Partyflock

Forumonderwerp · 804840
1555x bekeken
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Vitamine Pillen, Zijn ze gezond? Ik Heb gehoort van niet :) Waarom heet het dan zo? Het lijkt mij gewoon troep !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar het zou idd veel hoger kunnen/moeten om dat er idd geen rekening word gehouden met invloed van vitamine c op ziektes..

Ja, maar stel je voor dat daardoor de verkoop van chemische medicijnen omlaag zou gaan. Dat zou echt een ramp zijn!!! :nee:
Dan zou mischien blijken dat de hele bezuiniging op de ziektekostenverzekering niet nodig was geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
t zal heus niet slecht zijn :s alle vitamines die je te binnen krijgt plas je gewoon weer uit :jaja:

weet best dat gezond eten genoeg moet zijn maar ja, helaas eet ik niet elke dag gezond en nu voel ik me wat minder fit en neem ik 2wk bruistabletten van supradyn...dat mag maar 3 a 4 keer per jaar volgens mij en dat helpt bij mij altijd (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb m/v 75 van All in One, deze vitamines zijn voornamelijk op natuurlijke basis en worden daardoor veel beter door je lichaam opgenomen!

Waarschuw beheerder
Ja, maar stel je voor dat daardoor de verkoop van chemische medicijnen omlaag zou gaan. Dat zou echt een ramp zijn!!!
Dan zou mischien blijken dat de hele bezuiniging op de ziektekostenverzekering niet nodig was geweest.

haha ik weet precies welke artikels jij gelzen hebt.. deze discussie over vitamine c is al heel lang gaande..
maar dat gerucht dat de invloed van vitamine c tegen ziektes gedoogd word vanwege die kosten van andere medicijnen twijfel ik aan of dat wel allemaal op waarheid berust is eerlijk gezegd! gaat wel erg ver.. en zou toch wel iemand zeggen van heej, dat kan niet! hehe..
zou wel ernstig zijn idd.. maar wel leuk om te lezen sowieso!! :yes:

t zal heus niet slecht zijn alle vitamines die je te binnen krijgt plas je gewoon weer uit

het teveel idd dat klopt.. maar vitamine c is een anti-oxidant en als je ziek bent, of eigenlijk voordat je ziek word, heb je deze anti-oxidanten wel nodig om niet ziek te worden.. dus een hogere dosis is ook niet echt dat je er gezonder van word maar gewoon minder snel ziek..
en idd het teveel plas gewoon uit, dus kan geen kwaad verder, wat ze vroeger wel dachten..

Waarschuw beheerder
deze vitamines zijn voornamelijk op natuurlijke basis en worden daardoor veel beter door je lichaam opgenomen!

klopt, of vaak word vitamines en mineralen ook in vet opgelost.. dan worden ze ook beter opgenomen..
bovendien is pure vitamine c heel zuur.. omdat het net als vele anderen ook een zuur is..
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik weet precies welke artikels jij gelzen hebt.. deze discussie over vitamine c is al heel lang gaande..
maar dat gerucht dat de invloed van vitamine c tegen ziektes gedoogd word vanwege die kosten van andere medicijnen twijfel ik aan of dat wel allemaal op waarheid berust is eerlijk gezegd! gaat wel erg ver.. en zou toch wel iemand zeggen van heej, dat kan niet! hehe..

Ik denk niet dat je precies weet welke artikels ik gelezen heb, want het gaat om verschillende boeken over gezondheid en levensverlenging een aantal televisiedocumentaires en minstens 25 websites, de meeste in het Engles.
Bovendien heb ik mijn eigen ervaring dat ik chronisch verkouden was en regelmatig griep had, totdat ik extra vitaminen ging nemen, waarna ik nooit meer ziek of verkouden ben geweest.

dus een hogere dosis is ook niet echt dat je er gezonder van word maar gewoon minder snel ziek..

Is dat niet het zelfde dan?

Specifieke voedingsstoffen als helpers in nood [ bij ziekte van Parkinson ]
Door de hersenstofwisseling te helpen ontgiften, zal er een betere synthese kunnen plaatsvinden van stoffen die belangrijk zijn voor verbetering van de klachten. Ascorbyl palmitaat is een uitstekende ontgifter; het betreft hier een vetoplosbare vitamine C-vorm, die de bloed/hersen-barrière kan doorkruisen. Het nut van vitamine C bij de ziekte van Parkinson wordt door dubbelblind onderzoek onderbouwd[..]
Bron: praktijkblaauw.com - Parkinson

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik geloof best dat je veel boeken over gezondheid en dat allemaal hebt gelezen, en weet natuurlijk niet precies wat je gelezen hebt.. ik doelde alleen maar op dat onderwerp over de invloed van vitamine c op de verkoop van medicijnen omdat ik daar toevallig ook over gelezen heb.. was niet TE letterlijk bedoeld ofzo..

dus een hogere dosis is ook niet echt dat je er gezonder van word maar gewoon minder snel ziek..

ja ok je hebt gelijk.. maar je snapt wat ik bedoel toch als je de rest ook leest hoop ik.. geen zin om alles perfect te typen ok..
Waarschuw beheerder
donateur
Is goed hoor. :)

Ik ben wel benieuwd wel artikel je bedoelt, want in dit geval was het vooral mijn eigen conclusie.
Ik heb wel veel gelezen over voeding, vitaminen en gezondheid, maar daar wordt meestal niet geschreven over ziektekosten en verzekeringen. Daar hebben de media het de laatste tijd wel vaak over, maar dat gaat meestal over vergrijzing en medicijnen die goedkoper kunnen, dat soort dingen. Ik denk dan vaak: 'Als mensen wat beter voor zichzelf zouden zorgen en zelf de verantwoordelijkheid voor hun gezondheid zouden nemen, in plaats van die bij hun arts neer te leggen, dan zouder er mischien veel minder medicijnen nodig zijn.'

Waarschuw beheerder
het gaat niet alleen over ziektekosten en verzekeringen.. maar met name dat als iedereen strax heel veel vitamine c gaat nemen, dat er dan ineens veel minder inkomsten door medicijnen zouden komen voor de overheid.. en dat daarom zo weinig medewerking word verleend aan deze onderzoeken..

Vond dit wel erg ver gaan.. vind sowieso dat je moet uitkijken met wat je leest, vaak merk je zelf wel wanneer je echt iets betrouwbaars leest.. redeneerd de schrijver met feiten of speculeerd hij met geruchten..

sja het exacte artikel weet ik niet, maar denk haast zeker een van www.niburu.nl..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een leuke site, maar die gebruik ik liever niet als bron van informatie over vitaminen, omdat ik hier nogal serieus mee bezig ben.

Waarschuw beheerder
vitamine CCCCCCCCCCCC int weekend :P ghehe,, :P :P neej hurr geen vitamine cccccc voor mij int weekend :) ik eet elke dag wel fruit enzo,.. vooral op men werk !!