9665x bekeken
Is geen zwart echtpaar, is 'n zwarte vrouw en haar zoon...
oeps
ik zag net toevallig in de nieuwe tvgids dat die zwarte vrouw ook een duister geheim heeft
Ze zouden de serie elke dag moeten uizenden. Een week wachten is veel te lang. De rest van de week is er ook geen reet op tv
donateur
Nou we zijn dr dus achter hoe het nu allemaal in mekaar zit.
Zach is het kind van deirdre die zij verkocht heeft aan mary-alice om aan drugs te komen
Toen zij een overdodis kreeg en in het ziekenhuis werd gebracht vroeg de politie zich af waar dat kind van deirdre was gebleven en toen is mary-alice dus gaan verhuizen en onder een andere naam verder gegaan..
Totdat deirdre op een dag op de stoep stond en zach terug wilde hebben..naja ze kregen ruzie waarop deirdre eerst die kerel slaat(paul) en waarop mary-alice een mes tussen de ribben van deirdre steekt!!
En zo dus het verhaal van die kist..daar hebben ze deirdre dus in gestopt.
Inmiddels heeft mike paul meegenomen naar een stille plek om hem een kogel door ze kop ze schieten om wat ie deirdre heeft aangedaan maargoed paul verteld dus het bvovenstaande verhaal waarop mike wegloopt..paul daar achter laat en naar huis toegaat.
Wat ie niet weer is dat zach daar zit met een geladen pistool om een eind aan mike's leven te maken omdat ie erachter is gekomen wat mike met ze pa wilde doen.
jeetje kan nog wel ff doorgaan maar ik moet nu me bus halen!!!!!!! kan iemand het ff afmaken!! tthanks
Zach is het kind van deirdre die zij verkocht heeft aan mary-alice om aan drugs te komen
Toen zij een overdodis kreeg en in het ziekenhuis werd gebracht vroeg de politie zich af waar dat kind van deirdre was gebleven en toen is mary-alice dus gaan verhuizen en onder een andere naam verder gegaan..
Totdat deirdre op een dag op de stoep stond en zach terug wilde hebben..naja ze kregen ruzie waarop deirdre eerst die kerel slaat(paul) en waarop mary-alice een mes tussen de ribben van deirdre steekt!!
En zo dus het verhaal van die kist..daar hebben ze deirdre dus in gestopt.
Inmiddels heeft mike paul meegenomen naar een stille plek om hem een kogel door ze kop ze schieten om wat ie deirdre heeft aangedaan maargoed paul verteld dus het bvovenstaande verhaal waarop mike wegloopt..paul daar achter laat en naar huis toegaat.
Wat ie niet weer is dat zach daar zit met een geladen pistool om een eind aan mike's leven te maken omdat ie erachter is gekomen wat mike met ze pa wilde doen.
jeetje kan nog wel ff doorgaan maar ik moet nu me bus halen!!!!!!! kan iemand het ff afmaken!! tthanks
komt ie:
De dokter van rex kwam met zijn status en vertelde dat hij een te hoog calcium ofzo binnenkreeg wat slecht is voor zijn hart, de dokter zei dat hij het alleen kon binnenkrijgen door eten, en vroeg daarop wie zijn eten klaarmaakte, en rex zei dus bree; waarop de dokter weer vroeg of het wel lekker tussen hen liep, en waardoor rex nu denkt dat bree hem wil vermoorden, waardoor hij weer met het hart krijgt omdat hij zo geschrokken is, dat hij een afscheidsbrief heeft geschreven aan bree waarop staat; waarom bree? maar ik vergeef je, Rex
uiteindelijk is rex overleden (dat is dus gekomen door die pillen die die apotheker elke keer verwisselde omdat die apotheker gek is op bree), toen bree hoorde dat rex was overleden ging ze eerst heel rustig het bestek schoonmaken
edie kwam bij susan aan de deur en susan probeerde edie duidelijk te maken dat zach achter de deur stond met een pistool op haar gericht maar edie begreep het niet, gabriella heeft voor carlos getuigd, en ze geloofde haar bijna totdat die tuinman waar gabriella mee vreemd is gegaan in de rechtbank kwam en in carlos oor fluisterde dat hij en gabriella een verhouding hadden waarop carlos hem wou aanvliegen maar de bewakers hem tegenhielden, en zodoende moet hij nu weer langer zitten omdat hij geweld gebruikte in de rechtbank
volgens mij heb ik wel wat dingen verteld die je misschien al hebt gezien, ik weet nie meer zo wat er pcies in het laatste kwartier is gebeurd, alleen dat van mike en zach enzo
laatste aanpassing
donateur
you forget.. lynette en tom hadden beetje ruzie, want tom confronteerde haar ermee met wat ze had gedaan
maar toen zei ze dat ze het om de kinderen deed.. maar hij wil nu huisman zijn, en lynette moet weer fulltime aan t werk, wat ze eigenlijk niet erg vind
nope.. dat doe k nooit bij series
maar toen zei ze dat ze het om de kinderen deed.. maar hij wil nu huisman zijn, en lynette moet weer fulltime aan t werk, wat ze eigenlijk niet erg vind
Ja kipje je heb zeker al vooruit gelezen haha
owja en nog iets:
die zwarte vrouw is met die zoon in wisteria lane komen wonen, en edie kwam dus even het huis van binnen bekijken omdat ze het raar vond dat die vrouw telefonisch het huis had gekocht zonder het eerst te bekijken, maar die vrouw wou haar dus niet binnenlaten dus die zal ook wel weer wat te verbergen hebben, en die zoon zei tegen ze moeder; wat zijn die mensen hier vriendelijk waarop die moeder zei op zon geheimzinnig toontje; ooh heel vriendelijk, en ik denk dat die zoon van die vrouw en die edie wat met elkaar krijgen
die zwarte vrouw is met die zoon in wisteria lane komen wonen, en edie kwam dus even het huis van binnen bekijken omdat ze het raar vond dat die vrouw telefonisch het huis had gekocht zonder het eerst te bekijken, maar die vrouw wou haar dus niet binnenlaten dus die zal ook wel weer wat te verbergen hebben, en die zoon zei tegen ze moeder; wat zijn die mensen hier vriendelijk waarop die moeder zei op zon geheimzinnig toontje; ooh heel vriendelijk, en ik denk dat die zoon van die vrouw en die edie wat met elkaar krijgen
laatste aanpassing
Leek wel net of het het einde was ofzo, gister met die aflevering
Edie kwam langs bij de nieuwe buren. Ze wilde geloof ik een rondleiding geven door het huis (ze hadden het huis gekocht zonder dat ze het ook maar van binnen hadden gezien), maar die vrouw wilde haar niet binnen laten. Wat voor geheim heeft zij
Edie kwam langs bij de nieuwe buren. Ze wilde geloof ik een rondleiding geven door het huis (ze hadden het huis gekocht zonder dat ze het ook maar van binnen hadden gezien), maar die vrouw wilde haar niet binnen laten. Wat voor geheim heeft zij
Dat zei Sanne ook al
Maar goed iedereen bedankt voor de samenvattingen.. Ik had alleen gezien dat Paul alles opbiechten zeg maar.. Gelukkig heb ik dat wel mee gekregen want wilde nou weleens wete hoe dat zat... Maar nou snap ik nog steeds niet helemaal waarom Mary ALice hem Zach noemt (jongen) en die Deirdre hem/haar Dana noemt (meisjes naam)??? Of ben ik nou zo kippig
Haha was ook maar grapje hoor