Partyflock

Forumonderwerp · 801916
Waarschuw beheerder
donateur
Dames!
Vanaf 7 maart kunnen wij weer genieten,jij ook?
Elke dinsdag om 20.30 op Net5.
http://abc.go.com/primetime/desperate/
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Inderdaad ja ! Vroeg ik mezelf ook wel af :O
Ze lijkt wel veel op Oprah vind ik :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 13:53:
Dat Bree nog even rustig dat bed ging opmaken terwijl Rex een hartaanval kreeg

ja hard he:O

Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook al zo vaag met dat zwarte echtpaar, er kwam zo'n heel sneaky muziekje bij en die vrouw keek zo boos leek het wel bijna.. :|

Waarschuw beheerder
donateur
ja naja k weet niet
kvond t wel weer toffe aflevering :jaja:

dat met oprah komt niet op tv hoor btw.. dat was alleen ff in haar show als grapje
daar zaten stukjes in uit de serie, en ze doet denk gewoon na ofzo wat dat echtpaar gaat doen of zou kunnen doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
serieus?? ik dacht dat ze in 1 aflevering mee zou doen :D
welja we zien wel..ik ga geen sites lezen of wat dan ook..ik laat 't over mij heen komen o:)
haha.

mysteria-lane he..lekker misterieus B)

Waarschuw beheerder
Dat zwarte echtpaar zal vast wel één of ander duister geheim hebben of zo. En dan zal Susan er wel weer alles van willen weten (6)

Waarschuw beheerder
Hahah ja;):D

Waarschuw beheerder
ze lijken ook wel wat op soort undercovers...misschien is t wel undercover die gewoon alles in de gaten wil houden van dichtbij

Waarschuw beheerder
ik zag net toevallig in de nieuwe tvgids dat die zwarte vrouw ook een duister geheim heeft:P stond erin;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja kzag t net op de reclame.. hehe wel meer dingen dan dat dat ik dacht van :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 19:06:
Dat zwarte echtpaar zal vast wel één of ander duister geheim hebben of zo. En dan zal Susan er wel weer alles van willen weten

Is geen zwart echtpaar, is 'n zwarte vrouw en haar zoon... :D

Waarschuw beheerder
donateur
best verslavend deze serie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:26:
Is geen zwart echtpaar, is 'n zwarte vrouw en haar zoon...

oeps :bloos:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 18:01:
ik zag net toevallig in de nieuwe tvgids dat die zwarte vrouw ook een duister geheim heeft

:cheer:

Ze zouden de serie elke dag moeten uizenden. Een week wachten is veel te lang. De rest van de week is er ook geen reet op tv :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 09:55:
Ze zouden de serie elke dag moeten uizenden. Een week wachten is veel te lang.

vind ik ook :yes:
we gaan 'n klacht indienen :devil:
ik hoop wel dat 't 'n serie is die lekker lang doorgaat en niet ineens wordt afgehaakt :/

Waarschuw beheerder
Idd, op z'n minst 10 seizoenen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:12:
Idd, op z'n minst 10 seizoenen

Van mij mogen het er wel honderden zijn:D haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat ik alles hier lekker bij kan lezen! :D:D:D!
Gabriel zwangerrrrrrrr?? van John..?

Waarschuw beheerder
Jaaahaa, misschien, ze weet nog niet van wie :)

Waarschuw beheerder
:D mooi mooi mooi!! morgen weer d.h:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Sex and the city vind ik beter :x:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rock on! op maandag 31 oktober 2005 om 15:07:
Sex and the city vind ik beter

ech nie :p

Waarschuw beheerder
echt niet;P

Waarschuw beheerder
Vanaaf weer desperate housewives:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D verheug me er nu al op hahahaha;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer: yoehoeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
donateur
k kijk t morgenochtend, ben half 10 terug van school

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 16:09:
Vanaaf weer desperate housewives verheug me er nu al op hahahahalaatste

Ik zit al voor de buis ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 16:28:
k kijk t morgenochtend, ben half 10 terug van school

kwist helemaal niet dat er op woensdag herhalingen waren:O

Waarschuw beheerder
donateur
Oke.. dit was wel een hele dramatische aflevering..

Waarschuw beheerder
donateur
nou!!!

wat een aflevering!

Waarschuw beheerder
pfff spannend zeg!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand ff samenvatting geven van de 1e 3 kwartier heb net laatste kwartiertje kunnen zien.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nou we zijn dr dus achter hoe het nu allemaal in mekaar zit.

Zach is het kind van deirdre die zij verkocht heeft aan mary-alice om aan drugs te komen:/

Toen zij een overdodis kreeg en in het ziekenhuis werd gebracht vroeg de politie zich af waar dat kind van deirdre was gebleven en toen is mary-alice dus gaan verhuizen en onder een andere naam verder gegaan..
Totdat deirdre op een dag op de stoep stond en zach terug wilde hebben..naja ze kregen ruzie waarop deirdre eerst die kerel slaat(paul) en waarop mary-alice een mes tussen de ribben van deirdre steekt!!
En zo dus het verhaal van die kist..daar hebben ze deirdre dus in gestopt.
Inmiddels heeft mike paul meegenomen naar een stille plek om hem een kogel door ze kop ze schieten om wat ie deirdre heeft aangedaan maargoed paul verteld dus het bvovenstaande verhaal waarop mike wegloopt..paul daar achter laat en naar huis toegaat.
Wat ie niet weer is dat zach daar zit met een geladen pistool om een eind aan mike's leven te maken omdat ie erachter is gekomen wat mike met ze pa wilde doen.

jeetje kan nog wel ff doorgaan maar ik moet nu me bus halen!!!!!!! kan iemand het ff afmaken!! tthanks :)

Waarschuw beheerder
donateur
nou had ik helemaal gelijk met hoe het zou gaan B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kipje je heb zeker al vooruit gelezen haha :P

Maar dat stukje wist ik dus al.. Dus ik wil graag weten wat erdaarvoor is gebeurd O:)

Waarschuw beheerder
Leek wel net of het het einde was ofzo, gister met die aflevering:|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 08:35:
jeetje kan nog wel ff doorgaan maar ik moet nu me bus halen!!!!!!! kan iemand het ff afmaken!! tthanks

komt ie:

De dokter van rex kwam met zijn status en vertelde dat hij een te hoog calcium ofzo binnenkreeg wat slecht is voor zijn hart, de dokter zei dat hij het alleen kon binnenkrijgen door eten, en vroeg daarop wie zijn eten klaarmaakte, en rex zei dus bree; waarop de dokter weer vroeg of het wel lekker tussen hen liep, en waardoor rex nu denkt dat bree hem wil vermoorden, waardoor hij weer met het hart krijgt omdat hij zo geschrokken is, dat hij een afscheidsbrief heeft geschreven aan bree waarop staat; waarom bree? maar ik vergeef je, Rex
uiteindelijk is rex overleden (dat is dus gekomen door die pillen die die apotheker elke keer verwisselde omdat die apotheker gek is op bree), toen bree hoorde dat rex was overleden ging ze eerst heel rustig het bestek schoonmaken:| en toen barste ze in huilen uit,
edie kwam bij susan aan de deur en susan probeerde edie duidelijk te maken dat zach achter de deur stond met een pistool op haar gericht maar edie begreep het niet, gabriella heeft voor carlos getuigd, en ze geloofde haar bijna totdat die tuinman waar gabriella mee vreemd is gegaan in de rechtbank kwam en in carlos oor fluisterde dat hij en gabriella een verhouding hadden waarop carlos hem wou aanvliegen maar de bewakers hem tegenhielden, en zodoende moet hij nu weer langer zitten omdat hij geweld gebruikte in de rechtbank:P.. en op het laatste loopt mike dus idd naar huis niet wetend dat zach hem wil vermoorden en daar is het afgelopen:P

volgens mij heb ik wel wat dingen verteld die je misschien al hebt gezien, ik weet nie meer zo wat er pcies in het laatste kwartier is gebeurd, alleen dat van mike en zach enzo:$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
you forget.. lynette en tom hadden beetje ruzie, want tom confronteerde haar ermee met wat ze had gedaan
maar toen zei ze dat ze het om de kinderen deed.. maar hij wil nu huisman zijn, en lynette moet weer fulltime aan t werk, wat ze eigenlijk niet erg vind

Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 2 november 2005 om 11:54:
Ja kipje je heb zeker al vooruit gelezen haha

nope.. dat doe k nooit bij series

Waarschuw beheerder
owjaa:P

Waarschuw beheerder
owja en nog iets:
die zwarte vrouw is met die zoon in wisteria lane komen wonen, en edie kwam dus even het huis van binnen bekijken omdat ze het raar vond dat die vrouw telefonisch het huis had gekocht zonder het eerst te bekijken, maar die vrouw wou haar dus niet binnenlaten dus die zal ook wel weer wat te verbergen hebben, en die zoon zei tegen ze moeder; wat zijn die mensen hier vriendelijk waarop die moeder zei op zon geheimzinnig toontje; ooh heel vriendelijk, en ik denk dat die zoon van die vrouw en die edie wat met elkaar krijgen;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja idd dat kan nog wel s ja daar zatk ook al aan te denken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:41:
Leek wel net of het het einde was ofzo, gister met die aflevering

:jaja: dat idee kreeg ik nou ook. Beter niet, haha. Oww, en jullie vergeten wat.

Edie kwam langs bij de nieuwe buren. Ze wilde geloof ik een rondleiding geven door het huis (ze hadden het huis gekocht zonder dat ze het ook maar van binnen hadden gezien), maar die vrouw wilde haar niet binnen laten. Wat voor geheim heeft zij :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:17:
Edie kwam langs bij de nieuwe buren. Ze wilde geloof ik een rondleiding geven door het huis (ze hadden het huis gekocht zonder dat ze het ook maar van binnen hadden gezien), maar die vrouw wilde haar niet binnen laten. Wat voor geheim heeft zij

Dat zei Sanne ook al :P

Maar goed iedereen bedankt voor de samenvattingen.. Ik had alleen gezien dat Paul alles opbiechten zeg maar.. Gelukkig heb ik dat wel mee gekregen want wilde nou weleens wete hoe dat zat... Maar nou snap ik nog steeds niet helemaal waarom Mary ALice hem Zach noemt (jongen) en die Deirdre hem/haar Dana noemt (meisjes naam)??? Of ben ik nou zo kippig :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 12:59:
nope.. dat doe k nooit bij series

Haha was ook maar grapje hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
omdat het een jongen is :P en deirdre was toen :vaag: in dr hoofd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 2 november 2005 om 13:28:
Dat zei Sanne ook al

Opes :bloos:

Zach is trouwens echt een freak, niet zo verwonderlijk ook eigelijk :P Arme Susan...ben benieuwd hoe het afloopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 2 november 2005 om 13:28:
Dat zei Sanne ook al

Oeps :bloos:

Zach is trouwens echt een freak, niet zo verwonderlijk eigelijk :p Arme Susan, ben benieuwd hoe het afloopt...

Waarschuw beheerder
Nou, da's 2 keer, haha :vaag:

Waarschuw beheerder
:/ Ik had toch berichtje achterlaten, nu is ie weg :nocheer:

Waarschuw beheerder
Is rex nu egt dood?ik dacht dat hij niet echt dood was, maar dat bree werd gebeld zodat rex geen contact meer met haar hoefde?
zijn uitslag was tog positief :vaag:
ik snap het nie meer, kan iemand het uitleggen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 14:27:
Is rex nu egt dood

Ja hij is echt dood :yes: