Partyflock

Forumonderwerp · 803562

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik wel. Kvind ze zielig. Soms heb ik ook nog wat kauwgom in me zak zitten, dat krijgt ie ook. Of als ik toevallig net aan een flesje cola zit geef ik dat ook weleens.
Waarschuw beheerder
Soms koop ik een straatkrant bij zo'n gast voor de supermarkt.. maar geef niet zomaar geld aan ze.. bij mij lopen er echt veel op straat dan blijf ik aan de gang!!

Waarschuw beheerder
k geef ze niks als juh ff nie oplet jattuh ze ook nok juh fiets

Waarschuw beheerder
geef meestal wel wat aan de draaiorgelman:)
Waarschuw beheerder
ik niet denk altijd maar zo het zal altijd wel hun eigen schuld zijn dat ze dakloos zijn geworden... het is ook niet altijd natuurlijk maar het grootste gedeelte wel maar een vriend van me ging de laatste keer een burgerking menu kopen voor een zwerver die altijd bij het station loopt.... was wel grappig en hij was de zwerver was er natuurlijk stik blij mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 10:51:
Wattan?? ga je met m douchen??

whahaah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...wendy... op zondag 21 augustus 2005 om 13:44:
ik moet zelf ook hard voor me geld werken laat hun dat ook maar doen, van mij krijgen ze dus niks...

precies wij jongeren moeten ook hard werken voor dat beetje klere geld wat je hier krijg:nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb 1 keertje wat kleingeld gegeven... Nah die zwerver was verwaand!! keek me beetje vreemd aan, met een blik van is-dit-alles?! Dat was gelijk de laatste keer!!

Waarschuw beheerder
Geef eigenlijk best wel vaak iets aan zwervers heb wel eens wat ghb gegeven of een gevulde koek gekocht na trance energy voor 2 euro
Waarschuw beheerder
Cker Weten..Ik bedoel zijn ook mensen..kunne ze weer voor de avond ergens terecht:bier: gooie maat van me is sinds paar maanden dakloos..leef met die vent mee..cker wette...alsk hem tegenkom drinke we er meteen 1:bier:
MAAT
Waarschuw beheerder
Eigenlijk nooit!

Waarschuw beheerder
als je ze wat geeft betaal je meestal indirect aan drank en dan drink ik het liever zelf,Kijk als ze er nou lekker een boterhammetje bij appie van zouden kopen is het wat anders, meestal gaat het op aan drugs en drank...dus van mij krijgen ze nop

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:41:
als je ze wat geeft betaal je meestal indirect aan drank

Klopt, en vaak ook aan sigaretten & drugs, daarom geef ik ook niks!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:50:
heb wel eens wat ghb gegeven

Maar daar kreeg je ook wel iets voor terug :D
Waarschuw beheerder
Een kneedbom in een silly-putty eitje..;D

badaboom...

Waarschuw beheerder
hmmzz hier in ws zijn ze geloof ik niet nog nooit gezien

Waarschuw beheerder
nou in amsterdam kom je der in om.....

vroeger gaf ik wel eens wat... maar nou niet meer,ik weet dat die mensen het ook moeilijk hebben,maar als je ze wat geeft,vragen ze gewoonom meer..... en dat vind ik bijdehand,dus ik doe het niet meer.... OPTIEFEN!!!

als ik al zie dat ze naar me toe komen,waarschuw ik ze gelijk... doorlopen en mij met rust laten! :jaja:
Waarschuw beheerder
vroeger gaf ik altijd de nasi aan chris helaas is ie nu overleden :(

Waarschuw beheerder
toch niet van jou nasi he??? :(
Waarschuw beheerder
hahah nee geloof het niet :D

Waarschuw beheerder
gelukkig!! ;)

anders willen ze je nasi niet meer hebben.... :(

;)

Waarschuw beheerder
neeeeen. zwerven in Nederland hoeft niet

Waarschuw beheerder
Als je maar wiiiiiiiiiilt!!!

Waarschuw beheerder
juisttttttt als je maar niet te lamlendig bent en een beetje doorzettingsvermogen hebt.

Waarschuw beheerder
:jaja: Ik ben ook lamlendig!! :P:P nou ja... meer niet goed in me hoofd! :P:P:P

maar heb nog geen dag nadat ik van school af ben gekomen zonder werk gezeten.... :D

Waarschuw beheerder
Heb een keer aan iemand een hele grote chocoladeletter gegeven die ik op mijn werk gekregen had!
Die vrouw kwam ook altijd in de winkel waar ik daarvoor werkte...

Waarschuw beheerder
1 keer wat gegeven en toen zei hij niet eens dankjewel en ging verder om wat te vragen aan de volgende :/ kut schooiers
Waarschuw beheerder
donateur
:O Ja laatst nog, 1.50 ofzo 8) en een peuk

Het was echt een zielige zwerver, had medelijden met hem :P

Waarschuw beheerder
Ik koop vaak zo'n krantje. En van die muziekanten geef ik soms iets, als ik vind dat ze goed zijn. Zoals in de metro in londen, die kerel had zo'n heldere stem, heb er ech van staan genieten, dus hem heb ik wel geld gegeven.

Waarschuw beheerder
:no: soms een peuk meer ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze een kunstje doen krijgen ze wel wat, ja.
Maar het moet wel origineel zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 05:22:
Als ze een kunstje doen krijgen ze wel wat, ja.
Maar het moet wel origineel zijn

bijvoorbeeld van een brug afspringen?? :P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:16:
Soms heb ik ook nog wat kauwgom in me zak zitten

whahahahaaha

Waarschuw beheerder
donateur
Neuh, heb dr al een paar de handstand zien doen, of hard op een emmer slaan en een liedje zingen....dat soort dingen.

Gewoon dingen waarbij ze veel bekijks trekken omdat ze voor lul staan, hahahaha

Waarschuw beheerder
Alleen als ze wat te eten willen hebben kunnen ze hey krijgen. Maarja dat willen ze nooit:P

Waarschuw beheerder
donateur
Niet? Moet je maar es voor hun neus een hamburger gaan vreten, dan zijn ze erg blij met een kwart ofzo.

Maar ja, eerst kunstje doen he :P

Waarschuw beheerder
Hehhe ik laat ze altijd een mop vertellen

Waarschuw beheerder
donateur
Ow oke, dat kan ook.

Als ze maar iets doen voor geld, beetje lam vragen is een beetje makkelijk vind ik.

Waarschuw beheerder
Meee eens (Y)

Waarschuw beheerder
Geen stuiver, je moet het wel heel bont maken in NL wil je zwerver worden.
Opdonderen met je kutkrant en je accordeon , ga je maar eens inzetten voor je toekomst ipv je fles goedkope wodka.
Waarschuw beheerder
Van mij krijgen ze niks :nono:
Waarschuw beheerder
iedere jan boerelul ken hier volges mij wel met n uitkering rondkome, de meesten hebben t dus zelf verpest
en als je er een wat geeft
heb je meestal meteen zn vrienden ook achter je aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 08:39:
Geen stuiver, je moet het wel heel bont maken in NL wil je zwerver worden.
Opdonderen met je kutkrant en je accordeon , ga je maar eens inzetten voor je toekomst ipv je fles goedkope wodka

Idd ja... en medelijden nee die mensen maken het er zelf na..... allemaal niemand hoeft te zwerven hiero. En nie van die smoesjes.. "mijn ex heeft me alles ontnomen" want daar had je iets aan kennen doen
Waarschuw beheerder
donateur
nope, al m'n losgeld gaat in de spaarpot van m'n dochter, dus ik heb bijna nooit kleingeld bij me en papiergeld vind ik wat ver gaan....
Waarschuw beheerder
ze werken maar voor geld...want dat geef ik niet,maar ze mogen wel weer een peukie van mij roken..