Partyflock

Forumonderwerp · 801916
Waarschuw beheerder
donateur
Dames!
Vanaf 7 maart kunnen wij weer genieten,jij ook?
Elke dinsdag om 20.30 op Net5.
http://abc.go.com/primetime/desperate/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:32:
omdat het een jongen is en deirdre was toen in dr hoofd?

Ooh ja dat zou natuurlijk kunnen :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:42:
Oeps

Geeft niet!! :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 14:27:
ik snap het nie meer, kan iemand het uitleggen ?

het ging ook goed met rex, want hij kreeg eerst goede medicijnen
maar toen ging bree uit met die apotheker om rex terug te pakken op zn affaire
maar die apotheker is verliefd op bree, maar bree niet op hem
en daarom is hij rex aant vergiftigen met de verkeerde pillen
nou kreeg rex dus weer een hartaanval, ziekenhuis in, kreeg negatieve uitslagen van de dokter
en ging toen dood..
Waarschuw beheerder
donateur
jeetje, we zijn goed in samenvattingen geven :|
ik vanmiddag ook al voor m'n collega :P

maar wat 'n drama aflevering, alles komt nu 'n beetje op z'n pootjes, maar toen Bree instortte vond ik 't echt zielig :cry:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:42:
Zach is trouwens echt een freak, niet zo verwonderlijk eigelijk

vooral dat laatste stukje van Zach en Mike :O
Mike mag niet dood hoor !!!

Waarschuw beheerder
donateur
zal vast niet gebeuren

enige watk nog wil weten, is zach nu de zoon van mike, of van die politieagent met wie deirde naar bed ging
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja das 'n goeie..mike wist er iig niets vanaf.

maar er gaat iets met mike of zach gebeuren..of met susan :o

Waarschuw beheerder
donateur
denk da mike m wel ompraat..
zach wou m vermoorde omda hij zn pa zou vermoorden.. maar paul leeft nog :P.. eerlijk is eerlijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 20:51:
maar paul leeft nog

maar dat weet zach nog niet, want paul zit nog op z'n knieen in de woestijn :P

Waarschuw beheerder
kheb t net vanavond gekeken.. gister opgenomen want me ventje moest natuuuuurlijk voetbal zien :9
Waarschuw beheerder
donateur
mannen :no:

die van mij was thuis dus ik had mijn tv voor moi alleen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 21:15:
kheb t net vanavond gekeken.. gister opgenomen want me ventje moest natuuuuurlijk voetbal zien

Ben ik blij dat ik geen vent heb.. En al had ik die wel ging die maar lekker ergens anders voetbal kijken.. Opzouten Desperate housewives is veeeeel belangrijker :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 2 november 2005 om 22:19:
Ben ik blij dat ik geen vent heb.. En al had ik die wel ging die maar lekker ergens anders voetbal kijken.. Opzouten Desperate housewives is veeeeel belangrijker

Tsjah, stiekem vind ik voetbal toch ook wel leuk, dus dan neem ik Desperate Housewives op en kan ik 2 avonden genieten haha! :9

Waarschuw beheerder
Hmmm.. En ik kom er net achter met dat testje dat ik n Edie-type ben :9

Apart ;)

Waarschuw beheerder
jaa cker is die zach een freak:S raar kind!!

Waarschuw beheerder
Ghehe edie ja;) ik mag haar wel, met die domme acties van haar:P hahaha.. mja.. nu weer tot volgende week wachten:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Edie is de stoker in het groepje :devil: gnegnegne :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:03:
nu weer tot volgende week wachten:S

ik ben me vast aan 't bedenken wat er kan gaan gebeuren o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 22:42:
Tsjah, stiekem vind ik voetbal toch ook wel leuk, dus dan neem ik Desperate Housewives op en kan ik 2 avonden genieten haha!

haha ja als je het leuk vind is het ander verhaal ik vind er geen moer aan :no: Alleen desperate housewives natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T@mmie op donderdag 3 november 2005 om 10:11:
Edie is de stoker in het groepje gnegnegne

Ja hahaha en het domme blondje een beetje hahaha:P

Uitspraak van T@mmie op donderdag 3 november 2005 om 10:11:
ik ben me vast aan 't bedenken wat er kan gaan gebeuren

ik ook.. ik denk dat rex mischien wordt begraven en er gebeurd iets op de begrafenis want dat heb ik toevallig gezien op die site van d.h:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 14:30:
ik ook.. ik denk dat rex mischien wordt begraven en er gebeurd iets op de begrafenis want dat heb ik toevallig gezien op die site van d.h

Sssssst niks verklappen!!
Daarom kijk ik ook niet op de site want daar lopen ze veels te ver voor. Zo is het niet meer spannend.. Dus :X

Waarschuw beheerder
Ja klopt, maar okee zal nix meer verklappenO:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 14:30:
Ja hahaha en het domme blondje een beetje hahaha

ik vind susan anders de dommere persoon van de straat ;) Edie dóet alsof ze dom is, maar ondertussen heeft ze volgens mij meer in huis dan je denkt :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 16:47:
ik vind susan anders de dommere persoon van de straat Edie dóet alsof ze dom is, maar ondertussen heeft ze volgens mij meer in huis dan je denkt

:jaja: Susan is echt zo naief :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 16:40:
Ja klopt, maar okee zal nix meer verklappen

Goed zo O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 17:48:
Susan is echt zo naief

Misschien wel maar soms heeft ze het ook wel goed door hoor net zoals met Edie enzo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op donderdag 3 november 2005 om 18:29:
Misschien wel maar soms heeft ze het ook wel goed door hoor net zoals met Edie enzo..

ja owke, maar Edie zegt over t algemeen ook gewoon wat ze denkt, da's niet moeilijk om door te hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha dat is zo.. maar ja ze zijn gewoon allebei een beetje dom... gewoon jongensblind :P

Waarschuw beheerder
Jaahh.. haha ik vind susan eerder klungelig dan dom.. ze is best wel slim eigenlijk..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ik nog het allermooiste vond van de hele serie was toen Bree zei tijdens een etentje waar alle buren bij waren, dat Rex altijd moest huilen als hij klaar kwam whaha, wat een humor.Wel zielig hoor voor Rex. het zal je vrouw maar zijn.. maja het zal je man maar zijn :P .... heeel apart.

Hoe zal het nu verder gaan met de zwangere Gabrielle en Carlos? en Lynette en Tom??
Zal tom echt de huisman worden van het gezin? En kan Lynette het wel weer aan te gaan werken?

ik kan niet wachten tot volgende aflevering :)

Waarschuw beheerder
pff daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar, ik denk wel dat Lynette echt gaat werken en Tom de huisman zal worden, maar hoe het afloopt? ik ben egt zo verslaafd aan deze serie, ik hoop dat het nooit afloopt.
denken jullie dat Zack Mike iets aan zal doen??
Waarschuw beheerder
donateur
heb die test gedaan
ik ben een EDIE!!!
nou da had ik niet verwacht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 22:06:
denken jullie dat Zack Mike iets aan zal doen??

Denk het niet...Zach is een freak :vaag: maar niet in staat om iemand in koele bloeden te vermoorden. (Dat hoop ik ook want Mike is :kwijl: en mag niet uit de serie :p)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 09:01:
Denk het niet...Zach is een freak maar niet in staat om iemand in koele bloeden te vermoorden. (Dat hoop ik ook want Mike is en mag niet uit de serie )

Rex is nou al uit de serie, dus ik denk niet dat ze er 2 tegelijk uitgooien ;) Vind ik dan haha :9

Waarschuw beheerder
Nee hahah denk ik ook niet;)

Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd vond ik die zach vanaf t begin af aan al vreemd...heb altijd al t idee gehad dat die jongen niet goed in mekaar zat

Waarschuw beheerder
Jaa klopt.. je kunt het aan die kop eigenlijk al zien:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 10:33:
eerlijk gezegd vond ik die zach vanaf t begin af aan al vreemd...heb altijd al t idee gehad dat die jongen niet goed in mekaar zat

ik snap ook niet wat Julie in hem zag, maar goed ;)

Waarschuw beheerder
julie had volgens mij gewoon errug medelijden met hem..en ja hij is ook wel zielig natuurlijk

maar denk als zach bij mij in de straat zou wonen dat ik er een eind bij uit de buurt bleef
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ghehe:D

Waarschuw beheerder
Wat een aflevering afgelopen dinsdag zeg :O Pfoeh, ik weet bijna niet meer wat er allemaal verteld werd, maar er kwam opeens heel veel in voor, en opeens werd alles duidelijk !
Aan de ene kant vind ik het eigenlijk wel een beetje jammer, dat nu het verhaal van Deirde, Zach en wat er allemaal bijkomt, opeens alleen erg duidelijk is.. ik vind toch dat ze het allemaal beter in stukjes hadden kunnen uitleggen, dan had het voor mij een tikkeltje spannender geweest :D

Ik ben dan ook heeeel erg benieuwd wat er hierna allemaal bij komt kijken :yes: !

Wat zal er gebeuren met Tom en Lynette? Gaat Mike dood :O? (Ik hoop het niet, want ik vind Susan en Mike juist zooo leuk (L)).. en wat zal er gebeuren tijdens de zwangerschap van Gabrielle.. :D?
Ook vind ik het zooo jammer dat Rex dood is :( aaagh, ik vond het echt zo'n zielig moment , zat met tranen in mijn ogen haha :$

Oohw en wie weet er trouwens wat meer info over die nieuwe mensen die er komen wonen ? want dat blijf ik een beetje vaag vinden allemaal :vaag:

Maar goed, we zullen het wel zien :d ik kan in ieder geval niet wachten tot dinsdag ;) :D

Waarschuw beheerder
ja dat was inderdaad een triest moment dat stukje dat bree gebeld werd....heel emotioneel:(het zal je maar gebeuren:(

Waarschuw beheerder
Ja :O Daar moest ik ook gelijk aan denken, als het mij zou gebeuren :D
Hmm, ik werd er dus een beetje triestig van :$ haha (vrouwen ! :p)

Ik eis dat er volgende aflevering een en al humor komt, en niet zoveel drama 8-)!

Waarschuw beheerder
hahaha idd:P maar ja emotionele momenten moeten er ook zijn:P

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd.. soms heb je van die afleveringen die leuk zijn.. dan heb je toch zoiets van.. nou er gebeurde niks :( :P

kwil nog niet weten wat er is met die nieuwe buren.. denk dat t alleen die vrouw is.. die zoon is denk wel vriendelijk :)
ga het gewoon afwachten :P

Waarschuw beheerder
ik denk dat t een soort undercovers zijn ofzo:P

Waarschuw beheerder
Jaa.. denk ik ook! dat die vader van deirdre haar in heeft gehuurd ofzo.. of die vader van zach:O

Waarschuw beheerder
enne die zoon van bree en rex heeft ook nog gezworen dat hij iets heel ergs zou doen.. zou mij benieuwen hoe dat dan weer gaat;):D

Waarschuw beheerder
omg.. er gaat nog heel wat gebeuren, heb ik net zo gelezen:O

Waarschuw beheerder
ik denk dat zach wel eens de zoon van mike kan zijn.. aangezien hij de zoon is van deirdre en mike en deirdre ook een relatie hebben gehad..

dan zou t kunnen zijn dat z'n eigen zoon hem neerschiet ofzo.. hmmmmmmm.. spannend!!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat t mike zn zoon is is niet duidelijk
deirdre kon met een politieagent naar bed gaan om niet naar de gevangenis te hoeven, en dat heeft ze gedaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:26:
enne die zoon van bree en rex heeft ook nog gezworen dat hij iets heel ergs zou doen.. zou mij benieuwen hoe dat dan weer gaat

Ja, nu je het zegt....Ben benieuwd idd, misschien slaat ie wel door nu Rex dood is.

Waarschuw beheerder
jaah daarom:P
Waarschuw beheerder
donateur
zozo dames,lekker aan de klets :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:31:
omg.. er gaat nog heel wat gebeuren, heb ik net zo gelezen

dat je dat kan :o
ik ben ook nieuweschierig maar vind 't heerlijk om uitgebreid te gaan zitten en mij te laten verassen o:)
tenzij er 'n dvd box uitkomt, dan kijk ik elke dag 1 aflevering B)

btw as dinsdag is 't m'n bday en ga ik uit eten..dus moet ik 't opnemen, thank god voor de video/dvd recorder :respect: