Partyflock

Forumonderwerp · 802718

Waarschuw beheerder
Mij leek het drukker dan vorig jaar!

Waarschuw beheerder
Vond het echt superkick gewoon , b2s kar geweldig alleen te drukmaarja :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 03:27:
Thanxxxx suus, jammer dat ik je niet gezien heb! En je kleine vent! Had graag ff naar jullie willen zwaaien!

Nou meid dat was geen doen hoor, ik weet hoe het is als je op de kar staat en je kijkt naar beneden op duizenden koppen. Dan herken je haast geen mensen maar zie je alleen zo'n massa. Op het moment dat jullie voorbij kwamen stond ik redelijk ver weg, tegenover de Bijenkorf, op die trappetjes. Dus je kon me onmogelijk gezien hebben! Maar geeft niet, ik heb ervan genoten hoor!

En idd, waar was de Club X wagen??? Stond wel op het lijstje toch?

En 2 Cleo, helemaal gelijk joh. Sven zat ook bij mijn vriend op zijn nek en we gingen bewust steeds aan de zijkant of wat hoger staan met hem en niet te dicht bij die menigte, zeker toen de laatste karren eraan kwamen gingen we expres hoog staan. Maar toen het eenmaal wat rustiger werd (na de laatste kar) dachten we, het kan wel (oversteken). Nou niet dus :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 09:52:
Toen was ik net terug, maar ik was soooooooooo moe! Dus werd een vroegertje

En hoe was Loudness?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:26:

laatste moment afgeketst 1 dj had afgezegd of wilde helemaal niet op die kar draaien [dj rob], maar misschien nog wel meer dj's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Richard op zondag 14 augustus 2005 om 10:28:
En hoe was Loudness?

Nier echt heel druk, maar was dan ook een after-after-party, wel leuke muziek uiteraard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:30:
Uitspraak van Ladysusy op zondag 14 augustus 2005 om 10:26:

laatste moment afgeketst 1 dj had afgezegd of wilde helemaal niet op die kar draaien , maar misschien nog wel meer dj's.

What a shame, met zoveel mensen in dit land die maar wat GRAAG op zo'n kar zouden draaien, gewoon afketsen om die reden??? Zal wel meer aan de hand zijn geweest lijkt me... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:53:
Zal wel meer aan de hand zijn geweest lijkt me

vast wel!

Waarschuw beheerder
zeker jammer! nu kon ik de X- sticker niet bij de rest van me stickercollectie op me plakken ;)
Waarschuw beheerder
[img width=512 height=340]http://www.partyfotografie.nl/Photos/20050813FFWD-FF3D/slides/IMGP1172.JPG[/img]

Van mij mochten er meer op deze wijze geklede dames en heren rondlopen... :)
Ook de dresscode voor de dames en heren op de wagens mag van mij wat strenger... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal het einde.. nog gekker dan vorig jaar ! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyfotografie op zondag 14 augustus 2005 om 11:04:
Ook de dresscode voor de dames en heren op de wagens mag van mij wat strenger

De b2s/Decibel-kar laat ieder jaar speciaal kleding maken voor de danseressen!

Waarschuw beheerder
Was wel knallen bij de b2s wagen! Alleen n btje druk! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Was gezellig :)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook weer een prima dag gehad :d

Waarschuw beheerder
het was superrr gezellig
vooral het festival
ik heb weer superrr genoten gewoon
lekker gestampt
en dansd
leuk publiek
heb nog last van me kuiten hahaha
alleen het drinke was duur sjeg pffffff

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:07:
Uitspraak van Partyfotografie op zondag 14 augustus 2005 om 11:04:
Ook de dresscode voor de dames en heren op de wagens mag van mij wat strenger

De b2s/Decibel-kar laat ieder jaar speciaal kleding maken voor de danseressen!

Ook de dames van de Hollywood kar hadden trouwens mooie pakjes aan zeg!!! Turquoise met wit, heel gaaf! Er stond een meisje op met heel lang blond haar, dat was echt een plaatje om te zien. En jullie hadden idd ook weer leuke pakjes dat zwart met roze.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super! Gelukkgi was het ook heerlijk weer! Ik heb de hele middag op de Erasmusbrug gestaan en alles voorbij zien komen, (Y)
Waarschuw beheerder
Stond op de elementz truck! Ging los! Jammer dat veel mensen die muziek niet snappen!
Waarschuw beheerder
[img]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF5kXe6Iz8ChnmbTVjp65Pa1GxT2d0VkG1PTR-qcSPm-2ATSlKN0sdmUoZXNDu7NGtuI7xjh85vq3xo2aZxQYSEdNfczKdFacUAgQCsvTL9RX2Pc1DdAHuefn-7kK7SfhooTB5-b2roDng[/img]

:respect:

Waarschuw beheerder
AH! Toch vechtpartijen.. Ik dacht al. Ik heb namelijk mee gelopen tot aan de erasmusbrug en helemaal geen vechtpartij gezien. Ik zei nog tegen mijn vrienden: Het zal toch niet waar zijn. Een FFWD zonder vechtpartijen? Dat is bijna geen FFWD. Stelletje mongolen zijn het die vechtersbazen. Die zouden ze moeten ophangen! Maar Michel de Hey was grandioos op die laatste truck. Heel slim van hem om lekkere toegankelijke plaatjes te draaien.. En dat nummer van Grooveyard he... :respect: Ik hoorde hem zelfs een x een tranceplaatje draaien. Dat heb ik hem nog nooit horen doen.. haha. Echt heel vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op zondag 14 augustus 2005 om 00:54:
maar waar was de Club-X wagen??

Niet gezien :no:, en die zou wel komen als 't goed is..8)

Die vechtpartijen zullen 'r altijd zijn helaas :@..
Waarschuw beheerder
Ik heb me goed vermaakt, het weer viel mee, het bier smaakte goed en paar leuke trucks/tangaz gezien! (y)

Alleen veel paupervolk :-)
We stonden in het begin in de buurt van Salsacafe la Luna en schuin tegenover ons stonden wat 'bradaz' en urban whiteboys al een tijdje flink te provoceren.
Toen de b2s truck aankwam, was het dan ook gelijk raak. Ik had het al voorzien, dus we zijn stukje verder gaan staan. Er werd even flink ingeklapt op wat Lonsdaleboys (kan niet zeggen of het wazi's waren, want ik zag hun schoenen en 'accessoires' niet, dus daar doe ik geen uitspraken over).
Op het einde ook nog even achter b2s truck aangelopen, maar daar liepen ook een paar randdebielen rond

Dus maar snel afgezakt naar de Michel de Hey truck met 'Jump Around' en 'Knights of the Jaguar'! :respect:
Waarschuw beheerder
Was zeker weer een supervet feest, compliment aan de wagen van DJ Dazzle, supergoeie hardtrance en het geluid was ook perfect, beter dan veel andere trucks! Kippevelmomenten waren vlak voor en op de Erasmusbrug(o.a Airforce 1, No Regular en Airport :)) Eindfeest daarna was ook TOP, maar inderdaad jammer van die idioten die het nodig vonden om wildplassen wel erg letterlijk te nemen en vrolijk met hun geval andere mensen begonnen onder te zeiken! :/ Knokpartijtje dat volgde was wel lache...Kortom: Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:30:

laatste moment afgeketst 1 dj had afgezegd of wilde helemaal niet op die kar draaien , maar misschien nog wel meer dj's.

Geloof ik geen zak van, ze hebben Dj's genoeg die willen draaien!

Waarschuw beheerder
donateur
was zeer geslaagd!

Waarschuw beheerder
donateur
twas een mooi feesie:yes:
heb weer meer gehakt als bij de slager:P

Waarschuw beheerder
Groot feest weer idd !

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=449]http://groups.msn.com/_Secure/0RADrAiETxWsuQKbmL5Qa0e5fxLZi!7*ljgubpHYrpKo91DQI!trSmWJ0IOImmPvsD7UWPVP4eFssij!HukJtawAF*MqrEHuseswSXKmfbwY/P8130111.JPG?dc=4675534857791389257[/img]

stuntje...;P

Waarschuw beheerder
mooi!

Waarschuw beheerder
zooo jammer vd vechtpartijen...
en van de drukte in sommige straten, laat ze please daar rekening mee houden volgend jaar; brede straten aub!

maar het weertje was perfect, sfeer in het algemeen goed, leuk al die verschillende mensen
de decibel kar was uiteraard vet, lekker staan meejumpen op de brug :D

kortom hij was weer lekker :P

Waarschuw beheerder
club X is vervangen door UDG

Waarschuw beheerder
iedereen heeft t over vechten...kheb geen gevecht gezien en alleen maar goede sfeer...top feestje weer...Alleen wel jammer dat ze niet iets hadden weggezet waar je op kon zitten net zoals vorig jaar zon tribune...
En gelukkig bleef het droog :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 23:49:
Vond het allemaal zeer geslaagd, alleen jammer van de agressieve ali's, lijkt of ze alleen komen om de boel uit te kloten.... No offense, scheer niet iedereen over en kam, valt me gewoon op!

Helemaal mee eens.. Kwamen echt om te rellen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 13:48:
iedereen heeft t over vechten...kheb geen gevecht gezien en alleen maar goede sfeer...

ik heb welgeteld 3 vechtpartijen gezien.typisch rotterdams.paar heftige trucks geluisterd en gezien,muziek waar ik van hou zeg maar.ben nu errug naar de klote :P

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig niks mee gekregen van die vechtpartijen :)
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
ik had het erg naar mijn zin totdat ik te grazen werd genomen door een stuk of 7 donkere knapen.. (laat ik maar beleefd blijven)
zit nu dus thuis met 2 hechtingen in me kop, en flinke hersenschudding..

Leuk hè dat zinloos geweld? :X

Waarschuw beheerder
donateur
om niets en niemand hielp je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op zondag 14 augustus 2005 om 14:19:
ik had het erg naar mijn zin totdat ik te grazen werd genomen door een stuk of 7 donkere knapen.. (laat ik maar beleefd blijven)
zit nu dus thuis met 2 hechtingen in me kop, en flinke hersenschudding..

had je je lonsdale trui aan :/
Waarschuw beheerder
donateur
niemand hielp me nee..

en ja ik had een lonsdale trui om me middel maar die had ik met de tekst naar binnen staan zodat het niet te zien was.

Waarschuw beheerder
misschien hebben ze het toch gezien..t labeltje ofzo...of heb je ze gewoon een keer vuil aangekeken?? Ik kan namelijk niet geloven dat als je daar gewoon normaal loopt en lekker in de muziek opgaat, dat dr dan opeens 7 mensen je inelkaar slaan...ging er nix aan vooraf?? Niet dat t onmogelijk is hoor, zulke dingen gebeuren wel vaker..gewoon om nix
Waarschuw beheerder
donateur
iemand stootte me aan en ik zeg gewoon op een normale manier van hee zou je uit kunnen kijken.. die kerel geeft me een zet tegen die groep gasten aan.. en ja de rest hoef ik niet meer te vertellen.

met andere woorden.. Het ging helemaal nergens over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 14:01:
ik heb welgeteld 3 vechtpartijen gezien.typisch rotterdams.

en wil je nu een complimentje horen (6)omdat je nu zo goed kon tellen ,....pff ...nou ik heb me zekers goed vermaakt en heb niks geen ruzie,s mee gekregen !!!!het was een superfeessie!!!:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 14:43:
en wil je nu een complimentje horen omdat je nu zo goed kon tellen

tering,wat kan jij stom lullen zeg.ik ga trouwens al 15 jaar stappen in r,dam.begon in parkzicht wat een zeer duistere tent was. Maar heb nog nooit klappen ontvangen of ze uit moeten delen daar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 14 augustus 2005 om 14:59:
ering,wat kan jij stom lullen zeg.ik ga trouwens al 15 jaar stappen in r,dam.begon in parkzicht wat een zeer duistere tent was. Maar heb nog nooit klappen ontvangen of ze uit moeten delen daar.

applausje voor jezelf:yes:

Waarschuw beheerder
sjoooooww wat een mooi feestje was dat!! Super relaxte trucks en mooie mensen! Teeeering gekkk die erasmusbrug ging 10 cm op en neer... :| Bij B2S Bitches and Ho's vloog de naald er zelfs af, prachtig!

Minpunten:
- Drank was echt TE duur... (2,50 E voor flesje Lunaqua)
- In de verste verte geen wc te bekennen...heel slecht
- Mensen werden platgedrukt bij de B2S op de erasmusburg
- Klote volk (k*t rotterdammers :P;))
Waarschuw beheerder
Die stupid binky boiz die in een grote groep 1 oude security-guy kwamen provoceren, goed gezig (y)
Heel stoer... :s

Het begon met wat relletjes, dat nekte de sfeer wel een beetje. Gelukkig was het merendeel van het publiek party-minded.

Tja en die B2S truck... zielige relnichten die erachter liepen...

De Outland truck zag er goed uit en de muziek erop was misschien nog wel beter. Dat belooft wat in Oktober :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De-Tox op zondag 14 augustus 2005 om 14:35:
iemand stootte me aan en ik zeg gewoon op een normale manier van hee zou je uit kunnen kijken.. die kerel geeft me een zet tegen die groep gasten aan.. en ja de rest hoef ik niet meer te vertellen.

met andere woorden.. Het ging helemaal nergens over

was dat bij het eindpunt want dat was ook iemand met een londsdale trui om zijn middel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 15:05:
applausje voor jezelf

nee,applausje voor jou vanwege zeer stompzinnig gezwets van je.dr zijn er maar weinigen die het presteren om nog dommer te lullen dan jou.ben je iig ergens heel erg goed in (y)
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste keer en ik vond het fantastisch!! Eerst de wagens bekeken en bij Ferry er tussen! Het was echt top! Hij draaide super lekker. Soms viel de muziek weg, door oververhitting, maar dat mocht de pret niet drukken!

After party in de Asta was ook super!

Volgend jaar weer!!