Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:19:Jij hebt zeker weer geen ene moer te doen op je werk of wel?
Nou volgens mij ook niet nee
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:22:Nou volgens mij ook niet nee
Wou dat ik zo'n baan had,die jongen zit iedere dag wat op internet te rotzooien,Cambuur-online,PF en ook nog is een riant salaris.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:29:Gotsie is hijlaard ook alweer wakker,Vanavond moet ik de hk in veendam maar weer vertegenwoordigen.Ik ga voor een 3-0 verlies trouwens
Ja jochie heeft vandaag vrij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:38:Tja waarheid is gewoon hard,Nou ken het alleen nog maar met valle,Ik kiek wel ff als ik stadion in ga,De kroegen bevalle me daar oek wel,En er binne lui met een sv met dus we zien wel ff.Cheerz
Val hun supportershome aan!
(was je er vorig jaar bij in Venlo? ik niet)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:20:Tja wel jammer,Daarom zit ik meestal buiten het stadion in de kroeg
Ja man zelfs bij thuiswedstrijden hehehehe
afca youth bij de graafschap gek !!!!!!!!!!!!!!!!
ja omniworld he nergen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 10:41:maar heb me buiten het stadion wel weer vermaakt
Ook belangrijk
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 10:53:Tja was gezellig in veendam wat een hardlopers daaro.
Oss ook
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 10:53:Ben blij dat we dit jaar nog niet kunne degraderen anders had het niet goed gekomen.Tja was gezellig in veendam wat een hardlopers daaro
Kom jij met die 26 jaar nog wel vooruit dan ?
Rijden straks met z'n tweeen met een rollator naast elkaar haha
Uitspraak van wauze leen wlf ! op zaterdag 12 november 2005 om 10:16:afca youth bij de graafschap gek !!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja gek,met 50 man een bijna lege kroeg aanvallen waar nog een mannetje of 10 van dtc zitten noem ik niet echt zo gek hoor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 11:42:,met 50 man een bijna lege kroeg aanvallen waar nog een mannetje of 10 van dtc zitten noem ik niet echt zo gek hoor
idd, niet echt heel gek
Weetje wat gek is... Dat Emmen vanacht met 15/20 man nog naar Veendam is gegaan, maar dat alle kroegen om half 2 al dicht waren.
Das pas gek..
Das pas gek..