slaap de eerste nacht ook altijd mee.
In de zomer smeer ik mijn tattoos in met sunblock... Of het echt zo is, weet ik niet maar ik heb eens gehoord dat ook zonlicht het pigment van je tattoos aan kan tasten. Tot nu toe zijn ze allemaal mooi gebleven, mét sunblock
Dat is mooi
hoooooooooooooooooooi ik ben er weer
sterilon creme
sterilon creme is veel zachter
Dat is mooi
mét sunblock
Of het echt zo is, weet ik niet maar ik heb eens gehoord dat ook zonlicht het pigment van je tattoos aan kan tasten.
Te koop bij drogisterij, oid?
Sterilon? Dat is toch harstikke agressief? Dat deden moeders toch altijd op je schaafwonden?
die adviseert het zelf ook.
Haha jij hebt het over Sterilon vloeistof dat ze ook gebruiken bij pas geschoten oorbel gaatjes.
Ik denk indd dat je tattoo weg fikt met Sterilon.
Ik bedoel Sterilon Creme
Vraag maar aan je tatoeerder, die adviseert het zelf ook.
De tribal was helemaal dik, kapotgeprikt en er zat allemaal littekenweefsel onder, wat dus verklaarde dat hij zo dik was.
Ook was hij niet meer zwart, maar eerder groen
ik heb nu een adres voor het weg laten halen van tattoo's
ze gebruiken een nieuwe methode
geen laser meer
en is in 1 tot 3 behandelingen heelmaal weg
en voor iemand zoals ik met een getinte huid ideaal want je pigment wordt niet afgebroken
daarom zat ik zo tegen laseren op
bovendien had ik daar minimaal 10 benhandelingen voor nodig gehad en dan zou die nog niet weg zijn alleen lichter
http://www.parkkliniek.com/tatoeageverwijdering.htm
Same here...net zoals dat je 2 weken niet in de zon mag...I don't give a fuck you Als ik in de zon wil liggen, doe ik dat En ook al is het pas 2/3 dagen geleden dat ie is gezet
Klinkt interresant, ik heb een best groot stuk wat ik 'weg' wil hebben, als dit effectiever is als laseren zou ik het misschien overwegen om dit te gaan doen.
je kan zelf ook wel bedenken dat in die korte tijd je huid nog helemaal niet geheeld is.
woew ik begin in april aan mn sleeve
dat kan niet
én natuurlijk weer heerlijke figuren gezien daaro...
Partyflock is niet bepaald een liefdadigheidsorganisatie in elk topic is er wel iets aan de hand geloof ik
Doe ik toch
Laat me alleen niet de les lezen That's all
Ohhh ik heb ook weer een nieuw project.. Aangezien de sleeve even financieel geen optie is heb ik maar wat anders verzonnen je moet toch wat..
Mag ik heel wijs doen?
Waarom spaar je niet door tot dat het wel kan.. Nu gaat de sleeve nog langer duren
waarom begin je niet gewoon en betaal alvast de eerste 3 uur... over 2 maanden weer een keer en dan zo door...
Die lullo had gewoon bij een beauty-& nailstudio een tribal op zijn bovenarm laten zetten hahaha.
woew ik begin in april aan mn sleeve
Maar dat is nu ook niet gegarandeerd mogelijk
ik kan ook wel eerder natnek! (niet veel eerder trouwens, want het is druk in de shop)
alleen ik kies er voor om pas na mijn verjaardag ermee te beginnen