak genoeg door schagen lopen en ik weet bijna wel zeker dat dr topics ook niet fake zijn aangezien dat kind gewoon niet spoort. Ik schaam me af en toe dat schagen zulke inwoners heeft als zij
die dit zegt ken me nog eens en ze moet er bek houden ze is (helaas) niet fake want ik zie dr vaak genoeg door schagen lopen en ik weet bijna wel zeker dat dr topics ook niet fake zijn aangezien dat kind gewoon niet spoort. Ik schaam me af en toe dat schagen zulke inwoners heeft als zij
die dit zegt ken me nog eens en ze moet er bek houden ze is (helaas) niet fake want ik zie dr vaak genoeg door schagen lopen en ik weet bijna wel zeker dat dr topics ook niet fake zijn aangezien dat kind gewoon niet spoort. Ik schaam me af en toe dat schagen zulke inwoners heeft als zij
zoek is een leven, triest wijf
Wat ik niet snap is dat hebben jullie hier niets beters te doen dan een zielig meisje af lopen kraken..ik bedoel als dat soort mensen niet meer posten word het wel saai hier hoor
Laat ter lekker debiel zijn ..maar wat is debiel? wie zijn wij mensen om over iemand anders een oordeel te vellen dat iemand debiel is? als ik naakt over straat ga lopen..ben ik dan debiel? misschien vinden sommige mensen dat wel luchtig ofzo
We kunnen beter tegenwoordig op de buren ofzo gaan letten dan om een meisje hier die HEEEL graag aandacht wilt hier ..misschien mishandeld je buurman wel ze kinderen..kun je beter die kinderen helpen ofzo??
HEEEL graag aandacht
waar slaat dat nu weer op dan
zeg toch ook niet, je ziet er uit als een kneus, en heb mijn gedachten duidelijk laten beinvloeden door de media
sneu figuur
Heb je wel enig idee wat het inhoudt om een kind op te voeden?
om op deze manier op aarde gezet te worden met zo'n moeder.