Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 08:35:
jeetje kan nog wel ff doorgaan maar ik moet nu me bus halen!!!!!!! kan iemand het ff afmaken!! tthanks
komt ie:
De dokter van rex kwam met zijn status en vertelde dat hij een te hoog calcium ofzo binnenkreeg wat slecht is voor zijn hart, de dokter zei dat hij het alleen kon binnenkrijgen door eten, en vroeg daarop wie zijn eten klaarmaakte, en rex zei dus bree; waarop de dokter weer vroeg of het wel lekker tussen hen liep, en waardoor rex nu denkt dat bree hem wil vermoorden, waardoor hij weer met het hart krijgt omdat hij zo geschrokken is, dat hij een afscheidsbrief heeft geschreven aan bree waarop staat; waarom bree? maar ik vergeef je, Rex
uiteindelijk is rex overleden (dat is dus gekomen door die pillen die die apotheker elke keer verwisselde omdat die apotheker gek is op bree), toen bree hoorde dat rex was overleden ging ze eerst heel rustig het bestek schoonmaken

en toen barste ze in huilen uit,
edie kwam bij susan aan de deur en susan probeerde edie duidelijk te maken dat zach achter de deur stond met een pistool op haar gericht maar edie begreep het niet, gabriella heeft voor carlos getuigd, en ze geloofde haar bijna totdat die tuinman waar gabriella mee vreemd is gegaan in de rechtbank kwam en in carlos oor fluisterde dat hij en gabriella een verhouding hadden waarop carlos hem wou aanvliegen maar de bewakers hem tegenhielden, en zodoende moet hij nu weer langer zitten omdat hij geweld gebruikte in de rechtbank

.. en op het laatste loopt mike dus idd naar huis niet wetend dat zach hem wil vermoorden en daar is het afgelopen
volgens mij heb ik wel wat dingen verteld die je misschien al hebt gezien, ik weet nie meer zo wat er pcies in het laatste kwartier is gebeurd, alleen dat van mike en zach enzo