Partyflock

Forumonderwerp · 804425

Waarschuw beheerder
+7-2
donateur
Nou dames en heren van het goede leven.. Vorige is gesloten om werkelijk niks.. Dan hier maar weer verder.. :p

Ohw ja.. Voor de mensen die niet op de vorige zijn geweest.. Als je zegt, de mijne is het mooiste, plaats dan ook ff een foto erbij.. :jaja:

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van •†• *Bitch Eat Shit And Die* •†• op donderdag 5 februari 2009 om 11:27:
Mn tattoo gepimpt met 3 microdermal piercings!!

Was jou piercer het er wel mee eens, dat je de dermals daar liet zetten?

Vriendin van mij heeft er pas terug ook 1tje laten zetten op haar zij, maar het ging niet van harte zeg maar:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 10:11:
Ik ben totaaaal niet van portretten etc. maar zoals hij ze zet.. Echt supermooi..!!!

Vind ze zeker koel:yes:

Waarschuw beheerder
Ik hou er van (L)
Waarschuw beheerder
Ik ook, uitkijken dat je dadelijk niet opeens helemaal vol zit :lol: , want dan is het pretje afgelopen :( ;)

nu maar is ff kijke wat london ink allemaal doet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ricos op donderdag 5 februari 2009 om 21:13:
nu maar is ff kijke wat london ink allemaal doet

Het is al een kwartier bezig man!

Dat vol zitten duurd nog wel ff 8) Al heb ik al wel weer nieuwe plannen :x

Waarschuw beheerder
[img width=395 height=728 cacheid=00103896002cfc6dbd57f9d11a026ea8c2]http://img.photobucket.com/albums/v385/CareyHartAttack/Tattoo%20Pics/careyhart.jpg[/img]

Carey Hart :kwijl: :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 21:21:

Whaha jah was ook al een kwartier aan t kijken man ;) Alleen die fuking pauzes zijn bijna nog vervelender als de wachttijd voordat jezelf aan de beurt bent in het echie !!!

Zo ook nu weer, pauze nummero 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 20:03:
Ik hou er van

:kwijl:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 21:30:
Carey Hart

Vind zijn ex leuker 8) b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op donderdag 5 februari 2009 om 21:38:
Vind zijn ex leuker

:lol:

Ik zou ze er allebei niet uittrappen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ricos op donderdag 5 februari 2009 om 21:30:
Alleen die fuking pauzes zijn bijna nog vervelender als de wachttijd voordat jezelf aan de beurt bent in het echie !!!

:lol: Ja dat is altijd wel wat minder..
Vond de uitzending ook niet zo heel boeiend.. :/
Vervelende chick voor die cover up
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 21:21:

lang leve digitale tv :cheer:
Waarschuw beheerder
Wie was ook alweer die tattooartieste die zo goed portretten kan zetten en zo'n lange wachtlijst heeft? kan het zo niet vinden :$
thnx alvast (F)

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op donderdag 5 februari 2009 om 17:33:
Zulke mooie portretten maakt die Kat ook niet...

Is een makkelijk referentie-punt he ;)
Als je als leek naar Kat kijkt zet ze echt mooie dingen :yes:

Als je dan wat googled zie je portretten waar je niet vrolijk van wordt. (zie de hunchback uit dit topic)

Anyway....Tnx for the tip..!! (Y)

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op vrijdag 6 februari 2009 om 01:55:
Wie was ook alweer die tattooartieste die zo goed portretten kan zetten en zo'n lange wachtlijst heeft?

Deze denk ik: Bianca van tattoo solution
Waarschuw beheerder
Sinds maandag heb ik m'n moko. Sindsdien heb ik m'n moko verzorgd met de creme die ik meegekregen heb en vaakgenoeg folie verpakt.
Vandaag zit ik op de 5e dag. Is het verstandig om dit proces nog even aan te houden, of kan ik al beginnen met gewone lotion?
Evt nog meer op- of aanmerkingen zou prima zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 6 februari 2009 om 08:22:
folie verpakt.

Had ik alleen de weg naar huis....

Vandaag zit ik op de 5e dag. Is het verstandig om dit proces nog even aan te houden, of kan ik al beginnen met gewone lotion?

Ik heb 7dgn Bepanten gesmeert en was kortsvrij (Y)

Ooh ja...Piccie..!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en vaakgenoeg folie verpakt.

Dat hoeft er maar op te blijven zitten tot je thuis ben.... moet wel een beetje kunnen ademen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J0tje op vrijdag 6 februari 2009 om 09:41:
Dat hoeft er maar op te blijven zitten tot je thuis ben.... moet wel een beetje kunnen ademen

das niet helemaal waar, slaap de eerste nacht ook altijd mee.

Waarschuw beheerder
Sinds maandag heb ik m'n moko

Bij Tuane toch?

ik mag 9 maart bij hem....kan niet wachten.

foto's????
folie verpakt

hoeft alleen de eerste paar uur maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 6 februari 2009 om 09:46:
das niet helemaal waar, slaap de eerste nacht ook altijd mee.

hebben we verschillende info..... ik moest het er altijd gelijk af halen als ik thuis was.

Vriend van mij had er pas een gezet en die werd niet eens ingepakt. Maar alleen met een spuitbus ingespoten.
Waarschuw beheerder
Ja bij Tuane inderdaad. Heb lang moeten wachten, maar was het zeker waard!

Ik heb op meerdere forums gekeken, waar sommigen een week lang folie om doen.
De creme die ik van Tuane heb, moet ik die nog enkele dagen blijven smeren? Daarna kan ik overstappen op gewone bodylotion?

Heb totdusverre nog geen jeuk of korstjes gehad? Is dit ook normaal.
Al met al zal ik straks dan het folie verwijderen en vet houden met de creme

Waarschuw beheerder
inspiratie aan t opdoen voor een nieuwe tattoo :honger:
wil er 1 over mn schouder die ik eventueel uit zou kunnen breiden tot sleeve
heb er weer zin an :k

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 6 februari 2009 om 10:54:
De creme die ik van Tuane heb, moet ik die nog enkele dagen blijven smeren? Daarna kan ik overstappen op gewone bodylotion?

moet wel creme zijn zonder toevoegingen. ik denk dat je beter vaseline of uierzalf kan doen om het vet te houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 11:19:
moet wel creme zijn zonder toevoegingen. ik denk dat je beter vaseline of uierzalf kan doen om het vet te houden.

Of als ik het goed schrijf calendula zalf...... kan je bij de drogist halen
Waarschuw beheerder
Uierzalf oid kan ik al vanaf nu gebruiken?
Voor hoe lang? Of blijvend op de moko?

Hoe zit het trouwens met sporten? Wanneer kan ik weer intensief zweten?
Waarschuw beheerder
bepanthen, te koop bij drogist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 6 februari 2009 om 11:59:
Voor hoe lang? Of blijvend op de moko?

Hoe zit het trouwens met sporten? Wanneer kan ik weer intensief zweten?

het gaat erom dat je de tattoo soepel houdt. dit kan met meerdere zalfjes. als het maar geen zalf is met toegevoegde geurstoffen ofzo

tot je tattoo helemaal genezen is kan je hem insmeren, maar een paar weken is ook goed, dan is de huid wel dicht.

en sporten kan denk ik wanneer de korstjes eraf zijn. het ligt ook aan de sport...
Waarschuw beheerder
Bepanthen kan ik dus vanaf nu gebruiken, om de huid soepel te houden?
Dat zal ik dus halen. Tot zover (5 dagen dus) heb ik nog geen korstjes/jeuk gehad?!

Verder doe ik aan kickboksen. Moko zit in mn zij, dus draai ik veel met mn heup.
Ook doe ik fitness, wat me beter lijkt voor de komende maand zeker?
Maar zweten is wel toegestaan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=500 height=747 cacheid=001207f8002d320e1a844e781a026ebfec]http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/81/l_3a28f24e2fc7143252d0410c9cf8c687.gif[/img]
[img width=500 height=747 cacheid=001056c8002d3212680e23c81a026ebfec]http://i521.photobucket.com/albums/w333/lowridertattoosa/danger-leg.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 6 februari 2009 om 14:30:
Bepanthen kan ik dus vanaf nu gebruiken, om de huid soepel te houden?
Dat zal ik dus halen. Tot zover (5 dagen dus) heb ik nog geen korstjes/jeuk gehad?!

Verder doe ik aan kickboksen. Moko zit in mn zij, dus draai ik veel met mn heup.
Ook doe ik fitness, wat me beter lijkt voor de komende maand zeker?
Maar zweten is wel toegestaan?

Je meot gewoon normale uierzalf gebruiken, 1 euro nog wat bij je supermarkt. en gewoon soepel houden. Kickboksen kan wel voor het sporten zelf, maar een paar klappen en trappen moet je er niet op krijgen. Wacht gewoon ff 2 weken, dan loop je geen risico. En verder merk je vanzelf wanneer ie dicht is. meestal met 2 weken, bij mij duurt het altijd 3...

Waarschuw beheerder
ik gebruik uierzalf van kruidvat merk, binnen dag of 8 is het goed genezen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 08:42:
Had ik alleen de weg naar huis....

Uitspraak van J0tje op vrijdag 6 februari 2009 om 09:41:
Dat hoeft er maar op te blijven zitten tot je thuis ben.... moet wel een beetje kunnen ademen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 10:08:
hoeft alleen de eerste paar uur maar.

:no: net zoals psytek al zegt, 's nachts wel ff folie erover doen. Als je thuis bent trouwens ff met je tatt onder douche zodat de "wond" mooi uitbloed. Daarna ff insmeren met uierzalf of vaseline als je van die vieze vette troep houd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 13:18:
en sporten kan denk ik wanneer de korstjes eraf zijn

Als je tatt goed behandeld heb, heb je geen tot weinig korsten, wel een vliesje erover
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 6 februari 2009 om 11:59:

:yes: komende 2 a 3 weken... en natuurlijk wanneer je huid in contact komt met de zon ff insmeren met hoge factor zonnebrandcréme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 15:49:
net zoals psytek al zegt, 's nachts wel ff folie erover doen. Als je thuis bent trouwens ff met je tatt onder douche zodat de "wond" mooi uitbloed. Daarna ff insmeren met uierzalf of vaseline als je van die vieze vette troep houd.

is dat wel goed? ik heb begrepen dat je dan ook de inkt er een beetje uit kan halen.

Als je tatt goed behandeld heb, heb je geen tot weinig korsten, wel een vliesje erover

ja dat bedoelde ik ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 16:03:
is dat wel goed? ik heb begrepen dat je dan ook de inkt er een beetje uit kan halen.

nee hoor, die inkt ligt er al op. er spoelt best wat weg, maar dat is overtollig.
En vaseline sluit je porieen af, dus dat is een afrader... tenzij je extra sensitive ofzo neemt.
Waarschuw beheerder
Dit is mijn "nieuwe" tattoo:
[img width=640 height=480 cacheid=001056e6002d324f3f7fd32b1a026eca60]https://album.partyflock.nl/57527159.jpg[/img]
Het is een cover-up van een verprutste tribal die ik heb laten zetten bij Gipsy and Lady in Apeldoorn.
De tribal was helemaal dik, kapotgeprikt en er zat allemaal littekenweefsel onder, wat dus verklaarde dat hij zo dik was.
Ook was hij niet meer zwart, maar eerder groen.
Heb er nu deze koi-karper overheen laten zetten, welke staan voor geluk.
Wat voor mij dan weer veel betekend.
Deze heb ik laten zetten bij New Tattoo Hulst door Paul. Echt super!
De kleuren moeten zowiezo nog eens over gedaan worden, maar ben echt blij met het resultaat.
Van de tribal die er nu dus onder zit, voel je bijna niets meer.
Er werd mij aangeraden, na het zetten van de tattoo, mijn tattoo in te smeren met Calendulan creme van VSM. En dit helpt toch erg goed!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ligt het nou aan mij of zie je die tribel er door heen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 17:48:
ligt het nou aan mij of zie je die tribel er door heen?

Ja, deze zie je er nog doorheen.
Daarom moet hij nog eens of 2 keer opnieuw ingekleurd worden, maar dat wist ik van te voren al ;)

Waarschuw beheerder
vind hem wel tof (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 6 februari 2009 om 17:50:
Ja, deze zie je er nog doorheen.
Daarom moet hij nog eens of 2 keer opnieuw ingekleurd worden, maar dat wist ik van te voren al

Ben toch bang dat je hem altijd beetje zal blijven zien...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 16:03:
ja dat bedoelde ik ook

oke bradda b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 6 februari 2009 om 17:43:
Het is een cover-up van een verprutste tribal

nette cover
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 17:58:
Ben toch bang dat je hem altijd beetje zal blijven zien...

covers blijf je altijd wel iets van zien

ik heb nu een adres voor het weg laten halen van tattoo's
ze gebruiken een nieuwe methode
geen laser meer
en is in 1 tot 3 behandelingen heelmaal weg
en voor iemand zoals ik met een getinte huid ideaal want je pigment wordt niet afgebroken
daarom zat ik zo tegen laseren op
bovendien had ik daar minimaal 10 benhandelingen voor nodig gehad en dan zou die nog niet weg zijn alleen lichter
http://www.parkkliniek.com/tatoeageverwijdering.htm

morgen een mooi verjaardags kado mag weer ff laten prikken :cheer:
Waarschuw beheerder
's nachts wel ff folie erover doen.

Zodra ik thuis kom, ruk ik gelijk het folie eraf en komt het er ook niet meer op:no: Nog nooit geen problemen door gehad(Y)
Ligt toch ook niet lekker:\
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 6 februari 2009 om 17:43:
Heb er nu deze koi-karper overheen laten zetten, welke staan voor geluk.

Ik heb ook een karper om me onderrug...ook een cover up:) (tribal op onderrug en stuitje) Bij mij zie je er bijna niks meer van!

Uitspraak van J0tje op vrijdag 6 februari 2009 om 10:10:
Maar alleen met een spuitbus ingespoten.

Daar kan ik niet tegen...wat een troep zeg, krijg ik uitslag van:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op vrijdag 6 februari 2009 om 22:41:
Zodra ik thuis kom, ruk ik gelijk het folie eraf en komt het er ook niet meer op Nog nooit geen problemen door gehad
Ligt toch ook niet lekker

Idd meteen eraf!
Bij me buddha zelfs niks erop gehad.
Maar elke shop zegt toch wat anders. Ik doe gewoon wat ik denk dat het beste is..
En dat is tot nu toe prima gegaan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 22:47:
Maar elke shop zegt toch wat anders. Ik doe gewoon wat ik denk dat het beste is..

Same here...net zoals dat je 2 weken niet in de zon mag...I don't give a fuck you:D Als ik in de zon wil liggen, doe ik dat(Y) En ook al is het pas 2/3 dagen geleden dat ie is gezet 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D!3M op vrijdag 6 februari 2009 om 22:56:
net zoals dat je 2 weken niet in de zon mag...I don't give a fuck you Als ik in de zon wil liggen, doe ik dat En ook al is het pas 2/3 dagen geleden dat ie is gezet

Dat is echt dom.

Dat is echt een feit wat bij iedere tattoo artiest bekent is. Gewoon niet de eerste maand* in de zon komen en daarna ruim insmeren met zonnebrand créme.

* maand, dan ben je echt zeker ervan dat de tattoo compleet genezen is. Sommige gevalling is 2/3 weken ook voldoende

Je zal het later echt wel terugzien in de pigment van de tattoo, heb je netje's aan de regels gehouden en goed ingesmeert elke keer... dan ziet hij er beter uit, dan wanneer je het niet heb gedaan
Waarschuw beheerder
zit nu op dag 6 met mn moko. Zie eindelijk wat verandering.
Na het insmeren met uierzalf voor de eerste keer, na de vorige dagen de creme van Tuane te hebben gebruikt, zie ik dat de bovenste laag inkt (weet niet zeker of dit correct is wat ik nu zeg) los begint te raken. Klopt dit?

Even een shotje genomen van deze ontwikkeling:

[img width=150 height=128 cacheid=00105738002d32dec06c8fd11a026ee4cf]http://img89.imageshack.us/img89/8342/img0054mr7.th.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op zaterdag 7 februari 2009 om 12:32:
Klopt dit?

Ja (y) dan blijft de inkt mooi achter in je huid..
Gaat allemaal prima hij gaat echt niet zomaar weg 8)

Waarschuw beheerder
Ik haal het folie er meestal na een uurtje of 2,3 af en dat is nog nooit mis gegaan.
De eerste smeerde ik in met Vaseline, daarna ben ik overgestapt op Bepanthen zalf wat bij mij veel beter werkt. Heb wel een keer de fout gemaakt om te snel met mijn nieuwe tattoo het zwembad in te duiken en die moest opnieuw ingekleurd worden omdat hij toch grijs werd :/.

In de zomer smeer ik mijn tattoos in met sunblock... Of het echt zo is, weet ik niet maar ik heb eens gehoord dat ook zonlicht het pigment van je tattoos aan kan tasten. Tot nu toe zijn ze allemaal mooi gebleven, mét sunblock (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 februari 2009 om 13:26:
weet ik niet maar ik heb eens gehoord dat ook zonlicht het pigment van je tattoos aan kan tasten

Klopt helemaal :yes:

In zonnestralen zit uv-staling. Die uv-straling breekt langzaam, maar geleidelijk het pigment af. Dat zal resulteren ( wel na jaren overigens ) dat je tattoo er veel minder mooi uit gaat zien. Daarom altijd insmeren wanneer je denkt dat je tattoo in contact komt met zonnestraling.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 februari 2009 om 13:26:
Ik haal het folie er meestal na een uurtje of 2,3 af en dat is nog nooit mis gegaan.

De keer dat het misgaat, dat probeer je te voorkomen als je 's nachts ff met een folie slaapt.

Wil niet zeggen dat het persé niet goed zal gaan wanneer je zonder folie slaapt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 februari 2009 om 13:10:
Gaat allemaal prima hij gaat echt niet zomaar weg

Droomde laatst dat ik helemaal onder de gare lelijke plaatje's zat... ik werd wakker, dacht: "gelukkig" :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 februari 2009 om 13:10:
Ja (y) dan blijft de inkt mooi achter in je huid..
Gaat allemaal prima hij gaat echt niet zomaar weg 8)

hehe nee gelukkig ga ik daar niet van uit ;)
je voelt ook echt dat de inkt achter je huid zit. de dagen hiervoor voelde je echt het reliëf op je huid, nu is dat een stuk minder.
Wanneer het volledig genezen is komt er een betere foto die ik zal plaatsen.
Thanks voor de info.

En wat de zon betreft: een zo hoog mogelijke factor is aan te raden? Ben in de vakantie op Curaçao, dus denk dat ik wel zo hoog mogelijk pak. Heb zelf een getinte huid.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Midi-030 op zaterdag 7 februari 2009 om 14:07:
een zo hoog mogelijke factor is aan te raden?

:yes:

[img width=450 height=450]http://img.metro.co.uk/i/pix/2008/07/TattooEASTNEWS_450x450.jpg[/img]

Dat is mooi :D
laatste aanpassing