Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:14:na de winterstop geen cambuur meer
Het is wel goed met je
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:38:meneer voor jou camboer held als je zoveel praatjes hebt had je gisteren moeten komen en niet via internet knulletje
Dat gemeneer van jou kenne je wel vergeten natuurlijk he.
En sommige mensen hebben een baan dat ze veel moeten reizen door het land om cursessen etc. te bezoeken. Maar ja dat ben jij niet gewend natuurlijk!!
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 13 december 2005 om 20:30:Excelsiorrrrrrrrrrrr Kampioenuhhh
Uitspraak van Boschpoort op dinsdag 13 december 2005 om 22:15:Ik gun het jullie wel hoor
Ik gun het VVV ook wel...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 10:35:Voetbal op maandag
En ik hoor net dat MVV-Fortuna ook op een maandag wordt gespeeld
KNVB
vrijdag eerst VVV-uit en dan maandag Fortuna-thuis. Tijdens die weken is ergens ook nog carnaval.
kut KNVB, alleen fucking werkelozen kunnen nog naar het voetbal. Blij dat ik uitkering trek. Tot die tijd effe vol op de speed verplichte sollicitaties doorlopen
Uitspraak van Ibraminovic op woensdag 14 december 2005 om 16:15:vrijdag eerst VVV-uit en dan maandag Fortuna-thuis. Tijdens die weken is ergens ook nog carnaval
Dat is allemaal weer kut geregeld
Uitspraak van Ibraminovic op woensdag 14 december 2005 om 16:15:kut KNVB, alleen fucking werkelozen kunnen nog naar het voetbal. Blij dat ik uitkering trek. Tot die tijd effe vol op de speed verplichte sollicitaties doorlopen
Whahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 16:18:Dat is allemaal weer kut geregeld En na de carnaval pakt MVV traditiegetrouw weer 0 punten uit de resterende wedstrijden
ik weet eigenlijk niet of het tijdens carnaval is (vrijdag ervoor en carnavals maandag); zal wel niet, maar dat doet denken aan een memorabele Roda-MVV waar iedereen rood-wit geschminkt naar Kaalheide ging. is ook die bekende foto van met die gast met spijkerjasje Angel-Side sjaaltje
Uitspraak van Ibraminovic op woensdag 14 december 2005 om 16:24:ik weet eigenlijk niet of het tijdens carnaval is (vrijdag ervoor en carnavals maandag); zal wel niet, maar dat doet denken aan een memorabele Roda-MVV waar iedereen rood-wit geschminkt naar Kaalheide ging. is ook die bekende foto van met die gast met spijkerjasje Angel-Side sjaaltje
Klopt, staat nog in dat boek van Groningen, Inside Z-Side. Was eind jaren 70 of begin jaren 80