Partyflock

Forumonderwerp · 802718

Waarschuw beheerder
Mij leek het drukker dan vorig jaar!
Waarschuw beheerder
vorig jaar was toch wel iets beter!!!
wat de drukte betreft geen id was naar de klote
nu nog trouwens ndus.........

maar het was zeker relaxt dat dan weer wel...

latersss
Waarschuw beheerder
Heb me wel weer erg goed vermaakt daar bij die B2S wagen.

Waarschuw beheerder
ik vond het helemaal geweldig haha
Waarschuw beheerder
het was wel weer lachen, maar vorig jaar toch duidelijk beter....

volgend jaar weer door de witte de with straat en dan komt het wel weer goed!! :-D
Waarschuw beheerder
donateur
was goed te doen bij b2s.. alleen jammer van die vechtpartij........
Waarschuw beheerder
Was gezellig, haha volgens mij liep echt IEDEREEN achter b2s...

Waarschuw beheerder
Was echt super gezellig :D

Wat was er trouwens op de brug gebeurd?
We stonden op een stellage en we zagen politie en ambulance voorbij rijden :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 21:30:
we zagen politie en ambulance voorbij rijden

k zag wel meer politie en ambulances voorbij rijden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
eindfeest was kut zooi veel agressie niet normaal .Straks verder kijken in de stad

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook weer een goed feestje hoor..
b2s was idd weer de beste!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 21:40:
k zag wel meer politie en ambulances voorbij rijden

Ik ook.. Maar toen ambulance voorbij kwam, kwam er een tijd geen wagen.. :no: Dus vandaar dat ik dacht dat er wat gebeurd was :jaja:

Waarschuw beheerder
Gelukkig was het een stralende dag, op de b2s/decibel-truck, was het top, goede muziek, leuke knappe meiden in mooie pakjes! Helemaal prima.
Zeker jammer van al die knokpartijen, vanaf een kar kan je dat helaas allemaal heel goed zien!
(k)
zo naar loudness! Doeg
Waarschuw beheerder
het was echt zwaar zwaar gek bij de b2s truck

zeer vette platen :respect:

beetje jammer van die vechtende .....

:bier::bier::bier:
Waarschuw beheerder
Was echt vet:D

Ik vond het een beetje druk bij b2s dus ben ik achter de Hollywood aangelopen.. en die was zeer goed te doen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 21:41:
eindfeest was kut zooi veel agressie niet normaal .Straks verder kijken in de stad

Ja klopt ik liep om 20.30 fzo naar huis en zag niet al te proper volk die kant op lopen, ben blij dat ik op tijd weg was want het was een super leuk feestje :) Vond het verder met agressie alles meevallen, gewoon een leuk sfeertje !Geslaagde dag zeer zeker hoor :D

Waarschuw beheerder
Heerlijk vermaakt, B2S uiteraard weer de beste truck! Heerlijk om te zien dat Hardcore-publiek en Hardstyle-publiek samen gingen...

Ik vond wel dat de trucks wel erg snel reden dit jaar, ik liep mezelf een ongeluk! Op de Coolsingel had het best wat langzamer gekund:D Maar zal er wel in zitten dat er steeds meer trucks mee gaan rijden.
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bokkie op zaterdag 13 augustus 2005 om 22:40:
Ik vond het een beetje druk bij b2s dus ben ik achter de Hollywood aangelopen.. en die was zeer goed te doen

Hollywood was ook wel geinig idd :jaja: ! maar B2S uiteraard ook :P :bounce: daar was het dan ook duidelijk het drukste :jaja:

ook veel Ambulance's gezien idd ! vond hem vorig jaar toch ietsjes beter :) maar das mijn mening natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
is al topic over :(

komen er denk nog heel wat meer :/

maar ot.. was leuk :d
Waarschuw beheerder
vorig jaar vond ik beter toen heb ik geen vechten gezien.

En nu was er alleen de b2s truck met goeie muziek :(
Waarschuw beheerder
Was wel gezelli..en idd beter dat het weer mee zat
Werkzaam bij Dancezine
Artiest {SHOWLIST artist 53880, 56829, 54499}
Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt:yes:

Waarschuw beheerder
Wij zijn ook naar de parade wezen kijken. Ons zoontje (van anderhalf) vond het geweldig :D

Op de B2S truck en de Hollywood truck stonden de mooiste vrouwen :)

Dancegirl, ik heb je gezien hoor (en veel gefotografeerd, ik mail ze wel) en je zag er fantastisch uit!! Echt hoor meid, pluimpje voor jou! En zo lekker vrolijk ook, leuk hoor.

Ja idd jammer van het vechten. Toen wij over wilden steken bij de coolsingel begonnen er ook een paar te vechten vlak naast ons, we moesten gewoon rennen met de buggy, dat was wel eng :(

Dat eindfeest was ook wel minder hoorde ik?

Groetjes Suus

Waarschuw beheerder
Vond het allemaal zeer geslaagd, alleen jammer van de agressieve ali's, lijkt of ze alleen komen om de boel uit te kloten.... No offense, scheer niet iedereen over en kam, valt me gewoon op!

verder gewoon vet feest! B2s-truck ruleerd!!!

Waarschuw beheerder
Jeah viel mij ook al op, hele tijd keihard duwen en Rotterdam hooligans roepen waren ook bij zat opstootjes betrokken.

B2S truck was gewoon de beste, was ook wel te zien aan de grote hoeveelheid mensen die er voor/achter/omheen liep.
Waarschuw beheerder
Super (Y).. vond 't ook erg gezellig met de mensen met wie ik was.. 't Was druk, maar toch hing 'r een goeie sfeer :9.. En zoals door de meeste al gezegt wordt ; de B2S truck was echt wel 't beste :respect:..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was weer zeer geslaagd...maar waar was de Club-X wagen??
Het was hierdoor wel erg druk achter de b2s...Volgend jaar meerdere hardcore wagens...want zoals deze dag weer eens heeft aangetoond; Hardcore leeft in Rotterdam!!!!

Voor de rest vond ik Hollywood wel goed te doen, de Matika heeft ook altijd wel wat en Outland zo nu en dan en ohwjah..Michel de Hey natuurlijk:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb me gruwelijk vermaakt samen met me powergirly ..sweetness21 :respect: :woepwoep: alleen had het de terugweg vreselijk koud:yes: :s ,,,wijffie het was superrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Is het eigenlijk droog gebleven? Eerste jaar dat ik de danceparade moest missen, helaas. En dat vechten dat is elk jaar hetzelfde. Vorig jaar was er volop geouwehoer op de witte de wit.

Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij B2S wagen was relax (Y) en afterparty daarna ook... alleen het verre lopen en de wachtrij was minder :(

Waarschuw beheerder
superrr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennykuh op zondag 14 augustus 2005 om 01:52:
alleen het verre lopen en de wachtrij was minder

:yes: en daar stonden we dan in ons blotere truitje en dan nog helemaal terug lopen langs die haven ...:s en koud dat we het hadde ......brrrrr
Waarschuw beheerder
Erg VET weer! (y) Gelukkig was het de hele dag droog en de sfeer was ook erg goed!

Lekker staan springen bij Ferry Corsten op de truck! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennykuh op zondag 14 augustus 2005 om 01:52:
alleen het verre lopen en de wachtrij was minder

wij hebben er een uur over gedaan om eindelijk binnen te zijn ...:s:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op zondag 14 augustus 2005 om 02:00:
Erg VET weer! Gelukkig was het de hele dag droog en de sfeer was ook erg goed!

:yes::cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 02:00:
wij hebben er een uur over gedaan om eindelijk binnen te zijn ...

40 minuten in de rij gestaan, maar om in de rij te komen was het ook lang lopen :S

Mensen, kijk ook mijn verslag :)
https://www.partyflock.nl/report/6568
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Ben niet geweest, lag in mn bed omdat ik deze nacht weer moest werken :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 23:42:
Dancegirl, ik heb je gezien hoor (en veel gefotografeerd, ik mail ze wel) en je zag er fantastisch uit!! Echt hoor meid, pluimpje voor jou! En zo lekker vrolijk ook, leuk hoor.

Thanxxxx suus, jammer dat ik je niet gezien heb! En je kleine vent! Had graag ff naar jullie willen zwaaien!
Waarschuw beheerder
Ola Dancegirl,

moest jij niet naar Loudness?

Waarschuw beheerder
Goed feestje.
Waarschuw beheerder
lang geleden voor mij dat ik naar een feestje ben geweest . ik heb reuze naar mijn zin gehad!
en de kaarten voor de afterparty waren ook niet duur gelukkig.als je kijkt wat voor dj's er draaiden
super de plee's waren ook lkkker proper

Waarschuw beheerder
donateur
T festival

Dana draaide wel goede nummers maar veel ste veel pauzes er in heel irritant.

Sander Kleinenberg, goed.

Michel de Hey, geweldig.

Audio Bully's, was wel leuk maar op Cd klinkt het beter.

Maar t was een top dag, eerst de parade, festival, en loudness !!

Waarschuw beheerder
Het was helemaal super! Ik heb heel de tijd links van de B2S gelopen. Zonde van die vechtpartij. Ik stond er midden in...gelukkig werd ik door iemand weggetrokken.
DJ Rob was weer super zoals altijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RuUd< op zaterdag 13 augustus 2005 om 20:49:
vorig jaar was toch wel iets beter!!!

helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook jammer genoeg:(
volgend jaar beter hopelijk(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Richard op zondag 14 augustus 2005 om 03:44:
Ola Dancegirl,

moest jij niet naar Loudness?

Toen was ik net terug, maar ik was soooooooooo moe! Dus werd een vroegertje
Waarschuw beheerder
donateur
we moesten gewoon rennen met de buggy, dat was wel eng

Snap wat je bedoeld ik had mijn dochtertje van 6 mee en zat in de drukke stukken bij een vriend op zijn nek,maar bij einde was rustiger dus toen kon ze weer lopen brak er net vechten los voor ons,en werd ze ze bijna plat gedrukt gelukkig tilde een vriend er weer op maar we zaten er nog wel tussen met der :/ mc joe kwam van de wagen af met beveiliging en heb ons er gelukkig weg gekregen.
Snap niet wrom mensen telkens moeten vechten en als mensen gaan zeuren dat je niet heen moet gaan met een kind,dat kind wou een dj zien waar ze helemaal gek van was en die stond daar op de truck te draaien
Waarschuw beheerder
ik heb me super vermaakt! eerst ff alle wagens voorbij laten komen! daarna lekker achter de michel de hey wagen aan gegaan... werd lekker gedraaid!

daarna nog naar het eindfeest! tering he.. wat was dat een pokke eind lopen.. en dan ook nog vet lang in de rij staan ook! maar goed toen we binnen waren was ik dat alweer vergeten! was erg gezellig... heb niks gemerkt van vechtpartijen of agressie.. was gewoon een lekker feestje!

het weer was ook goed te doen.. alleen toen we savonds weg liepen begon het een beetje te regenen..
Waarschuw beheerder
ffwd en beter kom je niet

was weer gruwelijk :d

Waarschuw beheerder
Vond het echt superkick gewoon , b2s kar geweldig alleen te drukmaarja :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 03:27:
Thanxxxx suus, jammer dat ik je niet gezien heb! En je kleine vent! Had graag ff naar jullie willen zwaaien!

Nou meid dat was geen doen hoor, ik weet hoe het is als je op de kar staat en je kijkt naar beneden op duizenden koppen. Dan herken je haast geen mensen maar zie je alleen zo'n massa. Op het moment dat jullie voorbij kwamen stond ik redelijk ver weg, tegenover de Bijenkorf, op die trappetjes. Dus je kon me onmogelijk gezien hebben! Maar geeft niet, ik heb ervan genoten hoor!

En idd, waar was de Club X wagen??? Stond wel op het lijstje toch?

En 2 Cleo, helemaal gelijk joh. Sven zat ook bij mijn vriend op zijn nek en we gingen bewust steeds aan de zijkant of wat hoger staan met hem en niet te dicht bij die menigte, zeker toen de laatste karren eraan kwamen gingen we expres hoog staan. Maar toen het eenmaal wat rustiger werd (na de laatste kar) dachten we, het kan wel (oversteken). Nou niet dus :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 09:52:
Toen was ik net terug, maar ik was soooooooooo moe! Dus werd een vroegertje

En hoe was Loudness?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:26:

laatste moment afgeketst 1 dj had afgezegd of wilde helemaal niet op die kar draaien [dj rob], maar misschien nog wel meer dj's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Richard op zondag 14 augustus 2005 om 10:28:
En hoe was Loudness?

Nier echt heel druk, maar was dan ook een after-after-party, wel leuke muziek uiteraard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:30:
Uitspraak van Ladysusy op zondag 14 augustus 2005 om 10:26:

laatste moment afgeketst 1 dj had afgezegd of wilde helemaal niet op die kar draaien , maar misschien nog wel meer dj's.

What a shame, met zoveel mensen in dit land die maar wat GRAAG op zo'n kar zouden draaien, gewoon afketsen om die reden??? Zal wel meer aan de hand zijn geweest lijkt me... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:53:
Zal wel meer aan de hand zijn geweest lijkt me

vast wel!

Waarschuw beheerder
zeker jammer! nu kon ik de X- sticker niet bij de rest van me stickercollectie op me plakken ;)
Waarschuw beheerder
[img width=512 height=340]http://www.partyfotografie.nl/Photos/20050813FFWD-FF3D/slides/IMGP1172.JPG[/img]

Van mij mochten er meer op deze wijze geklede dames en heren rondlopen... :)
Ook de dresscode voor de dames en heren op de wagens mag van mij wat strenger... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal het einde.. nog gekker dan vorig jaar ! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyfotografie op zondag 14 augustus 2005 om 11:04:
Ook de dresscode voor de dames en heren op de wagens mag van mij wat strenger

De b2s/Decibel-kar laat ieder jaar speciaal kleding maken voor de danseressen!

Waarschuw beheerder
Was wel knallen bij de b2s wagen! Alleen n btje druk! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Was gezellig :)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook weer een prima dag gehad :d

Waarschuw beheerder
het was superrr gezellig
vooral het festival
ik heb weer superrr genoten gewoon
lekker gestampt
en dansd
leuk publiek
heb nog last van me kuiten hahaha
alleen het drinke was duur sjeg pffffff

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:07:
Uitspraak van Partyfotografie op zondag 14 augustus 2005 om 11:04:
Ook de dresscode voor de dames en heren op de wagens mag van mij wat strenger

De b2s/Decibel-kar laat ieder jaar speciaal kleding maken voor de danseressen!

Ook de dames van de Hollywood kar hadden trouwens mooie pakjes aan zeg!!! Turquoise met wit, heel gaaf! Er stond een meisje op met heel lang blond haar, dat was echt een plaatje om te zien. En jullie hadden idd ook weer leuke pakjes dat zwart met roze.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super! Gelukkgi was het ook heerlijk weer! Ik heb de hele middag op de Erasmusbrug gestaan en alles voorbij zien komen, (Y)
Waarschuw beheerder
Stond op de elementz truck! Ging los! Jammer dat veel mensen die muziek niet snappen!
Waarschuw beheerder
[img]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF5kXe6Iz8ChnmbTVjp65Pa1GxT2d0VkG1PTR-qcSPm-2ATSlKN0sdmUoZXNDu7NGtuI7xjh85vq3xo2aZxQYSEdNfczKdFacUAgQCsvTL9RX2Pc1DdAHuefn-7kK7SfhooTB5-b2roDng[/img]

:respect:

Waarschuw beheerder
AH! Toch vechtpartijen.. Ik dacht al. Ik heb namelijk mee gelopen tot aan de erasmusbrug en helemaal geen vechtpartij gezien. Ik zei nog tegen mijn vrienden: Het zal toch niet waar zijn. Een FFWD zonder vechtpartijen? Dat is bijna geen FFWD. Stelletje mongolen zijn het die vechtersbazen. Die zouden ze moeten ophangen! Maar Michel de Hey was grandioos op die laatste truck. Heel slim van hem om lekkere toegankelijke plaatjes te draaien.. En dat nummer van Grooveyard he... :respect: Ik hoorde hem zelfs een x een tranceplaatje draaien. Dat heb ik hem nog nooit horen doen.. haha. Echt heel vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op zondag 14 augustus 2005 om 00:54:
maar waar was de Club-X wagen??

Niet gezien :no:, en die zou wel komen als 't goed is..8)

Die vechtpartijen zullen 'r altijd zijn helaas :@..
Waarschuw beheerder
Ik heb me goed vermaakt, het weer viel mee, het bier smaakte goed en paar leuke trucks/tangaz gezien! (y)

Alleen veel paupervolk :-)
We stonden in het begin in de buurt van Salsacafe la Luna en schuin tegenover ons stonden wat 'bradaz' en urban whiteboys al een tijdje flink te provoceren.
Toen de b2s truck aankwam, was het dan ook gelijk raak. Ik had het al voorzien, dus we zijn stukje verder gaan staan. Er werd even flink ingeklapt op wat Lonsdaleboys (kan niet zeggen of het wazi's waren, want ik zag hun schoenen en 'accessoires' niet, dus daar doe ik geen uitspraken over).
Op het einde ook nog even achter b2s truck aangelopen, maar daar liepen ook een paar randdebielen rond

Dus maar snel afgezakt naar de Michel de Hey truck met 'Jump Around' en 'Knights of the Jaguar'! :respect:
Waarschuw beheerder
Was zeker weer een supervet feest, compliment aan de wagen van DJ Dazzle, supergoeie hardtrance en het geluid was ook perfect, beter dan veel andere trucks! Kippevelmomenten waren vlak voor en op de Erasmusbrug(o.a Airforce 1, No Regular en Airport :)) Eindfeest daarna was ook TOP, maar inderdaad jammer van die idioten die het nodig vonden om wildplassen wel erg letterlijk te nemen en vrolijk met hun geval andere mensen begonnen onder te zeiken! :/ Knokpartijtje dat volgde was wel lache...Kortom: Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:30:

laatste moment afgeketst 1 dj had afgezegd of wilde helemaal niet op die kar draaien , maar misschien nog wel meer dj's.

Geloof ik geen zak van, ze hebben Dj's genoeg die willen draaien!

Waarschuw beheerder
donateur
was zeer geslaagd!

Waarschuw beheerder
donateur
twas een mooi feesie:yes:
heb weer meer gehakt als bij de slager:P

Waarschuw beheerder
Groot feest weer idd !

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=449]http://groups.msn.com/_Secure/0RADrAiETxWsuQKbmL5Qa0e5fxLZi!7*ljgubpHYrpKo91DQI!trSmWJ0IOImmPvsD7UWPVP4eFssij!HukJtawAF*MqrEHuseswSXKmfbwY/P8130111.JPG?dc=4675534857791389257[/img]

stuntje...;P

Waarschuw beheerder
mooi!

Waarschuw beheerder
zooo jammer vd vechtpartijen...
en van de drukte in sommige straten, laat ze please daar rekening mee houden volgend jaar; brede straten aub!

maar het weertje was perfect, sfeer in het algemeen goed, leuk al die verschillende mensen
de decibel kar was uiteraard vet, lekker staan meejumpen op de brug :D

kortom hij was weer lekker :P

Waarschuw beheerder
club X is vervangen door UDG

Waarschuw beheerder
iedereen heeft t over vechten...kheb geen gevecht gezien en alleen maar goede sfeer...top feestje weer...Alleen wel jammer dat ze niet iets hadden weggezet waar je op kon zitten net zoals vorig jaar zon tribune...
En gelukkig bleef het droog :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 23:49:
Vond het allemaal zeer geslaagd, alleen jammer van de agressieve ali's, lijkt of ze alleen komen om de boel uit te kloten.... No offense, scheer niet iedereen over en kam, valt me gewoon op!

Helemaal mee eens.. Kwamen echt om te rellen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 13:48:
iedereen heeft t over vechten...kheb geen gevecht gezien en alleen maar goede sfeer...

ik heb welgeteld 3 vechtpartijen gezien.typisch rotterdams.paar heftige trucks geluisterd en gezien,muziek waar ik van hou zeg maar.ben nu errug naar de klote :P

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig niks mee gekregen van die vechtpartijen :)
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
ik had het erg naar mijn zin totdat ik te grazen werd genomen door een stuk of 7 donkere knapen.. (laat ik maar beleefd blijven)
zit nu dus thuis met 2 hechtingen in me kop, en flinke hersenschudding..

Leuk hè dat zinloos geweld? :X

Waarschuw beheerder
donateur
om niets en niemand hielp je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op zondag 14 augustus 2005 om 14:19:
ik had het erg naar mijn zin totdat ik te grazen werd genomen door een stuk of 7 donkere knapen.. (laat ik maar beleefd blijven)
zit nu dus thuis met 2 hechtingen in me kop, en flinke hersenschudding..

had je je lonsdale trui aan :/
Waarschuw beheerder
donateur
niemand hielp me nee..

en ja ik had een lonsdale trui om me middel maar die had ik met de tekst naar binnen staan zodat het niet te zien was.

Waarschuw beheerder
misschien hebben ze het toch gezien..t labeltje ofzo...of heb je ze gewoon een keer vuil aangekeken?? Ik kan namelijk niet geloven dat als je daar gewoon normaal loopt en lekker in de muziek opgaat, dat dr dan opeens 7 mensen je inelkaar slaan...ging er nix aan vooraf?? Niet dat t onmogelijk is hoor, zulke dingen gebeuren wel vaker..gewoon om nix
Waarschuw beheerder
donateur
iemand stootte me aan en ik zeg gewoon op een normale manier van hee zou je uit kunnen kijken.. die kerel geeft me een zet tegen die groep gasten aan.. en ja de rest hoef ik niet meer te vertellen.

met andere woorden.. Het ging helemaal nergens over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 14:01:
ik heb welgeteld 3 vechtpartijen gezien.typisch rotterdams.

en wil je nu een complimentje horen (6)omdat je nu zo goed kon tellen ,....pff ...nou ik heb me zekers goed vermaakt en heb niks geen ruzie,s mee gekregen !!!!het was een superfeessie!!!:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 14:43:
en wil je nu een complimentje horen omdat je nu zo goed kon tellen

tering,wat kan jij stom lullen zeg.ik ga trouwens al 15 jaar stappen in r,dam.begon in parkzicht wat een zeer duistere tent was. Maar heb nog nooit klappen ontvangen of ze uit moeten delen daar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 14:59:
ering,wat kan jij stom lullen zeg.ik ga trouwens al 15 jaar stappen in r,dam.begon in parkzicht wat een zeer duistere tent was. Maar heb nog nooit klappen ontvangen of ze uit moeten delen daar.

applausje voor jezelf:yes:

Waarschuw beheerder
sjoooooww wat een mooi feestje was dat!! Super relaxte trucks en mooie mensen! Teeeering gekkk die erasmusbrug ging 10 cm op en neer... :| Bij B2S Bitches and Ho's vloog de naald er zelfs af, prachtig!

Minpunten:
- Drank was echt TE duur... (2,50 E voor flesje Lunaqua)
- In de verste verte geen wc te bekennen...heel slecht
- Mensen werden platgedrukt bij de B2S op de erasmusburg
- Klote volk (k*t rotterdammers :P;))
Waarschuw beheerder
Die stupid binky boiz die in een grote groep 1 oude security-guy kwamen provoceren, goed gezig (y)
Heel stoer... :s

Het begon met wat relletjes, dat nekte de sfeer wel een beetje. Gelukkig was het merendeel van het publiek party-minded.

Tja en die B2S truck... zielige relnichten die erachter liepen...

De Outland truck zag er goed uit en de muziek erop was misschien nog wel beter. Dat belooft wat in Oktober :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De-Tox op zondag 14 augustus 2005 om 14:35:
iemand stootte me aan en ik zeg gewoon op een normale manier van hee zou je uit kunnen kijken.. die kerel geeft me een zet tegen die groep gasten aan.. en ja de rest hoef ik niet meer te vertellen.

met andere woorden.. Het ging helemaal nergens over

was dat bij het eindpunt want dat was ook iemand met een londsdale trui om zijn middel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 15:05:
applausje voor jezelf

nee,applausje voor jou vanwege zeer stompzinnig gezwets van je.dr zijn er maar weinigen die het presteren om nog dommer te lullen dan jou.ben je iig ergens heel erg goed in (y)
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste keer en ik vond het fantastisch!! Eerst de wagens bekeken en bij Ferry er tussen! Het was echt top! Hij draaide super lekker. Soms viel de muziek weg, door oververhitting, maar dat mocht de pret niet drukken!

After party in de Asta was ook super!

Volgend jaar weer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CLEO*(APC) op zondag 14 augustus 2005 om 15:10:
was dat bij het eindpunt want dat was ook iemand met een londsdale trui om zijn middel

net voor de erasmusbrug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 15:13:
nee,applausje voor jou vanwege zeer stompzinnig gezwets van je.dr zijn er maar weinigen die het presteren om nog dommer te lullen dan jou.ben je iig ergens heel erg goed in

:respect:

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op zondag 14 augustus 2005 om 15:40:
net voor de erasmusbrug

Toevallig ook een paraplu in je gezicht gekregen? Dat waren ook een stuk of 5 gozers op een blanke gast net naast de B2S truck. (volgens mij net voor de brug of erop)

Waarschuw beheerder
Op de B2S truck en de Hollywood truck stonden de mooiste vrouwen

:jaja: en hardsounds :d

trouwens die parashut springer is tog opgepakt :o
Waarschuw beheerder
Was zeker weer helmal top. Geweldig dat het gewoon droog bleef.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 15:59:
lig ook een paraplu in je gezicht gekregen? Dat waren ook een stuk of 5 gozers op een blanke gast net naast de B2S truck. (volgens mij net voor de brug of erop)

dat was ik ja ..:(
Waarschuw beheerder
bij het begin ook duwde zo een hgast de klep van die wagens waar ze drinken hebbe dicht dus zo een begeleider duwt hem weg krijg die ook 10 man achter zich aan :S gekke mensne
was ook grote groep buitelanders zwaar bezope
vechtpartijen genoeg ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha dat jullie allemaal vechtpartijen hebben gezien. Ik heb er geen 1 gezien :vaag:

Misschien ook wel omdat ik op het moment dat b2s truck op de helft van de erasmusbrug was zo snel mogelijk weg ging want het sfeertje was aardig opgefokt.
Waarschuw beheerder
Route was dit jaar minder, beter over het vaste land, de straat is daar veel breder, op de kruising voor de brug was t veel te druk, en om over de brug heen te komen duurde helemaal lang maar verder gezellige dag

Waarschuw beheerder
weetje, iedereen zit weer te klagen over vechtpartijen (wat uiteraard wel jammer is) maar je houd die dingen tog wel.. klein feest, groot feest, festival of parade.. maakt niej uit.. gewoon lekker negeren en je dag niej erdoor laten verpesten (Y)

party on :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies

Waarschuw beheerder
;p

Waarschuw beheerder
hehe ben ook weer thuis vanuit Rotterdam :D

ik vond het vet!! :bounce: :bounce:

en we hadden lekker een supermooi weertje erbij!
* met dank aan onze goed gezinde weergoden * :P

route vond ik prima, niks mis mee, wagens waren ook allen zeer mooi, en wat een geluid zeg!!! stond af en toe echt wel even met mijn oren dicht zo hard :D

vond de wagen van hollywood music hall helemaal top, weet niet wat voor dj er op draaide, maar die was supergoed!! :respect:

wagen van hardsounds was ook super,alleen jammer dat het geluid van mindere kwaliteit was, waardoor je het eigenlijk helemaal niet zo goed kon horen..:S

wagen van B2s was uiteraard ook helemaal top, naar mijn idee liepen daar echt de meeste mensen nog mee:D

vechtpartijen? niks van gemerkt, maar we liepen ook wat meer aan de buitenkant mee, heb geloof ik wel elk bushokje zien sneuvelen door springende mensen erop..:S

Pavo draaide superlekker en zeer zeker komt onze Lady Dana ook echt wel terug! :jaja:

eindfeest, wat een pokke eind lopen zeg...:/
toen wij uiteindelijk bij het terrein aankwamen was t al 6 uur en wilden we niet nog es een keertje 22 euro gaan betalen voor een kaartje. dus lekker t hele eind weer teruggesjouwd...

gezellig de hele avond bij strand aan de maas gehangen met nog veel meer gezellige :vaag: mensjes ....

al met al dus best een top parade, alleen de prijs voor t eindfeest vind ik wel een beetje hoog...
2 jaar geleden was dat gewoon nog gratis...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 17:43:
al met al dus best een top parade, alleen de prijs voor t eindfeest vind ik wel een beetje hoog...
2 jaar geleden was dat gewoon nog gratis...

ja en had je ook niet dat opgefokte sfeertje bij de toegangshekken omdat het veel en veels te lang duurde voordat je binnen was.ze probeerden x op x de hekken waar de beveiligingsmensen achter stonden om te duwen.vond ik geen wonder trouwens.eenmaal binnen heb ik de avond van m,n leven gehad.in de hardstyletent was het fantastisch (y)

Waarschuw beheerder
Wij hebben ons zeker vermaakt!

Het wachten bij de afterparty was een minpuntje duurde veel te lang en je stond neus op neus.

Zijn er ook nog van die leuke gasten die beginnen te duwen en te trekken en de hekken om te gooien.
Dan sta je daar lekker plat geduwd:[
Waarschuw beheerder
The parade was echt SUPER!!!..We waren met z'n zessen en
hebben ons prima vermaakt.The b2S truck was echt (y) en heb ook de Lust:k truck was ehhh lekker..hehehe

Het eindfeest daarentegen vond ik wel wat minder:

-Wie verzint er een trechtervorm te bouwen voor de toeganghekken? :S
Gewoon een rechte moet je bouwen zodat je niet dat gedruk gaat krijgen. Dat was echt minder. half uur in de rij en bijna platgedrukt toen die slimpies die hekken wouden omdrukken.

-Wie was die idioot van een DJ in de Geel/Blauwe tent die begon me een portie vals te zingen en bleren!! :S :S
Get this dude outta here..nokken met die hap.

-De area's waren te dicht op elkaar zodat je overal "overloopgebieden" had waar je 2 of soms wel 3 area's dwars door elkaar hoorde.
Waarschuw beheerder
is er toevallig ook verder nog iemand geweest die dat stokoude omaatje heeft zien knallen in de hardstyletent????? dat mensie is zeer vaak gefotograveerd iig.iedereen wilde met dr op de foto.
Waarschuw beheerder
Dit jaar voor het eerst de pararde meegelopen (voorheen alleen de eindfeesten; wie herinnert zich nog de drukbevolkte ruimtes onder de trucks toen het zo'n noodweer was...), al was het maar voor een uurtje. En 's avonds van 20 tot 23uur op het eindfeest rondgebanjerd.

De overige delen van de dag en nacht vooral kostelijk vermaakt met Aurélie :D Bedankt voor de topdag, meissie (y)(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 18:41:
is er toevallig ook verder nog iemand geweest die dat stokoude omaatje heeft zien knallen in de hardstyletent????? dat mensie is zeer vaak gefotograveerd iig.iedereen wilde met dr op de foto.

:respect: ja wel gezien dat mens, gers toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 18:46:
De onderstaande brief is gericht aan Barry Paf van radio 538. Ik had dddag 2 kaartjes gewonnen naar FFWD en hij vroeg mij hem nog even te vertellen hoe het was!!

Ha die Barry!!

Ik wou je nogmaals erg bedanken voor de kaartjes naar FFWD!! Ik zal je een korte feedback geven over hoe het was!

15.45 uur
We komen aan in R’dam en zien al gauw de ravage die de parade heeft achter gelaten. We volgen het spoor en na een kwartuurtje lopen besluiten we de metro te nemen.
16.10 uur
Aangekomen bij het eindpunt van de parade en het beginpunt van het festival het feest is al in volle gang.
16.30 uur
We staan voor de ticketbalie van de Vip ingang en melden ons voor de kaartjes. “Patrick zeg je?” Vraagt de leuke meid achter de balie. “Patrick Smits, met kaartjes gewonnen bij 538” Zeg ik terug. De jongen naast mij probeert de, wat het hoofd van de VIP ingang lijkt, te overtuigen dat hij samen met DJ Remy moet draaien. Ondertussen zoekt het leuke meisje door allerlei papieren naar mijn naam. “Het hele team van DJ Remy is al binnen, en er zit trouwens wat onder je neus” Zegt het hoofd tegen de, nogal gespannen jongen. “Sorry maar ik kan niets vinden” Zegt het meisje achter het glas vandaan. Ze vraagt aan het hoofd wat te doen. “Heb je VIP of Promo kaartjes gewonnen?” Vraagt ze. “Geen idee, gewonen denk ik!” En ik trek mijn beste onwetendheid gezicht. Er worden twee promo kaartje door de opening in het raam gestoken en we mochten terug om via de reguliere ingang naar binnen te gaan.

Tip van de dag: Wil je gratis naar een feest, ga dan naar de VIP balie en zeg dat je kaartjes heb gewonnen bij 538. Even volhouden en “viola” gratis entree voor twee!!

16.55 uur
Na een redelijke check-in rij waren we binnen. Het zag er goed uit, lekker groot. Het viel ons direct op dat alles met geld betaald kon worden ipv. met munten. Erg bijzonder voor een doorgewinterde feestganger.
17.10 uur
Binnen bij de set van Pavo. De sfeer was al goed aanwezig en wij besloten wat te drinken te nemen.
17.55 uur
Bijna een half uur te laat komt Deepack opdagen. Hij gaat op de knieën als dank voor Pavo dat hij zolang het publiek bezig heeft gehouden. Zoals gewoonlijk gaat het dak eraf als hij aan, achter en op de tafel staat.
19.00 uur
Dana komt tevoorschijn. Ik ben niet echt liefhebber van haar werk dus mijn vriendin en ik besloten even rond te kijken.
19.50 uur
Na alle andere locaties bekeken te hebben en een patatje verder waren we weer terug bij Dana. Het was voor kort want na een minuut of 10 kwam Ballistic, ook wel bekend onder de naam Panic. Rustig intro maar een mooie set met een aantal stukken van de Decibel set erin.
21.15 uur
Na een kwartuurtje gelul van MC Joe, die kan zijn mond echt geen drie seconden dicht houden, besloten we de grote groep voor te zijn en naar huis terug te keren.
22.30 uur
Op de bank in mijn eigen stekkie met de fret rondrennend lag ik even bij te komen van een middagje FFWD.

538 BEDANKT!!!!!

Komt uit de andere topic!! Maar bij nader inzien past het hier beter!!!

Waarschuw beheerder
Dit jaar stond ik voor de 2e keer op zo'n truck te dansen. Helemaal geweldig, maar volgens mij krijg je toch wel een betere impressie als je gewoon op de grond mee aan het feesten bent! In ieder geval wel weer super genoten en gefeest, geen vechtpartij gezien. Er zijn volgens mij veeeeel foto's gemaakt, weet iemand op welke sites die terecht(gaan) komen? Ben wel benieuwd!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 15:13:
ben je iig ergens

leer eerst maar eens nederlands schrijven vriend ...dan praten we misschien wel een keer verder(6)

Waarschuw beheerder
Het was echt vet, alleen jammer dat er altijd een paar flink moeten duwen en trekken.. Heb met een vriendin van mij bekant de hele dag achter de Decibel kar aangelopen :respect: wat een geluid zeg en toen de Erasmusbrug over, zo d8 echt ffies dat die in zou storten :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vond t een stuk rustiger dan vorig jaar.
was wel weer echt vet genieten in mn stadje!
Rotterdam ga zo door (Y)
was echt vet genieten :bounce: :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb me gruwlijk goed vermaakt bij de Matika kar!!!
Lekkere herrie en leuke/gekke mensen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 19:23:
vriend

vriend??? :vaag: zou voor geen goud je vriend willen zijn.vind je maar een strontvervelend wijf.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel een erg geil blond politie agentje gezien die speciaal voor de foto die ik wilde maken de tieten goed ging doen :kwijl: :P
Waarschuw beheerder
Leuke dag gehad.....! Op naar volgend jaar...!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 19:36:
vriend??? zou voor geen goud je vriend willen zijn

zei ik dan dat je in goede zinnen een vriend van me was ......ga eerst ff terug naar school joh....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 20:47:
Mij leek het drukker dan vorig jaar!

Weet niet of het drukker was,maar het bier smaakte iig wel hetzelfde :[

Decibel wagen toppie!!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 15:07:
Minpunten:
- Drank was echt TE duur... (2,50 E voor flesje Lunaqua)
- In de verste verte geen wc te bekennen...heel slecht
- Mensen werden platgedrukt bij de B2S op de erasmusburg
- Klote volk (k*t rotterdammers )

Gelijk een mooi excuus voor jou om volgend jaar niet meer te komen! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 20:02:
ga eerst ff terug naar school joh....

het zou een goed plan zijn als jij dat eens ging doen,zal de meester je wel gelijk in de hoek zetten met een paar ezelsoren op je kop.te danken aan je strontvervelende gedrag wat je continu tentoonspreidt.
Waarschuw beheerder
donateur
Super feest :yes:

Leuker dan vorig jaar, lekker sfeertje en lekker weer, wat wil je nog meer? b)

Waarschuw beheerder
niet te wenag, gezellig dus!
Waarschuw beheerder
Hier nog bergje fotos (250 ofzo) :

http://www.xplicitmedia.com

[img width=640 height=425]http://213.197.11.130:8000/xplicit/xplicit%20media/albums/13-08-2005%20Fast%20Forward%20Parade%202005/13-08-2005%20Fast%20Forward%20Dance%20Parade%202005%20index%20008.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 19:20:
Er zijn volgens mij veeeeel foto's gemaakt, weet iemand op welke sites die terecht(gaan) komen? Ben wel benieuwd!!

Op welke truck stond je? Kan even in de archieven kijken of ik er heb, heb er iets meer als 1100 gemaakt... dus kans is redelijk aanwezig dat je er ergens tussen staat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was zeker weer een mooie ffwd dit jaar!!

Waarschuw beheerder
Vond het wel ok, niets bijzonders..
Waarschuw beheerder
Was helemaal los, vooral die afterparty. Eerst vanaf de stad stampend de brug over ik liep bij die decibeltruck. Daarna naar de afterparty waar nog losser was. Die tenten waren opzich wel beter maar dat zogenaamde asfalt was echt kut. Je tyfde soms zo op je muil bijna als je verkeerd neerstapte maar dat kwam volgens mij ook omdat ik zwaar de weg kwijt was. Die gozer op het eind die de paal van die tent inklom bij de hardcorearea maakte het kompleet. Het was gewoon los, vaag en knallen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond het ook een superfeesie, de parade was ook zeker weer de moeite waard maar het eindfeest.... gewoon super.
lekkere sfeer, lekkere muziek... kortom geslaagd dagje.
nu maar hopen dat de spierpijn in mijn benen weer snel weg is;-)
Waarschuw beheerder
Geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig:D
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer erg gezellig :jaja:

Waarschuw beheerder
weet iemand nog wat sites waar fotografen van hebben rond gelopen?
Waarschuw beheerder
Het was weer een superdagje!!
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt. Muziek was klasse.
Eindfeest was oke maar niet byzonder.

Geen rellen gezien.

En mensen, geen gezeur over Rotterdam want er gebeurt tegenwoordig overal wel eens wat!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was geweldig...

het weer was gelukkig goed. als je het vergelijkt met wat we de afgelopen tijd hebben gehad.

B2S was duidelijk de populairste truck. best vaag dat er zo weinig hardere trucks zijn, gezien de populairiteit.

Heb zelf geen vechtpartij gezien..

met de B2S truck op de erasmus, je kon niet stil blijven staan, zwaar kick!!!

Eindfeest vond ik ook super, hardstyle tent heerlijk die bassen!!!!

vond het een zeer geslaagde editie

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel goed b)

B2S & Decibel trucks! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feestje. Prima vermaakt. De Erasmusbrug was lekker aan het meedeinen..
Alleen dat festival terrein was wel een pokke-end lopen :S Zeker de terugweg na al dat gefeest.
De sfeer was soms een beetje minder. Maar mocht voor mij de pret niet drukken. Heb me er prima vermaakt. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was 1 groot feest! Super sfeer en dan DE brug.....daar moesten we ons wel ff goed beet houden aan de truck hoor!
Maar het was weer GEWELDIG!

Waarschuw beheerder
Was 1 groot feest! Super sfeer en dan DE brug.....daar moesten we ons wel ff goed beet houden aan de truck hoor!
Maar het was weer GEWELDIG!

Hee jij stond er bij tv rijnmond ook goed op!!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 14:26:
Hee jij stond er bij tv rijnmond ook goed op!!

Thanxxxx hihihihihi
M'n dochtertje van 14 maanden riep ook heel hard mama mama mama!

Waarschuw beheerder
donateur
T was echt een super dag!!! :bounce :cheer:

Waarschuw beheerder
Thanxxxx hihihihihi
M'n dochtertje van 14 maanden riep ook heel hard mama mama mama!

:)

Volgend jaar langs de weg mama mama roepen? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 14:58:
Volgend jaar langs de weg mama mama roepen?

Volgend jaar krijgt ze haar eigen pakje en staat ze naast me op de kar!
Waarschuw beheerder
was weer super gezellie daar..volgend jaar eggie weer
Waarschuw beheerder
donateur
Wie weet trouwens wie er allemaal draaiden op de B2S-truck ? Ik heb Dana, Pavo, Deepack (1tje ?), Darkraver & Panic, Rob & mc Joe gezien.. :respect:

Dus wie vertelt het mij ? :9
Waarschuw beheerder
Vond het beste eindfeest allertijden!! echt super was het!!!

Waarschuw beheerder
weet iemand nog wat sites waar fotografen van hebben rond gelopen?

http://www.phototales.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn moppie had het ook naar haar zin,
haar eerste FFWD ;)
[img width=300 height=400 cacheid=0003f93c001c6c78c91e34841a00ea8a73]https://partyflock.nl/images/user/39862_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
was erg gezellig :yes::cheer:
Waarschuw beheerder
Ik vond het helemaal te gek ! Zeker op de brug ! Helemaal geweldig !

mijn foto's : http://www.botter17.nl/fotolist.php?album=28

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Botter17 op maandag 15 augustus 2005 om 19:19:
mijn foto's : http://www.botter17.nl/fotolist.php?album=28

Leuke fotos! heb er even 2 van je gejat ;)

Waarschuw beheerder
@ luna:

ik heb jouw dochtertje gezien :D die stond inderdaad zo leuk mee te dansen, ze had het wel naar haar zin :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
twas voor mij en m'n vriendin de 1e x dit jaar
zeer goed vermaakt daar!
nix gemerkt van vechtpartijtjes ofzo

festival evenals parade helemaal toppie
90% rondgehangen in hardstyle tent
dj's stuk voor stuk superrr

volgend jaar zkr weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ellepel op zondag 14 augustus 2005 om 17:43:
2 jaar geleden was dat gewoon nog gratis...

2 jaar geleden moest je ook al betalen hoor, en 20 euro voor zo'n line up/feest is niet echt duur toch?!

Mijn pluspunten!

Mooi weer.
Geen munten.
Geen plaskaarten.
Veel soorten house.
Goede sfeer (Ben alleen niet in de hardhouse/core tent geweest!)

Waarschuw beheerder
donateur
goeie sfeer!
op het einde vanaf de erasmus was het wel erg druk!

alleen de rij bij de after was een minpuntje!
tropicana daarna was weer supers!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor het eerst alleen maar ergens gaan staan en gekeken. Van begin tot eind; alle soorten muziek, alle soorten mensen... En hoewel B2S de beste muziek had, hadden ze tevens het meest opgefokte- ordinaire- asociale kut- blagen- volk naast de kar lopen. Wat een verschil met andere wagens zeg!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heerlijk feest. zowel de parade als het eindfeest. veel vrolijke party people!! vond het helemaal leuk.

een dikke (K) voor de FFWD
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Relaxt feestje, alleen hoop ik volgend jaar op een FFWD JUPILER Dance Parade :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt heel erg leuk (Y)

Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Was een geslaagde FFWD (y)

Iemand deze knakker nog gezien? Hij klom echt overal op :-D

[img width=452 height=680]http://members.home.nl/sinclair/DSC00945.JPG[/img]

[img width=452 height=680]http://members.home.nl/sinclair/DSC00915.JPG[/img]

En voor deze kleine geld ook, jong geleerd is oud gedaan!
Waarschuw beheerder
jah die kerel hing echt overal in ook op de coolsingel wat een gek hahaha

:bier:
Waarschuw beheerder
Mijn foto's staan ook online: http://www.SirSmirnoff.tk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Damiano* op dinsdag 16 augustus 2005 om 18:37:

Langs de route heb ik hem meerdere malen gezien op grote hoogte... De gek :-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 18:30:
Iemand deze knakker nog gezien? Hij klom echt overal op

zeker gezien! op coolsingel geloof ik.. heb er nog fotos van gemaakt :P

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand deze knakker nog gezien?

Hahaha zeker weten,zag hem 1 keer goed op zn plaat gaan :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
B2S & Decibel trucks waren echt súper!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 20:36:
praak van (6)Ammerstol gekte(6) op dinsdag 16 augustus 2005 om 18:37:

Langs de route heb ik hem meerdere malen gezien op grote hoogte... De gek

Idd, waar het kon, kwam je hem gewoon weer tegen.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom! op zondag 14 augustus 2005 om 12:53:
compliment aan de wagen van DJ Dazzle, supergoeie hardtrance en het geluid was ook perfect

[img ]http://images.fok.nl/s/yes_new.gif[/img] [img width=41 height=24]http://images.fok.nl/s/static.gif[/img]

Waarschuw beheerder
idd, kerkplein wagen een van de besten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 00:35:
Uitspraak van |Sinclair| op dinsdag 16 augustus 2005 om 18:30:
Iemand deze knakker nog gezien?

haha ja die gast heb ik ook gezien voor de brug op de stoplichten wat een gek zeg ;)
vorig jaar voor het eerst met me vriendj er geweest en vond het helemaal toppie..dit jaar wel de parade gezien helemaal goed! maar het eindfeest vond ik wat tegen vallen!
Waarschuw beheerder
voor wie er nog ± 600 foto wil zien... (verdeeld over 8 webalbums)
ik stond wel op de pornstar kar zodat ik helaas niet de ander karren kon fotograferen, maar ik heb weer een wereld tijd gehad.
ps. omdat het er zoveel zijn zijn ze heel klein gemaakt, m.a.g. dat ze beetje onscherp en rafelig zijn.... originele bestanden zijn beter en scherper (met digitale prof spiegelreflex gemaakt).

http://ffwddanceparade1.x10c.nl

http://ffwddanceparade2.x10c.nl

http://ffwddanceparade3.x10c.nl

http://ffwddanceparade4.x10c.nl

http://ffwddanceparade5.x10c.nl

http://ffwddanceparade6.x10c.nl

http://ffwddanceparade7.x10c.nl

http://ffwddanceparade8.x10c.nl

Waarschuw beheerder
Afterparty was echt vet ik ging helemaal los... de optocht heb ik alleen de laatste 2 trucks gezien, de sfeer was super, geen rellen geen ruzie t was gewoon goed!!!

Waarschuw beheerder
Iemand deze knakker nog gezien? Hij klom echt overal op

is dat niet die gozer die op Defqon bij de mainstage van het podium is gelazerd? Hij lijkt er vet veel op!!??
Waarschuw beheerder
ik vond het toppie