Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van my manifesto op woensdag 24 augustus 2005 om 12:43:
zegt genoeg,toch???
over wat?
d'r gebrekkige nederland?
Net zoiets als poppers
lipsmackers
ik heb in dec een miskram gehat dus
pseudologia fantastica
ik zeg het zo ma pa je woord opa en oma
nou dat doe maar en als je dan een beetje respect heb voor je toekomstige kind dan laat je het weghalen en zorg je er meteen voor dat je gesteriliseerd wordt ben je ook van je condoomprobleem af en als je het dan bij je vriend houd ben je ook grotendeels van je soa probleem af.laatste aanpassing 24 augustus 2005 13:44
lonsdalemeid citeer 24 augustus 2005 13:36
8weeken van me vriend en een test gedaan en bij de dokter geweest
ze is (helaas) niet fake want ik zie dr vaak genoeg door schagen lopen en ik weet bijna wel zeker dat dr topics ook niet fake zijn aangezien dat kind gewoon niet spoort. Ik schaam me af en toe dat schagen zulke inwoners heeft als zij
die dit zegt ken me nog eens en ze moet er bek houden ze is (helaas) niet fake want ik zie dr vaak genoeg door schagen lopen en ik weet bijna wel zeker dat dr topics ook niet fake zijn aangezien dat kind gewoon niet spoort. Ik schaam me af en toe dat schagen zulke inwoners heeft als zij
die dit zegt ken me nog eens en ze moet er bek houden ze is (helaas) niet fake want ik zie dr vaak genoeg door schagen lopen en ik weet bijna wel zeker dat dr topics ook niet fake zijn aangezien dat kind gewoon niet spoort. Ik schaam me af en toe dat schagen zulke inwoners heeft als zij